Martin460 V70TDI 1999a.

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Martin460 » 11 Okt 2013, 13:44

Hei,
Jätkan siit Urmase nüüdseks juba endise hõbedase Volvo teemat. Masin igati aus...usun, et paljud teavad mis tehtud. Vigu siiski on nagu ikka igapäevaselt kasutataval sõidukil...Urmasele tänud põhjaliku info eest.

Esimese suurema asjana toimus mootori-ja kapotialuse pesu ning nagu tavaks saanud siis enne ja pärast pildid

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
fic
Foorumi veteran
Postitusi: 1039
Liitunud: 04 Juul 2010, 23:47
Asukoht: Põltsamaa

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas fic » 11 Okt 2013, 14:05

Edu autoga! Räägi natuke põhjalikumalt, kuidas ja mis vahenditega Sa seda kapotialust pesu tegid?
855 T-5R x XC90 '12

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Leho » 11 Okt 2013, 14:11

Mootoripesu vahend on selleks kõige parem.
ISe olen oma masina mootoreid sellega puhastanud.
Vahend ja nõrgaks keeratud survepesur.

Hiljem võid veel mingit silikooni peale lasta. Jääb nagu uus.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
urki
Kreisi postitaja
Postitusi: 346
Liitunud: 12 Jaan 2008, 22:05
Asukoht: Järvamaa

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas urki » 11 Okt 2013, 19:42

Jõudu ja jaksu!
Ei olegi väga kurb, kui auto saab omale väga hea peremehe.
"Kõik, mis liigub see kulub, kuid ka see vähe kulunud võib hea välja näha" - selline päevamõte siis :)
Jätan jälje maha, et arengul silma peal hoida.
Urmas
Tark nagu ämm takkajärgi

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Martin460 » 11 Okt 2013, 21:42

fic kirjutas:Edu autoga! Räägi natuke põhjalikumalt, kuidas ja mis vahenditega Sa seda kapotialust pesu tegid?

Ma lasin tegelikult pesta oma endise töökoha hoovil...see on siis Tondi ärikeskuse hoovil Tallinnas. Seletasin ära, et mis vaja teha ja lisaks veel ustevahed ja veljed ka. Mul on endal ka garaashis pesula aga see on linna trassidest allpool ja kanalisatsioonipump on selline, et pole hea mootoripesu seal ette võtta.

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Martin460 » 12 Okt 2013, 22:04

Täna võtsin ajaviiteks ette uurida, et miks käsipidurit ei ole. Ja ei saagi olla kui klotsidel katteid ei ole :) Mõtlesin, et ülevaatus läheneb ja vaja see asi ka joonde ajada. Mõlemal pool oli pilt suhteliselt sarnane e. siis peale pruuni tolmu polnud suurt midagi järel. Üks kolb ka ei liikunud hästi supordis...lasin süstlaga tolmukatte alla vana head PSK-d niikaua kuni sai kõik kolvid käega sisse suruda. Pilt ka:
Pilt
Enne talve peab jõudma veel tiivaservade alumisi osasid arstida sest pole see auto ka erand- roostepoiss on ennast alaliseks kaasreisijaks külge haakinud:
Pilt
Ühe klotsivedru parandasin ka ära käigupealt tõmbeneediga...eks see üks k......i lappimine ole aga parem ikka kui mitte midagi. Eriti laupäeva õhtul kui uut kohe võtta pole:
Pilt
Aga muidu on ikka endiselt väga ilus kõik:) Täitsa rootsi pensionäri tunne hakkab juba tekkima:
Pilt

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Priit_P » 12 Okt 2013, 23:14

Enna talve tulekut peaks roostega midagi koopa ääres ette võtma :roll:

Muidu ikka päris viisakas liikur ja tasus see ligi võtta küll :wink:
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Margus_
Foorumi veteran
Postitusi: 567
Liitunud: 06 Mär 2012, 22:23

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Margus_ » 13 Okt 2013, 11:09

Veljed ja tiib annavad piisavalt sportlikkust juurde, et mitte penskari muljet jätta. Mis sellest, et kandilisem, kui uue aja autod. Jätkuvalt ilus ja sile auto.
Hea valik!

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Martin460 » 13 Okt 2013, 18:53

Täna nokitsesin selle asja kallal mille kohta urki ütles, et näe...selle ta tahaks ära vahetada aga mitte kuidagi pole sinnani judnud :) Nimelt kindalaeka lukk. Vahetusse läks puhtalt esteetilistel kaalutlustel sest ei vana ega uue jaoks sobivat võtit ei ole:) Muidugi võiks muugid tasa viilida ja saaks iga asjaga lahti aga las olla nii nagu on praegu.Paar pilti ka:
Pilt
Pilt

Veel avastasin, et katki on läikiva käepideme juhipoolne hing. Hakkasin uurima ja kõigil kolmel autol mis minu käes on...on katki seesama koht. Ilmselt juhi poolt rabatakse rohkem sahtlit lahti ja sellest see katkiminek. Siinkohal väike palve kaasfoorumlastele, et kui kellelgi vedeleb lammutamiseks sahtli kaant siis oleks huvitatud tervest lingi ja luku osast. Selline siis katkine:
Pilt

Veel sai otsitud viisakam tagaluugi kojamehe vars.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Leho » 13 Okt 2013, 20:36

Mis seal viilida. Paned lihtsalt ilma muukidetta kokku ja asi käib millega iganes. Samas on välimus korras.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Martin460 » 13 Okt 2013, 21:02

Leho kirjutas:Mis seal viilida. Paned lihtsalt ilma muukidetta kokku ja asi käib millega iganes. Samas on välimus korras.

Siis korras...ma kujutasin oma pähklisuuruse ajuga ette, et muuke kätte ei saa nagu korralikul lukul :) Ei proovinud lihtsalt neid välja võtta.

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Martin460 » 14 Okt 2013, 23:35

Täna käisin tuttava varuosamüüja juures uurimas piduriketaste ja klotside hindu kui peale vin koodi sisestamist printis ta mulle välja sellise lehe:
Pilt
Mõned huvitavad faktid on siin kirjas...ei tea kas see market Belgium tähendab, et masin on uuena müüdud Belgias? Värvikood ka numbrina...ehkki selle leiaks kere pealt ka kui vaja peaks minema.
Lihtsalt ajaloo mõttes huvitav paber.

Kasutaja avatar
urki
Kreisi postitaja
Postitusi: 346
Liitunud: 12 Jaan 2008, 22:05
Asukoht: Järvamaa

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas urki » 15 Okt 2013, 12:41

Belgiast jah, küsisin InfoAutost ka kunagi suusõnaliselt infot, seal oli ka mingi hoolduse näit, mida hetkel ei mäleta enam. IA-d külastades uuri järgi.
Tark nagu ämm takkajärgi

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Martin460 » 18 Okt 2013, 22:41

Tänane päev tõi lahenduse ujuvale piduripedaalile uute ketaste ja klotside näol. Seekord läksid käiku AllBrakeSystems-i tooted ehk siis ABS-i omad. Esipiduri kettad on ainult febi-bilsteini omad. Väikeseks erinevuseks seni sees olnud klotsidega oli esipiduri klotside tagumisele küljele valatud pehme kõrgem kiht mis peaks vilistamist jm. nähtusid likvideerima. Vahest on kaasas mõnel firmal anti-rattle paste mida määritakse klotside tagaküljele ja kuivab kummilaadseks massiks samadel eesmärkidel.
Vaatasin, et eelmised kettad oli ka keegi värvinud kunagi hõbedasteks- lasin ka siis neile veidi värvi selga, et juba väljakujunenud stiili jätkata. :)
Vahetatud said siis kõik neli ketast, piduriklotsid ja käsipiduriklotsid. Tagumiste klotside vedrud ka uued paigaldatud. Arve seekord 145.- raha.
Avastasin töö käigus, et vajab vahetamist parem välimine rooliots ja esipiduri ketaste taga olevad kaitseplekid.
Pilt
Enne ja pärast pildid lähemalt ka:
Pilt
Pilt

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Martin460 V70TDI 1999a.

PostitusPostitas Martin460 » 27 Okt 2013, 08:54

Vända simmer lekib, mootoririhm on õline ja läheb vahetusse. Tühikäik on ebaühtlane ja samuti teatud pööretevahemik 1500-2000 pööret. Sellele ka vaja abi leida. Rõhk sisselaskesse mineva toru sees on 0,2-0,4 bar-i. Koormuse all reaalselt sõites pole veel mõõtnud. Sellega tegeleme hiljem...peale rihma vahetust. Roostekohtade värvimine algab 4, novembril. Vasak sharniir ja parem välimine rooliots lähevad vahetusse. Suur sumpsipütt on ühest urgast auguline...vaatame selle ka uue mingil ajal.Esiklaas oli vastu päikest sõites raskesti läbi nähtav...kaks suuremat täket silmade juures ja paremalt ülemisest nurgast laienes hallollus klaasi kihtide vahel. Lasin selle ka ära vahetada.
Väikene tagakojamehe tuuning kasutaja raccoon abiga:
Pilt
Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist