Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Kirjutage palun oma kogemustest, kuidas läheneda volvole, mis on 2 a seisnud.
Hetkel täpsemat ei tea muud, kui karburaatormootor.
Mida eriliselt vaadata?
Mis tihendid on need, mis seismist ei kannata?
Kuidas mootorit käivitada?
Mudel pole ka hetkel tähtis, sest ei taha teie vastuseid kitsendada
Hetkel täpsemat ei tea muud, kui karburaatormootor.
Mida eriliselt vaadata?
Mis tihendid on need, mis seismist ei kannata?
Kuidas mootorit käivitada?
Mudel pole ka hetkel tähtis, sest ei taha teie vastuseid kitsendada
Viimati muutis vanapeer, 12 Okt 2009, 19:48, muudetud 7 korda kokku.
Vaata et õlid olema, kontrolli jahutusvedeliku ning külmakorke. Keera käsitsi võtmega mootor ringi ja kontrolli, et ikka korralikult liigub ja pole kinni roostetanud miskit.Siis vast kui kõik nagu paistab ok, viska aku peale ja proovi käivitada.
Viimati muutis aibast, 20 Apr 2007, 15:32, muudetud 1 kord kokku.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
külmakorgiks minetatakse metaalplaate ploki küljel, mis jahutusvedeliku jäätumise korral välja pressitakse ning takistavad ploki pragunemise jää tõttu. Otsi neid ploki külgedelt, et need oleks korralikult pesas.
Võtmega moto keeramise all ma mõtlen, et mutrivõti motole ette väntvõlli otsa ja keerad. (vaata et akut peal EI oleks)
Võtmega moto keeramise all ma mõtlen, et mutrivõti motole ette väntvõlli otsa ja keerad. (vaata et akut peal EI oleks)
Viimati muutis aibast, 20 Apr 2007, 15:31, muudetud 1 kord kokku.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Pidurid vaata enne üle kui söitma hakkad !
Mootor kui oli sees aku peal vaid starti anda !
ise käivitasin 6a seisnud mootorit ja isegi käima läks
Tempi soovitav vaatada kas termostaat ikka läheb lahti!
Mootor kui oli sees aku peal vaid starti anda !
ise käivitasin 6a seisnud mootorit ja isegi käima läks
Tempi soovitav vaatada kas termostaat ikka läheb lahti!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
Soovitatav oleks ka mootoriõli ennem käivitamist ära vahetada!
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
lihtsalt selleks et käima proovida pole muud vaja teha kui bensiin üles imeda ja võtit keerata. kui pikemalt tahad käia lasta siis loomulikult kontrollida õli ja jahutusvedelik
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Täna oli see päev, kui päike tuli välja, sai auto omanikuga kokku saadud ja kapott üles ja ümber käidud.
Masin seisnud siis 2 a, kõik õlid, vedelikud alles. 300 000 läbisõit ja tõendatud, olemas hooldusraamat
Manuaal, sees kont, roolivõim, Pierburg karburaator (mis tüüp?)
Tagaamortide kõrgus reguleeritav eest kapoti alt õhuga, mille pumpamiseks on ventiil
Piduroklotsid - roostepuru, sadulad samuti, sumpa läbi täispikkuses.
Värv väga OK. Põhi - natuke ikka, kuid mitte selliseid auke, kui minu omal. Tagaluuk nagu 245 ikka, kuid rooste ainult ääres, mitte hullemalt.
Pean nüüd shoppinglisti tegema ja siis vaatama, kas minna omanikuga edasi rääkima.
Ja vaja garaaget, kus teda paitada.
-sumpa täispikkuses
-pidurikettad 4x
-pidurisadulad; uusi ostma ei hakka, seekord läheb käiku järgmine plaan: liivaprits, ehk galvaanika ja siis pulbervärv. Ehk õnnestub ka uued kolvid seekord hankida
-karburaatori remondikomplekt
-tagarattakoopad muidugist narmendavad natuke
-võtaks teise tagaukse ja teeks selle korda
-esiklaas on uus, kuid tihend on erakordselt si*asti panud, nurkadest kisub
-(kont täita ehk)
-tagaamordid ei pidavat kandma õhku kauem kui 1 päev - mis seal viga, regullsüsteemis või amortides?
-rihmad vahetada, kuigi enne seismajäämist vahetatud?
-ei pääse vist valukatest
Noh mis arvate, mis see kõik maksma läheb, et ta sõitma saaks?
Pilte tegn esialgu vaid kapoti alt
Masin seisnud siis 2 a, kõik õlid, vedelikud alles. 300 000 läbisõit ja tõendatud, olemas hooldusraamat
Manuaal, sees kont, roolivõim, Pierburg karburaator (mis tüüp?)
Tagaamortide kõrgus reguleeritav eest kapoti alt õhuga, mille pumpamiseks on ventiil
Piduroklotsid - roostepuru, sadulad samuti, sumpa läbi täispikkuses.
Värv väga OK. Põhi - natuke ikka, kuid mitte selliseid auke, kui minu omal. Tagaluuk nagu 245 ikka, kuid rooste ainult ääres, mitte hullemalt.
Pean nüüd shoppinglisti tegema ja siis vaatama, kas minna omanikuga edasi rääkima.
Ja vaja garaaget, kus teda paitada.
-sumpa täispikkuses
-pidurikettad 4x
-pidurisadulad; uusi ostma ei hakka, seekord läheb käiku järgmine plaan: liivaprits, ehk galvaanika ja siis pulbervärv. Ehk õnnestub ka uued kolvid seekord hankida
-karburaatori remondikomplekt
-tagarattakoopad muidugist narmendavad natuke
-võtaks teise tagaukse ja teeks selle korda
-esiklaas on uus, kuid tihend on erakordselt si*asti panud, nurkadest kisub
-(kont täita ehk)
-tagaamordid ei pidavat kandma õhku kauem kui 1 päev - mis seal viga, regullsüsteemis või amortides?
-rihmad vahetada, kuigi enne seismajäämist vahetatud?
-ei pääse vist valukatest
Noh mis arvate, mis see kõik maksma läheb, et ta sõitma saaks?
Pilte tegn esialgu vaid kapoti alt
Viimati muutis vanapeer, 05 Jaan 2016, 16:04, muudetud 1 kord kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist