1. leht 15-st

Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

Postitatud: 20 Apr 2007, 14:21
Postitas vanapeer
Kirjutage palun oma kogemustest, kuidas läheneda volvole, mis on 2 a seisnud.
Hetkel täpsemat ei tea muud, kui karburaatormootor.
Mida eriliselt vaadata?
Mis tihendid on need, mis seismist ei kannata?
Kuidas mootorit käivitada?
Mudel pole ka hetkel tähtis, sest ei taha teie vastuseid kitsendada

:rolls eyes:

Postitatud: 20 Apr 2007, 14:59
Postitas aibast
Vaata et õlid olema, kontrolli jahutusvedeliku ning külmakorke. Keera käsitsi võtmega mootor ringi ja kontrolli, et ikka korralikult liigub ja pole kinni roostetanud miskit.Siis vast kui kõik nagu paistab ok, viska aku peale ja proovi käivitada.

Postitatud: 20 Apr 2007, 15:25
Postitas vanapeer
aibast kirjutas:kontrolli külmakorke

Mis need on? Kuulen esimest korda.


aibast kirjutas:Keera käsitsi võtmega mootor ringi

Seleta täpsemalt.

Postitatud: 20 Apr 2007, 15:28
Postitas aibast
külmakorgiks minetatakse metaalplaate ploki küljel, mis jahutusvedeliku jäätumise korral välja pressitakse ning takistavad ploki pragunemise jää tõttu. Otsi neid ploki külgedelt, et need oleks korralikult pesas.

Võtmega moto keeramise all ma mõtlen, et mutrivõti motole ette väntvõlli otsa ja keerad. (vaata et akut peal EI oleks)

Postitatud: 20 Apr 2007, 15:30
Postitas vanapeer
:thumbsup:

Postitatud: 20 Apr 2007, 15:32
Postitas volvo245
Pidurid vaata enne üle kui söitma hakkad ! :D
Mootor kui oli sees aku peal vaid starti anda !
ise käivitasin 6a seisnud mootorit ja isegi käima läks :P
Tempi soovitav vaatada kas termostaat ikka läheb lahti!

Postitatud: 20 Apr 2007, 17:51
Postitas simpson005
genekas kipub ka mõnel kinni jääma

Postitatud: 20 Apr 2007, 18:07
Postitas Romm
soovitan soojalt algul vähe vajutada;)

Postitatud: 20 Apr 2007, 18:16
Postitas ddig
Soovitatav oleks ka mootoriõli ennem käivitamist ära vahetada!

Postitatud: 20 Apr 2007, 18:20
Postitas Romm
ddig kirjutas:Soovitatav oleks ka mootoriõli ennem käivitamist ära vahetada!

kõik õlid *

Postitatud: 20 Apr 2007, 19:03
Postitas bronec
lihtsalt selleks et käima proovida pole muud vaja teha kui bensiin üles imeda ja võtit keerata. kui pikemalt tahad käia lasta siis loomulikult kontrollida õli ja jahutusvedelik

Postitatud: 20 Apr 2007, 19:57
Postitas saadukas
Kui mina kunagi 3 aastat seisnud vaatasin siis ei ei andnud süütepooli juures olevad juhtmed ühendust. Teades Volvo pidureid, siis olen 80 % kindel et kolvid on peale esimest pidurdamist kinni sadulates.

Postitatud: 20 Apr 2007, 22:11
Postitas vanapeer
Abiks kommid kõik. Lähemad päevad on täis põnevust, kuni käed külge saab.

Postitatud: 21 Apr 2007, 00:03
Postitas turboES
Arvatavasi siduriketas on hooratta külge kinni jäänud. Seda on siis näha kui töötava mootoriga käik ei lähe sisse. Pane esimene käik sisse ja siis käivita, peaks lahti tulema.

Postitatud: 24 Apr 2007, 22:10
Postitas vanapeer
:D Täna oli see päev, kui päike tuli välja, sai auto omanikuga kokku saadud ja kapott üles ja ümber käidud.
Masin seisnud siis 2 a, kõik õlid, vedelikud alles. 300 000 läbisõit ja tõendatud, olemas hooldusraamat ;)
Manuaal, sees kont, roolivõim, Pierburg karburaator (mis tüüp?)
Tagaamortide kõrgus reguleeritav eest kapoti alt õhuga, mille pumpamiseks on ventiil :)
Piduroklotsid - roostepuru, sadulad samuti, sumpa läbi täispikkuses.
Värv väga OK. Põhi - natuke ikka, kuid mitte selliseid auke, kui minu omal. Tagaluuk nagu 245 ikka, kuid rooste ainult ääres, mitte hullemalt.
Pean nüüd shoppinglisti tegema ja siis vaatama, kas minna omanikuga edasi rääkima.
Ja vaja garaaget, kus teda paitada.

-sumpa täispikkuses
-pidurikettad 4x
-pidurisadulad; uusi ostma ei hakka, seekord läheb käiku järgmine plaan: liivaprits, ehk galvaanika ja siis pulbervärv. Ehk õnnestub ka uued kolvid seekord hankida
-karburaatori remondikomplekt
-tagarattakoopad muidugist narmendavad natuke
-võtaks teise tagaukse ja teeks selle korda
-esiklaas on uus, kuid tihend on erakordselt si*asti panud, nurkadest kisub
-(kont täita ehk)
-tagaamordid ei pidavat kandma õhku kauem kui 1 päev - mis seal viga, regullsüsteemis või amortides?
-rihmad vahetada, kuigi enne seismajäämist vahetatud?
-ei pääse vist valukatest

Noh mis arvate, mis see kõik maksma läheb, et ta sõitma saaks?


Pilte tegn esialgu vaid kapoti alt
PiltPilt