Erinevatel põhjustel pole vahepeal autoga suurt midagi toimunud mõned aastad. Nüüd tasapisi olen kuu aega toimetanud auto kallal ja sai mootor lahti võetud kuna suitses kergelt sinist. Sinise põhjuseks oli tegelikult valesti ehitatud turbo tagasivool, mis sai pandud õlikorgi külge, kuid sealt ei jõudud piisavalt kiiresti toru tühjeneda (vale läbimõõt kah) ning hakkas turbo mõlemast kojast sisse pressima. Kui mootor lahti oli vaatas vastu kurb pilt .. midagi oli mootori ühest silindrist läbi käinud ja kerge kriimu tõmmanud (ilmselt vana turbo laba tükk?!).
Sai hakatud uut mootorit otsima, mis ei olegi üldse kerge tegevust. Hinnad on üpris soolased Eestis ja tuli võtta ette teekond Läti romulasse. Nüüd siis kaks mootorit, millest üks on täpselt sama, mis mu esialgne(1998) ning teine 2000 aasta oma.
--------------------
Loomulikult kõik lahti ja puhtaks ning wiseco kolvid ja H kepsud sisse jne jne.
Kuna juba uuesti ehitamiseks läks sai tehtud turbo muudatus Garretti GTX3071R peale. Sellega ehk linnas mugavam liikuda
Väljalaske kolle tuli muidugi sobivaks muuta.
Kogu kütusemajandus kolis pagassi ja kapoti alla tuleb nüüd ainult 1 voolik nagu on originaalis. Suurimaks põhjuseks ohutus. Nimelt "vanad" armeeritud kummivoolikud, mis olid kütusest tühjaks vajunud muutusid kõvaks ning nii kui süüte sisse panin oli kogu kapoti alune mootoribensiini udu täis. Õnneks põlema pole läinud midagi. Sai tellitud kõik uued voolikud ja seekord seest plastik sisuga (PTFE? või mis iganes nimetusega) ja väljast samasugune armeeritud kate.
MS3 ajul on ikka eriliselt ebamugavad pistikud ning seetõttu sai tellitud normaalsed pistikud, mille juhtmed toob otse trükiplaadilt. Aju kolib mootoriruumist salongi.
Võrreldes vanema tüübi kaant (hüdrotõkuritega) ja uuemat siis sai selgeks, et tuleks kasutada uut kaant vanema tüübi vedrudega, mis on natuke tugevamad. Lisaks võidab ühe klapi kohta kaalus ca 20grammi, mida vedru peab üles lükkama.
Kuu ajaga loodan mootori autole peale saada ja ühe ploki tagavaraks teha. Eile kulus 4 tundi väntvõlli poleerimisele.
Pilte tuleb juurde jooksvalt