Klamber 244 Ragtop '81
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Klamber 244 Ragtop
Kus aeg lendab. Õnneks on kalendis ainult üks õige kuu, mis kestab aasta läbi
Ei saa öelda, et midagi ei oleks toimunud. Uued rattad saabusid garaaži. 15x7 et21 ja et0. Küsimus mis siin 200 inimesed teavad arvata, mis on õige mõõt seal all? Originaalidega olen kursis, aga tahaks proovida 205/50 või 205/55 arvestades, et tagakoopas pole ruumi ja koos flantsiga saab offsetiks ~ -32
Okok vist peab flantsi ära võtma, sest praegu on juba velg kerest laiem ja külgkallet ka ei anna peale keerata
Ei saa öelda, et midagi ei oleks toimunud. Uued rattad saabusid garaaži. 15x7 et21 ja et0. Küsimus mis siin 200 inimesed teavad arvata, mis on õige mõõt seal all? Originaalidega olen kursis, aga tahaks proovida 205/50 või 205/55 arvestades, et tagakoopas pole ruumi ja koos flantsiga saab offsetiks ~ -32
Okok vist peab flantsi ära võtma, sest praegu on juba velg kerest laiem ja külgkallet ka ei anna peale keerata
Re: Klamber 244 Ragtop
Transmission Mounts
240 series 1975-93 A M41, M46 1221967
240 series 1975-81 A BW55 1221967
240 series 1982-93 B auto trans. 1359138
240 series 1975-81 B M45 4 spd. 1359138
240 series 1986-89 B M47 5 spd. 1359138
Motor Mounts
240 series 1975 C All Both sides 274110
240 series 1976-93 C All Left side only 274110
240 series 1976-93 D All Right side only 274111
Aega mõõdetakse ikka aastates. Igatahes mootoripadjad all. IPD ei valeta. Referentsi mõttes siis kasti padi M47 peaks olema B (vahel oli vale A) ja mootoripadjad vasak on ekstsentriline C ja parem on sirge D. Mõlemad mootoripadjad olid pooleks aga originaalid Nüüd on mootor-kast sirgelt vahel ja ei hüppa ringi kapoti all.
Sumpa läks ka kerge vaevaga alla. erinevus et vana oli silla alt läbi, uus pealt.
Ja kuna garaažis seisid XC rattad, siis tuli proovida kuidas koopasse mahub. Ja tulemus: 205/70R15 ET25 AT mustriga kannataks täitsa sõitmist.
Meerikas on see igapäevane:
Re: Klamber 244 Ragtop
Re: Klamber 244 Ragtop
stange nurga külge peaks käima kruviga
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Klamber 244 Ragtop
Sul punasega tehtud koht kadunud ja valgega märgitud august peaks kruvi käima punase junni sisse
Re: Klamber 244 Ragtop
Klamber, tee klamber. Kuhugi pamperi sissepoole. Kruvi seal otsas ikka suht kole.
Äkki teed kokkuvõtte hetke ratta-flantsindusest koos kõikvõimalike mõõtudega. Pikemad poldid on ainult taga?
Äkki teed kokkuvõtte hetke ratta-flantsindusest koos kõikvõimalike mõõtudega. Pikemad poldid on ainult taga?
Re: Klamber 244 Ragtop
Tänks Ollu.
Teen klambri jah, plekist midagi, vaatab kuidas spoileri külge kanntab panna, läbi ei tahaks kruve rohkem lasta.
Flantsindus on nii et taga on 32mm flantsi pikkade 60mm tikkudega. Ees on vist ka 32mm aga topeltpolditavad 25mm ja all 7mm. Aga rool on võrdlemisi närviline selle 0 ET-ga, ehk peaks vähemaks võtma. Kumm on ka kulunud, see miudugi annab oma osa. Ja velg on 15x7 ET33.
Mis siis veel. Uus klaas läks ette. Poola oma. Vana klaas tuli maru lihtsalt eest ära, aga seda vanakooli kitti andis ära nokkida. Töö ise lihtsam kui arvata oli. Chuck käis püssi pressimas.
Teen klambri jah, plekist midagi, vaatab kuidas spoileri külge kanntab panna, läbi ei tahaks kruve rohkem lasta.
Flantsindus on nii et taga on 32mm flantsi pikkade 60mm tikkudega. Ees on vist ka 32mm aga topeltpolditavad 25mm ja all 7mm. Aga rool on võrdlemisi närviline selle 0 ET-ga, ehk peaks vähemaks võtma. Kumm on ka kulunud, see miudugi annab oma osa. Ja velg on 15x7 ET33.
Mis siis veel. Uus klaas läks ette. Poola oma. Vana klaas tuli maru lihtsalt eest ära, aga seda vanakooli kitti andis ära nokkida. Töö ise lihtsam kui arvata oli. Chuck käis püssi pressimas.
Re: Klamber 244 Ragtop
Kust klaasi liistule uued klambrid said?
Re: Klamber 244 Ragtop
Ollu kirjutas:Kust klaasi liistule uued klambrid said?
Siit-sealt kokku kogutud "uued" vanad. Tegelt on liist ka "uus", kuna vana õnnestus keskelt pooleks venitada vaheliistu paigaldamisega.
Üks uitmõte ka, keegi teab kust B234F-le küüned taha saaks?
Re: Klamber 244 Ragtop
Skandixi vaibateemat jagab keegi. On need normaalsed paksud asjad või prisma stiilis nartsud..
Veluur: http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... y/1019098/
Nylon ((tõlkimatu rõve sõim)?): http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... y/1019097/
Veluur: http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... y/1019098/
Nylon ((tõlkimatu rõve sõim)?): http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... y/1019097/
Re: Klamber 244 Ragtop
Muuseas, Prismas on täitsa korralikud, Vändras valmistatud 200sele sobivad matid müügil. Sain sealt enda omalegi, äkki viitsin pildi millalgi ka teha.
2x240
Re: Klamber 244 Ragtop
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist