Smurf, C70 '00, 2.3 T5

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas smurf » 12 Nov 2013, 22:15

Ehk hangin ka kunagi mingi korraliku rõhukella. Aga nii huvi pärast küsin, palju sul vaakumit näitas? See Torque nagu kohati muidugi näitaks õigesti rõhku, st reaalsemaid numbreid, aga kui korralikult talda pressida, siis viskab ikka karmid numbrid ette jah.

E:

pestav kirjutas:Ma nüüd ei tea, mis juhtaju sinu autol on, aga ME7' l on maksimaalne laaderõhk 1.55bar'i. Andur lihtsalt rohkem ei võimalda. Läheb limp-home režiimi.
Äkki su rõhuandur paneb vähe villast. Läbi OBD selle jälgimine ei pruugi tõeseid andmeid anda.
Või on kuskil rõhuleke? Wastegate'i vedru eelpinge liiga suur?
Sinu auto mootorile ei tohiks see hetkeline rõhupiik (eeldades, et see reaalselt oli nii suur) midagi teha.
Ma niisama igavusest spekuleerin. Tegelt ei tea ma midagi :)

Auto on ilus! C70 on väga õnnestunud kerega auto!

EDIT: sinu autol vist ME 4.4?


Ma arvan pigem, et OBD kaudu paneb see boost ehk natuke vigast. Juhtajude kohta ei oska öelda, mis tal peal on.

Tänud kiidusõnade eest muidugi, endale ka C70 ikka nii tükk aega meeldinud, et ei suutnud kuidagi sellest eemale vaadata. Teised kupeed ei paku üldse nii palju pinget kui C70.

pestav
Foorumi veteran
Postitusi: 688
Liitunud: 07 Mai 2012, 21:31
Asukoht: Jurjev

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas pestav » 12 Nov 2013, 22:21

Vaakum peaks olema -20inHg või -0.6 bar olenevalt millist kasutad. Eks ta kõigub kaa...
Viimati muutis pestav, 12 Nov 2013, 22:22, muudetud 1 kord kokku.
R

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas torms » 12 Nov 2013, 22:22

Tühikäigul -0,7-0,8. Maanteel sõites mingi -0.2-0,4
Poleerin läigestan vahatan

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas smurf » 12 Nov 2013, 22:29

Mul paneb siis vaakumiga ka segast, tühikäigul oli mingi kuskil -20 ja -24 vahel. Seadetes pandud küll, et näitaks barides, aga kahtlustan, et vaakumit näitab millegipärast PSIdes, kuid -20psi on -1,37bar, ei tundu see asi ka minu arvates eriti õige olevat. Muidugi tooks selgust asjasse boostikell.

pestav
Foorumi veteran
Postitusi: 688
Liitunud: 07 Mai 2012, 21:31
Asukoht: Jurjev

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas pestav » 12 Nov 2013, 22:42

Kui ülerõhk on psi'des, siis vaakum on inHg ehk tolli elavhõbeda sammast vms. Ilmselt sul vaakum siis ikka inHg?
R

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas smurf » 12 Nov 2013, 22:53

pestav kirjutas:Kui ülerõhk on psi'des, siis vaakum on inHg ehk tolli elavhõbeda sammast vms. Ilmselt sul vaakum siis ikka inHg?


=D> Ma vana lammas vaatasin valesti jah. Tundub, et nii ongi nagu sa rääkisid, leidsin nüüd isegi seadetest sellise koha üles, et boostinäidikul negatiivseid väärtuseid inHg-desse ei konverdita, st peaksin saama ikka bar või psi näidud. Täna enam muidugi katsetama minna ei viitsi.

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas smurf » 13 Nov 2013, 17:24

Proovisin nüüd täna uuesti seda Torque, tühikäigul näitab -0,7bar ümber. Kiirendades näitas maksimaalselt täna 1.4bar. Samuti sai uuritud jahutusvedeliku tempi, armatuurinäidiku järgi juba vaatasin mingiaeg, et maru aeglaselt läheb soojaks. Numbrite järgi siis 5-60 kraadi läheb kiiresti. Edasi vist hakkab siis suurt ringi käima ja temp ei taha siis üldse üles minna. 5-60 läks mõne minutiga, edasi läks ka oma mitu minutit, kuni tõusis 66 kraadini. Minu arvates kuidagi aeglaselt ikkagi, tuleb ehk sisi termostaat ära vahetada.

Paha poole pealt on nüüd ühe rehviga jamasti. Eile oli üks tagumine rehv tühi.. paraku nii madala profiili puhul ei ole tühjenemist enne näha kui ta tõesti tühi on. Ventiil lasi läbi ja ilmselt olin päris mitu aega ringi kärutanud tühja rehviga, kusjuures aru polnud mitte midagi saada, mida ma siiani imestan.. Käisin täna ventiili vahetamas ja rehv seest rehvipuru täis :(. Karkass veel terve, aga rehvipoiss ütles, et võib muna välja lüüa, aga võib ka kesta kuni mustri lõpuni, et suhteline värk. Eks see ole kivi minu kapsaaeda, et ei kontrolli koguaeg rehvirõhku, aga samas see koht kus ma rehve vahetamas käisin, ei teinud lekete tuvastamiseks mingit kontrolli. Selge on see, et sinna ma enam rehve vahetama ei lähe.

Ühte rehvi vaevalt jällegi keegi müüb, seega tuleb tore väljaminek.

Kasutaja avatar
sleepR
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Okt 2013, 15:23
Asukoht: Pärnu

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas sleepR » 13 Nov 2013, 18:57

Kas too 1,4bari on absoluutrõhk või ülelaaderõhk? Kaldun arvama, et esimene. Sellisel puhul jääb rõhust vähe puudu.

pestav
Foorumi veteran
Postitusi: 688
Liitunud: 07 Mai 2012, 21:31
Asukoht: Jurjev

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas pestav » 13 Nov 2013, 18:58

Ühte müüakse kindlasti. Aga osta kaks, et ühel sillal oleks võrdse kulumisega mõlemad. Sellepärast tervet jooksu küll ei pea ostma
R

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas smurf » 13 Nov 2013, 22:21

sleepR kirjutas:Kas too 1,4bari on absoluutrõhk või ülelaaderõhk? Kaldun arvama, et esimene. Sellisel puhul jääb rõhust vähe puudu.


Ma arvan, et idee järgi võiks see app ikka ülelaadimist näidata, aga tundub, et näit on lihtsalt väheke mööda. Uurisin netist ja appi seadetes ringi, siis põhimõtteliselt on seal mingeid asju, mida saab näperdada, et näitu õigemaks muuta. Seadetes on ka selline koht, kus saad valida, kuidas boost kalkuleeritakse (MAP, MAF või ALT). Seega tundub, et nö. otsest infot ta rõhu kohta ei saagi ja arvutab mingite teiste parameetrite järgi. Ei oska kuskilt otsast midagi tuunida ja ega ilmselt pole mõtet ka kui pole võimalik hetkel reaalse rõhukellaga asja võrrelda. Persedüno järgi ei ütleks ka, et rõhust puudu jääb, aga noh, mida ma ka tean :lol:

pestav kirjutas:Ühte müüakse kindlasti. Aga osta kaks, et ühel sillal oleks võrdse kulumisega mõlemad. Sellepärast tervet jooksu küll ei pea ostma


Ma kolasin netis ringi ja mõned isegi on ka ühekaupa. Mul endal muster täitsa korralik tegelikult, kui isegi leiaks sama mustrijäägiga rehvi, siis poleks vast häda. Aga suurem osa pruugitud rehve on ikka üldiselt minimaalselt kahekaupa.

Kasutaja avatar
veikosib
Targutaja
Postitusi: 923
Liitunud: 28 Jaan 2008, 13:18

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas veikosib » 13 Nov 2013, 23:06

pane ostukuulutus välja ja suhtle mõne suurema kasutatud rehvide müüjaga .... kõik need kumm/reff/rehv jms müüvad teinekord ikka täitsa harukordselt õigel ajal õigeid rehve :)
Olen ise ostnud ühekaupa, kolmekaupa ja vahest leiavad nad maa alt ka ülesse sulle vajaliku rehvi.
Lisaks on neil mõnikord maasikaid ka - võid paari või kolmese komplekti saada nii soodsalt et uuena maksab üks sellist raha....ja rehvi piisavalt et paar hooaega ära vurada!
S80 D5 2002 (SOLD....to the highest bidder)

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas smurf » 13 Nov 2013, 23:41

See hea idee, tuleb ilmselt kuulutus üles visata jah ja nende müüjatega suhtlema. Ega see ise mulle sülle ei jookse.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas Tanel » 14 Nov 2013, 12:15

1.4 bariga oleks sul juba mootoris kolin
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas smurf » 14 Nov 2013, 12:45

Arvan ise seda sama, seega liiga tõsiselt seda näitu ei võta. Kuidagi mässates peaks saama ka reaalset näitu näitama panna, aga pole mõtet tuunida, kuna reaalse näiduga mul võrdlust niikuinii pole. Ehk siis kunagi ikkagi korralik boostikell installida.

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas smurf » 17 Nov 2013, 21:35

Nüüdseks natukene aparaadi kütusekulu analüüsitud. Kompuuter tundub olevat pisut pessimistlikum kui reaalselt asi on, mis on küllaltki üllatav, tavaliselt on silma jäänud, et kompud näitavad reaalsusest madalamat kütusekulu. Viimati tankisin 40 liitrit, millega ajasin läbi 322km, piisk jäi varu ka, eks oleks mõningad kilomeetrid veel pressinud. Seega ca 12,5l/100. Muidugi jäi eelmisest tankimisest ka piisk ette, nii et jah, komakohta nii täpselt paika ei saa, eks ta tilk alla 13 ikka oli. Kompuuter samas näitas mulle 13,5. Olen just võrdlemise eesmärgil alati pärast tankimist kompuutri keskmise ka ära nullinud.

Igatahes jah, viimase 40 liitri keskmine on 12,5 ja 13 vahel ja see puhas linnasõit. Päris penskarit ei pane, aga iga foori tagant peeneks ka ei lase, seega ei oska isegi nagu viriseda. 1140km keskmine kulu arvutuslikult 11,4, kompuutri näitude keskmine 11,9. Küllaltki viisakas :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist