aLLaN86 S40 T4 98a.

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 08 Juul 2014, 00:55

Nonii leidsin siis ka lõpuks aega oma suksu kohta teema siia teha kuigi antud auto omanik olen juba 2013 aasta jaanuarist. Selle auto ostu idee tuli sellest, et tahtsin midagi võimsamat kui eelmised masinad on olnud ning turbopilli igatsesin juba ammu. Uurisin ja puurisin, ning leidsin just sobiva omale ja selleks siis on S40 1,9 T4 ja loomulikult manuaal - uuemat ei tahtnud kuna nende mootorid ei pidanud enam nii sitked olema sest tulevikus on kindel plaan hakata võimsust juurde kruvima, esialgu siiski "originaal sisu" piires. Autost lähemalt....suurt millegagi silma väga ei paista - must nahk sisu, konditsioneer, 2*el. aknad olid siis kauba peale. Enda poolt olen lisanud mõne aasta vanuse Clarioni stereo, mis mul ühest autost teise rännanud, mille juhtme otsas istub veel "noname" 12" woofer(enda meisterdatud kastiga, mõõdud spetsi poolt välja arvutatud) koos MAC-i võimuga, siin-seal mõned LEDid(gabariidid ja numbrituled) ja kuna originaal sumps ja eriti selle ots oli ikka puhas jura siis tegin vähe suurema väljamineku ning soetasin Simons-i väljalaske komplekti keskelt taha. Kuna see väljalase otsustus oodatust vaiksem, siis võtsin keskmise püta ära ning asendasin selle lihtsalt toruga ning tuli vähe tummisem sound(kuid siiski minu kõrva jaoks liiga tagasihoidlik, kuid vähemalt ülevaatusega probleeme pole aga ülevaatuse väliseks ajaks üritan üles leida ühe vana sumpsi mille heli mulle väga meeldis). Õhufiltri kopsikust eemaldasin selle päevi näinud švammi mis lagunes nagu vana kaloss, kaasa arvatud filtri alumisest poolest sama jura. Toonkiled sai ka tänu ExtremePrindile kenasti paika. Hetkel nagu muud meelde ei tulegi.
Hoolduste koha pealt ootab tegemist rihmavahetus+õhufilter, mootoriõli olen juba 2 korda vahetanud ning mõlemal korral läks sisse Mobili Super 3000 5W40. Veermikus on vahetatud esimesed ja tagumised vedrud, kuna esimesed olid pooleks ning tänu mingile madaldussarjale olin sunnitud ka tagumised välja vahetama, sest lihtsalt lühemaid esivedrusid eraldi polnud saada, veel parem esimene rattalaager, v.v.rooliots, v.t.pidurisadul ja see kõik koos bensufiltriga sai tehtud september 2013.
06.07.14 vahetasin tagumised kondid kuna need olid nagu tallesabad. Vahetust vajavad veel esimesed klotsid+kettad ning taga sama teema ning lisaks koliseb esisillas miskit, millele pole ka veel jälile saanud, antenn lakkas töötamast(lint pooleks) ning tulekojamehi vajaks ka uusi. Kerel ka siin-seal väheke roostet kuid ei midagi hullu, natuke roostesurmaga möllatud et vähe aeglustada vananemisprotsessi.
Mõned pildid kah milline auto oli kui ma selle ostsin.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Rohkem pilte lisan homme, kuna kell on juba palju ja uneaeg juba käes :D
Viimati muutis aLLaN86, 19 Okt 2018, 16:58, muudetud 7 korda kokku.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 08 Juul 2014, 10:11

Nagu lubatud, jätkan piltide lisamisega....
09.12.2013 avastasin siis, et mingi sitanikerdis on end süganud mu Volvo esiukse vastu, kahjuks tegemist kortermajaga ning süüdlast ei leidnud, vaatasin kõik ümberkaudsed masinad üle aga ei midagi, raudselt see "Mihkel" ei julgenud enam sinna kanti parkida ka, et ma ta hiljem tabanud oleks. Noh eks igasugu argpükse leidub. Aga pilt siin:
Pilt

Meenutus möödunud talvest:
Pilt

2014 aasta esimesed jäädvustused, uus sumps ilutseb ning meenus, et vahetasin ka need oranžid gabariidid valgete vastu, huvi oleks muidugi need tööle ka saada(pole veel aega saanud nendega tegeleda)
Pilt
Pilt

Värskeimad pildid siis 08.07.14 sai auto põhjaliku pesu ning vahatamise.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Muide vahepeal tuiskan ka sellise autoga ringi, aga see juba teine teema(ma arvan, et nii mõnegi jaoks tuttav pill, foorumist ikkagi) :)
Pilt
Viimati muutis aLLaN86, 25 Sept 2018, 15:24, muudetud 2 korda kokku.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

zellek
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 03 Dets 2013, 19:53
Asukoht: Haapsalu

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas zellek » 10 Juul 2014, 15:33

Läigib hästi :)

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 10 Juul 2014, 19:17

Pole viga jah, tänud komplimendi eest :)
Saaks tehniliselt ka korda, oleks veel parem, kiirendusel hakkab üle 3000rpm. koguaeg kakkuma aga viga pole veel leidnud.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas Siim » 10 Juul 2014, 23:05

Küünlad-poolid ja kütuser6hk esmalt.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 10 Juul 2014, 23:34

Küünlad peaksid korralikud olema aga süütepoolidesse sisenevatel juhtmetel on mingi teema - see niiskuse eest kaitsev kiht mis pistikute juures juhtmete ümber on, mingi imelik kraam pudeneb sealt välja ja juhtme otsad lahtiselt seal, jube tegu oli et neid ilusti uuesti poolide külge tagasi saada. Aga neid juhtmeid ju ei saa nii lihtsalt vahetada, ma ei teagi kuhu nad sealt edasi põrutavad. Juhtmed paistavad ok aga eks peab mingit moodi testima, ega need üle ei peksa.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas Siim » 11 Juul 2014, 10:00

V6imalik on ka lihtsalt uued pinid pistikusse hankida (kui vanu ei saa kasutada tulenevalt juhtme seisukorrast v6i puudub oskus neid välja v6tta) ning vahetad välja juhtmeid ainult niipikalt, kui tarvilik on.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 11 Juul 2014, 11:42

Ok, eks peab vaatama mis teha annab aga kui lõigata kuskilt maalt juhe läbi ja uued panna, mis lugu selle kokku jootmisega on, seal ju ei saa lihtsalt juhtmeid kokku keerata nagu kõlli juhtmeid?!
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 14 Juul 2014, 12:12

Nonii viimase õlivahetuse ajal vahetasin ka õhufiltri ära kuid see miskit paremaks mootoritöös ei muutnud - ikka tõrgub samamoodi, et +3500rpm. on hingest kinni, süütekatkestus vms. Uurisin välismaistest foorumitest ning seal on mainitud ka turbo lõdvikute "collapse ehk kokkuvajumist", teistesõnadega siis tekib vaakum või miskit taolist aga pole seda veel kuidagi kontrollida saanud kuna tühikäigul gaasi andes kinni ei poo. Kellelgi ideid?
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas torms » 14 Juul 2014, 12:35

+3500rpm pole seal enam mingit vaakumit. Tühikäigul on vaakum üsna suur ning järsul gaasiandmisel korraks.
Poleerin läigestan vahatan

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 15 Juul 2014, 12:23

Ok, nagu ma aru saan siis see turbo lõdvikute variant on välistatud - siis vist jääbki üle ainult süütesüsteem ning kütuse etteandmine. Või on veel mingeid võimalusi?
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas torms » 15 Juul 2014, 16:05

Mõtlesin. Sinu mainitud lõdvikute collapse võib olla siis ainult õhufiltrist turbosse mineval lõdvikul. Nii igaksjuhuks võid ju korraks proovida ilma õhufiltrita aga ennem puhasta kopsik ära. Ma olen 99% kindel et selles asi pole. Ning ilmselt oled sa teadlik oma õhufiltri vahetuse aegadest, et see välistada.
Poleerin läigestan vahatan

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 15 Juul 2014, 20:50

Õhufiltri vahetasin just ära, nagu ma oma üleeelmises postis kirjutasin, seega seal kala olla ei saa. Mul on mõistus lihtsalt otsas, nii igaks juhuks süütepoole, süütejuhtmeid ja pumpa ka osta ei tahaks, kuna see teeb ikka kokku päris jõhkra papi. Oskab keegi pakkuda variante, kus veel saaks lasta auto tervist kontrollida kui Info-Auto välja jätta kuna sinna mind eriti oodata, sest vabu aegu pole.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas torms » 15 Juul 2014, 21:36

Pumba tööd saad latist mõõta. Misfire peaks kajastuma diagnostis tegelt koos check engine tulega.
Poleerin läigestan vahatan

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 15 Juul 2014, 21:55

Tegelt ongi asja juures kõige huvitavam, et moto tuld põlema ei viska ja diagnost veakoode ei tuvastanud.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Volvo777 ja 8 külalist