10. leht 13-st

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 28 Mär 2016, 17:50
Postitas Loff
Mis ajast Sa juba varbaküüsi värvid muidu? :mrgreen:

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 28 Mär 2016, 18:20
Postitas ants
Loff kirjutas:Mis ajast Sa juba varbaküüsi värvid muidu? :mrgreen:


Ju jäi autost värvi üle :)

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 28 Mär 2016, 18:50
Postitas kaak
ants kirjutas:
Loff kirjutas:Mis ajast Sa juba varbaküüsi värvid muidu? :mrgreen:


Ju jäi autost värvi üle :)


:) need peaks olema salongimeistri jalad!

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 14 Apr 2016, 22:23
Postitas kaak
Kui kõik kulgeb plaanipäraselt, siis pühapäeval lähen autole järgi salongimeistri juurde ;)

Vahepeal sai juhust kasutatud ja veits tugevam keps hangitud (loomulikult nende arpi poltidega jne), arvatavasti kuskilt hiinast aga kindlasti tugevam kui originaal:
keps.jpg

Loomulikult tuleb mõõtude sobivust testida enne paigaldust :) ja võibolla tuleb ka silindri seinu altotsast veits kärpida et kepsule ruumi teha.. aga seda veel ei tea.


Ja üks tore turbo, mille olemasolu ma olen mõnda aega suht enda teada hoidnud, GT3071R, algselt oli ta evo x jaoks aga ma hankisin single entry kuumakoja, kuna R5 ei saa kasutada twin scrolli. Õigemini saab ikka aga pigem kaotan kui võidan rida 5 mootoriga twin scrolliga. Turbo ise peaks olema üli madala spooliga ja puhub kuni 450 stabiilset hobust. Ja kõikide eelduste kohaselt peaksin saama full boosti koos mõnna jõuga kätte umbes 3500..3800 rpm juures :)

gt3071r_3.jpg

gt3071r.jpg

gt3071r_2.jpg


ja kuna enam pole sisemist väljaheite siibrit, siis selleks puhuks ka väline tuulutaja. Tegemist hariliku 60mm hiinakaga:
wg.jpg

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 15 Apr 2016, 10:08
Postitas Klamber
See turbiinikoda istub otse t5 kolle külge? Iseeasi kas sa seda siin üldse kasutad..

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 15 Apr 2016, 14:34
Postitas kaak
Klamber kirjutas:See turbiinikoda istub otse t5 kolle külge? Iseeasi kas sa seda siin üldse kasutad..


Ei sobi.
Aga jah, isegi kui sobiks siis ei saa kasutada orig kollet ilma wastegate siibrita kuumakojaga.

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 17 Apr 2016, 20:50
Postitas paikas
viska siia ka nüüd salongi pilte vesistamiseks :)

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 20 Apr 2016, 15:41
Postitas KriisaH
Seda ilmaimet peab tulema uueti vaatama :) Suur töö tehtud ja ei jõua seda lõppu juba oodata.

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 20 Apr 2016, 19:31
Postitas supp
karbussi pilte ka paluks-pole karbussi , pole autot

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 26 Apr 2016, 21:53
Postitas kaak
supp kirjutas:karbussi pilte ka paluks-pole karbussi , pole autot


Kuna Hr Supp on kõige vanem siis sellele küsimusele vastan esimesena!

Uusima generatsiooni karbussi düüsid ~0,5L/minutis per düüs:

IMAG0209.jpg
~500cc/min dekad


ja elektriline turbiinpump 4,2L/minutis @ 3 bar (peaaegu nagu eelmise generatsiooni mehhaaniline membraan pump):

IMAG0207.jpg
255LPH pump

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 16 Mai 2016, 11:48
Postitas kaak
Väike vihje, milline on tagaistme seljatugi ;)

tagaiste.jpg
Tagaiste

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 13 Juun 2016, 10:59
Postitas kaak
Salong hakkab ilmet võtma :)
13415374_1098911300180316_7833628933521968090_o.jpg

13418496_1098911326846980_4336354007527170892_o.jpg

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 14 Juun 2016, 18:55
Postitas kaak
Juhtmestiku valmistus nii et... Varsti on tuli sumpas! :twisted:


Pilt

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 15 Juun 2016, 08:43
Postitas kaak
ja mõned minutid hiljem juhtmestik 80% valmis:

IMAG0400_2.jpg
P1800S B5204 COP

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 15 Juun 2016, 09:08
Postitas 164
Kuidas jagaja augu sulgesid?