Klamber 850/70-d

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Klamber » 04 Mai 2021, 23:30

Juba aegade algusest olin unistanud originaalalarmist. Lõpuks on see teoks saanud. Asi iseenesest väga lihtne, kui tead mis juppe vaja on :D Parim asi selle Guard Alarm II puhul on see, et neid saab ise progeda paari liigutusega ja saab sama pulti kasutada mitme autoga. Nii tegin isegi.
Pilt
Aga hetkel ma pole aru saanud, kas mul on ainult keskluku funktsiooniga plokk või saab aru, et kõiki seadmeid pole küljes, igatahes armatuuril tuli vilkuma ei hakka valves. Tuluke ise korras, sest progemise ajal vilgub. Hetkel otsin glass break sensorit, kellegi üle, teeme kaupa. Huvitav kas meiemaal kellelgi selline plokk ka võiks olemas olla, saaks asjas selgust ja vajalikud asjad sisse-välja programmeerida.
Pilt

Ja siis nokitsesin valmis uued pidurid. Karjuvat vajadust polnud, aga kuna vanad olid väiksemale kettale ja väiksema klotsiga siis jäi sisse päris suur kasutamata pind. Uutega sai parem. Alfa sadulad sheivisin ära ka, because custom :D
Pilt Pilt Pilt
Fun fact nendega on veel see, et kasutab sama klotsi mis P2R, aga klots ise pea poole odavam.
Kellelgi vaja, siis päris head adapterid kukkusid välja, saab 336 ja 320 kettale. Müügiteema ka foorumis olemas.
A ja kettad on poola Rotingerid, mida ma vist ei soovita osta, sest mulle tundub et üks on juba kõver. Aga eks see selgub.

Tags:

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas 164 » 06 Mai 2021, 10:12

Palju R´i j a Alfa suporti kinnitused erinevad kui üldse?

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Klamber » 06 Mai 2021, 10:47

Need ikka nagu öö ja päev. AR sadulal on poldid radiaalselt, mis annab kõvasti mänguruumi, lihtsam paigaldada, pluss jääb viisakam, et ÜV punktist sirge seljaga läbi sõita.

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Volvo75 » 08 Mai 2021, 17:27

Mis sul velje ja rehvi mõõdud on?
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Klamber » 08 Mai 2021, 22:56

Volvo75 kirjutas:Mis sul velje ja rehvi mõõdud on?

Klamber kirjutas:Rehvimõõt on ka nüüd 215/40 215/35 asemel. Väga hullult ei käi logarisse, aga midagi siiski. Head lahendust ei paista olema siin.

Pegsi mõõtu peaks kõik volvoomanikud peast teadma, 18x8 ET46, mul 3mm flants ka.

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Klamber » 22 Juun 2021, 12:34

Seekord ennetasin probleeme ja võtsin remondi ette lähtuvalt sünoptikute prognoosidest natuke varem. Nina tuli lahti võtta, et üks õliradika toru ära vahetada, mis järjest rohkem tilkuma oli hakanud pressitud otsa vahelt. Paras aeg oli ka kliima sidur paika shimmida ja masterplaan teoks teha, ehk siis kliima tööle panna üle 10a :D Ette rutates võib öelda, et katse 1 ebaõnnestus.
Olud muutuvad järjest kitsamaks aga tuleb hakkama saada:
Pilt
Vahetatud sai ka genekas, mis oli kunagi kellegi poolt "taastatud" stiilis kõige odavam tablett ja rootoril kontaktid kulunud = ebaühtlane pinge. Roolivõimu pumba võtsin riiluist parema, õnnestus ära murda ka starteri üks polt, selle sain ka õnneks oma varudest uue.
Masterplaan nägi ette veel 60mm alu coolerit (mis juba üle aasta ootamas) aga kiire visuaalne hinnang selle mahutavuse osas jättis selle praegu katki. Originaalkärg on 35mm ja +25mm seal ruumi pole, läheb eest vastu raami. Kuigi oleks hädasti vaja, kaalun võibolla õhema soetamist.
Selle asemel läks külge uus kliima radikas, vana toru otsad olid kahtlaselt oksiidised, kogu ilme vana, kärg ka kärbseid ja mulda täis, ehk uuem annab veits õhku coolerile ka.
Pilt
Esimsel kasel kliimat täita igatahes radika ots lekkis, tihend polnud enam päris see. Uus radikas uute tihenditega pidas survetesti vastu 10bar, uued ained sisse ja käima ta läks peale 10a või kesteabtäpselt pausi. Näis kaua aine sees püsib. Hetkel olen positiivselt üllatunud, et süsteem toimib peale nii pikka pausi. PS radika vahetus selle kere peal on mõnusalt lihtne ja kiire, arvan 0,5h töö.
Väike meenutus ka tuleviku tarbeks, normaalne selle autoga ka päris suvel linnas sõita.
Pilt
Suurematest asjadest veel COPi teemaga natuke tegelenud. Juhtmestik pole ikka lõpuni heaks saanud. Aga nüüd tuleks teha, sest kõik on selge 8)
Pettumus on suur kui karbist sellise päritoluga asjad vastu vaatavad. Vähemalt misfire viga enam ei viska.
Pilt
Või siis selline stiilinäide:
Pilt Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Klamber » 12 Nov 2021, 10:48

Ükskord paar kuud tagasi veeres õuele selline lpt-tomat-fwd. Mõte oli et üks auto võiks stock olla, märkamatu hall hiireke. Aga ei. Esialgu keerasin kraanid lahti, niipalju kui 13G jaksas ~180kw. Ei olnud ikka see. Riskide maandamiseks kaanetihendi vahetus ja shimmimine ja külge 20T. T5 sinised pihustid ka, aga need peaks suuremad panema, ca 220kw piir neil. Päris lõbus kui 50 peal gaasi põhja vajutad ja rattad suitsema saab. Sellepärast enamusaega tulebki sõita käigukasti ECO asendis. Soovitan kõgile.
Fototõestus ka
Pilt Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Klamber » 12 Nov 2021, 16:37

Üks naljakam seik jälle ülevaatuselt. Käisin AWD-ga. Piduri stendis ülevaataja unustas keerata rullid 4wd asendisse, ma täpselt ei teagi mis pidi siis rattaid keerutab, esissild läks igatahes läbi, tagasillaga tõmmbas rattad kinni. Teatavasti on seal G80 lukk (sain teada ka et töötab). Ja lahti enam ei saanudki kohapeal edasi-tagasi liigutades, ega ka pärast tungraua peal käsitsi loksutades. Läks tagapiduri testist siis lukkus sillaga läbi niiet rattad lohisesid rullil - käsipiduri effektiivsus tuli 33%. Pärast üv putkast väljasõit ka ümber maja 2 järsku 90' kurvi lohistas rattaid nagu keevissild. Sirge peal kui sai 30 sisse korra siis läks lahti õnneks. Arvasin et juba midagi kinni jäänud seistes. Selline tore lukk see G80.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas ants » 12 Nov 2021, 18:25

Klamber kirjutas:Üks naljakam seik jälle ülevaatuselt. Käisin AWD-ga. Piduri stendis ülevaataja unustas keerata rullid 4wd asendisse, ma täpselt ei teagi mis pidi siis rattaid keerutab, esissild läks igatahes läbi, tagasillaga tõmmbas rattad kinni. Teatavasti on seal G80 lukk (sain teada ka et töötab). Ja lahti enam ei saanudki kohapeal edasi-tagasi liigutades, ega ka pärast tungraua peal käsitsi loksutades. Läks tagapiduri testist siis lukkus sillaga läbi niiet rattad lohisesid rullil - käsipiduri effektiivsus tuli 33%. Pärast üv putkast väljasõit ka ümber maja 2 järsku 90' kurvi lohistas rattaid nagu keevissild. Sirge peal kui sai 30 sisse korra siis läks lahti õnneks. Arvasin et juba midagi kinni jäänud seistes. Selline tore lukk see G80.


Oma kogemusest G80 lukuga, et seal tuleb õli vahetada.
Omal ka tahtsin G80 lukku panna, leidsin, kui vahetama hakkasime,
selgus, eet on juba sees, Rootsi turule auto.
Sai differ puhtaks pestud, kaas uuesti ette pandud, uus õli ja voilaa.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Klamber » 02 Jaan 2022, 16:05

Rubriigist tegijatel juhtub:
PiltPilt
Juhtus see muidugi heas lumehanges kuhu sai mõnuga sisse tagurdatud. Sellele eelnes 2 päeva lumist mõnu tänavatel :P
Detailidesse laskumata pean süü enda peale võtma. Kardaani vibra tekkis juba varem sisse aga pold mahti uurida, kuni viimane polt hoidma jäi, siis lõbu pikalt ei saanudki kesta. Õnneks midagi muud ära ei lõhkunud.
Pilt
Siit näha et erinevate aastate tükid erinevad ja ei istu päris 1:1 kokku ja sealt ilmselt kõik alguse sai.

Ettenägeliku autokasutajana oli üks õige korpus varuks ja viga sai kiirelt parandatud.
Toimib jälle
https://www.youtube.com/watch?v=gkUBWHYJWts

Väike remark veel juurde. Kardaani tugilaager hakkas undama, mis 9000km tagasi autocardanis ära vahetati. Tore koht kiirelt teevad aga no kvaliteet.. Vaatame kaua uus kestab, panid omajutu järgi väga hea laagri. Igatahes suurem häda on sellega, sest õiget vist pole saada ja siis nad vahetavad ainult laagrit, kuigi vana leevendi oli ka febi oma, ei tea. Läti värk noh. 2xristi ja laagri vahetus juba 550€ läinud, uue oem kardaani oleks juba alla 1k€ saanud..
Pilt
Ja uus remark ka. Tugilaager jälle läbi. 1500+km #autocardan

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Klamber » 27 Mai 2022, 23:07

Ja läks nagu alati. Käed ikka sügelesid. Garaažist ripakil jupid kokku kogutud ja külge keeratud järjest.
Pilt
Alla said ka Koni FSD-d koos madaldusvedruga, järge ootavad R stabikad. Vahemärkusena kollaseid enam ei toodetagi neile. Ja tuleb tunnistada et krdi hea asjad on. Mõnusalt tummiseks teevad sõidu. Saaks veel paksemad stabikad külge, et kurvis ukselingid vastu maad ei käiks..
Pilt
Ja vana “hea” on see et kõrguses uus gaasiamort madaldusvedruga = vana õliamort suht uue vedruga. Aga iseenesest ongi hea saan lipiga sõita ka suurematest kallakutest alla.
Pilt
Järge ootab veel summuti vist :roll: Kliima siduri võiks ka korralikult käima panna enne suve.
Pilt
Pilt ka peaaegu valmisproduktist. A ja esipidurid kooskõlastasin ka kasvanud jõu numbriga.

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Klamber » 28 Juul 2022, 15:59

See auto on nüüd ka ära rikutud. Natuke liiga vali sai nagu karta oli.
Pilt Pilt
Ehk siis alla läks KLRacingu 3"RV otseläbi komplekt.. Midagi saab silenceriga parandada. (Edit: ei saa ikka)(Edit2: originaal katt läks alla ja sai päris hea, sellel väike reso ka sees tetavasti)

Sõbrapilt ka
Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Klamber » 22 Aug 2022, 20:35

Halli V70 ahjusoojad dünograafikud kaagi juurest. Naljakaid tulemusi tuli selle automaatkäigukasti otsast. Tõmbed 4s käik, winter mode, mis hoiab teatavast käiku sees paremini. AT kasti kiire ülekanne on nii julm et kiirus läks pea 300ni ja lõhkus ka ühe veovõlli tolmukatte.
Kaks runi mis enamvähem sama graafiku andsid siis äkki on kuskil tõe lähedal. Ise arvan et 240kw 500Nm võiks olla küll mootorist aga ei usu et rattast. Tuli ka kõvasti suuremaid numbreid, võibolla kunagi leiab vastuse kus on tõde. Ilmselt see 500+ väänet lõpetab selle kasti kiirelt ja siis manuaaliga uuesti.
Pilt
Soe ilm andis palju detot ja kõvasti tõmbas süüdet maha, siit ka vilets graafik.
Setup oli siis nii praegu:
2,4 plokk kõrge surveastmega
20T turbo ~1bar rõhuga
2,5" + japanifold
Originaalkatt edasi 3" otseläbi
Rohelised pihustid, duty üle 90%
Väga soe ilm ilma lisavendi aga jahutatud kaevuveega :P
Ja siis võtsin 850 alt rattad ära
Pilt

Kasutaja avatar
immadis
Kõva postitaja
Postitusi: 239
Liitunud: 02 Mai 2014, 20:36
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas immadis » 21 Dets 2022, 10:49

No krt noh, tekitab isu uuesti Volvo ringi tagasi tulla peale mitut aastat pausi

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850/70-d

PostitusPostitas Klamber » 19 Mär 2024, 21:07

immadis kirjutas:No krt noh, tekitab isu uuesti Volvo ringi tagasi tulla peale mitut aastat pausi

Üldiselt on saadaval kui huvi on, kõigil keda kõnetab. Raske on mitme volvoga korraga sõita :( Link Hetkel all originaal sumpa kuna üv spetsialistid arvasid hädavajaliku olema. Me kõik teame, mis see jõunumbritega teeb. Ilmselt keeran midagi veel maha, et hind parem oleks.

Seevastu 850ga oli hiljuti võimalus pikem sõit teha Alpidesse, valiku põhikriteerium oli ökonoomsus ja kiirus. Ehk siis 4500km keskmine kulu tuli 9,2... Keskmise kiirusega 100+ kanti. Võib vast rahule jääda. Autobahni peal midagi tõestada ei õnnestunud, oluline oli tervelt kohale jõuda. Lamellrehvide kiirusindeksit ka kompida ei olnud soovi :twisted: Samas sai ka serpentiinidel keerutatud ja tõdetud et 2-3 käigu vahel on ebameeldiv tühi koht, täpselt seal kus vajal võiks spool parem olla.
Pilt Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist