1. leht 4-st

Klamber 244 Ragtop '81

Postitatud: 26 Mär 2012, 17:00
Postitas Klamber
Tere Volvo pere!

Siit saab alguse ühe Volvo 240 interaktiivne elu. Masina soetamine käis kiirelt ja pikalt kaalumata. Kõige veenvam argument oli siin selle auto katus, mis on nn rag top. Toodetud Tudor-Webasto poolt, väidetavalt Inglismaal koos terve katusega.

Pass kirjutab nii: Volvo 244, 2.0 84kw, sedaan, 4 ust, 5 käiku. Eestis aastast 1999. Esmane registreerimine 1981.
Lisavarustus on kasin. Ainukesena meenubki luuk. Puudub roolivõim. Ükski asi elektriga ei käi (va tagaluuk, mis on vist omalooming). Aga siinkohal less is more!

Esialgu julgeks kahelda selle 84kw osas, ilmselt on ikkagi B19A mootor ja kas 71 või 74kw.

Edaspidi on plaan vähe siit-sealt sättida, mõned puuduolevad liistud-plastikud leida ja suve nautima asuda.

Esimesed kilomeetrid selle autoga sõites Tallinna teedel jätsid unustamatu mulje. Nii pehmet autot pole ammu kohanud. Augud võib ära unustada. Samas kurvis kaldub kere ka vastavalt. Ei kujuta ette, mis veel ilma esi-tagu stabikata toimuks.

Üks pilt ka illustreerimaks teemat:
Pilt

Re: Klamber 244

Postitatud: 26 Mär 2012, 17:20
Postitas smurf
Päris madalaks tundub olevat aetud. Aga mis sääl muud, kui ikka muretuid km :wink:

Re: Klamber 244

Postitatud: 26 Mär 2012, 17:26
Postitas torms
=D>

Re: Klamber 244

Postitatud: 26 Mär 2012, 17:26
Postitas Volvo75
Edu!

Re: Klamber 244

Postitatud: 26 Mär 2012, 17:49
Postitas Raul
Ilus numbrimärk, esialgselt oli ühe punase 244 turbokal ringi veel 2005. aastal, siis lammutati ära ning nüüd on kihvtilt nii värvi kui keret muutnud, vist kolmas juba :)

Re: Klamber 244

Postitatud: 26 Mär 2012, 19:01
Postitas Leho
Seda masinat ma siis nägingi eelmine nädal.
Pilt


Seleta äkki laht mis sellest RagTop-i teevad.
Minu rausaamist mööda nimetatti niimodi ikka riidest katusega kabriolettisi.
Aga nagu ma ennegi olen öelnud Mida mina ka tean?

Re: Klamber 244

Postitatud: 26 Mär 2012, 20:21
Postitas Klamber
Raul kirjutas:Ilus numbrimärk, esialgselt oli ühe punase 244 turbokal ringi veel 2005. aastal, siis lammutati ära ning nüüd on kihvtilt nii värvi kui keret muutnud, vist kolmas juba :)


Väga huvitav. Kas ta nüüd just ilus on.. Aga oskad ka öelda, mis põhjusel see number siis niimoodi rändama on hakanud?

Katus näeb välja selline:
Pilt

Toas on lukustus hoob, edasi-tagasi tuleb käsitsi lükata. Imekspandav on, kuidas selline asi 30+ aastat vastu on pidanud. Võibolla on ka taastatud vahepeal, aga kes seda teab, tundub igatahes väga algupärane ja veekindel. Varsti on plaan harjapesulas täpsemalt katsetada.

Tundub vist väga haruldane olevat, taevast ei leia mingit infot selle kohta.

Re: Klamber 244 Ragtop

Postitatud: 26 Mär 2012, 21:24
Postitas Leho
Nujah siis teadsin ikka enamvähem õigesti.
"kaltsukatus" :D

Re: Klamber 244 Ragtop

Postitatud: 16 Mai 2013, 20:56
Postitas Klamber
Natuke aeg edasi läinud. Viimased 6 kuud möödusid sedasi:
Pilt

Nüüd sai tolm maha pühitud ja ümber garažeeritud eesmärgiga mõned värviparandused teha.
Pilt

Kui mõni 200 lammutaja-sõber peaks peale sattuma, siis oleks hädasti vaja armatuuri, esiistmeid võib ka kogu sisu(klassikaline sinine) ja käigukangi nuppu. Muu on kõik olemas :)

Re: Klamber 244 Ragtop

Postitatud: 16 Mai 2013, 23:48
Postitas Ollu

Re: Klamber 244 Ragtop

Postitatud: 24 Mai 2013, 12:08
Postitas Klamber
Kas ainult mind häirib?
Pilt

Lahendus:
Pilt

Kust sääraseid tikkpolte võiks leida kodumaalt? Pikkuse peab välja nuputama. Ca 25mm pikem originaalst.

Re: Klamber 244 Ragtop

Postitatud: 24 Mai 2013, 19:21
Postitas supp
tikkpolte saab näiteks firmast Motoral tallinnas

Re: Klamber 244 Ragtop

Postitatud: 04 Juun 2013, 11:32
Postitas Klamber
Dreams come true
Pilt Pilt
NOOOT!
Selle katsega selgus igatahes et 225/45R17 mahub tahakoopasse (ET ~28 veljega), mitte et selline mõõt või velg sinna kunagi tuleks.

Flantside osas tänud kaasa mõtlemast. Kasutaja kristo oli nõus loovutama mõned 25mm pikemad poldid + 25mm flantsid. Selle teemaga on nüüd korras niipalju, et kuidas pikemad tikkpoldid rummu sisse saab? Originaalid kukuvad niisama koputades taha poole välja, aga 25mm pikemaid tikke tagant vist sisse õnnestu panna enam. Pole veel proovinud aga kas peaks valmistuma pooltelge/rummu lahti võtma?

Re: Klamber 244 Ragtop

Postitatud: 04 Juun 2013, 22:07
Postitas kristo
mina enda omale küll paigaldasin nii, et võtsin küljest, laua peal lõin pronks/vask pulgaga sisse uued tikud, muud moodi ei saagi, piduri kaitseplekid jäävad ette.

Re: Klamber 244 Ragtop

Postitatud: 26 Aug 2013, 10:25
Postitas Klamber
Käivad keretööd:
Pilt
Pilt