Klamber 244 Ragtop '81

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas supp » 12 Okt 2013, 12:08

klotsid on minu mäletamist mööda samad aga vent ketastel on vaja teisi sadulaid
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1121
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Klamber » 23 Okt 2013, 21:20

Piduritega sai nüüd niipalju ühele poole, et õiged asjad olemas. Üks kord tulid poest esimeste klotside asemel tagumised ja oma süül vale paigalduskomplekt. Kokkuvõttes tuli ring ikka peale teha ja kõik kulus ära. Ühel sadulal ka mansetid vahetatud.
Selgus, et tegemist on ees kui taga Girling sadulatega. Esimesed kusjuures võrdlemisi vähe levinud, üldiselt peaks Girling olema vent.ketastega. Girlingu klots ka suurem kui Ate oma. Lisaks siis klotsi paigalduskomplekt erinev - pulgad käivad stopperiga ja klotse hoiab traatvedru. Siin hea võrdlus tagumitest:
Pilt

Pooled jupid on siin. Pooled juba auto küles. Kui kedagi huvitab, siis ~110 rahaga saab selliselt piduritele ringi peale teha.
Pilt

Kasutaja avatar
Berit
Kreisi postitaja
Postitusi: 437
Liitunud: 10 Okt 2012, 23:01

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Berit » 09 Nov 2013, 16:40

Jäi täna kuskil Mustamäe vahel silma treila peal. Päris kena potisinine :)
'66 Amazon | '00 V70

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1121
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Klamber » 09 Nov 2013, 17:16

Miski ei jää märkamata :) Tõepoolest läks ära talveunne.
Pilt

Võib vist hooaja kokku võtta. Läbisõit tuli ~30km ja pool sellest treila peal :D . Järgmine aasta üritab paremini.

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas evald112 » 04 Mär 2015, 14:31

Kuidagi vaine see teema. Palju 2014 aastaga muutus?

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1121
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Klamber » 04 Mär 2015, 14:42

Noh paar ringi jõudis ikka ümber auto teha, siis tuli sügis peale ja läks jälle talveunne. Aastane kilometraaž jälle tubli 30km.

Uue aasta plaanid: paar puuduvat liistu külge, vaip-istmed sisse ja tänavale.

Leidsin ühe asjakohase jäädvustuse:
Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1121
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Klamber » 30 Juun 2015, 12:10

Teemaks mootori ja kasti kinnitused.

IPD jutt on õige? 81a pillile läheb vasak kinnitus see ekstsentriline padi ( C ) ja parempoolne tavaline ( D ). Visuaalselt tundub õige, kugi padjad on nii ära vajunud et tont nendest aru saab.

Kastikinnitusel on mingit vahet A ja B? Hetkel all on igatahes 5ne kast ilma OD-ta, mis peaks vin koodi järgi olema M46 aga see vist pole võimalik ehk siis on M47.

Pilt

Transmission Mounts
240 series 1975-93 A M41, M46 1221967
240 series 1975-81 A BW55 1221967
240 series 1982-93 B auto trans. 1359138
240 series 1975-81 B M45 4 spd. 1359138
240 series 1986-89 B M47 5 spd. 1359138
Motor Mounts
240 series 1975 C All Both sides 274110
240 series 1976-93 C All Left side only 274110
240 series 1976-93 D All Right side only 274111


Ja seda lugedes saan ma aru, miks mootor koos kastiga nii viltu vahel on.

Be prepared to replace them every 2-3 years depending on how hard you drive the car. The reason for the unusually short lifespan of these parts is due to the safety related design. The mounts are designed to allow the engine to move back and under the car, keeping it out of the passenger compartment in the event of a serious head on collision.
Viimati muutis Klamber, 19 Juul 2016, 10:28, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas siimik » 30 Juun 2015, 12:33

C ja D samad, just vahetasin 91a masinal need ära. Kasti oma peaks olema A

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas evald112 » 30 Juun 2015, 14:14

5K on M47 jah M46 OD on neli käiku. Kuna mõlemad on suhteliselt kehvad kastid, mille kolmas käik annab vähegi jõudu juurde keerates saba, siis loogiline, et seda juba vahetatud on. Ja kuna sobivus ja vahetus on lihtne siis ei ole siin midagi imestada.

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1121
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Klamber » 07 Juul 2015, 10:13

Järgmine mure summuti. Mis neist kõige vastupidavam võiks olla.
Fenno
Bosal
Klarius
Mufflex

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4314
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Iceman » 07 Juul 2015, 11:03

Vanadel mudelitel oli OEM Bosal. Minu 940-le läks ka seetõttu Bosal. :)

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Leho » 07 Juul 2015, 16:31

Pakuks kah, et Bosal on selles listis kõige etem
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas supp » 07 Juul 2015, 19:38

kui olulist hinnavahet pole siis pane bosal või walker, samas mei ilmastiku oludes roostetavad need kõik läbi mingi 5-6 aastaga
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1121
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Klamber » 07 Juul 2015, 21:08

Hinnad kõigil ühte auku samad. Kuna minu allikast oli Fenno võtta, siis läheb ilmselt see. Talvel ei sõida niiehknaa ja võibolla tulevikus tahaks tummisemat toru alla, Simonsi komplekt vast kõige lihtsam tee..

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas supp » 08 Juul 2015, 19:55

simonsi roostevaba on krt eluaegne vast, ma alfale keevitasin mingi junni alla 7a tagasi ja osasid pütte on ikka kruusal mõnusalt lihvitud, aga roostet pole - roostevaba noh
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: aLLaN86 ja 3 külalist