No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas no1 » 23 Jaan 2014, 08:35

Ees terendab nookurite/tõukurite vahetus + sinna kuuluv. Võtab ikka kergelt pisara silma küll! :)
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

ignar
Foorumlane
Postitusi: 31
Liitunud: 07 Dets 2013, 15:59

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas ignar » 23 Jaan 2014, 19:14

Kus teha lased, ning kui saladus pole siis mis juppide hinnaks kujunes? Omal nimelt ka see ees ootamas.
Xc70

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas no1 » 29 Jaan 2014, 12:46

D5 talvine kütuseseieri langemine vs T1 läbisõit. Komp. näitab 10,4 keskmist, aga tundub, et liigub jälle sinna 18+l kanti. Eks veebruaris saab arvutada.
Pilt
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas KuldarA » 29 Jaan 2014, 12:59

See on ikka natukene ulme. Isegi mul XC90-ga pole asi nii hull ja iga hommik Webasto järgi.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas no1 » 29 Jaan 2014, 14:28

Palju on seda tõesti! Leidsin mingi info, palju neelab Gero kütust. Kui kellelgi on täpsem info, andke palun teada!

Tunnis ~0,65L

Eelsoendus hommikul ca. 40min + õhtul ca. 40min. + sõidu ajal autonoomselt ca. 1h.
Kokku päevas 1,5L
Nädalas 1,5x ~6 päeva = 9L diislit puhtalt gero toimimiseks.

Kui nüüd kahe nädala jagu Gero tarbitud, ehk ca. 20L kütet peale valada, siis oleks seier ehk poole peal ning mootori kulu (35L/290km) ~12L kandis.

Matemaatikud, kontrollige üle! :evil:
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas KuldarA » 29 Jaan 2014, 21:48

Päris pikalt piinad gero enne sõitu. Ise lasen 20min ja seda ka -20, seier tõuseb 2-3 kriipsu, mis on käivituseks ja sõiduks täitsa piisav.

Arvutused muidu õiged ja nii on kulu juba loogilisem :)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas andrush » 29 Jaan 2014, 23:40

20 ja 40min tulemuse vahe on ikka vahe, minul on see 30.
440SE 2,0bens V40SE 1,6bens & S90 D5 AWD

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas no1 » 30 Jaan 2014, 08:34

Volvo originaal soendus töötab taimeriga, ehk panen sõidu alguse aja. Selle järgi planeerib gero oma tööd ise, arvestade välistemperatuuri ja mootori temperatuuri. Soojema ilmaga läheb soendamisega vähem aega, külmemaga kauem, ehk mina ei saa töö tsüklit muuta. :) Variant on muidugi "ära petta" ehk sõidu aeg hilisem määrata ja varem autosse minna, aga vahet samas pole, kuna autonoomselt laseb sõidu ajal sama targalt edasi! Igaksjuhuks mainin, et ma ei kurda millegi üle, lihtsalt jagan kogemusi!
Hetkel panin masina seisma, kuniks nookurid/tõukurid vahetatud saab ja sõidan mustaga, millel samuti tehase kütusega eelsoendus peal ja täitsa kenasti toimetab. Ning kui 850 nätab kuluks 20L sajale, siis see on normaalne! 8) Hommikul tegin silmad lahti ~07.08 ja soendus juba mühises, stardi ajaks olin määranud 7.50. Külma õues -18C.
Viimati muutis no1, 05 Veebr 2014, 16:28, muudetud 1 kord kokku.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas KuldarA » 30 Jaan 2014, 09:02

Selge. Mul jah webasto, mis pole otse tehasest ja käivitan ise. 20min on seni paras olnud minu jaoks. Sul siis nii hull klõbin juba sees, et enam ei kannata sõita enne kui tõukurid vahetatud?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas no1 » 30 Jaan 2014, 09:05

Mitte klõbina pärast, lihtsalt mis ma tühja diislit piinan külmaga. 4. veb läheb tegemisse. Ja bensuka soojenemise kiirus on VOLVOL müstiline!! :evil:
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas KuldarA » 30 Jaan 2014, 09:20

no1 kirjutas:Mitte klõbina pärast, lihtsalt mis ma tühja diislit piinan külmaga. 4. veb läheb tegemisse. Ja bensuka soojenemise kiirus on VOLVOL müstiline!! :evil:



Eks vanematel tuligi soojust rohkem kui jõudu :) Olen muidugi ka ise nädal aega juba bensukaga sõitnud ja tõesti mugav on talvel. Eelsoendust küll pole, aga sellest pole lugu, soe on ikka :)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas evald112 » 30 Jaan 2014, 11:11

Automaatika jah praegu keedab 40min enne. Minul samuti siis.

Aga kui vähema aega lasta siis peale käivitamist langeb natuke tagasi kuna õli pole segunenud vist. Aga täpselt kaks kriipsu tõuseb.

Ja täna hommikul oli vist vent akna pealt maha pööratud ja aken ei sulanudki kogu täiega lahti. Peab teinekord taimerit sättides vaatama et ikka üles puhumise asendisse jääb.

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas KuldarA » 30 Jaan 2014, 11:24

evald112 kirjutas:Automaatika jah praegu keedab 40min enne. Minul samuti siis.

Aga kui vähema aega lasta siis peale käivitamist langeb natuke tagasi kuna õli pole segunenud vist. Aga täpselt kaks kriipsu tõuseb.

Ja täna hommikul oli vist vent akna pealt maha pööratud ja aken ei sulanudki kogu täiega lahti. Peab teinekord taimerit sättides vaatama et ikka üles puhumise asendisse jääb.



Huvitav kas asi on vetthülgavates klaasides või lihtsalt kokkusattumus, aga jääd olen pidanud XC90-l kraapima ainult ühe korra terve talve jooksul. St jääd ei tekigi akendele. Hetkel nädal seisnud ja ikka ainult võibolla kerge kirme peal.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas evald112 » 30 Jaan 2014, 11:49

No kui järsu temperatuuri muutuse tõttu saavutatakse kastepunkt siis tekib. Mul seisis auto pühapäevast täna hommikuni ja väike jää peal. Aga ilmselt selle pärast, et soojad autod pargivad kõrvale igapäevaselt.

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

PostitusPostitas no1 » 05 Veebr 2014, 11:17

Nonii...nookurid, tõukurid, swirl vahetatud! :) Enne oli nagu sepikoda kapoti all. Mõned tõukurid olid nähtavate kulumisjälgedega, aga terved. Praegu mõnus siidine D5'e hääl, koos sujuva kiirendusega. Täname Volrem-autot!
Kus need jäärajad avatud ongi? :D
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: kaljukas ja 10 külalist