panen siia ajaloolistel eesmärkidel kirja, mis head/halba viimase ~poole aasta jooksul antud autot tabanud on:
Suve hakul vahetasin lörisema hakanud tagapüti ära. Hokei.
Mingist hetkest hakkas esiklaasi ülaserva taha rooste tekkima ja see ilmselt põhjustas ka samast punktist alguse saanud mõra klaasis. Lõpuks hakkasid suurema vihma korral mööda tahavaatepeeglit juba veetilgad veerema. Asi leidis lahenduse Pettom Pluss'is, kus korrelatsioonis esiklaasivahetusega eemaldati mainitud rooste, värviti katus, keevitati kinni tagatiibadel olnud antenniaugud ja lakiti tagatiivad. Mina olen rahul.
Järgmisena muutus häirivaks parkimisest mahajääv õliplekk. Vahetusse läks väntvõlli esimene simmer, õlipumba tihendid, veepump ja hammas- ning soonrihm koos pingutite- / rullikutega. Samuti õli ja jahutusvedelik.
Viimasest oli hetkeks natuke kahjugi - peatselt eelmainitud ettevõtmise järel ilmnes kurb tõsiasi, et magus lõhn salongis ei ole mingi 20-aastastel rootsi autodel ilmnev boonusfeatuur vaid lekib salongiradiaator. Seda häda ei soovi kerge südamega vaenlasele ka. Vähemalt 95+ 960 vaatenurgast. Põhimõtteliselt kõik, mis sõitjateruumis tagaistmetest ettepoole jääb, tuleb välja kiskuda
Kokku läks mul ~9h jaotatuna üle mitme päeva, aga vähemalt ei ole aknad udused enam ja lõhna saab salongi ehk mõne uue korraldada. Positiivne on asja juures ka see, et nüüd on vaibad maru puhtad ja istmesoojenduse sain tööle. Istme all olid pistiku tagant juhtmed justkui noaga lõigatud.. sama pilt avanes ka eelmisest autost alles jäänud istme alt seega võib eeldada, et siiski mittetahtlikult saavutatud lõige. Igaljuhul nüüd on soe küll.
Rohkem ei meenugi.. tõenäoliselt sai kevadepoole mingeid esisillapukse/liigendeid ka vahetatud a see rohkem nagu püsikulu.
Edasi tahaks igaks petteks kogu vaakumvoolikutesüsteemi uueks teha. Oleks nagu rahulikum magada.