C70 99a ME7
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
C70 99a ME7
Sai siis ostetud endale kunagise klubilise auto (kasutaja Lomp auto kui õigesti mäletan).
Hetkel eriti pikka juttu ei jõua kirjutada...
Käigukast on M56HK
Enne talve sai mootor maha tõstutud, et natuke võimsuselisa juurde saada. Sisse läksid sepiskepsud H-beam, 19T turbo, S60R exhaust manifold, 850 ühemassiline hooratas (kergemaks tehtud ja tööpind lihvitud), 3" custom made exhaust, performance turbo intercooler, 1.5bar acuator, 3bar map sensor, sidurikate pandud pidurimeistri juures kuid sidurikorv on originaal 850 oma.
Mootor oli tehasegarantii korras vahetatud ja praeguse mootori läbisõit on umbes 150 000, sellegipoolest kui juba mootor maas oli, sai sisse pandud uued jupid ehk kap.remont tehtud.
Paari päeva pärast peaks saama rattad alla keerata ja liikuma sellega, kui kõik hästi läheb.
Vabandan, et pildid, mis ülesse panen, on suht suvalises järjekorras, kuid mingi ettekujutuse saab ikka.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Hetkel eriti pikka juttu ei jõua kirjutada...
Käigukast on M56HK
Enne talve sai mootor maha tõstutud, et natuke võimsuselisa juurde saada. Sisse läksid sepiskepsud H-beam, 19T turbo, S60R exhaust manifold, 850 ühemassiline hooratas (kergemaks tehtud ja tööpind lihvitud), 3" custom made exhaust, performance turbo intercooler, 1.5bar acuator, 3bar map sensor, sidurikate pandud pidurimeistri juures kuid sidurikorv on originaal 850 oma.
Mootor oli tehasegarantii korras vahetatud ja praeguse mootori läbisõit on umbes 150 000, sellegipoolest kui juba mootor maas oli, sai sisse pandud uued jupid ehk kap.remont tehtud.
Paari päeva pärast peaks saama rattad alla keerata ja liikuma sellega, kui kõik hästi läheb.
Vabandan, et pildid, mis ülesse panen, on suht suvalises järjekorras, kuid mingi ettekujutuse saab ikka.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Viimati muutis joss1357, 12 Juun 2013, 18:56, muudetud 1 kord kokku.
Tags:
Re: C70 99a ME7
Loodetavasti saab auto varsti sõitma! Üks asi, millest ma aru ei saa, on 3" väljalaske juures see vana roostes katt?
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: C70 99a ME7
Stock pihustid? Lahjaks ei jää?
Kindlasti kontrolli lairiba lambdaga segu üle.
See 19T spoolib maru kiiresti vist.
Kindlasti kontrolli lairiba lambdaga segu üle.
See 19T spoolib maru kiiresti vist.
S40 T4 HX35
Re: C70 99a ME7
wackou kirjutas:See 19T spoolib maru kiiresti vist.
Ma julgen väita, et spoolib kiiresti ~08bar ja edasi.
Allpool toimetab sarnaselt sama seeria väiksematele vendadele.
1...1,2 on väga magus koht, B230FT peal vähemalt.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: C70 99a ME7
kas orikas korv nõrgaks ei jää sellele jõule?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: C70 99a ME7
Tanel kirjutas:kas orikas korv nõrgaks ei jää sellele jõule?
Ei oska öelda kas jääb lahjaks, kuid kardan ise sama asja.
Igatahes ei olnud aega oodata rohkem ja oli vaja kokku lappida. Samas eks asjad on ka mingil määral raha taga. Vaja koguda veel teise diffri jaoks ja parema korvi ning siduri jaoks korraga, sest siis on üks tegemine korraga kohe.
Re: C70 99a ME7
kirsipuu kirjutas:wackou kirjutas:See 19T spoolib maru kiiresti vist.
Ma julgen väita, et spoolib kiiresti ~08bar ja edasi.
Allpool toimetab sarnaselt sama seeria väiksematele vendadele.
1...1,2 on väga magus koht, B230FT peal vähemalt.
Palju see 16t originaalis puhub ka?
19t on mul 1.5 bar peale sätitud.
Re: C70 99a ME7
wackou kirjutas:Stock pihustid? Lahjaks ei jää?
Kindlasti kontrolli lairiba lambdaga segu üle.
See 19T spoolib maru kiiresti vist.
originaalid on sellised. Kui ma ei eksi siis need on 450 @ 3 bar kütuse rõhuga ?
Küsimuseks on parem see, et kui kaugele ecu´s ulatub kütuse ja ülerõhu kaardid?
Praegu on jyrisoo poolt tavaline t5 chip tehtud ajule aga oleks teadnud enne, et see on mingi tavaline siis oleksin saanud selle ka ise peale kirjutada ajule, kuna mul endal ka see sama fail olemas. Suht 150€ läks tuulde sellega.
Uploaded with ImageShack.us
Re: C70 99a ME7
no1 kirjutas:Loodetavasti saab auto varsti sõitma! Üks asi, millest ma aru ei saa, on 3" väljalaske juures see vana roostes katt?
Väljast tundub see jah suht roostes nagu ka keskmine pütt. Tegelikult on plekk väga tugev veel ja seespool ei ole rooste jälgegi.
Torud ise on roostevabast.
püttidelt nühin selle rooste enamvähem maha ja katan kuumakindla värviga- loodetavasti aitab säilitada pütte kauem.
Re: C70 99a ME7
küsiks veel, kas keegi teab. kui ma vahetasin hooratta ära 850 oma vastu ja signaali osa on nüüd täpselt vastupidine, siis kas piisab ainult juhtmete ümbertõstmisest pistiku sees?
Re: C70 99a ME7
joss1357 kirjutas:no1 kirjutas:Loodetavasti saab auto varsti sõitma! Üks asi, millest ma aru ei saa, on 3" väljalaske juures see vana roostes katt?
Väljast tundub see jah suht roostes nagu ka keskmine pütt. Tegelikult on plekk väga tugev veel ja seespool ei ole rooste jälgegi.
Torud ise on roostevabast.
püttidelt nühin selle rooste enamvähem maha ja katan kuumakindla värviga- loodetavasti aitab säilitada pütte kauem.
Ma mõtlesin rohkem sisu poolest. Paned 3" torud, et oleks free-flow, aga jätad vana "mittemidagi-läbi-laskva" katalüsaatori alla? Sellise ehitamise juures näeksin mina seal race-katti, sirget toru või seest tühjaks löödud pauna.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: C70 99a ME7
Stan Weiss räägib, et need originaal pihustid on siiski 350cc @ 3bar.
Mingi teooria kohaselt tuleb T5 süütenurgaga üht teist ette võtta, et suurema turbo ja rõhuga sõita.
Eks see 19T rohkem puhub:
Mingi teooria kohaselt tuleb T5 süütenurgaga üht teist ette võtta, et suurema turbo ja rõhuga sõita.
Originally Posted by EricF View Post
I think it's something to do with cylinder pressure and piston speed, coupled with sensitivity to ignition timing. The 4 valve chambers are very fast-burning chambers, the 850's rod-stroke ratio sucks, and cylinder pressures are very high with high boost levels at low RPM.One degree of ignition angle means a whole heck of a lot more on an 850 than on a huge open chambered 8 valve redblock, and a lot more than at high RPM when you have more overall advance and the piston is moving a lot faster. This in addition to the fact that with a very heavily bleeded or blocked wastegate signal spells very very tough to control boost spiking characteristics above a certain boost level, really makes it a dangerous turbo if you don't know what's up at all times. (Say, 20-24 psi peak pressure on a 6 psi wastegate, now we're talking danger, have seen 28-29 psi spikes on my old 850).
http://forums.turbobricks.com/showthrea ... 439&page=3
Eks see 19T rohkem puhub:
Re: C70 99a ME7
Volvo C70 2,4T
Re: C70 99a ME7
python kirjutas:joss1357 kirjutas:
Mis selle uue mootoriga juhtus?
siin kasutasin freesi, kuna uued kepsud on niivõrd laiad (neid on mitmesuguseid ja kui ostsin siis küsitigi kas tahan ülitugevaid,kuid siis pean lõikama natuke ruumi juurde või neid mis ilusti mahuvad,), et pilu kepsu ja seina vahele oleks jäänud ca pool millimeetrit. Kui paisumist ka arvestada siis oleks võinud juhtuda katastroof. Peale freesimist jäi umbkaudu 3 mm.
Re: C70 99a ME7
kirsipuu kirjutas:Stan Weiss räägib, et need originaal pihustid on siiski 350cc @ 3bar.
Mingi teooria kohaselt tuleb T5 süütenurgaga üht teist ette võtta, et suurema turbo ja rõhuga sõita.Originally Posted by EricF View Post
I think it's something to do with cylinder pressure and piston speed, coupled with sensitivity to ignition timing. The 4 valve chambers are very fast-burning chambers, the 850's rod-stroke ratio sucks, and cylinder pressures are very high with high boost levels at low RPM.One degree of ignition angle means a whole heck of a lot more on an 850 than on a huge open chambered 8 valve redblock, and a lot more than at high RPM when you have more overall advance and the piston is moving a lot faster. This in addition to the fact that with a very heavily bleeded or blocked wastegate signal spells very very tough to control boost spiking characteristics above a certain boost level, really makes it a dangerous turbo if you don't know what's up at all times. (Say, 20-24 psi peak pressure on a 6 psi wastegate, now we're talking danger, have seen 28-29 psi spikes on my old 850).
http://forums.turbobricks.com/showthrea ... 439&page=3
Eks see 19T rohkem puhub:
mulle jäi siin segaseks, kas see on Motronic 4.3 puhul või ka me7. Tahaks loota, et me7 puhul suudab aju seda korrigeerida- ehk keegi teab??
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist