P1800S 1969 - kaak

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas Loff » 28 Mär 2016, 17:50

Mis ajast Sa juba varbaküüsi värvid muidu? :mrgreen:
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Tags:

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas ants » 28 Mär 2016, 18:20

Loff kirjutas:Mis ajast Sa juba varbaküüsi värvid muidu? :mrgreen:


Ju jäi autost värvi üle :)
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 28 Mär 2016, 18:50

ants kirjutas:
Loff kirjutas:Mis ajast Sa juba varbaküüsi värvid muidu? :mrgreen:


Ju jäi autost värvi üle :)


:) need peaks olema salongimeistri jalad!
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 14 Apr 2016, 22:23

Kui kõik kulgeb plaanipäraselt, siis pühapäeval lähen autole järgi salongimeistri juurde ;)

Vahepeal sai juhust kasutatud ja veits tugevam keps hangitud (loomulikult nende arpi poltidega jne), arvatavasti kuskilt hiinast aga kindlasti tugevam kui originaal:
keps.jpg

Loomulikult tuleb mõõtude sobivust testida enne paigaldust :) ja võibolla tuleb ka silindri seinu altotsast veits kärpida et kepsule ruumi teha.. aga seda veel ei tea.


Ja üks tore turbo, mille olemasolu ma olen mõnda aega suht enda teada hoidnud, GT3071R, algselt oli ta evo x jaoks aga ma hankisin single entry kuumakoja, kuna R5 ei saa kasutada twin scrolli. Õigemini saab ikka aga pigem kaotan kui võidan rida 5 mootoriga twin scrolliga. Turbo ise peaks olema üli madala spooliga ja puhub kuni 450 stabiilset hobust. Ja kõikide eelduste kohaselt peaksin saama full boosti koos mõnna jõuga kätte umbes 3500..3800 rpm juures :)

gt3071r_3.jpg

gt3071r.jpg

gt3071r_2.jpg


ja kuna enam pole sisemist väljaheite siibrit, siis selleks puhuks ka väline tuulutaja. Tegemist hariliku 60mm hiinakaga:
wg.jpg
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas Klamber » 15 Apr 2016, 10:08

See turbiinikoda istub otse t5 kolle külge? Iseeasi kas sa seda siin üldse kasutad..

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 15 Apr 2016, 14:34

Klamber kirjutas:See turbiinikoda istub otse t5 kolle külge? Iseeasi kas sa seda siin üldse kasutad..


Ei sobi.
Aga jah, isegi kui sobiks siis ei saa kasutada orig kollet ilma wastegate siibrita kuumakojaga.
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas paikas » 17 Apr 2016, 20:50

viska siia ka nüüd salongi pilte vesistamiseks :)
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
KriisaH
Uustulnukas
Postitusi: 6
Liitunud: 16 Jaan 2015, 09:05
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas KriisaH » 20 Apr 2016, 15:41

Seda ilmaimet peab tulema uueti vaatama :) Suur töö tehtud ja ei jõua seda lõppu juba oodata.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas supp » 20 Apr 2016, 19:31

karbussi pilte ka paluks-pole karbussi , pole autot
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 26 Apr 2016, 21:53

supp kirjutas:karbussi pilte ka paluks-pole karbussi , pole autot


Kuna Hr Supp on kõige vanem siis sellele küsimusele vastan esimesena!

Uusima generatsiooni karbussi düüsid ~0,5L/minutis per düüs:

IMAG0209.jpg
~500cc/min dekad


ja elektriline turbiinpump 4,2L/minutis @ 3 bar (peaaegu nagu eelmise generatsiooni mehhaaniline membraan pump):

IMAG0207.jpg
255LPH pump
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 16 Mai 2016, 11:48

Väike vihje, milline on tagaistme seljatugi ;)

tagaiste.jpg
Tagaiste
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 13 Juun 2016, 10:59

Salong hakkab ilmet võtma :)
13415374_1098911300180316_7833628933521968090_o.jpg

13418496_1098911326846980_4336354007527170892_o.jpg
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 14 Juun 2016, 18:55

Juhtmestiku valmistus nii et... Varsti on tuli sumpas! :twisted:


Pilt
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 15 Juun 2016, 08:43

ja mõned minutid hiljem juhtmestik 80% valmis:

IMAG0400_2.jpg
P1800S B5204 COP
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas 164 » 15 Juun 2016, 09:08

Kuidas jagaja augu sulgesid?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist