S80 AWD V8
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: S80 AWD V8
Teema sureb vaikselt... Pole suutnud hooldusraamatut siin eriti pidada, Karel on alati viitsinud meelde tuletada, kui miskit pakilist tulemas.
Viimati saigi vist suur hoole raipel ära tehtud, aeg on ikka kiirelt möödunud selle käruga... mõtlen ja imestan
Siin mingi aeg otsustas siis väljalaske süsteem lihtsalt maha mädaneda. Seda nii õnnetult, et mingid tükid jäid lausa tänavale
Põhiliseks mure allikaks olid paljude tjuuningasutuste poolt üles haibitud simonsi pütid, (väidetavalt pidi vill enne seest ära põlema, kui need ära ussitavad ), fakt on siiski see, et üsna lühikese ajaga said need otsa.
No pole häda, mul kõrvakuulmine naguinii nii s*itt, et kahju polnd ilma püttideta ka lasta... paraku... vanaeidel on kuulmiselundid vastikult tundlikud, seega olin sunnitud mingi kauakestvama lahenduse välja mõtlema. Rool pihku ja Vkm Motors'i poole ajama. Seal leidsime, et roostevaba materjal võiks selle villa teooriaga isegi paika pidada Elame-näeme. Kui ma nüüd ei eksi, siis otsast-lõpuni kasutati 2,5" läbimõõduga toru, eks piltide pealt ka näha, milline nuudel see vana süsteem ikka oli - uus seekord ikka vähe jämmusem. Sound tuli samuti hoopis teiselt planeedilt, hakka või kartma, ilgelt tigeda iseloomuga on see "emotion line", koledate velgedega peldik. Mõni heliklipp vbl ka kunagi tekib... kevadel muidugi võiks selle klapi ka külge ajada, eks näis. Märgiks veel ära, et töö maksumuseks kujunes 1,5k euroraha ja ajakulu paar päeva. Kes assbook'i kasutavad, siis seal video ja pildimaterjal ka täitsa olemas - teen lihtsalt "copy" siia.
Vana soolikas:
Uus ja ilus:
Viimati saigi vist suur hoole raipel ära tehtud, aeg on ikka kiirelt möödunud selle käruga... mõtlen ja imestan
Siin mingi aeg otsustas siis väljalaske süsteem lihtsalt maha mädaneda. Seda nii õnnetult, et mingid tükid jäid lausa tänavale
Põhiliseks mure allikaks olid paljude tjuuningasutuste poolt üles haibitud simonsi pütid, (väidetavalt pidi vill enne seest ära põlema, kui need ära ussitavad ), fakt on siiski see, et üsna lühikese ajaga said need otsa.
No pole häda, mul kõrvakuulmine naguinii nii s*itt, et kahju polnd ilma püttideta ka lasta... paraku... vanaeidel on kuulmiselundid vastikult tundlikud, seega olin sunnitud mingi kauakestvama lahenduse välja mõtlema. Rool pihku ja Vkm Motors'i poole ajama. Seal leidsime, et roostevaba materjal võiks selle villa teooriaga isegi paika pidada Elame-näeme. Kui ma nüüd ei eksi, siis otsast-lõpuni kasutati 2,5" läbimõõduga toru, eks piltide pealt ka näha, milline nuudel see vana süsteem ikka oli - uus seekord ikka vähe jämmusem. Sound tuli samuti hoopis teiselt planeedilt, hakka või kartma, ilgelt tigeda iseloomuga on see "emotion line", koledate velgedega peldik. Mõni heliklipp vbl ka kunagi tekib... kevadel muidugi võiks selle klapi ka külge ajada, eks näis. Märgiks veel ära, et töö maksumuseks kujunes 1,5k euroraha ja ajakulu paar päeva. Kes assbook'i kasutavad, siis seal video ja pildimaterjal ka täitsa olemas - teen lihtsalt "copy" siia.
Vana soolikas:
Uus ja ilus:
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: S80 AWD V8
Ilus töö (Y). Mul oli ka au seda "assbookis" kuulata ja no päris hea ikka. Mul tekkis aga selline küsimus, et kuidas/kas suurem toru jõudlusele mõjus? Olen kuulnud hirmujutte, kus summuti ringi ehitamisega muutus algupärane voolavus ja vastusurve jne ning ei kerinud enam nii hästi edasi (ilmselt tagumikudünoga tunnetatud erinevus).
Parimat
Artur
Parimat
Artur
Volvo S80 V8 Executive
Re: S80 AWD V8
Arturio kirjutas:Ilus töö (Y). Mul oli ka au seda "assbookis" kuulata ja no päris hea ikka. Mul tekkis aga selline küsimus, et kuidas/kas suurem toru jõudlusele mõjus? Olen kuulnud hirmujutte, kus summuti ringi ehitamisega muutus algupärane voolavus ja vastusurve jne ning ei kerinud enam nii hästi edasi (ilmselt tagumikudünoga tunnetatud erinevus).
Parimat
Artur
https://www.youtube.com/watch?v=jjPeP_Nn2B4
2007 Volvo V70 93kW manuaal
2004 Volvo V70 D5 120kW manuaal - müüdud
2000 Volvo V40 1.9TDI manuaal - müüdud
Abiks VIDA'ga Rakveres/Tapal.
2004 Volvo V70 D5 120kW manuaal - müüdud
2000 Volvo V40 1.9TDI manuaal - müüdud
Abiks VIDA'ga Rakveres/Tapal.
Re: S80 AWD V8
Poleerin läigestan vahatan
Re: S80 AWD V8
Nagu üks tähelepanelik televaataja juba märkas, siis meeldib V8-le erinevatel üritustel osaleda.
Seekordseks proovikiviks oli, Kiviõli UpHill Snow Drag.
Kui liiklusvahend vahepeal maha ei mädane, võtan järgmine kord kindlasti veel osa, lahe pühapäev oli!
Mõni pilt ja videokaader:
https://www.youtube.com/watch?v=YKrtlB_ZYrg&fbclid=IwAR2T6RrUwUsINkk6Wd0Y5Cs-yktwgqkSnVZWt_N4KQ2124rY6dRXnFh8LFs
https://www.youtube.com/watch?v=tT0XkN8wC4I&feature=youtu.be
Seekordseks proovikiviks oli, Kiviõli UpHill Snow Drag.
Kui liiklusvahend vahepeal maha ei mädane, võtan järgmine kord kindlasti veel osa, lahe pühapäev oli!
Mõni pilt ja videokaader:
https://www.youtube.com/watch?v=YKrtlB_ZYrg&fbclid=IwAR2T6RrUwUsINkk6Wd0Y5Cs-yktwgqkSnVZWt_N4KQ2124rY6dRXnFh8LFs
https://www.youtube.com/watch?v=tT0XkN8wC4I&feature=youtu.be
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: S80 AWD V8
Tervist päris huvitav kuidas sa oma volvo ümberehitatud, kunagi oli muul ka plaanis seda tööd teha aga polnud piisavalt aega
Re: S80 AWD V8
Teaser:
Rehvideks tuleb, Nangkang Sportnex AS-2+ 245/30 R21
Rehvideks tuleb, Nangkang Sportnex AS-2+ 245/30 R21
Re: S80 AWD V8
Põdral sarved puudu Ootan huviga tulemust
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: S80 AWD V8
Nii siis..
Velje parameetrid seesugused:
Mõõt (toll): 21 x 9
Aukude diam. (PCD): 5 x 108
Keskaugu diam: 63.3 mm
Offset: ET42
Kaal: 14kg
Tegemist siis HRE P201 replicatega, mida turundab, teada-tuntud, Kevask
Vahel sobivad need ka Ferrari alla, sealt ka kapsli idee. Kellel rohkem huvi, jagan meelsasti infot.
Puhtalt ilma sõiduvahendita:
Maal vanaema juures käies, külastasin mingit suvalist maja ja sai ka paar pilti tehtud. Esmalt on silmale võõras, aga reaalis üsna kena. Või noh, vaheldust oli vaja ja 21" velg ka ju siiski " next level shit"
Autost endast väga kirjutada seekord ei viitsi, aga vähemal määra julgen ennast V8 veteraniks siin pidada küll, seega paar rida lühidalt.. Turuvarblaste väide, et tegemist töökindluse etanooli ja muidu maailma parima autoga, ei pea paraku paika. Omajagu siia kirja panemata, valusaid väljaminekuid olnud. Viimane võis vist see läbi ussitanud sillatala olla.. 1500.- euroraha oli sellel äkki letikas ja ainult esinduse teema, mujalt seda vist ei saanudki?
Sellegi poolest olen mina raipele truuks jäänud, emotsiooni pakub endiselt ja kiiremad/lahedamad võrrid pole tähelepanu kõrvale suutnud juhtida.
Velje parameetrid seesugused:
Mõõt (toll): 21 x 9
Aukude diam. (PCD): 5 x 108
Keskaugu diam: 63.3 mm
Offset: ET42
Kaal: 14kg
Tegemist siis HRE P201 replicatega, mida turundab, teada-tuntud, Kevask
Vahel sobivad need ka Ferrari alla, sealt ka kapsli idee. Kellel rohkem huvi, jagan meelsasti infot.
Puhtalt ilma sõiduvahendita:
Maal vanaema juures käies, külastasin mingit suvalist maja ja sai ka paar pilti tehtud. Esmalt on silmale võõras, aga reaalis üsna kena. Või noh, vaheldust oli vaja ja 21" velg ka ju siiski " next level shit"
Autost endast väga kirjutada seekord ei viitsi, aga vähemal määra julgen ennast V8 veteraniks siin pidada küll, seega paar rida lühidalt.. Turuvarblaste väide, et tegemist töökindluse etanooli ja muidu maailma parima autoga, ei pea paraku paika. Omajagu siia kirja panemata, valusaid väljaminekuid olnud. Viimane võis vist see läbi ussitanud sillatala olla.. 1500.- euroraha oli sellel äkki letikas ja ainult esinduse teema, mujalt seda vist ei saanudki?
Sellegi poolest olen mina raipele truuks jäänud, emotsiooni pakub endiselt ja kiiremad/lahedamad võrrid pole tähelepanu kõrvale suutnud juhtida.
Re: S80 AWD V8
Väga hästi sobivad need tõllarattad, aga puhtalt pulli pärast võinuks seal hobuse asemel hoopis põdrapullid ilutseda (nagu eespool mainitud)
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: S80 AWD V8
Karjub polestari esisuportite järgi.
Esimene keras ikka väga mannetu seal taga. Tagumistest ei räägi üldse
Ilus ja silmapaistev paat
Esimene keras ikka väga mannetu seal taga. Tagumistest ei räägi üldse
Ilus ja silmapaistev paat
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: S80 AWD V8
Ma mõtlesin, et BOR velgedest ilusamaid asju pole, aga need on vähemalt sama ägedad..ja 21” on tõesti next level shit, küllap Tartu vahel kuskil päriselus õnnestub ka näha.
Re: S80 AWD V8
Tanel kirjutas:Karjub polestari esisuportite järgi.
Esimene keras ikka väga mannetu seal taga. Tagumistest ei räägi üldse
Ilus ja silmapaistev paat
imelik ongi, et v8 paadil nii väike taga ketas on, 2,5 t5 v70'l on taga ketas suurem kui esimene. oleks võinud sarnase proportsiooni ka paadile panna ju.
Aga võiks ikka õige loom olla kesk kapslil
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist