Klamber 244 Ragtop '81

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 866
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Klamber 244 Ragtop '81

PostitusPostitas Klamber » 26 Mär 2012, 17:00

Tere Volvo pere!

Siit saab alguse ühe Volvo 240 interaktiivne elu. Masina soetamine käis kiirelt ja pikalt kaalumata. Kõige veenvam argument oli siin selle auto katus, mis on nn rag top. Toodetud Tudor-Webasto poolt, väidetavalt Inglismaal koos terve katusega.

Pass kirjutab nii: Volvo 244, 2.0 84kw, sedaan, 4 ust, 5 käiku. Eestis aastast 1999. Esmane registreerimine 1981.
Lisavarustus on kasin. Ainukesena meenubki luuk. Puudub roolivõim. Ükski asi elektriga ei käi (va tagaluuk, mis on vist omalooming). Aga siinkohal less is more!

Esialgu julgeks kahelda selle 84kw osas, ilmselt on ikkagi B19A mootor ja kas 71 või 74kw.

Edaspidi on plaan vähe siit-sealt sättida, mõned puuduolevad liistud-plastikud leida ja suve nautima asuda.

Esimesed kilomeetrid selle autoga sõites Tallinna teedel jätsid unustamatu mulje. Nii pehmet autot pole ammu kohanud. Augud võib ära unustada. Samas kurvis kaldub kere ka vastavalt. Ei kujuta ette, mis veel ilma esi-tagu stabikata toimuks.

Üks pilt ka illustreerimaks teemat:
Pilt
Viimati muutis Klamber, 29 Juul 2019, 13:31, muudetud 3 korda kokku.
RWD
FWDx2
AWDx2

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1258
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Klamber 244

PostitusPostitas smurf » 26 Mär 2012, 17:20

Päris madalaks tundub olevat aetud. Aga mis sääl muud, kui ikka muretuid km :wink:

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2283
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Klamber 244

PostitusPostitas torms » 26 Mär 2012, 17:26

=D>

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3174
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Klamber 244

PostitusPostitas Volvo75 » 26 Mär 2012, 17:26

Edu!
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Raul
Kõva postitaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Mai 2007, 08:05
Asukoht: Tartu

Re: Klamber 244

PostitusPostitas Raul » 26 Mär 2012, 17:49

Ilus numbrimärk, esialgselt oli ühe punase 244 turbokal ringi veel 2005. aastal, siis lammutati ära ning nüüd on kihvtilt nii värvi kui keret muutnud, vist kolmas juba :)

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 6972
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Klamber 244

PostitusPostitas Leho » 26 Mär 2012, 19:01

Seda masinat ma siis nägingi eelmine nädal.
Pilt


Seleta äkki laht mis sellest RagTop-i teevad.
Minu rausaamist mööda nimetatti niimodi ikka riidest katusega kabriolettisi.
Aga nagu ma ennegi olen öelnud Mida mina ka tean?
tel:515O862 leho@volvoclub.ee

1977.a. 264GLE RIP
1986.a. 740GL RIP
1986.a. 740GLE future unknown project
1995.a. 460 RIP
1996.a. 460 Daily
1997.a. S70TDI RIP
1997.a. S70TDI daily

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 866
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 244

PostitusPostitas Klamber » 26 Mär 2012, 20:21

Raul kirjutas:Ilus numbrimärk, esialgselt oli ühe punase 244 turbokal ringi veel 2005. aastal, siis lammutati ära ning nüüd on kihvtilt nii värvi kui keret muutnud, vist kolmas juba :)


Väga huvitav. Kas ta nüüd just ilus on.. Aga oskad ka öelda, mis põhjusel see number siis niimoodi rändama on hakanud?

Katus näeb välja selline:
Pilt

Toas on lukustus hoob, edasi-tagasi tuleb käsitsi lükata. Imekspandav on, kuidas selline asi 30+ aastat vastu on pidanud. Võibolla on ka taastatud vahepeal, aga kes seda teab, tundub igatahes väga algupärane ja veekindel. Varsti on plaan harjapesulas täpsemalt katsetada.

Tundub vist väga haruldane olevat, taevast ei leia mingit infot selle kohta.
RWD
FWDx2
AWDx2

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 6972
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Leho » 26 Mär 2012, 21:24

Nujah siis teadsin ikka enamvähem õigesti.
"kaltsukatus" :D
tel:515O862 leho@volvoclub.ee

1977.a. 264GLE RIP
1986.a. 740GL RIP
1986.a. 740GLE future unknown project
1995.a. 460 RIP
1996.a. 460 Daily
1997.a. S70TDI RIP
1997.a. S70TDI daily

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 866
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Klamber » 16 Mai 2013, 20:56

Natuke aeg edasi läinud. Viimased 6 kuud möödusid sedasi:
Pilt

Nüüd sai tolm maha pühitud ja ümber garažeeritud eesmärgiga mõned värviparandused teha.
Pilt

Kui mõni 200 lammutaja-sõber peaks peale sattuma, siis oleks hädasti vaja armatuuri, esiistmeid võib ka kogu sisu(klassikaline sinine) ja käigukangi nuppu. Muu on kõik olemas :)
RWD
FWDx2
AWDx2

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Ollu » 16 Mai 2013, 23:48

Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 866
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Klamber » 24 Mai 2013, 12:08

Kas ainult mind häirib?
Pilt

Lahendus:
Pilt

Kust sääraseid tikkpolte võiks leida kodumaalt? Pikkuse peab välja nuputama. Ca 25mm pikem originaalst.
RWD
FWDx2
AWDx2

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas supp » 24 Mai 2013, 19:21

tikkpolte saab näiteks firmast Motoral tallinnas
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 866
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Klamber » 04 Juun 2013, 11:32

Dreams come true
Pilt Pilt
NOOOT!
Selle katsega selgus igatahes et 225/45R17 mahub tahakoopasse (ET ~28 veljega), mitte et selline mõõt või velg sinna kunagi tuleks.

Flantside osas tänud kaasa mõtlemast. Kasutaja kristo oli nõus loovutama mõned 25mm pikemad poldid + 25mm flantsid. Selle teemaga on nüüd korras niipalju, et kuidas pikemad tikkpoldid rummu sisse saab? Originaalid kukuvad niisama koputades taha poole välja, aga 25mm pikemaid tikke tagant vist sisse õnnestu panna enam. Pole veel proovinud aga kas peaks valmistuma pooltelge/rummu lahti võtma?
RWD
FWDx2
AWDx2

Kasutaja avatar
kristo
Kõva postitaja
Postitusi: 274
Liitunud: 04 Juun 2008, 21:16

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas kristo » 04 Juun 2013, 22:07

mina enda omale küll paigaldasin nii, et võtsin küljest, laua peal lõin pronks/vask pulgaga sisse uued tikud, muud moodi ei saagi, piduri kaitseplekid jäävad ette.
-------------------
965 '96 3.0
740 ´90 D5252T
V70 D5 ´06
855 TDI ´96
850 2.5 125kw - doonor,võib juppe küsida
855 2.5TDI - doonor, võib juppe küsida

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 866
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 244 Ragtop

PostitusPostitas Klamber » 26 Aug 2013, 10:25

Käivad keretööd:
Pilt
Pilt
RWD
FWDx2
AWDx2


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Meang ja 13 külalist