V70 D5 2006
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: V70 D5 2006
täna sai siis tehtud õlivahetus koos filtrite vahetusega ja lisaks pihustite tagasi vool. Kogu asi läks küll karmid 428.- maksma aga mis teha. Nüüd ootab veel ees pidurivõimendi mida pean ise tellima hakkama kuskilt aga kuna valiku varjante on siis vähemalt see hea.
Re: V70 D5 2006
Lõpuks sai siis pidurivõimendi vahetatud. Võimendi ostsin ladu24 260.- ja tuli kohale 2 päevaga. Vahetati autoeksperdis 220.- eest, eile 14:00 võeti töösse ja pidi õhtu 4ja 5 vahel korda saama. Paraku ei saadudki sest vaakumit ei olevat saadud, täna 10 aeg saadi valmis aga nagu ikka järgi minnes öeldakse leti tagant, et korras AGA. Ja see aga tähendas, et võimendi pumba ja surve sensori vead enam ei tule aga surve lüliti viga tuleb ikka. Soovitati IA läbi minna, et äkki saab targemaks, no 22 sain diagnosti aja eks ootab. Õnneks pidurid võtavad hästi juba õrnale pedaali vajutusele aga ei teagi kas see ülemine mootori padi ei saanud ilusti tagasi kinni, nüüd kipub seistes natuke algul vibrama ja siis korras. Hetkel volvopartsi leht vähemasti näitab seda piduri surve lülitit eraldi jubinana voolikute vahel. IA minu jutu peale arvati, et see lüliti asub üldsegi võimendi sees ja vaja uue vastu vahetada. Elame näeme kus see lüliti siis asub jne.
Täna sain siis IA teada, et püsivat viga ei ole aga piduri pedaali andur on katki ja kaabli sidemega kinni tõmmatud. See võib ka jama ajada mulle ja sai tellitud IA-st 40.- kuna b osa ei ole jällegi. Vaatame kui saab vahetatud kas saan veateadetest lahti või mitte. Küll on ka võimendi küljes sellel surve anduril pistiku ühendus samuti kaabli sidemega kinni, et see kinnitus klõpats vist olla väsinud ja selle pärast aga see järgmine koht mis võib äkki kannatada olla saanud aga seda vaja sel juhul auto elektrikul parandada.
Täna sain siis IA teada, et püsivat viga ei ole aga piduri pedaali andur on katki ja kaabli sidemega kinni tõmmatud. See võib ka jama ajada mulle ja sai tellitud IA-st 40.- kuna b osa ei ole jällegi. Vaatame kui saab vahetatud kas saan veateadetest lahti või mitte. Küll on ka võimendi küljes sellel surve anduril pistiku ühendus samuti kaabli sidemega kinni, et see kinnitus klõpats vist olla väsinud ja selle pärast aga see järgmine koht mis võib äkki kannatada olla saanud aga seda vaja sel juhul auto elektrikul parandada.
Re: V70 D5 2006
Täna siis sai see piduripedaali andur või piduri tule andur vahetatud ja siiani pole viga tagasi tulnud, et sain korda lõpuks selle jama.
Re: V70 D5 2006
Sai siis lõpuks esitulede vahetus ette võetud. Tellisin ladu24 tyc tooted koos mootoriga 170.- tk. Tulid kohale 3 päevaga. Kuna endal kohta pole kus teha siis panin aja autoeksperti tartus. Teisipäev siis hakati tegutsema ja 1h pärast helistati, et kuule parem uus tuli vigane, et kõrgusregulli hoova kinnitus tule sees katki. Oli jah üks pool kinnitusest katki. Võtsin seal samas ladu24 live chati kaudu ühendust, et mis saab. Küsiti, et kumb tuli ja kahe päeva pärast, neljapäeval siis, saan kätte ja katkisele tootele tuleb eraldi auto järgi. Ja näe imet neljapäev 12 aeg võeti vigane tuli dpd poolt peale ja umb 14 aeg sain venipaki kaudu ka uue tule kätte. Õnneks sain autoeksperti järgmiseks päevaks ehk täna reedeks uue aja. Nüüd tuled ees ja oh imet kui hästi nüüd tuled valgustavad. Vahetus läks küll nüüd suht kalliks tänu kahele korrale aga mis teha kui omal kohta pole ja ei osanud tuld ennem üle vaadata, et kõik korras oleks. Aga 5+ ladu24 klienditeeninduse poole pealt. Vanad tuled on pagassis hetkel, mõtlen, et äkki tahab keegi odavalt omale neid.
Re: V70 D5 2006
oleneb millised on, ma võin soodsalt omastada
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: V70 D5 2006
Mingi aeg avastasin auto alt õli laigukesed ja arvasin, et mõni voolikuke kuskilt järgi andnud ja, et ilmselt roolivõimuga seotud sest pidin talvel kaks korda roolivõimu õli juurde panema. Täna autoekspert leidis, et roolilatt tilgub kahest kohast. Miskine tihend üleval ja siis vist oli vaskust otsast. Pakkumine tuli muidugi aint oem osale ja 1500.-. Vin järgi pakutakse aint ühte varjanti 36050360 mida b osana saada ei ole. Teiste nr asju saab juba 250.- kuni 500.-. Ei julge teiste nr asju ka proovima hakata. Hetkel ootan ühe netipoe vastust, et kas äkki saavad tellida või, et ongi otsas ja aint originaal osa. Põrgut just hakkas nagu looma, et pole midagi vaja teha.
Re: V70 D5 2006
Taastatud latt? Maardus oli kunagi firma, kes latte taastas.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: V70 D5 2006
Selle originaalkoodi järgi pakub Skanidix 1127 eurist originaal latti. Mine teise arsti juurde, kes viitsivad piltide ja mõõtude järgi võrrelda, küll sinna leitakse ka soodsam kuni 750 euri maksev latt.
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: V70 D5 2006
Topserv oü, mis asub kadaka teel (Tallinn) . Väga paljude poolt soovitatud koht. Tegelevad ainult lattide taastamisega (võtavad lati auto alt ära ka muidugi) .
Minu latil lekkis kergelt juhipoolne simmer ja roolisamba simmer lasi lahinal läbi. Läks 313.- . Soovitati sillastend ka pärast teha, mille ka tegin.
Lihviti võlli ka kuskilt. Müüa ütles, et 200k km peaks saama vabalt sõidetud selle taastatud latiga. Võid lati neile ka postiga saata.
Minu latil lekkis kergelt juhipoolne simmer ja roolisamba simmer lasi lahinal läbi. Läks 313.- . Soovitati sillastend ka pärast teha, mille ka tegin.
Lihviti võlli ka kuskilt. Müüa ütles, et 200k km peaks saama vabalt sõidetud selle taastatud latiga. Võid lati neile ka postiga saata.
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: V70 D5 2006
Aga leiab ju ka odavamalt seda latti : https://h2.ee/et/Search?code=36050360+
Muidugi see ka veel ,et kui lati otsad roostes,siis vana ei taheta vastu enamtagasi võtta.
Muidugi see ka veel ,et kui lati otsad roostes,siis vana ei taheta vastu enamtagasi võtta.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: V70 D5 2006
tean jah seda tagastamist vana latiga. Seal h2.ee on selle koodiga kah üle 1k.- hind, odavamad kolm varjanti on teise koodiga.
Re: V70 D5 2006
36050360 on Volvo OE kood, teised on tootjate enda koodid. Kui otsing on teostatud OE koodi järgi, siis kuvatakse tootjate koodid, mis peaks sobima. Need Boschid on muidugi tehaste taastatud variandid, mitte uued, TRW kohta ei tea.
Ristviite näide: https://www.rmeuropean.com/Products/360 ... G1314.aspx
Ristviite näide: https://www.rmeuropean.com/Products/360 ... G1314.aspx
Re: V70 D5 2006
skandix pakkus kah oe koodile kaks lisa nr jada aga paraku ei ole ka nende nr järgi midagi leida. Skandix pakkus siis sellele 36050360, ka 30636283 ja 30723812, kõik mis leidsin olid teiste lõppudega 36050259 või 36050361, 30636282 või 30636284, 30723811 või 30723813 aga neid minule sobivaid nr ei ole. Täna siis tellisin autoeksperdist kogu loo, mis teha, ta ütles, et otsis ka aga need odavamad sama koodiga asjad on lihtsalt pakkumistest maas. Tundub, et mõnes kohas on nimekirjas olemas aga saadavus null. Nagu https://www.euautoosad.ee/osad/zf-lenksysteme/7693442 , need meilile ei vasta muidugi. Helistasin siis kuulsin vene keelset jora millest siis sain nii palju aru, et pean vajutama nr 1, siis võttis inglis keelt kõnelev härra vastu ja no sinna see asi jäi sest krt ee lõpuga koht, et nagu eesti leht aga kõik suhtlus välismaa keeles ja kuna saadavus null nigunii siis (tõlkimatu rõve sõim) kah selliseid kohti ei teeni. Lihtsalt on mul selline hea auto millele ei ole kõiki asju b osana saada. Aga noh kui vana latt läheb deposiiti siis tuleb uue lati hinnaks 850 kopikatega. See 1500.- on autoeksperdis kogu töö.
Re: V70 D5 2006
Tasub siiski uurida veidike, pole hetkel VIDA käepärast aga sealt võiks ka abi saada.
Jämedalt võttes peaks olema kokku 4 tüüpi õige sõidupoole latte:
Vanem SMI ja uuem ZF ning kumbagi servotronicuga ja ilma.
2006 aasta tehasest juba ZF latiga, kas sul on kiirusetundlik või mitte?
Pole ise veel õnneks latti vahetama pidanud seega on mu jutt ainult loogiline oletus.
Jämedalt võttes peaks olema kokku 4 tüüpi õige sõidupoole latte:
Vanem SMI ja uuem ZF ning kumbagi servotronicuga ja ilma.
2006 aasta tehasest juba ZF latiga, kas sul on kiirusetundlik või mitte?
Pole ise veel õnneks latti vahetama pidanud seega on mu jutt ainult loogiline oletus.
Re: V70 D5 2006
Latte peaks jah olema 4tüüpi. Nelja töötunni ja roolivõimendi õli eest küsitakse siis Autoeksperdis ca 650 euri?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist