Smurf, C70 '00, 2.3 T5

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1258
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Smurf, C70 '00, 2.3 T5

PostitusPostitas smurf » 15 Okt 2013, 01:29

S40 sai tükk aega tagasi käest antud, seega uurisin juba mõnda aega uut liikurit. Kuna ~kuu pärast on oodata esimest korda peenikest perelisa, siis sai uuritud II gene V70-meid. Uurisin-puurisin neid igatpidi, hinnad seinast seina, ent algusaastate turu odavaimat ei kutsunud kuidagi ostma, teisalt ei pakkunud I gene V70 erilist pinget. Teistpidi on C70 olnud juba mul väga-väga kaua selline nö. südameauto, lihtsalt meeldib ja kõik. Mõtlesin igatpidi, et kuidas ikka sobib kupee ja lasteiste jnejnejne, juureldud sai ikka pea mitu kuud. Ootamatult ei kuskilt ilmus sugulussidemeid pidi silmapiirile üks C70, mis ei lasknud enam korralikult öösel magadagi. Mõtlesin nii ja naa, et kas kupee ja pisipõnn sobivad omavahel kokku või peaks ikkagi midagi suuremat vaatama. Ükski teine universaalkerega masin peale II gen V70 huvi ei pakkunud, seega oli otsustada väga keeruline. Otsisin isegi netist inimeste kogemusi kupeede ja lasteistmetega ja vastukaja polnud just lilleline - võimalik, aga pagana tüütu. Lootsin sel puhul ratsionaalset lähenemist oma naispoolelt, mis ei viinud kahjuks kuhugi - talle meeldis ka C70. Pikk jutt lühidalt kokku võtta, siis kokku 3 Tartu-Tallinn otsa, p€rsetäis unetuid öid ja sai siiski see C70 eile ära võetud.

Autost lähemalt: kõnealune loom on 2.3 liitrise turbomootori ja manuaalkägukastiga 2000 aasta C70. Kilovatte teadagi 176. Eestisse jõunud 2007 Hollandist. 2x mäludega elektriliselt reguleeritavad poolnahkistmed, istmesoojendused, kliima, peeglisoojendused jne. Nö. tuuningupoolelt on kaotatud tagatiivalt antenn, armatuur, käigukangikott ja lagi kaetud pööratud nahaga (Alcantara?), Xenon lähi- ja udutuled. Originaalsummuti asemele on käänatud täies pikkuses 3" toru ning põhja alt lähemalt uurides on ka katalüsaator ilmselt kokkuostu läinud ning asendatud Simonsi resonaatoriga. Auto kõrgust ka pisut kärbitud ning kõht on võrreldes originaaseadega natuke rohkem maadligi. Kõikvõimalikud salongivalgustid vahetatud LEDide vastu. Rohkem esialgu ei oskagi öelda.

Terve 186km Tallinnast Tartusse nägu peeretas peas, no selline mõnu on säänse autoga liikuda. Mugav ja kiire, mis sa veel tahad. Möödasõit paras lust, täiesti murevaba - otsi vaid sobiv moment ja liiguta jalga veidi põrandale lähemale ja ongi korras. Keskmine maanteekulu oli kompuutri järgi 8,2l/100km, mine tea kui täpne see kompu muidugi on, sellest saab lähemalt aimu kui esimene paagitäis maha sõidetud on. Püsikaga oleks ilmselt kulu väiksemgi, kuid paraku vastavat lisaseadet ma enda imestuseks antud autolt kahjuks ei leinud.

Autoga kaasa tuli hunnik IA arveid, all uued pidurikettad, -torud ja -klotsid, samuti mootoriõli ja filter. Seni minu jaoks suurim müsteerium on kliimaplokk - olen harjunud S40 pealt tavapäraste pliidinuppudega, keerad 1-4 ja valid kas sooja-külma ja ongi korras. Sellel miskid AUT režiimid, 2 tsooni jnejne. Ausaltöeldes polegi korralikult veel sotti saanud, kuidas saaks panna auto sooja ja külma puhuma :lol:, selle koha pealt võiks keegi mind natukene harida.. et kuidas täpsemalt neid nuppe ja värke kruttida, et saaks vajaliku temperatuuri salongi puhuma.

Eks nii vana autoga on natukene probleeme ka, parempoolne välimine rooliots läbi, see on juba ostetud ja ootab vahetamist. Samuti tilgub kuskilt kergelt õli. Kui auto on seisnud mõnda aega, siis ei tilgu auto alla midagi, kui sõidust tulla, siis sooja mootoriga tekivad mõningad tilgad auto alla. Samas vardast vaadates on õli maksimumis, seega päris pahinal välja ei jookse. Eks vaja natukene lähemalt uurida, kust seda õlipoissi vaikselt lekib. Samuti mingil imelisel põhjusel puudub armatuuris SRS tuli. On see välja keeratud või jumalteab mis, üritan sõbra kaudu juhtme sappa saada ja vaadata veakoode ning sealt asja edasi uurida. Mingit airbagide avanemisega lõppenud suurt avariid eriti uskuda ei taha (auto kuidagi liiga sirge selle jaoks), kuid samas puudub teadmine, mis toimus enne 2007 aastat, enne Eestisse jõudmist. Ise kahtlustan pigem mingit andurit, aga eks diagnost räägib selle kohta natuke lähemalt. Samuti ei saa istmeid mehaaniliselt ette liigutada, et taha pääseda, kangi tõmmates ei juhtu mitte midagi, saab vaid elektriliselt liigutada. Ka juhiuks on veidi problemaatiline - ei taha viimane hästi sulguda. Kui väljastpoolt avada ja seejärel uks sulguda, kipub aegajalt lahti tagasi põrkama.. aitab kui lukustusnupukest ülespoole tõmmata, käib väike klõps ja seejärel sulgub uks eeskujulikult.

Plaanidest veidi. Esiteks ülalnimetatud probleemidega tegelemine ja siis peakski korras olema. Kui keegi oskab ülalnimetatud probleemidele mingisuguseid lahendusi pakkuda, siis on need kõik oodatud. Kui kunagi peaks mingil põhjusel otstarbetult rahapatakad vedelema jääma, siis tahaks saada ette XC võre ja R stange. Võibolla ka mingi ärevama velje suveks, ntks Nebulad või Tritonid.

Igatahes pikk jutt on maha kirjutatud, emotsioon on laes, auto ikka ülikõva. Mugav, ei kolise ega kolksu, veermik hooldatud ja tihe (va rooliots, mis varsti vahetatud saab). Muidugi see mitte-stock väljalase on ikka eriline beast, no sellist häält teeb ikka :shock:. Auto on natukene harjumatult jäik muidugi, eks madaldus mängib ka oma rolli. Esialgu rohkem midagi öelda ei oskagi, kui midagi meenub, kirjutan kindlasti lisa. Seniks kostitan mõningate piltidega. Kahjuks suure ähmiga pole jõudnud ise autot eriti pildistada, vaid ühe foto olen suutnud teha, seniks saab uurida müügikuulutuse pilte. Need muidugi natukene ilusamad, kui tegelikkus, valgusega kõvasti mängitud. Samuti on müügipiltidel Heico veljed, tegelikkuses aga all originaal 17" Canistod. Muidu soovin iseendale muretuid kilomeetreid ja külma närvi tagaistmele turvahälli sättimisega :lol:.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Siin siis minu enda tehtud foto, koos mitte-Heico velgedega:
Pilt


Püüan lähiajal ka natukene paremaid pilte hetkeseisust postitada.
Viimati muutis smurf, 16 Okt 2013, 13:48, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 1974
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas maan » 15 Okt 2013, 09:28

Paljud vahetavad kupee sedaani/universaali vastu väikse tegelase perre ilmumisega, vastupidi aga on päris julge tegu. Ju ikka auto pikemat aega juba soovinimekirjas olnud, et ka naispoolele nakatunud. Edu autoga ning külma närvi tite asjade sisse toppimisega :lol:

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas evald112 » 15 Okt 2013, 09:39

Kui on ikka väga jäik vedrustus siis ei soovitaks väiksele lapsele. Imikul on aju veel väike ja loksub suht vabalt (oled ehk kuulnud raputatud lapse sündroomist)

Auto on kena! Aga tulevikusoovitusena: kui oled kiiruse näljas siis otsi endale V70R.

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 439
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas diivan » 15 Okt 2013, 10:45

Kliima regullil ju kraadid peal, paned 22 peale ja ventika kiiruseks nii et kõrva ei kriibiks ja ongi salong soe. nuppe edasi-tagasi kruttida pole küll mõtet.
õli tilkumise koha pealt on mõned tüüpkohad, muidugi on hea kui midagi kaob ja rida maha jääb.enda oma jõi oli aga loike ega tossu polnud.
elektrilised istmed ei liigu mehaaniliselt. seljatugi tuleb ka üles elektriliselt ja iste sõidab ise eest ära kui taha tahad ronida. kui külje pealne kang ei tööta siis Y tross puru istme seest. selleks pead istme välja võtma ja lammutama vähe, netis diy olemas. ise parandasin trossi ära ja peaks siia maani töötama vist.
c70 täitsa tore auto, kui müüma hakkad siis enam nii tore pole, aga sõita hea, taga on tunde järgi rohkem ruumi kui s60. kui liiga jäik siis pane r16 alla,muidugi c pluss on veel see et ega ämm autosse ei mahu
Otsin volvo 300 vidinaid/lisasid.

python
Kõva postitaja
Postitusi: 199
Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:02
Asukoht: Tallinn

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas python » 15 Okt 2013, 12:58

smurf kirjutas: Samuti mingil imelisel põhjusel puudub armatuuris SRS tuli. On see välja keeratud või jumalteab mis, üritan sõbra kaudu juhtme sappa saada ja vaadata veakoode ning sealt asja edasi uurida. Mingit airbagide avanemisega lõppenud suurt avariid eriti uskuda ei taha (auto kuidagi liiga sirge selle jaoks), kuid samas puudub teadmine, mis toimus enne 2007 aastat, enne Eestisse jõudmist. Ise kahtlustan pigem mingit andurit, aga eks diagnost räägib selle kohta natuke lähemalt.

Tasub uurida vasakut esinurka ja külge.
Volvo C70 2,4T

Kasutaja avatar
soca
Kõva postitaja
Postitusi: 112
Liitunud: 12 Okt 2012, 06:15

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas soca » 15 Okt 2013, 13:46

väga kena masin! Endalgi C70 alati üks "unistuste" autosid olnud kuid sai eelmine aasta ikkagi V50 kasuks otsustatud. Järgmise autona mõtlen jällegi ikka kupeed osta.
Volvo V50 Summum, 2005

Tired of German tehcno?
Try some Swedish metal.
Volvo

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas KuldarA » 15 Okt 2013, 13:54

evald112 kirjutas:Kui on ikka väga jäik vedrustus siis ei soovitaks väiksele lapsele. Imikul on aju veel väike ja loksub suht vabalt (oled ehk kuulnud raputatud lapse sündroomist)

Auto on kena! Aga tulevikusoovitusena: kui oled kiiruse näljas siis otsi endale V70R.



+1

Auto kena ja kindlasti väga mõnus, aga väikese lapse tuleku puhul ei tea kas kõige parem variant :)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1258
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas smurf » 15 Okt 2013, 14:06

Jäikuse koha pealt on ta kangem küll kui S40, aga hambaid ikka suust välja ei löö. Eks rehv teeb ka oma töö, madalam kui S40-l oli. Els näha ole, natukene uus asi veel mulle, uurimist-puurimist jagub, kui on ikka räige see vedrustus, siis saab seda alati mingiks ajaks pehmemaks teha pehmemate vedrude näol. Ja kui ei aita ussi- ega püssirohi, siis tuleb tervislikult elada ja lapsevankriga ringi jalutada, sest müüa ma seda autot ei kavatse :D Enne tuleb nooreperelaen ja praktilisem auto selle kõrvale :D

Kindlasti ei saa öelda, et see oleks olnud just liiga ratsionaalne ost, aga mina leian, et endale ebameeldiva autoga pole ka hea ringi liikuda. Seetõttu jäi ka II gene V70 ost ära, kuna sama raha eest poleks ma seda kätte saanud.

Samas lõpetuseks ütlen, et elame-näeme. Elu on selline huvitav asi, et ei tea iial ette mis saama hakkab.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 6972
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas Leho » 15 Okt 2013, 14:29

Mis seal kliimal keerulist on.
Hoiad temperatuurid selles asendis mis tahad. Ülejäänud nupud on AUTO peal ja eks ta ise majandab edasi. Kui klaasi kiirelt puhtaks tahad siis keerad keskmise esiaknale ja lased senikaua kuni puhas, siis keerad auto peale tagasi.

PS: Kaabliga ütleb isegi VOLFCR ära kas SRS süsteemis on avarii registreertud või mitte.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee

1977.a. 264GLE RIP
1986.a. 740GL RIP
1986.a. 740GLE future unknown project
1995.a. 460 RIP
1996.a. 460 Daily
1997.a. S70TDI RIP
1997.a. S70TDI daily

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1258
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas smurf » 15 Okt 2013, 17:41

Okei, hakkab see kliimaplokivärk selginema.

Paar küsimust veel. Makiks on sisse suratud autosse SC-805. Kahjuks ei jõua me makiga kokkuleppele CD-de mängimise osas - ei taha ta süüa ei originaale ega isekirjutatuid. Kas peaks talle tutvustama mingit puhastusplaati (sel juhul, kust seda leida võiks?) või tasuks asi välja vahetada toimiva vastu?

Samuti sooviks teada, kas püsika lisamine on väga keeruline tegevus? Kuna neid (ja ka S/V70) tehti ju püsikatega. Kui hankida vastavad kangid ja nupud ja värgid, kas oleks võimalik see asi tööle saada?
Kas selle esiveolistele Volvodele iseloomuliku piiraja saab ka kuidagi uuesti installida, mis piirab rataste keeramist? Vasakult poolt see kaduma läinud ja nüüd paremale keerates sahistab ratas kergelt logarisse.

Kuidas istmeasend mälusse sättida? Istmel on see MEM nupp ja värk, aru ma ei saanud kuidas see töötab. Hoidsin memory nuppu all ja vajutasin samal ajal number 1 peale, aga ei juhtu muud mitte midagi, kui hakkab varemseadetud nr1 seadistuse asendisse sõitma. Või on see vale lähenemine?

Küsimus ka VOLFCR kohta, kas see toimib ka selle aastakäigu sõidukiga? Lugesin selle teema läbi ja jäi natukene selgusetuks asi. Kas näiteks VAG grupi jaoks mõeldud diagnostikakaabliga saab ka Volvo koode lugeda kui arvutis VOLFCR installitud? Sõbral mul VAGi kaabel olemas muidu.

Muidu seni olen ikka täitsa rahul asjaga, elektriistmed on natukene kapriissed, mõned nupud ei tööta mingitpidi.. näiteks juhiistme saab istumisaluse esiosa tõsta, tagaosa aga mitte. Kaasreisijaistmel ei saa seljatuge ettepoole liigutada, tahapoole saab.. tuleb number 3 asendi ja teiste nuppudega nipitada, siis saab istmed ikka paika :D.

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas evald112 » 15 Okt 2013, 17:57

Mälu peaks toimima nii, et paned istme ja peeglid paika ja siis vajutad korraga alla mem ja 1 nupu ja hoiad mingi pool minutit vms. Ja siis peaks olema mälus. Vähemalt minu autol käib nii.

CD puhastusplaadiga varustab näiteks elion

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 6972
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas Leho » 15 Okt 2013, 19:36

Salvestamiseks vajuta ja hoia all MEM ja siis vastav mälupeas kuhu salvestada tahad.
Neid hoia alla paarkolm sekundit siis on salvestatud.

Liigutamisega on kindlasti see jama, et nupud on seal plokis katki vajutatud.
Need suht õrnad asjad ja keegi lödinäpp on need lihtsalt läbi vajutanud.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee

1977.a. 264GLE RIP
1986.a. 740GL RIP
1986.a. 740GLE future unknown project
1995.a. 460 RIP
1996.a. 460 Daily
1997.a. S70TDI RIP
1997.a. S70TDI daily

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1258
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas smurf » 15 Okt 2013, 21:24

Okei, no siis ma lähenesin asjale ikkagi õigesti. Kas see ongi siis normaalne, kui ma MEM nuppu all hoian ja samal ajal hoian nt nr 1 all, siis hakkab iste sõitma eelmise omaniku järgi seadistatud asendisse? Tundub natuke veider olevat, minetea kas on see MEM nupp ka katki vajutatud? Eks ma homme proovin igatahes edasi.

Leidsin internetiavarustest infot SC-805 CD mängimise kohta ka, tõenäoline, et asi võib olla ühes mikrolülitis. Kisun homme maki välja ja üritan asjast jagu saada.. hetkel normaalselt raadiot ei mängi, kuna ilu pärast on antenn tiivalt kadunud ja raadio kipub sahisema, peab sinna otsa ka mingi muu asja leidma ja oma laule saan kuulata vaid läbi selle ilge kassett-adapteri, mis sööb isukalt kõik helikvaliteedi ära.

Kasutaja avatar
ercci
Foorumlane
Postitusi: 50
Liitunud: 11 Dets 2011, 04:00

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas ercci » 15 Okt 2013, 22:36

Manual ütleb istmete kohta järgmist ja nii ta ka mul endal toimis
Programming the memory
Three seat positions can be programmed. To program a seat position:
1 Adjust the seat to the desired position.
2 Depress the MEM button.
3 Press button 1 to program the current position of the seat.
Buttons 2 and 3 can be programmed in the same way. To move the seat to a programmed position,
depress button 1, 2 or 3 until the seat stops. If the button is released before the seat has the reached the
programmed position, it will stop as a safety precaution.
NOTE: The seat has an overload protector which engages if an object blocks the movement of the seat.
If this happens, remove the object and wait 20 seconds before operating the seat again

Kasutaja avatar
ercci
Foorumlane
Postitusi: 50
Liitunud: 11 Dets 2011, 04:00

Re: Smurf, C70 '00

PostitusPostitas ercci » 15 Okt 2013, 22:51

Need elektrilised istmed c70nel on ühed parajad s... nikerdised.enamustel nad ka jukerdavad,neis katkevad trossid, siis on seal mitu mikrolülitit mis murduvad kinnitustest lahti ja ei lase istmeid liikuma.see sama iste võib olla ka üheks põhjuseks miks ei põle(õigemini paneb põlema)srs tule, nimelt oskasid volvo leidurid vedada istmes oleva turvapadja juhtme nii,et aastate möödudes kulub neilt isolatsioon ja süsteem käib massis ära.
Antenne peaks olema kaks, üks elektriline taga tiival ja teine oli vist kuskil paremal taga nurgas kas koopas või stanges, üks kahest kaotada,siis läheb levi veits kehvaks jah


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist