madis56 2005 Volvo V70
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
madis56 2005 Volvo V70
Tegelikkuses olen juba Volvo omanik üle aasta. Lõpuks otsustasin liituda ka teie suure perega ja oma auto siia üles riputada.
Tegemist siis 2005 aasta masinaga. Mootoriks on 2.4 D5 120kw. Käikude vahetamisega ise ei pea vaeva nägema, sellega tegeleb automaatkast. Seestpoolt on tegemist heleda poolnahk pool kalts sisuga. Varustusklass on kirjade järgi MOMENTUM.
Autoga ise juba kulgetud ligi 30000 muretut kilomeetrit ja siiamaani ei ole pidanud kordagi pettuma!
V70 on ikka hea suur ja öko pereauto.
Mõned pildid ka siis illustreerimaks mu juttu
Tegemist siis 2005 aasta masinaga. Mootoriks on 2.4 D5 120kw. Käikude vahetamisega ise ei pea vaeva nägema, sellega tegeleb automaatkast. Seestpoolt on tegemist heleda poolnahk pool kalts sisuga. Varustusklass on kirjade järgi MOMENTUM.
Autoga ise juba kulgetud ligi 30000 muretut kilomeetrit ja siiamaani ei ole pidanud kordagi pettuma!
V70 on ikka hea suur ja öko pereauto.
Mõned pildid ka siis illustreerimaks mu juttu
Re: madis56 2005 Volvo V70
Nii palju veel, et kui eelmise aasta suvel käisin I-As Tartus siis seal tuvastati ka paar viga: Radiaatori alaosast mõlkis, esiklaasil väike kivitäke, taga stabilisaatorivarda puksid väikese lõtkuga, käigukangi lukustusnupp jääb aegajalt kinni, vasakpoolsed logarid mõradega. Need pidavat I-A andmetel väga väikesed vead olema. Itaaliast ostetud auto kohta on mul tugel ja hea Rootsi raud, nigu mulle öeldi. Ülevaatuse mehikene ei oskand kohe ühtegi viga mulle ette heita, vaid ütles peale ülevaatust: Poiss- su autol auto on nii heas korras, et lausa Itaalia tolm on kõigest aut all
Ainuke naljakas asi mis mind naerma ajas oli see, kui lasin I-As vargapoldid muretseda ja neil alla panna, kuid et vargapoltide paigalduse eest küsiti 5.20 euri(20% soodukaga!). Teised rehvivahetus firmad küll nende eest pappi ei ole mult küsinud!
Ainuke naljakas asi mis mind naerma ajas oli see, kui lasin I-As vargapoldid muretseda ja neil alla panna, kuid et vargapoltide paigalduse eest küsiti 5.20 euri(20% soodukaga!). Teised rehvivahetus firmad küll nende eest pappi ei ole mult küsinud!
Re: madis56 2005 Volvo V70
huvitav et aint stc mitte dstc
- Sebastian85
- Foorumlane
- Postitusi: 43
- Liitunud: 01 Juun 2013, 22:12
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Re: madis56 2005 Volvo V70
arny kirjutas:huvitav et aint stc mitte dstc
Mulle jääb see STC vs DSTC nupp üldse arusaamatuks. Mul pole seda nuppu näiteks üldse.
Re: madis56 2005 Volvo V70
Sebastian85 kirjutas:arny kirjutas:huvitav et aint stc mitte dstc
Mulle jääb see STC vs DSTC nupp üldse arusaamatuks. Mul pole seda nuppu näiteks üldse.
Aga kuidas sul auto reageerib libedaga? Ilma pole näinudki
Nettist leidsin selle võrdluse. Siin on asjad mis DSTC'l on aga STC'l pole:
- a yaw sensor beneath the passenger's seat
- a position sensor on the steering wheel
- a different brake controller with per-wheel pressure sensors
- a lighted DSTC button in the center console.
Re: madis56 2005 Volvo V70
Stability and traction control STC on veojõu ja pidurdusjõu kontroll.
Dynamic stability and traction control DSTC on samad mis üleval ja veel ka külglibisemisvastane kontroll.
Kui auto kuskilt soojalt maalt tulnud kus lund elusees ei saja,ehk siis vb ei topitagi seda DSTC peale kuna see ei leia kunagi rakendust?
Dynamic stability and traction control DSTC on samad mis üleval ja veel ka külglibisemisvastane kontroll.
Kui auto kuskilt soojalt maalt tulnud kus lund elusees ei saja,ehk siis vb ei topitagi seda DSTC peale kuna see ei leia kunagi rakendust?
- Sebastian85
- Foorumlane
- Postitusi: 43
- Liitunud: 01 Juun 2013, 22:12
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Re: madis56 2005 Volvo V70
-spl- kirjutas:Stability and traction control STC on veojõu ja pidurdusjõu kontroll.
Dynamic stability and traction control DSTC on samad mis üleval ja veel ka külglibisemisvastane kontroll.
Kui auto kuskilt soojalt maalt tulnud kus lund elusees ei saja,ehk siis vb ei topitagi seda DSTC peale kuna see ei leia kunagi rakendust?
See vist tähendab ka seda, et kui nuppu pole, siis veojõu kontrolli maha ka võtta ei saa.
Samas, seda ei ole reeglina vajagi. Eelmine talv kinni jäin siis võtsin maha, abi polnud sellest tolkugi.
Re: madis56 2005 Volvo V70
Jah osadel nuppu pole.Saab kompust teda maha võtta.Peal on ta alati ise kui käivitad.Ütleme nii,et STC-st kasu tõesti pole kui kinni juba istud,aga kui suurema kiirusega kurvi lähed ja gaasi annad siis ikka nii kergelt otse ei lähe.Samuti on tast siis kasu kui näiteks oled kallaku peal,üks ratas jää peal teine lumel.STC jaotab veojõu mõlema ratta peale ära,ning pidurdab seda mis läbi libiseb.Samuti suunab suurema jõu sinna millel parem pidamine on.Pidurdamisel sama asi.Usun et kõik on olnud ühe auto poolega jääl,ning teisega asfaltil.Auto millel abs peal libiseb lihtsalt edasi pidurdades neid rattaid mis jää peal on.Ilma abs-ita tõmmbab ültse auto viltu!STC-ga aga suunab suurema pidurdusjõu siiski siina kus kus on asfalt ja pidurdab ka neid mis jää peal,ainuke asi et auto jääb sirgeks ja poole kiiremini seisma kui masin lihtsalt millel on abs.Füüsika seaduste vastu need abimehed kül ei saa,aga oskamatule juhile on nad talvel ikka vajalikud kül.
- Sebastian85
- Foorumlane
- Postitusi: 43
- Liitunud: 01 Juun 2013, 22:12
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Re: madis56 2005 Volvo V70
-spl- kirjutas:Jah osadel nuppu pole.Saab kompust teda maha võtta.Peal on ta alati ise kui käivitad.Ütleme nii,et STC-st kasu tõesti pole kui kinni juba istud,aga kui suurema kiirusega kurvi lähed ja gaasi annad siis ikka nii kergelt otse ei lähe.Samuti on tast siis kasu kui näiteks oled kallaku peal,üks ratas jää peal teine lumel.STC jaotab veojõu mõlema ratta peale ära,ning pidurdab seda mis läbi libiseb.Samuti suunab suurema jõu sinna millel parem pidamine on.Pidurdamisel sama asi.Usun et kõik on olnud ühe auto poolega jääl,ning teisega asfaltil.Auto millel abs peal libiseb lihtsalt edasi pidurdades neid rattaid mis jää peal on.Ilma abs-ita tõmmbab ültse auto viltu!STC-ga aga suunab suurema pidurdusjõu siiski siina kus kus on asfalt ja pidurdab ka neid mis jää peal,ainuke asi et auto jääb sirgeks ja poole kiiremini seisma kui masin lihtsalt millel on abs.Füüsika seaduste vastu need abimehed kül ei saa,aga oskamatule juhile on nad talvel ikka vajalikud kül.
Näed, olen kiire kirjutaja ja väljendasin end valesti. Pigem sellest tolku pole, et ei saa maha võtta. Parem olgu peal. Kui oled kinni ja on veel ATM kast siis ei aita veojõukontrolli maha võtmine sind kuskile väga.
Re: madis56 2005 Volvo V70
Omast kogemusest ütleks, et veoj6ukontroll 8+cm lumega aitab lihtsamini kinni jääda.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: madis56 2005 Volvo V70
Ma olen enamus ajast sellega sõitnud, pole nigu vajadust seda maha võtta. Talvelgi oli koguaeg sees ja siin Ida-Virumaa teedel polnud mul mingeid probleeme libeduse, lumelörtsi või paksu lumega. Nüüd peaks veel paremaks minema sest sai investeeritud uutele talverehvidele Aga algul mõtlesin et kuidas seda nupust välja lülitatakse, sest seal tuluke põleb, siis avastasin et tuleb teatud aeg peal hoida siis alles lülitab end välja Itaaliast toodud auto küll, kuid talvel pidas hästi sooja ja läks suht ruttu! Ainuke asi on see et nüüd pean uue aku ostma sest tundub et uut talve ta üle ei ela, sest siiani Itaalia kirjadega aku peal Aga kumb diisli aku parem on... üks on mingi 900 numbriga ja maksab pea 100 euri, teine samasugune on 1200 numbriga ja maksab 130 euri... kumma kasuks otsustada? Kui sel muidugi vahet on...
- Sebastian85
- Foorumlane
- Postitusi: 43
- Liitunud: 01 Juun 2013, 22:12
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Re: madis56 2005 Volvo V70
Mul sama aku teema
Valin kahe vahel:
http://aku.ee/index.php?aid=2&id=7
Silver Dynamic 100AH 830A 140€
või
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=6469
Valin kahe vahel:
http://aku.ee/index.php?aid=2&id=7
Silver Dynamic 100AH 830A 140€
või
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=6469
Re: madis56 2005 Volvo V70
mina eelistaks ise seda automaailma akut ...
- Sebastian85
- Foorumlane
- Postitusi: 43
- Liitunud: 01 Juun 2013, 22:12
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Re: madis56 2005 Volvo V70
madis56 kirjutas:mina eelistaks ise seda automaailma akut ...
Margi vahe
Minu valikuks sai see ka seetõttu, et võimsam aku. Linnasõidud, autol ka eelsoojendus.
Praegune aku kannatab suve küll, kuid ca 1,5h muusikat (mul hu-850, võimendiga) või 5-6h parktuled ja siis kutu.
Re: madis56 2005 Volvo V70
Kui kunagi rikkamaks saan siis kavatsen ka autole webasto või DEFA WarmUp peale panna...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist