Sai mingi aeg tagasi omale volvo v40 soetatud, isend on 1.8 85Kw mootoriga aastast 1997 ja väheste lisadega. Kuna aga selle sain vahetusena audi vastu siis oli see ka parajalt nokitsemist vajav. Esimese asjana sai ära tellitud terve ring piduriklotse, sest pidurid olid mega vedelad ja no käsipidurit polnud ollagi. Siis sai lisaks tellitud juurde ka esi silda šarniirid ja roolivarraste välimised otsad, sest üks pool oli täiesti kulunud tänu sellele, et see,(kõrvalistuja pool) amort oli täiesti tühi. Tellisin ka kasutatud esi amordi kasutjalt "noidwtf" Seda amorti ootan senimaani. Vahepeal jõudin avastada, et miks mul ABS tuli põles, nimelt tagumisi rattalaagreid kui eelmine omanik vahetas jättis ta sinna tagasi panematta piduri tolmukaitse plekki ja abs rõnga ning abs andur polnud ka kinni oma kohal. ABS rõnga, anduri ja esi amordid sain kasutajalt eskimo ja selleks ajaks olid ka piduriklotsid kohal ning suur pidurite lammutamine võiski alata.
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/12052012811.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/12052012810.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/12052012805.jpg)
Kogu selle piduri tööde käigus sai 1 tagumine support uued tihendid, ning kõik kelgud millest enamus kinni olid roostetanud said ära puhastatud ja liikuma pandud. Sel päeval sai ka esi amortidest see katkine välja vahetatud aja puuduses jäi juhi poolne vahetamatta.
Järgmiseks sai wackou käest soetatud 2 osalised esituled ja need ette installitud:
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/08052012795.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/08052012796.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/08052012798.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/08052012800.jpg)
Siis jõudsid kohale ka šarniirid ja roolivarda otsad ning mittepõlevale gabariit tulele asendus, millest siis rooli otsad ja tuli said kohe oma koha autoküljes leitud.
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/12052012812.jpg)
noh jah ja siis jõudsid ka kohale iibeist tellitud käigukangi hoovastiku puksid mis koheselt külge sai monteeritud(aega kulus umbes 15 minutit ja selle aja jooksul jüudsin vaid lahti teha oma garaaži õlle ning paigaldatud, pidin pärast niisama selle õlle sisse libistama:D
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/15052012818.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/15052012819.jpg)
edasi sõitsin nädalakese kuni lõpuks viskas koppa ette toore pahtli hais autos sõidu ajal ja hakkasin uurima, et miks siis need plekist liistud karpide peale pandud olid. Kui seda lammutama hakkasin eile siis oi õudust:
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/15052012821.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/19052012823.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/19052012824.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/19052012825.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/19052012826.jpg)
Karbid koosnesid suures osas makrofleksist ja ilma kinnititta pahtlist, lisaks oli seal veel paar puu liistu ning tsink plekist ribad peale pandud. Kuna aga juba kõik see jama lahti kisutud oli oligi õige aeg hakata keretöid tegema. Sai otsitud ülesse PS'i dest ziiimu kiri kus pakkus mulle küljekarpe ning kohe härjal sarvist ja asjad aetud ja viljandisse järgi sõidetud. Täna siis kella 14.00'st kuni 21.30'ni kiskusingi autot laiali ning ehitasin karpi külge, üks pool karp keevitatud edasi teine pool ja homme siis happekrundi ning muu vajaliku järele, et hakata keretöödega pihta.
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/20052012830.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/20052012831.jpg)
vana karp siis:
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/20052012834.jpg)
ning uue proovimine:
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/20052012832.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/20052012833.jpg)
enamuse sellest ehitamise ajast kulus vaid tagumise nurga ehitamise peale, olen selline mees kellele ei meeldi pahtlist teha asju mida võimalik ilusti plekist ette väänata:
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/20052012835.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/20052012836.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/20052012837.jpg)
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/20052012838.jpg)
nüüd kui teine karp ka tehtud saab siis järgmiseks tuleb ette võtta kütuseluugi alune see siis viimane koht kus läbivat roostet esineb:
![Pilt](http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/volvo%20v40%201997a/19052012828.jpg)
Kuna aga nüüd sai pikk jutt kokku kirjutatud ja omal uni ka peal siis kena pühapäeva ja head õhtut mu poolt.
Aigo.