Sanderk XC60/XC70/XC90
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Sanderk XC70/V70
Selle plasti lõikasin enda omal ka kuni kruvini lühemaks, segas nii lati maha võtmist kui paigaldamist. Auto all ei tundunud sellel ka mingit määravat ülesannet olevat. Volrem arvas, et see võib avariiga seotud olla kuidagi, et kui katki läheb peale pauku, siis miski paha paha
Re: Sanderk XC70/V70
Tegin eeltööd kõik ära ja nüüd jäänud veel raamil 4 polti lõpuni lahti keerata ja alla lasta(üksi natuke keeruline vast). Otsustasin poolraami täitsa maha võtta. Auto all märkas lisaks nii mõndagi ja tuleb vist päris pikk poe nimekiri.
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Re: Sanderk XC70/V70
Kokkuvõttes polnudki eriti keeruline kätte saada. Mootor jäi ka kahtlaselt ilusasti paigale. Mitmekesi oleks muidugi lihtsam.
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Vana lammutan laiali ja remondin ebay repair kitiga arvatavasti ära.
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Korraga juba maas on siis peaks stabika puksid ka vahetama kuigi olen ka hullemaid näinud
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Kas üks raami puks peabki nii ideaalselt ovaalne olema?? Ülejäänud ilusti ümmargused...
https://flic.kr/p/GBCAag by sanderkikas, on Flickr
https://flic.kr/p/GBCAAB by sanderkikas, on Flickr
Kõige rohkem paneb muretsema hoopis turbo mis on üleni õline ja leket tuvastada ei suuda
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Vana lammutan laiali ja remondin ebay repair kitiga arvatavasti ära.
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Korraga juba maas on siis peaks stabika puksid ka vahetama kuigi olen ka hullemaid näinud
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Kas üks raami puks peabki nii ideaalselt ovaalne olema?? Ülejäänud ilusti ümmargused...
https://flic.kr/p/GBCAag by sanderkikas, on Flickr
https://flic.kr/p/GBCAAB by sanderkikas, on Flickr
Kõige rohkem paneb muretsema hoopis turbo mis on üleni õline ja leket tuvastada ei suuda
Re: Sanderk XC70/V70
Kataloogi pilt nagu näitaks jah, et üks ongi sellise ovaalsema auguga, teised ümarad.
Turbol ehk õlitorude tihendid väsinud ja lekivad?
Turbol ehk õlitorude tihendid väsinud ja lekivad?
Re: Sanderk XC70/V70
Juhipoolne esimene peabki selline ovaal olema. Mis kõige lahedam, et sesama üks puks maksab samapalju kui ülejäänud kolm kokku.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Sanderk XC70/V70
Miks mu xc70'l olid esimesed mõlemad ovaalse auguga?
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Sanderk XC70/V70
paikas kirjutas:Miks mu xc70'l olid esimesed mõlemad ovaalse auguga?
Ah, mis sest enam
MB A-class AMG style
Re: Sanderk XC70/V70
kas nende stabika pukside vahetusele on miski valmis lahendus olemas (peale selle et osta varras koos puksidega) või tuleb ise aretada miskit?
XC70 D5 MY07 - müüdud
XC60 D5 MY14
XC60 D5 MY14
Re: Sanderk XC70/V70
@tvarjund
Vaata kasutaja Maan teemat. Seal ta näitas päris ilusti ära kuidas vahetus toimib. Volremist 16€ tükk
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Vaata kasutaja Maan teemat. Seal ta näitas päris ilusti ära kuidas vahetus toimib. Volremist 16€ tükk
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Re: Sanderk XC70/V70
ahniii...tänud info eest. Ja kas tagumise jaoks on ka olemas? Vardad olid vist erineva läbimõõduga.
XC70 D5 MY07 - müüdud
XC60 D5 MY14
XC60 D5 MY14
Re: Sanderk XC70/V70
Tagumised on teise mööduga jep. Endal ka plaanis aga ei ole veel kusagilt uurida jõudnud.
Kusagil rootsi foorumites kollasin siis leidsin et topitakse mingeid 96 aasta suzuki pukse sinna vahele aga ei suuda enam seda postitust üles leida
Kusagil rootsi foorumites kollasin siis leidsin et topitakse mingeid 96 aasta suzuki pukse sinna vahele aga ei suuda enam seda postitust üles leida
Re: Sanderk XC70/V70
Taha tellisin puksid umbes 4a tagasi ebay-st ning müüjaks oli mingi lätlane. Enne muidugi tuleks varda diameeter ära mõõta.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Sanderk XC70/V70
kusagilt IPD-ga seotud foorumist leidsin :
XC70
Stock front 22.7mm/ rear 14.5 mm
(ipd front 25mm / rear 22mm)
kas esimene vastab tõele?
XC70
Stock front 22.7mm/ rear 14.5 mm
(ipd front 25mm / rear 22mm)
kas esimene vastab tõele?
XC70 D5 MY07 - müüdud
XC60 D5 MY14
XC60 D5 MY14
Re: Sanderk XC70/V70
@tvarjund
tundub sama olema küll.
vahepeal sai uuesti kokku laotud kõik
Untitled by sanderkikas, on Flickr
SMI ZF vastu vahetamisest siis..
Ainuke probleem mis tekkis oli lati ja paagi vahelise toruga(paksem)
Oleks võibolla isegi kuidagi ta paika saanud suruda aga ei hakanud riskima. Uurisin juba romulaid aga siis hakkasin mõtlema, et seal pole ju survet sees ja lihtsalt lõikasin jupi vahelt ja panin 12 mm kummivooliku vahele nö põlveks. Lisaks ei viitsinud raami enam alla lasta et torustik kätte saada
võimendist tulev toru(peenike) istus ilusti oma uude pesasse.
Proov tehtud ja kõik ilus kuiv.
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Turbo juurde ligipääs suht kehva ja mobiiliga filmides oli näha et üks ühendus lekib. Lõikasin kummitoru cm maha ja panin uue klambri. Peaks pidama küll.
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Korraga vahetasin ära ka mootoriõli ja filtrid. Lisaks sai tagumine aknapesu pump ellu äratatud(andsin voolu vastupidi)
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Kogu krempel kokku:
Rooliotsad olid olemas
Õli + õlifilter 66€
stabika puksid 32€
alumine mootoripadi 50€
parem mootoripadi 35€
õhufilter 13€
+sillaregull kusagil
Siiamaani olen viltuse rooliga igalt poolt tagasi tulnud ja ei oskagi kuhugi seda tegema minna.
tundub sama olema küll.
vahepeal sai uuesti kokku laotud kõik
Untitled by sanderkikas, on Flickr
SMI ZF vastu vahetamisest siis..
Ainuke probleem mis tekkis oli lati ja paagi vahelise toruga(paksem)
Oleks võibolla isegi kuidagi ta paika saanud suruda aga ei hakanud riskima. Uurisin juba romulaid aga siis hakkasin mõtlema, et seal pole ju survet sees ja lihtsalt lõikasin jupi vahelt ja panin 12 mm kummivooliku vahele nö põlveks. Lisaks ei viitsinud raami enam alla lasta et torustik kätte saada
võimendist tulev toru(peenike) istus ilusti oma uude pesasse.
Proov tehtud ja kõik ilus kuiv.
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Turbo juurde ligipääs suht kehva ja mobiiliga filmides oli näha et üks ühendus lekib. Lõikasin kummitoru cm maha ja panin uue klambri. Peaks pidama küll.
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Korraga vahetasin ära ka mootoriõli ja filtrid. Lisaks sai tagumine aknapesu pump ellu äratatud(andsin voolu vastupidi)
Untitled by sanderkikas, on Flickr
Kogu krempel kokku:
Rooliotsad olid olemas
Õli + õlifilter 66€
stabika puksid 32€
alumine mootoripadi 50€
parem mootoripadi 35€
õhufilter 13€
+sillaregull kusagil
Siiamaani olen viltuse rooliga igalt poolt tagasi tulnud ja ei oskagi kuhugi seda tegema minna.
Re: Sanderk XC70/V70
Sillastendi kohalt käiks ise järgmisena Laagri Autoasi-s, paljud kiidavad seda
Ühel eelneval pildil, kus kõrvuti SMI ja ZF latt, tekkis küsimus, et kas ZF roolilatil need lati küljes olevad survetorud ei hakanud vastu sumpsi klambri kinnitust hõõruma? Enda omal tehes ZF latti peale ei proovinud, aga mõõtmiste järgi oleks hakanud hõõrduma tugevalt.
Stabika varras sai värvitud? Kuidagi liiga ilus puhas must. Pildilt tundub, et uued stabika puksid läksid samuti vastu alusraami ilma klambri alumise pooleta.
Hea on ikka vaadata, et inimesel teotahet ja pealehakkamist
Ühel eelneval pildil, kus kõrvuti SMI ja ZF latt, tekkis küsimus, et kas ZF roolilatil need lati küljes olevad survetorud ei hakanud vastu sumpsi klambri kinnitust hõõruma? Enda omal tehes ZF latti peale ei proovinud, aga mõõtmiste järgi oleks hakanud hõõrduma tugevalt.
Stabika varras sai värvitud? Kuidagi liiga ilus puhas must. Pildilt tundub, et uued stabika puksid läksid samuti vastu alusraami ilma klambri alumise pooleta.
Hea on ikka vaadata, et inimesel teotahet ja pealehakkamist
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist