C70 99a ME7

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 09 Mai 2013, 16:56

Sai siis ostetud endale kunagise klubilise auto (kasutaja Lomp auto kui õigesti mäletan).
Hetkel eriti pikka juttu ei jõua kirjutada...
Käigukast on M56HK
Enne talve sai mootor maha tõstutud, et natuke võimsuselisa juurde saada. Sisse läksid sepiskepsud H-beam, 19T turbo, S60R exhaust manifold, 850 ühemassiline hooratas (kergemaks tehtud ja tööpind lihvitud), 3" custom made exhaust, performance turbo intercooler, 1.5bar acuator, 3bar map sensor, sidurikate pandud pidurimeistri juures kuid sidurikorv on originaal 850 oma.
Mootor oli tehasegarantii korras vahetatud ja praeguse mootori läbisõit on umbes 150 000, sellegipoolest kui juba mootor maas oli, sai sisse pandud uued jupid ehk kap.remont tehtud.

Paari päeva pärast peaks saama rattad alla keerata ja liikuma sellega, kui kõik hästi läheb.
Vabandan, et pildid, mis ülesse panen, on suht suvalises järjekorras, kuid mingi ettekujutuse saab ikka.

PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
PiltUploaded with ImageShack.us
Viimati muutis joss1357, 12 Juun 2013, 18:56, muudetud 1 kord kokku.

Tags:

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas no1 » 09 Mai 2013, 17:44

Loodetavasti saab auto varsti sõitma! Üks asi, millest ma aru ei saa, on 3" väljalaske juures see vana roostes katt?
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas wackou » 09 Mai 2013, 21:11

Stock pihustid? Lahjaks ei jää?
Kindlasti kontrolli lairiba lambdaga segu üle.

See 19T spoolib maru kiiresti vist.
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas kirsipuu » 09 Mai 2013, 21:44

wackou kirjutas:See 19T spoolib maru kiiresti vist.

Ma julgen väita, et spoolib kiiresti ~08bar ja edasi.
Allpool toimetab sarnaselt sama seeria väiksematele vendadele.
1...1,2 on väga magus koht, B230FT peal vähemalt.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas Tanel » 09 Mai 2013, 22:06

kas orikas korv nõrgaks ei jää sellele jõule?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 10 Mai 2013, 15:05

Tanel kirjutas:kas orikas korv nõrgaks ei jää sellele jõule?

Ei oska öelda kas jääb lahjaks, kuid kardan ise sama asja.
Igatahes ei olnud aega oodata rohkem ja oli vaja kokku lappida. Samas eks asjad on ka mingil määral raha taga. Vaja koguda veel teise diffri jaoks ja parema korvi ning siduri jaoks korraga, sest siis on üks tegemine korraga kohe.

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 10 Mai 2013, 15:07

kirsipuu kirjutas:
wackou kirjutas:See 19T spoolib maru kiiresti vist.

Ma julgen väita, et spoolib kiiresti ~08bar ja edasi.
Allpool toimetab sarnaselt sama seeria väiksematele vendadele.
1...1,2 on väga magus koht, B230FT peal vähemalt.



Palju see 16t originaalis puhub ka?

19t on mul 1.5 bar peale sätitud.

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 10 Mai 2013, 15:15

wackou kirjutas:Stock pihustid? Lahjaks ei jää?
Kindlasti kontrolli lairiba lambdaga segu üle.

See 19T spoolib maru kiiresti vist.

originaalid on sellised. Kui ma ei eksi siis need on 450 @ 3 bar kütuse rõhuga ?
Küsimuseks on parem see, et kui kaugele ecu´s ulatub kütuse ja ülerõhu kaardid?
Praegu on jyrisoo poolt tavaline t5 chip tehtud ajule aga oleks teadnud enne, et see on mingi tavaline siis oleksin saanud selle ka ise peale kirjutada ajule, kuna mul endal ka see sama fail olemas. Suht 150€ läks tuulde sellega.
PiltUploaded with ImageShack.us

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 10 Mai 2013, 15:19

no1 kirjutas:Loodetavasti saab auto varsti sõitma! Üks asi, millest ma aru ei saa, on 3" väljalaske juures see vana roostes katt?

Väljast tundub see jah suht roostes nagu ka keskmine pütt. Tegelikult on plekk väga tugev veel ja seespool ei ole rooste jälgegi.
Torud ise on roostevabast.
püttidelt nühin selle rooste enamvähem maha ja katan kuumakindla värviga- loodetavasti aitab säilitada pütte kauem.

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 10 Mai 2013, 16:24

küsiks veel, kas keegi teab. kui ma vahetasin hooratta ära 850 oma vastu ja signaali osa on nüüd täpselt vastupidine, siis kas piisab ainult juhtmete ümbertõstmisest pistiku sees?

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas no1 » 10 Mai 2013, 16:30

joss1357 kirjutas:
no1 kirjutas:Loodetavasti saab auto varsti sõitma! Üks asi, millest ma aru ei saa, on 3" väljalaske juures see vana roostes katt?

Väljast tundub see jah suht roostes nagu ka keskmine pütt. Tegelikult on plekk väga tugev veel ja seespool ei ole rooste jälgegi.
Torud ise on roostevabast.
püttidelt nühin selle rooste enamvähem maha ja katan kuumakindla värviga- loodetavasti aitab säilitada pütte kauem.

Ma mõtlesin rohkem sisu poolest. Paned 3" torud, et oleks free-flow, aga jätad vana "mittemidagi-läbi-laskva" katalüsaatori alla? Sellise ehitamise juures näeksin mina seal race-katti, sirget toru või seest tühjaks löödud pauna.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas kirsipuu » 10 Mai 2013, 17:20

Stan Weiss räägib, et need originaal pihustid on siiski 350cc @ 3bar.
Mingi teooria kohaselt tuleb T5 süütenurgaga üht teist ette võtta, et suurema turbo ja rõhuga sõita.
Originally Posted by EricF View Post
I think it's something to do with cylinder pressure and piston speed, coupled with sensitivity to ignition timing. The 4 valve chambers are very fast-burning chambers, the 850's rod-stroke ratio sucks, and cylinder pressures are very high with high boost levels at low RPM.One degree of ignition angle means a whole heck of a lot more on an 850 than on a huge open chambered 8 valve redblock, and a lot more than at high RPM when you have more overall advance and the piston is moving a lot faster. This in addition to the fact that with a very heavily bleeded or blocked wastegate signal spells very very tough to control boost spiking characteristics above a certain boost level, really makes it a dangerous turbo if you don't know what's up at all times. (Say, 20-24 psi peak pressure on a 6 psi wastegate, now we're talking danger, have seen 28-29 psi spikes on my old 850).
http://forums.turbobricks.com/showthrea ... 439&page=3

Eks see 19T rohkem puhub:
PiltPilt

python
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:02
Asukoht: Tallinn

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas python » 10 Mai 2013, 20:33

[quote="joss1357"]



PiltUploaded with ImageShack.us
Mis selle uue mootoriga juhtus?
Volvo C70 2,4T

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 10 Mai 2013, 21:27

python kirjutas:
joss1357 kirjutas:



Mis selle uue mootoriga juhtus?



siin kasutasin freesi, kuna uued kepsud on niivõrd laiad (neid on mitmesuguseid ja kui ostsin siis küsitigi kas tahan ülitugevaid,kuid siis pean lõikama natuke ruumi juurde või neid mis ilusti mahuvad,), et pilu kepsu ja seina vahele oleks jäänud ca pool millimeetrit. Kui paisumist ka arvestada siis oleks võinud juhtuda katastroof. Peale freesimist jäi umbkaudu 3 mm.

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 10 Mai 2013, 21:30

kirsipuu kirjutas:Stan Weiss räägib, et need originaal pihustid on siiski 350cc @ 3bar.
Mingi teooria kohaselt tuleb T5 süütenurgaga üht teist ette võtta, et suurema turbo ja rõhuga sõita.
Originally Posted by EricF View Post
I think it's something to do with cylinder pressure and piston speed, coupled with sensitivity to ignition timing. The 4 valve chambers are very fast-burning chambers, the 850's rod-stroke ratio sucks, and cylinder pressures are very high with high boost levels at low RPM.One degree of ignition angle means a whole heck of a lot more on an 850 than on a huge open chambered 8 valve redblock, and a lot more than at high RPM when you have more overall advance and the piston is moving a lot faster. This in addition to the fact that with a very heavily bleeded or blocked wastegate signal spells very very tough to control boost spiking characteristics above a certain boost level, really makes it a dangerous turbo if you don't know what's up at all times. (Say, 20-24 psi peak pressure on a 6 psi wastegate, now we're talking danger, have seen 28-29 psi spikes on my old 850).
http://forums.turbobricks.com/showthrea ... 439&page=3

Eks see 19T rohkem puhub:
PiltPilt



mulle jäi siin segaseks, kas see on Motronic 4.3 puhul või ka me7. Tahaks loota, et me7 puhul suudab aju seda korrigeerida- ehk keegi teab??


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist