Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas vanapeer » 20 Apr 2007, 14:21

Kirjutage palun oma kogemustest, kuidas läheneda volvole, mis on 2 a seisnud.
Hetkel täpsemat ei tea muud, kui karburaatormootor.
Mida eriliselt vaadata?
Mis tihendid on need, mis seismist ei kannata?
Kuidas mootorit käivitada?
Mudel pole ka hetkel tähtis, sest ei taha teie vastuseid kitsendada

:rolls eyes:
Viimati muutis vanapeer, 12 Okt 2009, 19:48, muudetud 7 korda kokku.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 20 Apr 2007, 14:59

Vaata et õlid olema, kontrolli jahutusvedeliku ning külmakorke. Keera käsitsi võtmega mootor ringi ja kontrolli, et ikka korralikult liigub ja pole kinni roostetanud miskit.Siis vast kui kõik nagu paistab ok, viska aku peale ja proovi käivitada.
Viimati muutis aibast, 20 Apr 2007, 15:32, muudetud 1 kord kokku.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 20 Apr 2007, 15:25

aibast kirjutas:kontrolli külmakorke

Mis need on? Kuulen esimest korda.


aibast kirjutas:Keera käsitsi võtmega mootor ringi

Seleta täpsemalt.
:unibrow:

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 20 Apr 2007, 15:28

külmakorgiks minetatakse metaalplaate ploki küljel, mis jahutusvedeliku jäätumise korral välja pressitakse ning takistavad ploki pragunemise jää tõttu. Otsi neid ploki külgedelt, et need oleks korralikult pesas.

Võtmega moto keeramise all ma mõtlen, et mutrivõti motole ette väntvõlli otsa ja keerad. (vaata et akut peal EI oleks)
Viimati muutis aibast, 20 Apr 2007, 15:31, muudetud 1 kord kokku.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 20 Apr 2007, 15:30

:thumbsup:
:unibrow:

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 20 Apr 2007, 15:32

Pidurid vaata enne üle kui söitma hakkad ! :D
Mootor kui oli sees aku peal vaid starti anda !
ise käivitasin 6a seisnud mootorit ja isegi käima läks :P
Tempi soovitav vaatada kas termostaat ikka läheb lahti!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 20 Apr 2007, 17:51

genekas kipub ka mõnel kinni jääma
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

Kasutaja avatar
Romm
Foorumi veteran
Postitusi: 2455
Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
Asukoht: rae vald,jüri lähedal
Kontakt:

PostitusPostitas Romm » 20 Apr 2007, 18:07

soovitan soojalt algul vähe vajutada;)
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1440
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

PostitusPostitas ddig » 20 Apr 2007, 18:16

Soovitatav oleks ka mootoriõli ennem käivitamist ära vahetada!
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
Romm
Foorumi veteran
Postitusi: 2455
Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
Asukoht: rae vald,jüri lähedal
Kontakt:

PostitusPostitas Romm » 20 Apr 2007, 18:20

ddig kirjutas:Soovitatav oleks ka mootoriõli ennem käivitamist ära vahetada!

kõik õlid *
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 20 Apr 2007, 19:03

lihtsalt selleks et käima proovida pole muud vaja teha kui bensiin üles imeda ja võtit keerata. kui pikemalt tahad käia lasta siis loomulikult kontrollida õli ja jahutusvedelik
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 20 Apr 2007, 19:57

Kui mina kunagi 3 aastat seisnud vaatasin siis ei ei andnud süütepooli juures olevad juhtmed ühendust. Teades Volvo pidureid, siis olen 80 % kindel et kolvid on peale esimest pidurdamist kinni sadulates.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 20 Apr 2007, 22:11

Abiks kommid kõik. Lähemad päevad on täis põnevust, kuni käed külge saab.
:unibrow:

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 21 Apr 2007, 00:03

Arvatavasi siduriketas on hooratta külge kinni jäänud. Seda on siis näha kui töötava mootoriga käik ei lähe sisse. Pane esimene käik sisse ja siis käivita, peaks lahti tulema.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Apr 2007, 22:10

:D Täna oli see päev, kui päike tuli välja, sai auto omanikuga kokku saadud ja kapott üles ja ümber käidud.
Masin seisnud siis 2 a, kõik õlid, vedelikud alles. 300 000 läbisõit ja tõendatud, olemas hooldusraamat ;)
Manuaal, sees kont, roolivõim, Pierburg karburaator (mis tüüp?)
Tagaamortide kõrgus reguleeritav eest kapoti alt õhuga, mille pumpamiseks on ventiil :)
Piduroklotsid - roostepuru, sadulad samuti, sumpa läbi täispikkuses.
Värv väga OK. Põhi - natuke ikka, kuid mitte selliseid auke, kui minu omal. Tagaluuk nagu 245 ikka, kuid rooste ainult ääres, mitte hullemalt.
Pean nüüd shoppinglisti tegema ja siis vaatama, kas minna omanikuga edasi rääkima.
Ja vaja garaaget, kus teda paitada.

-sumpa täispikkuses
-pidurikettad 4x
-pidurisadulad; uusi ostma ei hakka, seekord läheb käiku järgmine plaan: liivaprits, ehk galvaanika ja siis pulbervärv. Ehk õnnestub ka uued kolvid seekord hankida
-karburaatori remondikomplekt
-tagarattakoopad muidugist narmendavad natuke
-võtaks teise tagaukse ja teeks selle korda
-esiklaas on uus, kuid tihend on erakordselt si*asti panud, nurkadest kisub
-(kont täita ehk)
-tagaamordid ei pidavat kandma õhku kauem kui 1 päev - mis seal viga, regullsüsteemis või amortides?
-rihmad vahetada, kuigi enne seismajäämist vahetatud?
-ei pääse vist valukatest

Noh mis arvate, mis see kõik maksma läheb, et ta sõitma saaks?


Pilte tegn esialgu vaid kapoti alt
PiltPilt
Viimati muutis vanapeer, 05 Jaan 2016, 16:04, muudetud 1 kord kokku.
:unibrow:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist