madis56 2005 Volvo V70

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

madis56
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 27 Juul 2013, 10:42
Asukoht: Ida-Virumaa

madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas madis56 » 27 Juul 2013, 19:56

Tegelikkuses olen juba Volvo omanik üle aasta. Lõpuks otsustasin liituda ka teie suure perega ja oma auto siia üles riputada.
Tegemist siis 2005 aasta masinaga. Mootoriks on 2.4 D5 120kw. Käikude vahetamisega ise ei pea vaeva nägema, sellega tegeleb automaatkast. Seestpoolt on tegemist heleda poolnahk pool kalts sisuga. Varustusklass on kirjade järgi MOMENTUM.
Autoga ise juba kulgetud ligi 30000 muretut kilomeetrit ja siiamaani ei ole pidanud kordagi pettuma! :D
V70 on ikka hea suur ja öko pereauto.

Mõned pildid ka siis illustreerimaks mu juttu :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

madis56
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 27 Juul 2013, 10:42
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas madis56 » 28 Juul 2013, 08:16

Nii palju veel, et kui eelmise aasta suvel käisin I-As Tartus siis seal tuvastati ka paar viga: Radiaatori alaosast mõlkis, esiklaasil väike kivitäke, taga stabilisaatorivarda puksid väikese lõtkuga, käigukangi lukustusnupp jääb aegajalt kinni, vasakpoolsed logarid mõradega. Need pidavat I-A andmetel väga väikesed vead olema. Itaaliast ostetud auto kohta on mul tugel ja hea Rootsi raud, nigu mulle öeldi. Ülevaatuse mehikene ei oskand kohe ühtegi viga mulle ette heita, vaid ütles peale ülevaatust: Poiss- su autol auto on nii heas korras, et lausa Itaalia tolm on kõigest aut all :D
Ainuke naljakas asi mis mind naerma ajas oli see, kui lasin I-As vargapoldid muretseda ja neil alla panna, kuid et vargapoltide paigalduse eest küsiti 5.20 euri(20% soodukaga!). Teised rehvivahetus firmad küll nende eest pappi ei ole mult küsinud!

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas arny » 28 Juul 2013, 21:56

huvitav et aint stc mitte dstc

Kasutaja avatar
Sebastian85
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Juun 2013, 22:12
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas Sebastian85 » 31 Juul 2013, 16:45

arny kirjutas:huvitav et aint stc mitte dstc


Mulle jääb see STC vs DSTC nupp üldse arusaamatuks. Mul pole seda nuppu näiteks üldse.

Kasutaja avatar
Interv
Foorumi veteran
Postitusi: 530
Liitunud: 05 Dets 2011, 10:25

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas Interv » 31 Juul 2013, 18:43

Sebastian85 kirjutas:
arny kirjutas:huvitav et aint stc mitte dstc


Mulle jääb see STC vs DSTC nupp üldse arusaamatuks. Mul pole seda nuppu näiteks üldse.


Aga kuidas sul auto reageerib libedaga? Ilma pole näinudki :)

Nettist leidsin selle võrdluse. Siin on asjad mis DSTC'l on aga STC'l pole:

- a yaw sensor beneath the passenger's seat
- a position sensor on the steering wheel
- a different brake controller with per-wheel pressure sensors
- a lighted DSTC button in the center console.

Kasutaja avatar
-spl-
Kreisi postitaja
Postitusi: 383
Liitunud: 25 Jaan 2012, 19:56

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas -spl- » 31 Juul 2013, 21:15

Stability and traction control STC on veojõu ja pidurdusjõu kontroll.
Dynamic stability and traction control DSTC on samad mis üleval ja veel ka külglibisemisvastane kontroll.
Kui auto kuskilt soojalt maalt tulnud kus lund elusees ei saja,ehk siis vb ei topitagi seda DSTC peale kuna see ei leia kunagi rakendust?

Kasutaja avatar
Sebastian85
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Juun 2013, 22:12
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas Sebastian85 » 01 Aug 2013, 06:42

-spl- kirjutas:Stability and traction control STC on veojõu ja pidurdusjõu kontroll.
Dynamic stability and traction control DSTC on samad mis üleval ja veel ka külglibisemisvastane kontroll.
Kui auto kuskilt soojalt maalt tulnud kus lund elusees ei saja,ehk siis vb ei topitagi seda DSTC peale kuna see ei leia kunagi rakendust?


See vist tähendab ka seda, et kui nuppu pole, siis veojõu kontrolli maha ka võtta ei saa.
Samas, seda ei ole reeglina vajagi. Eelmine talv kinni jäin siis võtsin maha, abi polnud sellest tolkugi.

Kasutaja avatar
-spl-
Kreisi postitaja
Postitusi: 383
Liitunud: 25 Jaan 2012, 19:56

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas -spl- » 01 Aug 2013, 12:28

Jah osadel nuppu pole.Saab kompust teda maha võtta.Peal on ta alati ise kui käivitad.Ütleme nii,et STC-st kasu tõesti pole kui kinni juba istud,aga kui suurema kiirusega kurvi lähed ja gaasi annad siis ikka nii kergelt otse ei lähe.Samuti on tast siis kasu kui näiteks oled kallaku peal,üks ratas jää peal teine lumel.STC jaotab veojõu mõlema ratta peale ära,ning pidurdab seda mis läbi libiseb.Samuti suunab suurema jõu sinna millel parem pidamine on.Pidurdamisel sama asi.Usun et kõik on olnud ühe auto poolega jääl,ning teisega asfaltil.Auto millel abs peal libiseb lihtsalt edasi pidurdades neid rattaid mis jää peal on.Ilma abs-ita tõmmbab ültse auto viltu!STC-ga aga suunab suurema pidurdusjõu siiski siina kus kus on asfalt ja pidurdab ka neid mis jää peal,ainuke asi et auto jääb sirgeks ja poole kiiremini seisma kui masin lihtsalt millel on abs.Füüsika seaduste vastu need abimehed kül ei saa,aga oskamatule juhile on nad talvel ikka vajalikud kül.

Kasutaja avatar
Sebastian85
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Juun 2013, 22:12
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas Sebastian85 » 01 Aug 2013, 15:33

-spl- kirjutas:Jah osadel nuppu pole.Saab kompust teda maha võtta.Peal on ta alati ise kui käivitad.Ütleme nii,et STC-st kasu tõesti pole kui kinni juba istud,aga kui suurema kiirusega kurvi lähed ja gaasi annad siis ikka nii kergelt otse ei lähe.Samuti on tast siis kasu kui näiteks oled kallaku peal,üks ratas jää peal teine lumel.STC jaotab veojõu mõlema ratta peale ära,ning pidurdab seda mis läbi libiseb.Samuti suunab suurema jõu sinna millel parem pidamine on.Pidurdamisel sama asi.Usun et kõik on olnud ühe auto poolega jääl,ning teisega asfaltil.Auto millel abs peal libiseb lihtsalt edasi pidurdades neid rattaid mis jää peal on.Ilma abs-ita tõmmbab ültse auto viltu!STC-ga aga suunab suurema pidurdusjõu siiski siina kus kus on asfalt ja pidurdab ka neid mis jää peal,ainuke asi et auto jääb sirgeks ja poole kiiremini seisma kui masin lihtsalt millel on abs.Füüsika seaduste vastu need abimehed kül ei saa,aga oskamatule juhile on nad talvel ikka vajalikud kül.


Näed, olen kiire kirjutaja ja väljendasin end valesti. Pigem sellest tolku pole, et ei saa maha võtta. Parem olgu peal. Kui oled kinni ja on veel ATM kast siis ei aita veojõukontrolli maha võtmine sind kuskile väga.

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas Siim » 01 Aug 2013, 17:35

Omast kogemusest ütleks, et veoj6ukontroll 8+cm lumega aitab lihtsamini kinni jääda.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

madis56
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 27 Juul 2013, 10:42
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas madis56 » 01 Aug 2013, 18:42

Ma olen enamus ajast sellega sõitnud, pole nigu vajadust seda maha võtta. Talvelgi oli koguaeg sees ja siin Ida-Virumaa teedel polnud mul mingeid probleeme libeduse, lumelörtsi või paksu lumega. Nüüd peaks veel paremaks minema sest sai investeeritud uutele talverehvidele :) Aga algul mõtlesin et kuidas seda nupust välja lülitatakse, sest seal tuluke põleb, siis avastasin et tuleb teatud aeg peal hoida siis alles lülitab end välja :) Itaaliast toodud auto küll, kuid talvel pidas hästi sooja ja läks suht ruttu! Ainuke asi on see et nüüd pean uue aku ostma sest tundub et uut talve ta üle ei ela, sest siiani Itaalia kirjadega aku peal :D Aga kumb diisli aku parem on... üks on mingi 900 numbriga ja maksab pea 100 euri, teine samasugune on 1200 numbriga ja maksab 130 euri... kumma kasuks otsustada? Kui sel muidugi vahet on...

Pilt

Kasutaja avatar
Sebastian85
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Juun 2013, 22:12
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas Sebastian85 » 01 Aug 2013, 19:18

Mul sama aku teema

Valin kahe vahel:
http://aku.ee/index.php?aid=2&id=7
Silver Dynamic 100AH 830A 140€

või
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=6469

madis56
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 27 Juul 2013, 10:42
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas madis56 » 01 Aug 2013, 19:22

mina eelistaks ise seda automaailma akut :)...

Kasutaja avatar
Sebastian85
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Juun 2013, 22:12
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas Sebastian85 » 01 Aug 2013, 19:25

madis56 kirjutas:mina eelistaks ise seda automaailma akut :)...


Margi vahe :)
Minu valikuks sai see ka seetõttu, et võimsam aku. Linnasõidud, autol ka eelsoojendus.
Praegune aku kannatab suve küll, kuid ca 1,5h muusikat (mul hu-850, võimendiga) või 5-6h parktuled ja siis kutu.

madis56
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 27 Juul 2013, 10:42
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: madis56 2005 Volvo V70

PostitusPostitas madis56 » 01 Aug 2013, 19:31

Kui kunagi rikkamaks saan siis kavatsen ka autole webasto või DEFA WarmUp peale panna...


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist