ddig V90 ´97
Postitatud: 23 Sept 2011, 01:33
Mu silmateraga äsja juhtunud õnnetus kurvastas mind niivõrd, et pidin koheselt midagi selle kompenseerimiseks ette võtma. Saigi täide viidud ammune plaan ja täiendatud Volvode nimistut ühe V90-ga, millega just kolmapäeva hommikul Eestisse jõudsin.
Suure osa käesoleva teema sissejuhatuse jutust võiks otse kopeerida siia kasutaja Eku värskelt tehtud teemast aga mõned väikesed erinevused on ka.
Minu auto, nagu mudelgi ütleb, universaalkerega ja kõikvõimalikel andmetel 132kW mootoriga ning samuti man.kastiga. Positiivseks võib samuti lugeda suure originaalstereo olemasolu millele sekundeerib originaal CD-Box
Mõnes mõttes positiivseks võib pidada ka katuseluugi puudumist, sest nüüd saab ka mu pea kahemeetrine kolleeg ennast esiistmel vabalt tunda. Peale el.istmete on kõik muud viled olemas ning loomulikult töötavad ka.
Eriliselt positiivsena võib muidugi taas välja tuua Nivomat vedrustuse ja Eaton Locker diferentsiaali - egas tali taeva jää
Tõin sedakorda auto ise kunnimaalt ning esimest korda liiklusesse sattus see auto aastal 1997 ja on sellest ajast saadik ka sama omaniku käes olnud. Odomeetril oli ostuhetkel number 306.000 ning kindalaekas on ka raamat, mis selleni jõudmist natuke kirjeldab. Kaasa sain ka teise jooksu rattaid talviseks kasutuseks.
Üldmulje autost on väga hea ning esialgu pole muud suurt häda silma hakanud, kui et pidurid tahavad värskendamist ja esisillas mõned puksid/liigendid tahavad tähelepanu saada. Auto nimelt viimasel ajal üksjagu seisnud ja see üldjuhul piduritele hästi ei mõju.
Autot arvele võttes oli rõõm tõdeda, et Rootsi ülevaatus kantakse nüüd Eestisse kenasti üle ning sellega tuleb tegeleda alles tuleval aastal. 2kg tulekustuti küll ostsin igaks juhuks ka sellesse autosse.
Rootsi reisilt leidsin ka kannatada saanud silmaterale doonori, millele lähen järele järgmise kuu alguses.
Suure osa käesoleva teema sissejuhatuse jutust võiks otse kopeerida siia kasutaja Eku värskelt tehtud teemast aga mõned väikesed erinevused on ka.
Minu auto, nagu mudelgi ütleb, universaalkerega ja kõikvõimalikel andmetel 132kW mootoriga ning samuti man.kastiga. Positiivseks võib samuti lugeda suure originaalstereo olemasolu millele sekundeerib originaal CD-Box
Mõnes mõttes positiivseks võib pidada ka katuseluugi puudumist, sest nüüd saab ka mu pea kahemeetrine kolleeg ennast esiistmel vabalt tunda. Peale el.istmete on kõik muud viled olemas ning loomulikult töötavad ka.
Eriliselt positiivsena võib muidugi taas välja tuua Nivomat vedrustuse ja Eaton Locker diferentsiaali - egas tali taeva jää
Tõin sedakorda auto ise kunnimaalt ning esimest korda liiklusesse sattus see auto aastal 1997 ja on sellest ajast saadik ka sama omaniku käes olnud. Odomeetril oli ostuhetkel number 306.000 ning kindalaekas on ka raamat, mis selleni jõudmist natuke kirjeldab. Kaasa sain ka teise jooksu rattaid talviseks kasutuseks.
Üldmulje autost on väga hea ning esialgu pole muud suurt häda silma hakanud, kui et pidurid tahavad värskendamist ja esisillas mõned puksid/liigendid tahavad tähelepanu saada. Auto nimelt viimasel ajal üksjagu seisnud ja see üldjuhul piduritele hästi ei mõju.
Autot arvele võttes oli rõõm tõdeda, et Rootsi ülevaatus kantakse nüüd Eestisse kenasti üle ning sellega tuleb tegeleda alles tuleval aastal. 2kg tulekustuti küll ostsin igaks juhuks ka sellesse autosse.
Rootsi reisilt leidsin ka kannatada saanud silmaterale doonori, millele lähen järele järgmise kuu alguses.