'72 P1800ESTurbo

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

'72 P1800ESTurbo

PostitusPostitas turboES » 19 Juun 2005, 08:38

Ostsin selle auto '86a. Siis oli varv veel korralik ja taiesti originaal . Esiteks panin jamedamad stabika vardad , jaigemad vedrud ja amordid . Jargmiseks vahetasin automaatkasti viie kaigulise vastu . Milline erinevus , auto oli kohe palju kiirem ja kiirteel vaiksem .
Siis tegin sisu natuke ringi ja panin 16" veljed alla .
5a. tagasi ehitasin uue mootori , sissepritsena kasutasin TEC-II . Selleks ajaks oli 0-100km/h 7,5 sec. ( vana mootoriga umbes 10sec. ) . Hobujoude rattastel oli 109 .
Kolm aastat tagasi alustasin turbo mootori ehitust . 9PSI survega oli 166hj rattastel . '04 kevadel sai natuke soidetud aga varsti mootor kuumenes yle ja klappid jaid kinni . Turbo kollektorit olen ka paar korda ringi teinud . Nyyd on siis jalle mootor koos ja tuleb uuesti aju tuunida .
Seekord yritan 14PSI survet proovida , siis peaks yle 200hj. saama . http://www.pbase.com/turboes/image/26308404
Allan
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Tags:

Kasutaja avatar
rainera
Kõva postitaja
Postitusi: 249
Liitunud: 16 Juun 2005, 23:12
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas rainera » 19 Juun 2005, 08:42

kust sa sellisele autole manuaalkäigukasti leidsid??? Või usas pole see probleem? :)
plaatina, titaan, kuld, hõbe (ehted)

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 20 Juun 2005, 21:55

Kasti on sama kui 140'tel . Igasugune manuaalkasti leidmine usas on raske , laisad ameeriklased eeldavad automaate . Koikkide tykkide leidmine normaalse hinnaga vottis umbes aasta . 4 kaigulisi kaste on lihtsam leida . 4 kaigulist koos O/D ( viies kaik ) on vahe keerulisem . Leitsin kasti romulast 142 alt . O/D on sama kui 240'tel . Hooratta ja lyhema kardaani sain samalt autolt . Pedaali kaabli ja vajalikud jubinad sain Volvo romulats . Spetsiaal volvo romulad on vaga kallid . Enamus 1800 saadeti usasse , neid on siin paris palju veel liikumas .
Automaatkasti parast ma selle auto ka leitsin normaalse hinnaga . Keegi teine ei olnud huvitatud selle automaatkasti parast .
http://www.pbase.com/turboes/image/26440095
See on yks vanem pilt , kui see oli minu ainuke liikumisvahend .
Allan
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
rainera
Kõva postitaja
Postitusi: 249
Liitunud: 16 Juun 2005, 23:12
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas rainera » 20 Juun 2005, 22:18

kuna mul kah automaatkäigukast, siis äkki oskad mulle öelda (ja ka teistele, kes sellisest vahetusest huvitatud), kas üks-ühele sobib mõne volvo manuaalkäigukast minu autole (volvo 740, 1990a. B234F mootor)
plaatina, titaan, kuld, hõbe (ehted)

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 21 Juun 2005, 06:26

Koikkidele B21 , B230 ( punase plokkiga ) mootoritele sobib M46 ja M47 kastid .M46 oli varasematel 240 . M47 hakkati kasutama umbes '86 240 ja 740 . M46 on 4kaikku +O/D , M47 on "oige" 5kaiguline kast .
M47 on alumiinium kerega ja on liiga nork suure hj. turbo mootorite jaoks . M47 on tookindlam , sest puudub elektri-hydrauliline viies kaikk .
Ysna levinud on Supra , BMW ja V8 Fordi kastide kasutamine . Usas on vaga lihtne leida Mustangi kasti ( T5 ) ja vahetykki . Austraalias keegi teeb vahetykke Supra kasti jaoks .
Yhel minu sobral on T5 kast 244turbol http://www.pbase.com/turboes/image/26322325.
http://www.pbase.com/turboes/image/27482090
Allan
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 21 Juun 2005, 06:27

Auto liigub jalle peale turbo kolektori parandamist http://www.pbase.com/turboes/image/42591180. TEC-II aju sai ka uuesti tuunitud . Tuleb veel korra Dyno peal ka tuunida . Tundub, et 4psi turbo survel laheb kytesegu liiga lahjaks . Muidu soidab hasti ja isegi 6psi on paris hea minek , eriti maanteel . Nyyd tekkis jalle tahtmine edasi ehitada . Ostsin korralikud toolid sisse, Recaro Speed http://www.pbase.com/turboes/image/42935487
http://www.pbase.com/turboes/image/42935411
Tahan sisu korda teha, voibolla uus vaip on jargmiseks .
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 21 Juun 2005, 06:42

ei jah, meeletu masin, ega mul polegi muud teha, kui aupaklikult mütsinokka kergitada

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 21 Juun 2005, 21:27

Midagi meeletut siin kyll ei ole, tavaline P1800, natuke tuunitud ( ara rikutud ) .
Tanan komplimendi eest .
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 21 Juun 2005, 21:46

Allan, kus sa masina paned kui Eestisse tuled?

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 22 Juun 2005, 06:45

Kas pakud oma garaazi ?
Yldiselt olen Saaremaal .
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 22 Juun 2005, 06:48

eee... no hoiukoha ikka leiaks kui vaja, katuseall ja lukutaga. Kuid mõten agu oli selles, et nii väga sooviks seda masinat omasilmaga katsuda

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 22 Juun 2005, 06:51

Kui yhes tykkis kohale jouan, tahaks ikka enne talve ringi sellega soita . Klubi yritustel ka ikka kaia . Kui ma muidugi eestis ylevaatusest labi saan sellega . Hadasti on uut varvi vaja ja paar rooste auku parandada .
Kas keegi teab kui keeruline on '72a autoga ylevaatus ? Kas valjaheitegaase ikka moodetakse ?
Siin ei taha keegi nii vana autot yltse naha . Lihtsalt saadad raha ja saad uue registreerimis tunnistuse ja kleepsu .
Allan
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 22 Juun 2005, 06:53

no see ülevaatuse asi on lahendatav, loogiline on, et USAlasega jama on, kui esmasele lähed, kuid lahenduse ikka leiab ju.

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 22 Juun 2005, 06:54

kusjuures mul on kahtalne tunne, et sinu masin oleks eestis ainulaadne!

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 22 Juun 2005, 22:05

Palju seal USAlasega tegemist on ? Ees on H4 ja suunatuled on oranzid .
Ma just kardan valjaheitegaaside kontrolli . Kuidagi saab ju ikka !
Yks vanem P1800 pidi seal vist liikuma . Mootori ja sildade poolest on ju tavaline 140 . Loodan, et nad turbot ei marka .
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist