ddig 945 Polar ´96
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: ddig 945 Polar ´96
Täna öösel on kvaliteetset avariiteenust osutatud ning unustatud mulle rekvisiidid edastada.
Jälgede järgi on näha, et on külgees hange pannud ja ilmselt pendlisse visanud ning nurga kaasa võtnud.
Ei viitsi ise seekord sherlokit mängima hakata ning meistrid kuubedes peavad vidjumaterjali hakkama läbi vaatama.
Jälgede järgi on näha, et on külgees hange pannud ja ilmselt pendlisse visanud ning nurga kaasa võtnud.
Ei viitsi ise seekord sherlokit mängima hakata ning meistrid kuubedes peavad vidjumaterjali hakkama läbi vaatama.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 945 Polar ´96
Ebareaalne...
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: ddig 945 Polar ´96
T*rapea on understatement sellise tüübi kohta. Sellistele põgenejatele võiks lisaks mendi sanktsioonidele ise ka väikese koolituse teha ala õpetada talisuplust Männikul vms.
Re: ddig 945 Polar ´96
Sellised üllatused rikuvad tuju ära küll.
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 752
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: ddig 945 Polar ´96
Hea üllatus küll nah! Mõni driftikunn oma kikkis persega kolmese bemmiga lõbutsenud jälle.
Re: ddig 945 Polar ´96
Tuli ikka jälle ise serlokit teha ja kui Hr. Territ Valdaja kaameratest oli näha, et musta Q7 taga olnud hangelt saadud löögist pendlisse läinud haagis oligi see, millelt minu auto löögi sai ja pool meetrit sellest edasi liikus, siis reg.nr. sealt paraku tuvastada ei õnnestunud.
Küll oli sealt näha, et kollase helkurjopega süüdlane peatas auto kinni, jalutas minu auto juurde, uudistas veel pikalt oma haagist ja läks seejärel minema.
Sammud kiirelt Ramirendi poole ja sealt oli kenasti näha kollase jopega tegelase saabumine, haagise rentimine jne. Ka haagis oli omal kohal tagasi ning sellel vigastused sisuliselt puuduvad, sest tabas minu auto pamperit tagumise kasti nurgaga, kus kolm karprauda kokku saavad. Vaid kerge muljumine on karpraual näha
Sealt edasi läks asi igal juhul lihtsamaks ning veel enne kui ma jõudsin edasi tegutseda oli juba Ramirent kliendiga ühendust võtnud ning viimane võttis minuga ise ühendust. Nüüd saan siis taas kindlustusega intelligentseid vestluseid pidada
Suured tänud abi eest kasutajale Volvo Club !
Peale viimast miilisõitu jäi aga kripeldama, et mootoril ülemine ots nii tuim on ja olin sestsaadik hammast ihunud teravama nuka järele. Üks selline koos sõitva autoga oli ka siin vahepeal pakkumises aga selle suutsin maha magada. Nüüd tuli taas üks pakkumisse aga tingimuseks oli, et kõik küljes olev ja juba eemaldatud mudru tuleb kaasa võtta.
Täna siis sai tegus pärastlõuna veedetud.
Garaazist välja saime üsna nobedalt:
Auto peale saamine oli veits tülikam, sest me mingil põhjusel ei taibanud tõsta, vaid otsustasime sikutada:
Peale igal juhul saime ja mahatõste oli juba kukesupp:
Reissing oli nii kõva, et saime ratta maast lahti
http://www.youtube.com/watch?v=GRNGN2KdAig&feature=youtu.be
Viimane lüke sai juba kahveltõstukiga tehtud ning lõpp hea kõik hea:
Nüüd siis saab jälle tjuunima hakata
Küll oli sealt näha, et kollase helkurjopega süüdlane peatas auto kinni, jalutas minu auto juurde, uudistas veel pikalt oma haagist ja läks seejärel minema.
Sammud kiirelt Ramirendi poole ja sealt oli kenasti näha kollase jopega tegelase saabumine, haagise rentimine jne. Ka haagis oli omal kohal tagasi ning sellel vigastused sisuliselt puuduvad, sest tabas minu auto pamperit tagumise kasti nurgaga, kus kolm karprauda kokku saavad. Vaid kerge muljumine on karpraual näha
Sealt edasi läks asi igal juhul lihtsamaks ning veel enne kui ma jõudsin edasi tegutseda oli juba Ramirent kliendiga ühendust võtnud ning viimane võttis minuga ise ühendust. Nüüd saan siis taas kindlustusega intelligentseid vestluseid pidada
Suured tänud abi eest kasutajale Volvo Club !
Peale viimast miilisõitu jäi aga kripeldama, et mootoril ülemine ots nii tuim on ja olin sestsaadik hammast ihunud teravama nuka järele. Üks selline koos sõitva autoga oli ka siin vahepeal pakkumises aga selle suutsin maha magada. Nüüd tuli taas üks pakkumisse aga tingimuseks oli, et kõik küljes olev ja juba eemaldatud mudru tuleb kaasa võtta.
Täna siis sai tegus pärastlõuna veedetud.
Garaazist välja saime üsna nobedalt:
Auto peale saamine oli veits tülikam, sest me mingil põhjusel ei taibanud tõsta, vaid otsustasime sikutada:
Peale igal juhul saime ja mahatõste oli juba kukesupp:
Reissing oli nii kõva, et saime ratta maast lahti
http://www.youtube.com/watch?v=GRNGN2KdAig&feature=youtu.be
Viimane lüke sai juba kahveltõstukiga tehtud ning lõpp hea kõik hea:
Nüüd siis saab jälle tjuunima hakata
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 945 Polar ´96
See sündmuskohalt põgenemine ikka nõme asi. Endal õnneks üks kogemus sellega ja siis oli piisavalt aus inimene ja otsis mu üles, tubli oli ta seejuures, kuna auto oli pargitud kortermaja ette, kus ca 90 korterit
Kuidas kindlustusega, kas mahakandmis ohtu pole?
Kuidas kindlustusega, kas mahakandmis ohtu pole?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: ddig 945 Polar ´96
Kindlustusega läks täpselt nii nagu arvata oligi - väga "asjatundlik" jutt taaskord. Mul oli tõsine kiusatus küsida, et kas ta iseennast oksele aja oma suurepärase müügijutuga. Otsustasin siiski et, ma ei kuluta oma aega ega närve debiilikute peale, palusin raha üle kanda ja auto on juba remonti viidud. Lasen sama soojaga veel paar tähelepanu vajanud kohta kerel üle käia.
Lisaks läheb ühe jutiga vahetusse ka mootori ülemine ots ning loodetavasti on siis taas põhjust kiirendus- ja lõppkiirusvõistlustele proovima minna.
Programmeeritava juhtajuni ma esialgu siiski ei plaani minna, sest mul on selleks mingi teatav vaimne tase vaja enne saavutada, et toimivale asjale kirves sisse lüüa
Lisaks läheb ühe jutiga vahetusse ka mootori ülemine ots ning loodetavasti on siis taas põhjust kiirendus- ja lõppkiirusvõistlustele proovima minna.
Programmeeritava juhtajuni ma esialgu siiski ei plaani minna, sest mul on selleks mingi teatav vaimne tase vaja enne saavutada, et toimivale asjale kirves sisse lüüa
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 945 Polar ´96
Offrõuder sai remonti viidud:
Nukkvõll koos peaga ja muude kasulike vidinatega sai järjekordse doonori küljest ära häkitud ja jäänused huntidele loovutatud:
Mootori alumine pool ja vasakpoolsed ukselingid on juba kaasfoorumlastele loovutatud.
Nukkvõll koos peaga ja muude kasulike vidinatega sai järjekordse doonori küljest ära häkitud ja jäänused huntidele loovutatud:
Mootori alumine pool ja vasakpoolsed ukselingid on juba kaasfoorumlastele loovutatud.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 945 Polar ´96
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: ddig 945 Polar ´96
Päris hea lennuga tuli käru!
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: ddig 945 Polar ´96
Lisa siia ka tegelase nimi, kes ei julge oma tegude eest vastutada
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: ddig 945 Polar ´96
Täna öösel on kvaliteetset avariiteenust osutatud ning unustatud mulle rekvisiidid edastada.
Sa sellele "ehitajale" kvaliteetset ihunuhtluse teenust ikka tellisid, või oli ta nõus sulas oma arrogantsuse sulas kinni maksma (lisaks kindlustuse poolt hüvitatud remondikulule) ?
Või tegeleb sellise käitumisega kodanike "karistamisega" politsei?
Re: ddig 945 Polar ´96
Tegelane ise on vist üsna veendunud et, ta ei saanud aru mis juhtus. Ühest küljest võib aru saada, sest haagise vigastused on vaevumärgatavad. Teisalt oli auto ümbrus pamperi ja tuleklaasi tükke täis.
Kindlustus pidavat süüdlaselt kahjud sisse nõudma. Nime avalikustamine oleks ilmselt liialdus aga meelde jätan kindlasti ☺
Kindlustus pidavat süüdlaselt kahjud sisse nõudma. Nime avalikustamine oleks ilmselt liialdus aga meelde jätan kindlasti ☺
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
-
- Foorumlane
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Aug 2015, 21:26
- Asukoht: viljandi
Re: ddig 945 Polar ´96
HenriP kirjutas:Tervist. Omal kogemusel võin väita et kõige parem modifikatsioon sellele mootorile on programeeritava juhtaju paigaldus
Kui saladus pole siis palju jõudu tuli proge ajuga enne kui ...Arvan ise ka, et see 530 jookseb piisavalt.Pigem asi juhtimises.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist