Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 04 Sept 2013, 14:11

Tervitused esmalt siinsele foorumile.

Peale pikka järelemõtlemist ja internetis veedetud tunde sai selline auto omale projektika kõrvale igapäevaseks liikuriks võetud. Rahaga polnud priisata kuid nõudmised olid kõrged nagu tüüpilisel autoostjal tavaks :) Kindlaks nõudmiseks oli universaalkere või vähemalt luukpära. Lisaks pidi auto olema talutavas tehnilises korras, et ei peaks kohe ulme remonti tegema hakkama, omama mõningast välimust ning olema ka salongi poolelt vastuvõetav. Peale pikka vaagimist jäigi 850 järglane sõelale. Viimast küll kiideti kui igati töökindlat sõiduvahendit, kuid minu jaoks oli ta nii seest kui väljast liiga kandiline. Eelistasin kõnealust isendit kuna tal peaks 850 veel palju ühist olema, kuid nii seest kui väljast on juba hoopis teine tubakas. Et rahasumma "jalaga uksi lahti taguda" ei võimaldanud välistasin kohe diislid, turbod ja automaatkastid ning eelistasin enda arvates lollikindlamat varianti: vabalthingav R5 2,4 103kw koosluses vana hea käsikastiga. Ühte sellist Pärnus müüdigi ja kuna tõsiseltvõetavad alternatiivid puudusid, saigi seda vaatama sõidetud. ARKi ees kangutasime seda kaks tundi kuniks see asutus selleks päevaks uksed kinni pani :mrgreen: Käisime ka tehnilises kontrollis kus heitegaasid väga heaks tunnistati. Oli näha, et hiljuti olid vahetatud esimesed kettad ja klotsid, ning esisillas oli uusi pulkasid. Omaniku sõnul oli mingi aeg ära vahetatud ka roolilatt, igatahes lõtkusid ja lekkeid sealt ei olnud. Pooltelgede katted olid terved. Veermik oli vaikne, kuid silma hakkasid Volvo kirjadega tagumised amordid millede alumised puksid olid pragunenud. Ilmselt olid need veel originaalid ja vasak tagumine oli stendi graafika järgi ka suht läbi. Kuna auto oli juba mõni aeg seisnud oli käsipiduri poolte erinevus päris suur ning vasak tagumine sõidupidur sootuks kinni. Väljalase oli terve. Mootorist tuvastasime altpoolt mõned õlilekked, kuid rihmad olla 30tuhat km tagasi vahetatud. Mootori õli suht uues, filtrid- küünlad samuti vahetatud. Rehvid sõidavad talveni vabalt ära.
Tehnilisest poolest pilt enam vähem selge vaatasime välimust. Rooste koopaservadest ja põhjaalt puudus, kuid ühe kolde leidsime tagaluugilt numbri äärest. Polegi paha auto kohta mis juba 2007a maist on Eesti teedel vuranud. Kripse- krapse ja väikseid mõlgikesi muidugi oli, kuid need ei sega sõitmist. All on ka mingisugused 15" kuue kodaraga Volvo valuveljed. Tuled-klaasid oli terved.
Varustuse poolest:
- 4* el. aken ja peeglid;
- kahe tsooniline kliima;
- autopiloot;
- kompuuter;
- peeglite ja tagaklaasi soojendus;
- rooli reguleerimine sisse-välja üles-alla;
- nahkkattega rool;
- topsihoidikud keskkonsoolis;
- valgustitega päikesesirmid;
- orig. makk SC-805;
- 8x kõlarid;
- keskkonsoolis ja kindalaekal puitdekoor;
- dead lock.

jne. võib olla on veel midagi mis kohe meelde ei tule.

Hiljem lisatud:
- pruun nahksisu;
- eesmised udutuled;
- pakiruumi ruloo;
- tagumised porilapakad.

Salong on tume plüüssisu, kuid parem terve "kaltsusisu" kui käest lastud nahk, mis reaalselt enam mingit väärtust ei oma.

Kokkuvõttes oli üldmulje selline- tehniliselt autoga midagi tehtud oli, kuid peamiselt tarbitud. Seest aga parajalt tolmune-zitane, väljast üsna kriimu kraamu ja lisaks palju igast pisivigu mis häirisid. Peale pikka mõttepausi tingisime hinna 1500 Euroni ja ostsime Volli siiski ära- selle hinna eest tundus autot küll olema. Nüüd olengi juba 6 päeva Rootsi rauda omanud.

Kuna samal päeval suurt midagi enam teha ei jõudnud, haarasin järgmisel päeval kohe Volvol sarvist. Alustuseks sai tund aega põrandat ja matte puhastatud, ei kujuta millal seda viimati tehti. Ühtlasi käisin tolmuimejaga istmed üle. Need toimingud tehtud võis juba autosse istuda.
Seejärel sai tehtud täis-clean alustades armatuurist ja lõpetades varuratta pesaga. Rool oli vahva- nahkkattel oli poole mm kiht mingit ollust, mis juba kohati pragunes. Omaniku sõnul oli rool selline juba tema kätte jõudes a la nahk on mõnest kohast natuke sulanud (?) :mrgreen: . Tegelikult oli seal peal selge roppus. Peale 1,5h pesemist ja möllamist tuli nahk nähtavale. Suht kulunud küll, kuid vähemalt ei määri enam sõites käsi. Siiski lükkasin veel nahakreemi hiljem selga- ehk päästab midagigi.
Kiirkorras tuli kõik 3 klaasipuhastit uued osta. Vanad ei pühkinud enam midagi, pigem oleksid klaasipinda rikkunud.
Millegi pärast ei töötanud pakiruumi valgusti. Lähemalt uurides selgus, et pirn on pesast välja kukkunud või põrunud, pirn ise oli terve. Puhastasin valgusti seestpoolt ära, painutasin klemme natuke rohkem kokku, paigaldasin pirni ja asi töötas.
Tagaluuki avades jäid silma numbrituled, mis olid seestpoolt suht rokased. Mõistagi nad ka suurt midagi ei valgustanud. Võtsin tuled lahti, puhastasin pesad ja klaasid, viimased said ka ära poleeritud. Panin kokku tagasi ja hoopis teine asi.
Autot lähemalt uurides oli näha palju väikseid puune plekke. Neid oli üle kogu auto kuni uste käepidemeteni. Selge, pigi oli üle aasta maha võtmata, aga võib olla tehti seda alles enne müüki. Ega midagi- tuli kogu auto lihvpastaga üle käia ehk tegin käsitsi algelise poleerimise. Selle töö käigus eemaldasin ka palju pindmisi kriime. Välimus paranes selle läbi tunduvalt.
Pigist rääkides oli väljalasketoru kroomitud otsik kah paras kärakas. Pool tundi vahendiga leotamist ja natuke lihvpastaga tööd ning kroom kiiskab jälle :)
Ka usteavad ja -ääred tuli leotusvahendiga üle käia.
Ostsin ette uue numbrialuse (vana oli ühest äärest ribadeks) ja koputasin paarist kohast numbri sirgemaks.

Põrandamatid said küll liivast-tolmust puhtaks, kuid jäid plekiliseks. Kuna salongi pool juba enam vähem looma hakkas, viisin eile põrandamatid keemilisse. Homme läheb auto poleerimisse kus tehakse ära katus, kapott ja stangede ülemised ääred ning hiljem vahatatakse- need on hetkel kõige hullemad. Siis peaks välimus algmaterjaliga võrreldes juba päris hea olema.
Veljed olid samuti mingi ködiga koos mille peale pigileotusvahend käed üles tõstis. Samas kohas lasen teha velgedele happepesu, hetkel pole neil mingit ilu. Tõenäoliselt tuleb veljed hiljem samuti lihvpastaga üle teha.

Tehnilise poole pealt oli selge, et auto vajab uusi tagumisi amorte. Taga sõites oli hästi näha kuidas vasak alumine vedrukandmik pidevas vibratsioonis oli. Parem oli seevastu kenasti paigal. > amordid tellimisse, valisin Bilstein B4`de kasuks.
Kuna vasak tagumine sõidupidur oli kinni ja käsipiduri effektiivsus samuti niru said tellitud ka uued tagumised kettad, klotsid ning käsipiduriklotsid + läheb sisse uus piduriõli. Vastu talve ei tee vast paha :) .
Ostule järgmistel päevadel selgus, et külmalt lülituvad esimene ja tagumine käik raskelt. Teistega pole probleemi ja kui õli on soojaks sõidetud, lülituvad kõik käigud normaalselt. Proovime täna kas täissünteetiline kastiõli parandab asja.
Kui need asjad tehtud tunduks tehniline pool enam-vähem korras olema. Enne talve peaks kindluse mõttes mootoriõli ära vahetama, kuigi see on hetkel veel üsna puhas. Omaniku sõnul 5000km tagasi vahetatud, iseasi mis õli seal sees on... Läbisõitu näitab hetkel 208tuhat km kuid tundub, et õli ei võta. Pärnu mnt. andsime lühikest aega ka korralikult minna ja ega tagant tossu ei visanud küll. Äkki on odo näit isegi õige :roll: Ressursi poolest peaks see mootor ju 400tuhande kanti vabalt sõitma kui õli arvelt kokku ei hoia :roll: .

Muudest vigadest häirivad murdunud juhipoolse esimese el. akna nupp. Juba enne ostu lugesin sellest tüüpveast. Tuleb ilmselt uus kasutatud lülititeplokk siiski osta > Olemas
Makk ei mängi CD`d. Peab uurima milles viga. Paigaldatud on eraldi kõvakettaga MP3 mängija, kuid omal ajal nii popp makk võiks ju siiski plaati ka mängida. (välja vahetatud)
Kelladeplokis paar pirni läbi. Pole veel jõudnud ära vahetada. Otsides infot kuidas kelladeploki maha saab, selgus et pool armatuurlauda tuleb laiali lammutada. Suht haige nii lihtsa töö pärast :shock: > Tehtud
Seest päris mitmed plastikud puruks või kulunud kuid need on lihtsalt asendatavad > Olemas
Esistangelt puuduvad äärmised stangevõred > Olemas
Kundepoolse esiukse polster on osaliselt liimist lahti tulnud ja keskmise osa kattematerjal on alumisest nurgast lahti. Nii palju kui ma Volvode müügikuulutusi lappasin, jäi see üsna paljudel silma. Tõenäoliselt on tegu kunstmaterjaliga ja/või kehva liimiga. Vast on parem kui autot päikese käes praadida ei lase :roll: (olemas)

Ongi vist kõik hetkel. Kui miskit toimub, siis kriban. Pilte pole kuna minu tagasihoidlikul hinnangul ei ole veel midagi pildistada. Ehk tuleval nädalal teeb paar klõpsu.
Viimati muutis Priit_P, 08 Okt 2017, 22:09, muudetud 11 korda kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Murr
Kreisi postitaja
Postitusi: 447
Liitunud: 14 Juun 2013, 11:34

Re: Priidu Volvo V70 2,4 102kw`99

PostitusPostitas Murr » 04 Sept 2013, 19:43

huvitav lugemine,jõudu ja jäksu, nagu näha siis mõistad ise ka auto kallal nokitseda 5+ ,ja volvod on vabalt miljonimasinad kui hooldada ja kuluosi vahetada (:

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 102kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 05 Sept 2013, 21:15

Jõudu läheb tarvis, tänud. Suuremaks ehitamiseks ilmselt ei lähe kuna tegemist on siiski igapäeva autoga. Pigem üritan teda heas tehnilises korras ja välimuselt viisakana hoida ehk nagu öeldakse- ka tarbeese võib olla korralik. Endal kah parem sõita :)
Miljon km selle V70 puhul hästi usku ei ole, aga pool sellest peaks olema vast reaalne kui endal mõistust piisavalt peas. Kasutatud auto puhul loeb väga palju ju eelmistest omanikest ka. Juhul kui ost on ennast kevadeks õigustanud (loe: ei toimu laus lagunemist), siis pole välistatud ka antud isendi pikemalt peres pidamine.

Igatahes täna kell kolm oli auto valmis, läksin järgi. Poleeritud pinnad on ikka hoopis teine asi ning põrandamatid läksid ka kenasti puhtaks. Veljed on kõvasti paremad kui enne, aga mingid mustad täpid siiski jäid. Üritan omal jõul nendega veel miskit ette võtta, kui etemaks ei lähe siis jäävadki nii. Talvel nendega ikka liigelda kõlbab.
Uue kasti õliga olen nüüd natuke juba sõitnud ja tundub küll, et kast toimetab väheke ladusamalt kui enne. Siiski peaks uue õliga veel paar päeva sõitma, et täit tõde saada.
Õli vahetades jäi silma alumine käigukasti padi, mille väiksem puks oli täiesti otsas. Kummist osa oli minevik ja südamiku, millest polt läbi käib, sai vabalt välja võtta. Suurem puks oli veel suht kobe. Täna sai terve jupstükk uue Lemförderi toodangu vastu vahetatud- jälle parem. Järgmine kuu tahaks ülemise mootoripadja (mida pealt vaadates näha on) ka ära vahetada, see veel kärab, kuid mitte pikalt. Pidi olema üks tüüpvigu.
Tagumised amordid, ülemised padjad ja pidurid jäävad vist järgmisse nädalasse- siis peaks timm olema.
Homme üritan piltidega seda romaani natuke illustreerida.

Ahjaa, küsimus ka. Salongi koristamise käigus eemaldasin sendihoidja koos kopsikuga ja selle alt tuli nähtavale kaks valget pistikut. Nagu aru saan, on tegemist esimeste istmesoojenduste valmidusega? Piisab lülitite lisamisest ning asi hakkab tööle?
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 102kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 07 Sept 2013, 10:37

Lubatud pildid.

Selline rool oli siis kui auto minu kätte jõudis... Olen varem ka sellist tööd teinud, kuid see oli isegi minu jaoks midagi erakordset.


Pilt


Pilt


Pilt


Võrdlusmomendiks on üks pool puhtaks tehtud.


Pilt


Selliseks läks kogu kogu rool, kuid pildil on puhastatud ainult kaks sektorit. Tegin seda tööd lõik haaval. Juba puhta ala eraldasin, et kange keemia nahka asjatult rohkem ei kahjustaks.


Pilt


Peale salongi koristamist tuli mõte vaadata tagumiste istmete alla. On ka hullemat nähtud...


Pilt


Natuke hiljem


Pilt


Keegi nisanäpp on kunagi nätsu maha pudistanud ja sinna see aastateks jäänud oligi. Taolisi üllatusi oli kolm, üks neist pagasiruumis :mrgreen: . Õnnestus kõik kätte saada. Nagu näha tahab põrandapolster ka mingi aeg põhjalikumat lähenemist, vähemalt see koht. Muidu on kaunis viisakas.


Pilt


Nii palju kui ma olen uurinud peaks tegu olema esimeste istmesoojenduste pistikutega. Huvitav kas istmetes elemendid ka olemas on?


Pilt


Uus vs vana alumine käigukastipadi.


Pilt


Pilt


Loodetavasti peaks auto ise kah järgmine nädal sellisesse konditsiooni jõudma, et saab paar pilti teha.
Viimati muutis Priit_P, 18 Sept 2013, 22:39, muudetud 1 kord kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 102kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 13 Sept 2013, 17:12

Volvo sai natuke omale uusi juppe


Pilt

- Stange alumised võred olid siiani puudu. Kuid need pildil olevad igatsevad vist uut värvi peale või vähemalt mulle tundub nii. Kuidagi luitunud näevad välja.
- El. aknende lülititeplokk töötab, sai juba külge ka pandud ja tiba toba.
- Parempoolse esimese ukse punane tuluke oli kildudeks. Vist on kunagi turvavöö ukse vahele jäänud. Uus juba küljes.
- Istmesoojendusnupud koos alusega paigas. Vool neisse sisse tuleb, kuid tagumikualune soojaks ei lähe. Itaaliast toodud auto... võib olla pole elementegi istmetes. Peaks kunagi kellegagi võrdlema, mis pistikud mul seal istmete all on.
- C piilari sisemine kate sai ära vahetatud. Vana oli kaheks osaks puruks.

Natuke jälle parem :)
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
ess80
Foorumi veteran
Postitusi: 519
Liitunud: 28 Nov 2010, 22:16

Re: Priidu Volvo V70 2,4 102kw`99

PostitusPostitas ess80 » 13 Sept 2013, 19:57

Ma ei saa aru kuidas auto nii rõvedaks seest lastakse. Ostsin ühe auto pensionäridelt, seda pidi ka keemiaga loputama 2 nädalat enne kui triiksärgiga sisse julges istuda :D

Aga edu autoga, hea hinnaga said kätte.


btw pealkirjas näpukas ka kW kohapeal.

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 13 Sept 2013, 21:04

Ausalt öeldes jääb see endalegi arusaamatuks. Jube lahe on sõita seest rokase autoga, pärast sõitu tuleb esimese asjana käsi pesema minna :mrgreen: . Nüüd on juba enam vähem, aga siit sealt on ikka veel teha. Näiteks tuleks esimesed turvavööd ära pesta, siiani pole lihtsalt jõudnud. Aeg lihtsalt kaob kuhugi... Peale ostu on pärast tööd iga päev 2-4 tundi auto kallal tegutsetud kui nädalavahetused välja arvata. Lõpuks tõmbab ikka rihmaks küll :) Tänagi sai natuke kapoti all kasitud ja üldpilt läks tunduvalt kenamaks, kuid tööd jätkub veel sealgi.
Hind on nii ja naa- eks see oli ostes juba enam vähem teada palju sisse panna tuleb + mõned üllatused mis enamikel juhtudel peale ostu kipuvad selguma. Nüüdseks on omahind juba ca 1800 ja veel mõnisada Eur kallim kui kõik vajalikud pulgad vahetatud. Siis peaks juba suht ok olema. Talverehve on ka veel kindlasti vaja, kuid seda ei saa otseselt remondikuluks lugeda- ilma rehvideta ei saa ju sõita nagu ei saa sõita ilma õli või kütuseta.
Pealkirjas oli viga tõepoolest, nüüd parandatud. Tänud tähelepanu juhtimast :wink: .
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 16 Sept 2013, 10:28

Volvo sai küll uue el.akende lülitite ploki, töötas ka kenasti kõik ja puha, kuid täiesti rahul sellega siiski ei olnud.


Pilt


Põhjuseks oli suhteliselt kulunud välimusega nupud. Tõmbasin ploki täiesti legoks- välja tulid tolmurullid ja lihtsalt aja jooksul kogunenud mustust.


Pilt


Pilt


Siin on juba peale juhiakna nupu kõik muud lülitid asendatud. Enda vanal olid need tunduvalt kobedamad, kuid plokk ise oli osaliselt kutu. Juhiaken lüliti olemasolu korral isegi töötas, kuid mõlemad tagumised olid tummad.

Mõistagi sai kõik korralikult puhtaks tehtud.


Pilt


Lõplikult komplekteeritud lülititeplokk.


Pilt


Kuna nädalavahetus on siiski eelkõige puhkamiseks, siis muid vägitegusid auto kallal korda ei saatnud.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Traktorist » 16 Sept 2013, 13:38

Kena lugemine 8)

Millega-mis ainega lülitiploki puhastasid?Mul ka see töö ees veel,pole veel aega saanud.


Traktorist
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 16 Sept 2013, 13:54

Erinevaid puhastusaineid on palju, kuid neid lüliteid ja nende alust plastikut oli mul kõige parem teha vastavas mõõdus vesivärvipintsli, seebi ja sooja veega. Võttis ilusti ködi lahti ja ei kahjusta ka lülitite pindu, millega kangem keemia võib kergesti hakkama saada. Ploki enda käisin enne lihtsalt kuiva pintsliga üle, et tolmu jm võõrkehad igalt poolt vahelt kätte saada.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Traktorist » 17 Sept 2013, 18:10

Kena,tänan :) Migi aeg proovin järele kui aega saab.
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 17 Sept 2013, 22:37

Aga palun :)

Muidu on elu nagu lill ainult tehnilised tööd olid lohisema jäänud. Täna sai siis ennast käsile võetud ja vahetatud tagumised amordid, ülemised padjad, tagumised kettad, sõidupiduriklotsid ja pandud toimima käsipidur.
Huvitavalt on seda autot ikka hooldatud. Parem ülemine noname padi oli sisuliselt tutikas, vasakpoolne Volvo kirjadega oli seevastu konkreetselt kaheks tükiks. Uued padjad tulid tootjalt Meyle. Lemf oleks kindlasti parem olnud, kuid hinnavahe oli kahekordne. Loodetavasti ikka kestavad, pidid enam vähem talutava kvaliteediga olema. Amordid Bilsteinilt nagu ka kuskil ülalpool sai mainitud.
Kettaid maha võttes selgus, et käsipiduriklotsid olid veel päris head. Isegi nii head et uusi ei näinud mõtet panna. Seevastu reguleering oli jumala mööda, sellepärast kässar ka korralikult ei funktsioneerinud. Õnneks kinni nad ei olnud, kuid muidugi tuli puhastada jne. Lisaks tuli välja, et vasakpoolne tagapidur sisemise klotsiga ikkagi pidurdas. Sellepärast ehk siis ei kiskunudki kuhugi poole. Ketastega ei hakanud väga üle pingutama- ikkagi tagumised pidurid. Valikuga sai laskutud päris keskpärasele tasemele. Ketaste ja klotside tootjat ei suude hetkel kuidagi meenutada. Ära võttes pudenes vasakpoolne klotside fiksaator algosadeks ja paremal pool polnud seda üldse- tuleb mõlemad uued osta.
Peale uute juppide külge installeerimist pole vist vaja pikalt laialt seletada, et auto pidurdab paremini ja "saba" tunnetus muutus konkreetsemaks. Ühtlasi kadus teravamatest ebatasasutest üle sõitates ka tagasillast kostuv prõmmimine. Ei tea kas ainult tundub, kuid eelnevalt kirutud tagaluugi kolinat oleks kah nagu vähem. Seal olid osad pulgad nii otsakorral, et enam ei saanudki õieti aru kus midagi häält teeb. Kui tagaluugi polstri ja ülemise plastikuringi kinni saab, võib juba päris rahule jääda.
Pidurivedelik on muidugi katastrofaalselt must (sõna otses mõttes kusjuures :? ), järgmisel kuul läheb see kindlasti vahetusse. Veel vedelikest rääkides kontrollisin täna igaks juhuks roolivõimuõli, kuid varras jäi peale eelnevat puhastamist kuivaks. Tunda küll õnneks kuidagi ei ole andnud (veel), seega homme võtab kiiremas korras ette roolivõimuõli vahetuse.

Nii et jah... nipet näpet ikka veel tegemist jagub.
Viimati muutis Priit_P, 18 Sept 2013, 22:33, muudetud 1 kord kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 18 Sept 2013, 22:26

Roolivõimuõli vahetatud. Vana ei olnudki õnneks väga hull, mingi aeg tagasi on eelmisel omanikul see töö ikka ära tehtud. Kuid jah, mingil huvitaval põhjusel oli teda süsteemis ettenähtust vähem. Leket küll kuskilt ei tuvastanud... :roll: Sisse läks Castrol Transmax Dex II ja süda selle kohapealt nüüd rahul.
Sain juba ka ka uued tagumiste piduriklotside diftid ning fiksaatorid. Homme üritaks külge panna. Kui juba rattad alt ära käivad peaks igaks juhuks kontrollima vasaku tagumise ratta tasakaalustust. Mingi vibratsioon on ikka sees, seal ei saa enam muud olla. Parimal juhul võib muidugi velg olla kõveraks sõidetud :mrgreen: . Loodan et siiski mitte...

Homme üritaks mõned pildid ka üles saada.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 19 Sept 2013, 08:48

Vasak ja parem tagumine enne ...

Pilt


Pilt


... ja pärast


Pilt


Pilt


Pidurivedelik kah juba ootel


Pilt


Uued klotside diftid ja fiksaatorid


Pilt


Oleks vaja sellist 15" valuvelge või äärmisel juhul kahte. Keegi tark on vasaku tagumise velje kunagi üle värvinud, kuid jätnud eelnevalt pinna karestamata. Arusaadavalt koorub uus värv seetõttu maha. Kel on pakkuda, siis PS!

Paar pilti velgedest kui nendega veel midagi pole tehtud.


Pilt


Pilt


Needki on vahepeal väikese progressi üle elanud.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 19 Sept 2013, 21:43

Niih, pidurivedelik on vahetatud, klotside fiksaatorid ja diftid küljes. Spetsiaalselt lasin vana ködi puhtasse läbipaistvasse pudelisse, homme panen pildi kah sellest ollusest.


Pilt


Kriminaalselt hullude asjadega peaks nüüd nagu ühelpool olema :roll: . Homme lasen tagumiste rataste balanseeringu üle kontrollida. Nädalavahetusel on pikem sõit ees, selleks ajaks võiks ikka auto korda saada.
Enne rataste alla panekut sai veljed tagantpoolt liivapaberiga puhtaks nühitud, samuti käisin üle keskmised avad. Roostet ja oksüdeerumist oli ohtralt. Lõpuks läks vastav määre takkajärgi- kevadel ehk pole vaja kuvaldaga rattaid küljest ära peksta.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist