Inter V70 2.0T 166kw 98a.

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
inter
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 06 Juul 2006, 13:41
Asukoht: Tartu

Inter V70 2.0T 166kw 98a.

PostitusPostitas inter » 24 Apr 2007, 21:36

Lõpuks ometi õppisin piltide riputamise ära! Siin ta siis on:

Pilt

Pilt

Free Photo Hosting - PicTiger
[img]
V70 T5 166kw
Päris asjalik!!!!!!!!!

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 24 Apr 2007, 22:01

veel üks lõunamaalt pärit isend :)
sisu ma näen et hele nahk?
mis varustus aste ja mis kastiga?

natuke lähemalt võiksid tutvustada.

muidu kena ja sile
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
inter
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 06 Juul 2006, 13:41
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas inter » 24 Apr 2007, 22:49

Kastiks on 5käiguline automaat. Kliima. 16tolli AEZ Itenso veljed.Interjöör hele nahk.Muud asjad on vist nagu Volvol standartvarustuses ikka on,kõik mis elektriga olla saab seega on.Eesti teedel saab varsti juba aasta.Spido saab kohe 200 tuhat täis.
V70 T5 166kw

Päris asjalik!!!!!!!!!

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 24 Apr 2007, 23:01

hakkan küsimustega pommitama.
1. parda comp on?
2. mäludega istmed?
kas mitte 99a ei tulnud iseõppiv 5 käiguline automaat. selle ajani 4 käiguline :?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
inter
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 06 Juul 2006, 13:41
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas inter » 24 Apr 2007, 23:54

Kompu täitsa olemas.Nii palju kui mina V70 näinud olen siis on kõigil kompud peal.850-netel oli nii ja naa.Kast on ka 5-ne,oma asi palju ta ise õpib.Talvega jäi vahetamisega vähe uimasemaks küll.Selle vastu aitas S-nupp alla ja mõned kiired lõigud kus ta sai kõik käigud üles alla ära laduda ning pärast töötas nagu oleks reseti teinud.Asja tundjad väitsid et nii see peabki olema kuna Volvo jätab meelde sinu sõidustiili,eks talvel sõidadki vähe kergema jalaga nii jääb kast ka vähe unelema.

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 572
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 25 Apr 2007, 11:04

Iseõppival kastil S nuppu ja teisi režiimi nuppe pole. On ainult üks suur W nupp libedaga kohaltvõtu jaoks. Numbrid jooksevad ka P R N D 4 3 L . VIN koodist leiad kasti margi. Lõunamaalased on katusereelingud ja tulekojamehed maha ratsinud.
Viimati muutis Kristjan, 25 Apr 2007, 16:11, muudetud 1 kord kokku.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
inter
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 06 Juul 2006, 13:41
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas inter » 25 Apr 2007, 12:30

Ma arvan ka et iseõppivast on asi kaugel.Lisaks ei ole itaalastel istmesoojendesi.
V70 T5 166kw

Päris asjalik!!!!!!!!!

Kasutaja avatar
inter
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 06 Juul 2006, 13:41
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas inter » 13 Juul 2007, 17:57

Pärast mõningast otsinguid mööda Eesti lammareid sai minu auto endale lõpuks katusereelingud. Nüüd on Volvo Volvo moodi!
Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist