Sanderk XC60/XC70/XC90

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2044
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas maan » 21 Apr 2016, 10:03

Selle plasti lõikasin enda omal ka kuni kruvini lühemaks, segas nii lati maha võtmist kui paigaldamist. Auto all ei tundunud sellel ka mingit määravat ülesannet olevat. Volrem arvas, et see võib avariiga seotud olla kuidagi, et kui katki läheb peale pauku, siis miski paha paha :)

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas sanderk » 25 Apr 2016, 23:29

Tegin eeltööd kõik ära ja nüüd jäänud veel raamil 4 polti lõpuni lahti keerata ja alla lasta(üksi natuke keeruline vast). Otsustasin poolraami täitsa maha võtta. Auto all märkas lisaks nii mõndagi ja tuleb vist päris pikk poe nimekiri.
PiltUntitled by sanderkikas, on Flickr

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas sanderk » 26 Apr 2016, 17:12

Kokkuvõttes polnudki eriti keeruline kätte saada. Mootor jäi ka kahtlaselt ilusasti paigale. Mitmekesi oleks muidugi lihtsam.
PiltUntitled by sanderkikas, on Flickr

Vana lammutan laiali ja remondin ebay repair kitiga arvatavasti ära.
PiltUntitled by sanderkikas, on Flickr
PiltUntitled by sanderkikas, on Flickr

Korraga juba maas on siis peaks stabika puksid ka vahetama kuigi olen ka hullemaid näinud
PiltUntitled by sanderkikas, on Flickr


Kas üks raami puks peabki nii ideaalselt ovaalne olema?? Ülejäänud ilusti ümmargused...
Pilthttps://flic.kr/p/GBCAag by sanderkikas, on Flickr
Pilthttps://flic.kr/p/GBCAAB by sanderkikas, on Flickr

Kõige rohkem paneb muretsema hoopis turbo mis on üleni õline ja leket tuvastada ei suuda :explode:

Ristooo
Kõva postitaja
Postitusi: 142
Liitunud: 31 Jaan 2011, 16:50

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas Ristooo » 26 Apr 2016, 19:07

Kataloogi pilt nagu näitaks jah, et üks ongi sellise ovaalsema auguga, teised ümarad.
Turbol ehk õlitorude tihendid väsinud ja lekivad?

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas Leho » 26 Apr 2016, 19:45

Juhipoolne esimene peabki selline ovaal olema. Mis kõige lahedam, et sesama üks puks maksab samapalju kui ülejäänud kolm kokku.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas paikas » 26 Apr 2016, 20:00

Miks mu xc70'l olid esimesed mõlemad ovaalse auguga?
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

janar103
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 19 Dets 2013, 14:43

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas janar103 » 27 Apr 2016, 08:46

paikas kirjutas:Miks mu xc70'l olid esimesed mõlemad ovaalse auguga?

Ah, mis sest enam :)
MB A-class AMG style

tvarjund
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Veebr 2008, 16:01
Asukoht: Viljandi

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas tvarjund » 27 Apr 2016, 17:25

kas nende stabika pukside vahetusele on miski valmis lahendus olemas (peale selle et osta varras koos puksidega) või tuleb ise aretada miskit?
XC70 D5 MY07 - müüdud
XC60 D5 MY14

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas sanderk » 27 Apr 2016, 19:18

@tvarjund
Vaata kasutaja Maan teemat. Seal ta näitas päris ilusti ära kuidas vahetus toimib. Volremist 16€ tükk
PiltUntitled by sanderkikas, on Flickr

tvarjund
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Veebr 2008, 16:01
Asukoht: Viljandi

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas tvarjund » 27 Apr 2016, 19:31

ahniii...tänud info eest. Ja kas tagumise jaoks on ka olemas? Vardad olid vist erineva läbimõõduga.
XC70 D5 MY07 - müüdud
XC60 D5 MY14

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas sanderk » 27 Apr 2016, 19:45

Tagumised on teise mööduga jep. Endal ka plaanis aga ei ole veel kusagilt uurida jõudnud.
Kusagil rootsi foorumites kollasin siis leidsin et topitakse mingeid 96 aasta suzuki pukse sinna vahele aga ei suuda enam seda postitust üles leida :D

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas Siim » 27 Apr 2016, 21:02

Taha tellisin puksid umbes 4a tagasi ebay-st ning müüjaks oli mingi lätlane. Enne muidugi tuleks varda diameeter ära mõõta.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

tvarjund
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Veebr 2008, 16:01
Asukoht: Viljandi

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas tvarjund » 27 Apr 2016, 21:39

kusagilt IPD-ga seotud foorumist leidsin :
XC70
Stock front 22.7mm/ rear 14.5 mm
(ipd front 25mm / rear 22mm)

kas esimene vastab tõele?
XC70 D5 MY07 - müüdud
XC60 D5 MY14

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas sanderk » 28 Apr 2016, 22:42

@tvarjund
tundub sama olema küll.


vahepeal sai uuesti kokku laotud kõik
PiltUntitled by sanderkikas, on Flickr


SMI ZF vastu vahetamisest siis..
Ainuke probleem mis tekkis oli lati ja paagi vahelise toruga(paksem)
Oleks võibolla isegi kuidagi ta paika saanud suruda aga ei hakanud riskima. Uurisin juba romulaid aga siis hakkasin mõtlema, et seal pole ju survet sees ja lihtsalt lõikasin jupi vahelt ja panin 12 mm kummivooliku vahele nö põlveks. Lisaks ei viitsinud raami enam alla lasta et torustik kätte saada :D
võimendist tulev toru(peenike) istus ilusti oma uude pesasse.
Proov tehtud ja kõik ilus kuiv.

PiltUntitled by sanderkikas, on Flickr

Turbo juurde ligipääs suht kehva ja mobiiliga filmides oli näha et üks ühendus lekib. Lõikasin kummitoru cm maha ja panin uue klambri. Peaks pidama küll.
PiltUntitled by sanderkikas, on Flickr

Korraga vahetasin ära ka mootoriõli ja filtrid. Lisaks sai tagumine aknapesu pump ellu äratatud(andsin voolu vastupidi)


PiltUntitled by sanderkikas, on Flickr

Kogu krempel kokku:
Rooliotsad olid olemas
Õli + õlifilter 66€
stabika puksid 32€
alumine mootoripadi 50€
parem mootoripadi 35€
õhufilter 13€

+sillaregull kusagil
Siiamaani olen viltuse rooliga igalt poolt tagasi tulnud ja ei oskagi kuhugi seda tegema minna.

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2044
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Sanderk XC70/V70

PostitusPostitas maan » 29 Apr 2016, 01:03

Sillastendi kohalt käiks ise järgmisena Laagri Autoasi-s, paljud kiidavad seda ;)

Ühel eelneval pildil, kus kõrvuti SMI ja ZF latt, tekkis küsimus, et kas ZF roolilatil need lati küljes olevad survetorud ei hakanud vastu sumpsi klambri kinnitust hõõruma? Enda omal tehes ZF latti peale ei proovinud, aga mõõtmiste järgi oleks hakanud hõõrduma tugevalt.
Stabika varras sai värvitud? :) Kuidagi liiga ilus puhas must. Pildilt tundub, et uued stabika puksid läksid samuti vastu alusraami ilma klambri alumise pooleta.

Hea on ikka vaadata, et inimesel teotahet ja pealehakkamist :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist