Liiwaannuse tume tellis V70
Postitatud: 22 Jaan 2012, 23:04
Hakkame siis juttu siia koguma. Sai siis endale soetatud 97´a 2.5 td v70. Värvuselt väga tume sinine või must. Passis must. Ostes oli masin 15" plekkidel ja ajab asja ära rehvid all. Tagavararattaks on 16" valukas. Alguses kummitasid loetud koodid:
EFI-235 EGR controller signal
EFI-242 Turbocharger control valve signal
EFI-724 Engine coolant heater relay signal
EFI-323 Malfunction indicator lamp signal
ECC-135 Engine coolant temperature (ECT) signal missing
ECC-414 Fan motor pass comp temp sensor, faulty signal
Masin käivitus soojalt ilusti ja ei suitsenud. Tuim tundus olevat küll. Ülemine mootori tugipuks oli ka täiesti otsas, st teda reaalselt ei olnudki. Salongis on kulumismärke, aga ei midagi hullu. Kellal on läbistõiv vist kuskil 220k, mis ei pruugigi väga vale olla, sest kapoti all leidsin rihmvahetuse kleepus, mis oli vist dateeritud millalgi 2009 ja 212k. Pastakas on sildil väga kulunud, kuid silt ise rääbakas pole, seega arvestan reaalse läbisõidu mitte 300k ületavaks.
Kodus autot uurides avastasin läbi põlenud kaitsme, mille tagant saavad toidet hõõgküünlad. Kaitset asendades hakkas järgitulema starter üks asend liiga vara. Kuna ise viga välja ie mõelnud käis masin töökojas kus leiti, et mootori liigne vibreerimine on custom kliimatorude juures mingi kimbu puruks hõõrunud ja lühise tekitanud. Viga kõrvaldatud jäi autol alles kehvapoolne külmkäivitus. Samas plussidest tooks v'lja, et tõmme muutus normaalseks ja Leho pool koode lugedes jäi ainult see eemaldatud/surnud vealambi kood alles. Täna uurisin asja kodus ja selgus, et eelsüüte küünalde relee ei tõmba visuaalsel vaatlusel. Kruvikaga kokku surudes oli asi nagu parema kõlaga, kuid kuna küttefiltri vahetusejärel oli süsteemis õhku, siis ei julge kindlalt väita. Tulevane testimine näitab, kas releevahetus aitas.
Idee poolest tundus viga relees olema, sest kui tester relee asemel pesasse asendada, siis oli ilusti näha juhtvoolu pingemuutus, samas teistes pesades paistis relee funktsionaalne olema, st ei täheldanud, mittetöötamist ( seda siis juba funktsionaalsust hinnates, mitte visuaalselt vaadates. Öö tuli peale ja olin võõra hoovi peal ka).
Varustuselt on masin minu maitse järgi, kliima manuaal, poolnahk, istmesoendused, püsikas, metallist pagasirest. Kaasa sain ka katkise pagasiruloo, millalgi uurin kas õnnestub nikerdada sellest midagi või mitte.
Lisadest tunduvad mittetöötavat istmesoendused ja ukse pealt ei saa tagumisi aknaid liigutada, tagumistest lülititest liiguvad. Juhiukse lukul paistab mingi kala olevat, et sulgeb aga lahti ei tee puldist. A ja juhiukse piiaraja on ka omadega suht läbi ei ole neid fikseeritud vaheseise, käib nagu laudauks. Soojemate ilmade saabudes kisun millalgi ukse laiali ja proovin probleemidele ühe hooga läheneda.
Hetkeseisuga masinaga veitsa kulgenud ja omadega üsna rahul, see külmkäivitus närib veel veits, aga küllab leiab seegi lahenduse. Üldjoontes mõnus kruiser, mis ülemäära kütust ei söö ja muidu mugav on. Pilte teen ka kunagi, kui viitsimine peale tuleb.
Seni tehtud hooldusest on siis uued küünlad, uus õhufilter, küttefilter, teha on jäänud õli ja rihmavahetus. Täna proovisin ka õli vahetada, aga punn tundus kole kõvasti peal olema, et ei julgenud kõvemini kruttida sedam kuna karteri põhi paistis alumiiniumist olema ja üks tuttav oma audil selle vidina puruks keeras, kuna läks suure jõuga kallale.
EFI-235 EGR controller signal
EFI-242 Turbocharger control valve signal
EFI-724 Engine coolant heater relay signal
EFI-323 Malfunction indicator lamp signal
ECC-135 Engine coolant temperature (ECT) signal missing
ECC-414 Fan motor pass comp temp sensor, faulty signal
Masin käivitus soojalt ilusti ja ei suitsenud. Tuim tundus olevat küll. Ülemine mootori tugipuks oli ka täiesti otsas, st teda reaalselt ei olnudki. Salongis on kulumismärke, aga ei midagi hullu. Kellal on läbistõiv vist kuskil 220k, mis ei pruugigi väga vale olla, sest kapoti all leidsin rihmvahetuse kleepus, mis oli vist dateeritud millalgi 2009 ja 212k. Pastakas on sildil väga kulunud, kuid silt ise rääbakas pole, seega arvestan reaalse läbisõidu mitte 300k ületavaks.
Kodus autot uurides avastasin läbi põlenud kaitsme, mille tagant saavad toidet hõõgküünlad. Kaitset asendades hakkas järgitulema starter üks asend liiga vara. Kuna ise viga välja ie mõelnud käis masin töökojas kus leiti, et mootori liigne vibreerimine on custom kliimatorude juures mingi kimbu puruks hõõrunud ja lühise tekitanud. Viga kõrvaldatud jäi autol alles kehvapoolne külmkäivitus. Samas plussidest tooks v'lja, et tõmme muutus normaalseks ja Leho pool koode lugedes jäi ainult see eemaldatud/surnud vealambi kood alles. Täna uurisin asja kodus ja selgus, et eelsüüte küünalde relee ei tõmba visuaalsel vaatlusel. Kruvikaga kokku surudes oli asi nagu parema kõlaga, kuid kuna küttefiltri vahetusejärel oli süsteemis õhku, siis ei julge kindlalt väita. Tulevane testimine näitab, kas releevahetus aitas.
Idee poolest tundus viga relees olema, sest kui tester relee asemel pesasse asendada, siis oli ilusti näha juhtvoolu pingemuutus, samas teistes pesades paistis relee funktsionaalne olema, st ei täheldanud, mittetöötamist ( seda siis juba funktsionaalsust hinnates, mitte visuaalselt vaadates. Öö tuli peale ja olin võõra hoovi peal ka).
Varustuselt on masin minu maitse järgi, kliima manuaal, poolnahk, istmesoendused, püsikas, metallist pagasirest. Kaasa sain ka katkise pagasiruloo, millalgi uurin kas õnnestub nikerdada sellest midagi või mitte.
Lisadest tunduvad mittetöötavat istmesoendused ja ukse pealt ei saa tagumisi aknaid liigutada, tagumistest lülititest liiguvad. Juhiukse lukul paistab mingi kala olevat, et sulgeb aga lahti ei tee puldist. A ja juhiukse piiaraja on ka omadega suht läbi ei ole neid fikseeritud vaheseise, käib nagu laudauks. Soojemate ilmade saabudes kisun millalgi ukse laiali ja proovin probleemidele ühe hooga läheneda.
Hetkeseisuga masinaga veitsa kulgenud ja omadega üsna rahul, see külmkäivitus närib veel veits, aga küllab leiab seegi lahenduse. Üldjoontes mõnus kruiser, mis ülemäära kütust ei söö ja muidu mugav on. Pilte teen ka kunagi, kui viitsimine peale tuleb.
Seni tehtud hooldusest on siis uued küünlad, uus õhufilter, küttefilter, teha on jäänud õli ja rihmavahetus. Täna proovisin ka õli vahetada, aga punn tundus kole kõvasti peal olema, et ei julgenud kõvemini kruttida sedam kuna karteri põhi paistis alumiiniumist olema ja üks tuttav oma audil selle vidina puruks keeras, kuna läks suure jõuga kallale.