Klamber 244 Ragtop '81
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Klamber 244 Ragtop
klotsid on minu mäletamist mööda samad aga vent ketastel on vaja teisi sadulaid
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Klamber 244 Ragtop
Piduritega sai nüüd niipalju ühele poole, et õiged asjad olemas. Üks kord tulid poest esimeste klotside asemel tagumised ja oma süül vale paigalduskomplekt. Kokkuvõttes tuli ring ikka peale teha ja kõik kulus ära. Ühel sadulal ka mansetid vahetatud.
Selgus, et tegemist on ees kui taga Girling sadulatega. Esimesed kusjuures võrdlemisi vähe levinud, üldiselt peaks Girling olema vent.ketastega. Girlingu klots ka suurem kui Ate oma. Lisaks siis klotsi paigalduskomplekt erinev - pulgad käivad stopperiga ja klotse hoiab traatvedru. Siin hea võrdlus tagumitest:
Pooled jupid on siin. Pooled juba auto küles. Kui kedagi huvitab, siis ~110 rahaga saab selliselt piduritele ringi peale teha.
Selgus, et tegemist on ees kui taga Girling sadulatega. Esimesed kusjuures võrdlemisi vähe levinud, üldiselt peaks Girling olema vent.ketastega. Girlingu klots ka suurem kui Ate oma. Lisaks siis klotsi paigalduskomplekt erinev - pulgad käivad stopperiga ja klotse hoiab traatvedru. Siin hea võrdlus tagumitest:
Pooled jupid on siin. Pooled juba auto küles. Kui kedagi huvitab, siis ~110 rahaga saab selliselt piduritele ringi peale teha.
Re: Klamber 244 Ragtop
Jäi täna kuskil Mustamäe vahel silma treila peal. Päris kena potisinine
'66 Amazon | '00 V70
Re: Klamber 244 Ragtop
Miski ei jää märkamata Tõepoolest läks ära talveunne.
Võib vist hooaja kokku võtta. Läbisõit tuli ~30km ja pool sellest treila peal . Järgmine aasta üritab paremini.
Võib vist hooaja kokku võtta. Läbisõit tuli ~30km ja pool sellest treila peal . Järgmine aasta üritab paremini.
Re: Klamber 244 Ragtop
Kuidagi vaine see teema. Palju 2014 aastaga muutus?
Re: Klamber 244 Ragtop
Re: Klamber 244 Ragtop
Teemaks mootori ja kasti kinnitused.
IPD jutt on õige? 81a pillile läheb vasak kinnitus see ekstsentriline padi ( C ) ja parempoolne tavaline ( D ). Visuaalselt tundub õige, kugi padjad on nii ära vajunud et tont nendest aru saab.
Kastikinnitusel on mingit vahet A ja B? Hetkel all on igatahes 5ne kast ilma OD-ta, mis peaks vin koodi järgi olema M46 aga see vist pole võimalik ehk siis on M47.
Ja seda lugedes saan ma aru, miks mootor koos kastiga nii viltu vahel on.
IPD jutt on õige? 81a pillile läheb vasak kinnitus see ekstsentriline padi ( C ) ja parempoolne tavaline ( D ). Visuaalselt tundub õige, kugi padjad on nii ära vajunud et tont nendest aru saab.
Kastikinnitusel on mingit vahet A ja B? Hetkel all on igatahes 5ne kast ilma OD-ta, mis peaks vin koodi järgi olema M46 aga see vist pole võimalik ehk siis on M47.
Transmission Mounts
240 series 1975-93 A M41, M46 1221967
240 series 1975-81 A BW55 1221967
240 series 1982-93 B auto trans. 1359138
240 series 1975-81 B M45 4 spd. 1359138
240 series 1986-89 B M47 5 spd. 1359138
Motor Mounts
240 series 1975 C All Both sides 274110
240 series 1976-93 C All Left side only 274110
240 series 1976-93 D All Right side only 274111
Ja seda lugedes saan ma aru, miks mootor koos kastiga nii viltu vahel on.
Be prepared to replace them every 2-3 years depending on how hard you drive the car. The reason for the unusually short lifespan of these parts is due to the safety related design. The mounts are designed to allow the engine to move back and under the car, keeping it out of the passenger compartment in the event of a serious head on collision.
Viimati muutis Klamber, 19 Juul 2016, 10:28, muudetud 4 korda kokku.
Re: Klamber 244 Ragtop
C ja D samad, just vahetasin 91a masinal need ära. Kasti oma peaks olema A
Re: Klamber 244 Ragtop
5K on M47 jah M46 OD on neli käiku. Kuna mõlemad on suhteliselt kehvad kastid, mille kolmas käik annab vähegi jõudu juurde keerates saba, siis loogiline, et seda juba vahetatud on. Ja kuna sobivus ja vahetus on lihtne siis ei ole siin midagi imestada.
Re: Klamber 244 Ragtop
Järgmine mure summuti. Mis neist kõige vastupidavam võiks olla.
Fenno
Bosal
Klarius
Mufflex
Fenno
Bosal
Klarius
Mufflex
Re: Klamber 244 Ragtop
Vanadel mudelitel oli OEM Bosal. Minu 940-le läks ka seetõttu Bosal.
Re: Klamber 244 Ragtop
Pakuks kah, et Bosal on selles listis kõige etem
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Klamber 244 Ragtop
kui olulist hinnavahet pole siis pane bosal või walker, samas mei ilmastiku oludes roostetavad need kõik läbi mingi 5-6 aastaga
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Klamber 244 Ragtop
Hinnad kõigil ühte auku samad. Kuna minu allikast oli Fenno võtta, siis läheb ilmselt see. Talvel ei sõida niiehknaa ja võibolla tulevikus tahaks tummisemat toru alla, Simonsi komplekt vast kõige lihtsam tee..
Re: Klamber 244 Ragtop
simonsi roostevaba on krt eluaegne vast, ma alfale keevitasin mingi junni alla 7a tagasi ja osasid pütte on ikka kruusal mõnusalt lihvitud, aga roostet pole - roostevaba noh
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 16 külalist