Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas supp » 11 Apr 2010, 19:06

uunikute talveralli on selle mõlgi nimi.
PS krt käisin täna pärnus alfal järel aga ikka kätte ei saand, peab homme uuesti minema
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas vanapeer » 11 Apr 2010, 19:48

Võibolla kah. Aga sel juhul volvo originaalplekid on ikka tugevad. Aivar kõõlus parempoolsel ukselävel, et autot kraavist välja kallutada :) aga näe isegi katteplastik terve.
:unibrow:

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas enta » 12 Apr 2010, 22:45

arvatavasti kütustevarastel kövad riistad imesid paagi lohku

Kasutaja avatar
Tuus
Volvo Club liige
Postitusi: 1858
Liitunud: 18 Apr 2007, 10:11
Asukoht: Pärnu kesklinn

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas Tuus » 14 Apr 2010, 09:10

Võimas!

Olen kade!

Ausalt!
su auto peale, mitte mõlgi peale!

Kunagi jõuan oma arenguga järgi ,kui aega saan...

P.S täna selgub 480 turbomootori saatus...
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas supp » 14 Apr 2010, 21:27

ai, ai ai, projektide all oleval masinal pole talve jooksul alla vaadatud
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas vanapeer » 14 Apr 2010, 23:11

See talv olin jah nii nõrk, et isegi kurgunibu läks rasva. Aga seda suurem on konstruktiivne viha auto vastu nüüd. Endiselt maadlen igal vabal arutlushetkel lõtkuga kuskil käigukasti ja tagarataste vahel.

Aga Tuusale soovin et ta leiab ka omale lõpuks kuulekad mootorituunijad :) Viimased tehnikajakirjad kõik kirjutasid ühest vingest mootoristendist ...
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Mina olen siis see mees, kes enne oma autot korda tuunib, ku

PostitusPostitas vanapeer » 19 Mai 2010, 16:19

Järgmises asjad tekitavad 2 korda rõõmu: esimene kord ostes ja teine kord installides.
(Kauba peale üllatas siin isegi õlipotsik filtri ja korgiga)
Pilt

ja ammu pead vaevanud terasrüüga pidurivollad.
Must värv on edevuse puudumisest
Pilt
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas vanapeer » 23 Mai 2010, 00:35

Tänane tegevus oli lihtne. Üks käsi on oskajatel meestel samahästi kui taskus.
http://www.youtube.com/watch?v=SMAmzdNbilU

ja korras ta oligi
Pilt

Ja kuna noored poisid mu jutu järgi ei tee, siis peab ise pidurijagajad eemaldama
Pilt

Nii ilusti läigib
Pilt

Pidurid on tüüd tihked. Minu eest päris ei pidurda aga heam on.
Tänud hard-ja software sponsoritele.

Annan teistele ka pidureid proovida, kui kiidavad heaks, siis on võib teistelegi vollasid orgunnida. Turbobricksis on see igatahes must kordategemistuuning.
:unibrow:

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas enta » 23 Mai 2010, 12:38

aga jagaja eemaldamine mingit muud forcet juurde ei andnud?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas vanapeer » 23 Mai 2010, 13:15

Pigrm andis juurde ainult ühte forcet: tagapiduritele rohkem jõudu. Nagu 700stel, millel on lisaks veel tagumised kolvid 2mm suurema diameetriga.
Sa varuosamüüja nüüd, kraami oma kataloogid välja ka leia hilisematel volvodel selline regulatoor.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Rene
Foorumi veteran
Postitusi: 1119
Liitunud: 29 Dets 2008, 16:06
Asukoht: Põlva

Re: Mina olen siis see mees, kes enne oma autot korda tuunib

PostitusPostitas Rene » 23 Mai 2010, 16:35

vanapeer kirjutas:Must värv on edevuse puudumisest


No aga oleks võinud siis vähemalt midagi toredad a la vikerkaare värvi või barbi roosat värvi valida. Omamoodi värk oleks olnud. Vist. :roll:
http://www.kinnistuhaldus.ee Korteriühistute haldusteenuse terviklahendused (ka korteriühistute loomine) Põlvas ja Võrus.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas vanapeer » 23 Mai 2010, 20:27

Igavene jama - otsi ülevaatajat, kelle meelest roosa või vikerkaar on originaalvärv.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas vanapeer » 09 Sept 2010, 15:15

SASSJA NA! alles mais sai viimati seletatud ve? Eile õhtust on uus turbo. Mitsu seekord. Täit mõnu ei saa, kuna mootor teeb mingit ebatervet häält, mis meenutab natuke diislit ja ei julge talda anda. Ei saa pead anda, et seda ta just ei tahagi. Käimari vahetusest on veel kardaan lõplikult tegemata ja vibrab.

Aga igatahes. Mingi nädal läks käimari vahetus ja teine turbo vahetus, kuna oli vaja ehitada kraaka wastergate aktuaatori hoidmiseks ja vollad välja mõelda ja teha. Vollad sai palju papremad kui Garretil eelmine kord.

Superluks võimalused selleks kõigeks Kustavi juures Raudpatsi garaasis. Turpsi vahetus tuli sellepärast et auto hakkas hullmoodi õli kärsatama. Kahtlustada sai turbot. Eemaldades nüüd väga hullu plöga polnud, seega peab veel jälgima, kas ikka oli turbo. No aga Mitsu on ikka parem küll, kui Garret, Eriti 13G ja (mis-see-nüüd-oligi) hübriid. Turbo sai ise lahti võetud, vaadatud mis karul kõhus, sest esimene õli sisestamine ja käevahel labade kruttimine leotas pasa lahti sees. Oli ikka väga kõvaks kärsanud õli, selle pidi välja kraapima, muidu oleks aidaa. Internetis leidub väga hea hinnaga remkomplekte ja usun et jõuluks on veelkord see töö ära tehtud.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas vanapeer » 10 Sept 2010, 16:01

Paistab et õli tuleb peast ikka. Lähiajal tuleb vaadata, mis pea sees.
:unibrow:

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas bronec » 20 Jaan 2011, 23:33

vanapeer kirjutas:Paistab et õli tuleb peast ikka. Lähiajal tuleb vaadata, mis pea sees.

Kas peast tuleb õli ikka või oled vahepeal sinna sisse jõudnud piiluda?
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist