S90 Eku
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
S90 Eku
Sattusin sellise auto peale, meeldis, ostsin. Lihtne.
Nii, kõvatame ka siis vähe:
Lanseronide vahel on 2,92L mootor millel jõudu 135 000W, tegemist isiklikult minuarvates parema mootoriga kui to 150Kw'ne
Sellepärast, et sellel mootoril on väänet ligi 10 Nm rohkem kui 150Kw ja kütuse säästu kannatab mõõta ämbritega. Fakt. Kuna kogemus 150Kw'e mootoriga olemas (omasin)
274Nm väänet kandub auto esimesest osast läbi M90H2 käigukasi, jupikese kardaanist Lockeriga varustatud peaülekandesse, kus sujuvalt KAHE (mitte ühe) ratta abil kõik see hää meie kvaliteetsesse asfalttees jõuab. Kuigi kõik see vääne on absoluutselt ebavajalik, sest selle autoga sõidad nagu Rootsi Kuningas, kes läheb Tarja Haloneniga teed jooma, ehk rahulikult kruiisid.
Kruiisimine on ka imelihtne, kuna selle masina toas on selleks vajalik cruise control olemas, plus meeleolu hoiab üleval nagu volvole ikka kombeks üli hea kvaliteediga audio süsteem. Õlled ja inimesed hoiab jahedas võimas kliimaseade, mis hakkab külma puhuma kohe, mitte peale paari kalendri tööpäeva möödumist. Toas on heas korras üli pehmed nahk istmed. Mitte ei ole nagu uutel volvodel, värvitud, kõva kirsasaapa nahk. Juhi sõidu asendi üle muretseb mäludega elektriliselt sätitav tugidool. Igast lisasid on veel: el, -katuseluuk, -peeglid, -aknad, -antenn....
Isiklikult mulle väga head muljet on avaldanud gaasiseade, kui mugav on seda kasutada, kui odav see on jne. Linna sõiduga on gaasi kulu 12-13/100km kohta, ehk kui arvutada see 95 bensiini (1,284€) siis auto peaks võtma linnas 7,2-7,8/100km kohta. wow nagu. Ja ma mõtlesin V70 Diislit osta, rumalus.
Nii, kõvatame ka siis vähe:
Lanseronide vahel on 2,92L mootor millel jõudu 135 000W, tegemist isiklikult minuarvates parema mootoriga kui to 150Kw'ne
Sellepärast, et sellel mootoril on väänet ligi 10 Nm rohkem kui 150Kw ja kütuse säästu kannatab mõõta ämbritega. Fakt. Kuna kogemus 150Kw'e mootoriga olemas (omasin)
274Nm väänet kandub auto esimesest osast läbi M90H2 käigukasi, jupikese kardaanist Lockeriga varustatud peaülekandesse, kus sujuvalt KAHE (mitte ühe) ratta abil kõik see hää meie kvaliteetsesse asfalttees jõuab. Kuigi kõik see vääne on absoluutselt ebavajalik, sest selle autoga sõidad nagu Rootsi Kuningas, kes läheb Tarja Haloneniga teed jooma, ehk rahulikult kruiisid.
Kruiisimine on ka imelihtne, kuna selle masina toas on selleks vajalik cruise control olemas, plus meeleolu hoiab üleval nagu volvole ikka kombeks üli hea kvaliteediga audio süsteem. Õlled ja inimesed hoiab jahedas võimas kliimaseade, mis hakkab külma puhuma kohe, mitte peale paari kalendri tööpäeva möödumist. Toas on heas korras üli pehmed nahk istmed. Mitte ei ole nagu uutel volvodel, värvitud, kõva kirsasaapa nahk. Juhi sõidu asendi üle muretseb mäludega elektriliselt sätitav tugidool. Igast lisasid on veel: el, -katuseluuk, -peeglid, -aknad, -antenn....
Isiklikult mulle väga head muljet on avaldanud gaasiseade, kui mugav on seda kasutada, kui odav see on jne. Linna sõiduga on gaasi kulu 12-13/100km kohta, ehk kui arvutada see 95 bensiini (1,284€) siis auto peaks võtma linnas 7,2-7,8/100km kohta. wow nagu. Ja ma mõtlesin V70 Diislit osta, rumalus.
Re: S90 Eku
Teeb kadedaks küll! Muretuid kilomeetreid!
Ja kütusekulu gaasiga on tõsiselt hämmastav.
Ja kütusekulu gaasiga on tõsiselt hämmastav.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: S90 Eku
like eriti just see m90 osa... vaatasingi, et 740 külavahelt puudu hiljuti.
Palju läbisõitu? Kapotialusest pilti äkki? Muidu S90´l (alates 97) ei peaks spoileri/karbilaiendid kerevärvi olema? Gaasil kulgedes on ka sõidumõnus märkimisväärne vahe bensiiniga?
Palju läbisõitu? Kapotialusest pilti äkki? Muidu S90´l (alates 97) ei peaks spoileri/karbilaiendid kerevärvi olema? Gaasil kulgedes on ka sõidumõnus märkimisväärne vahe bensiiniga?
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: S90 Eku
Läbisõit on 360 000km, ostmist see ei seganud. Autovivas olen Volvosid saanud siin hooldada/remontida kokku juba veits üle aasta, siis auto saigi tööjuures reaalse Aleksanriga üle vaadatud. Midagi massilist tal häda ei olnud. Õlikork maha keerates üllatas mind väga puhas ja kuldne mootori sisu. Järelikult müüja ei ajand udu õlivahetuste kohapealt mis väidetavalt tehtud iga 10k tagant. Ainuke asi mis veits häirib on väsinud kahemassiline hooratas mis kaalub 3,5 tonni. Plus vilunud kõrv kuuleb ära, et kolks sees.
Siit ka väike vahemärkus teile, 800 seerja meestele või teistele patsaanidele, kellel juhuslikult on vanema 5 pütase mootori hooratast. Mõtlen ilma kahemassita hooratast mis 3,5 tonni asemel kaalub 350 grammi. Äkki saame kaupa teha!
Reaalnepatsaan Aleksander suutis mind selleni veenda, et ilma tolle kahemassiliseta hakkab see rida 6 käima pöördesse nagu Honda vtec, ja kuna praeguses hoorattas väike kolks on sees siis miks ka mitte.Selle kohta kas S/V90'l peaksid olema laiendid kere värvi, info puudub. Mul autoga tuli kaasa originaal raamat, kus igast tehnilist juttu ja värki, siis selle kaanel oleval värvilisel pildil kül ei ole
Gaasikohapealt niipalju, et on lahjem kül, aga mitte oluliselt. Õnneks on tegemist suht targa seadmega, mitte ei ole kiviajast pärit I põlvkond. Külmalt käivitades läheb tööle bensu pealt, töötab, kuni mootori temp kusagil seal 60-70 kraadi, siis lülitab automaatselt ümber gaasile. Ning kui vihaselt gaasi pedaali litsud a.la nagu kick down siis läheb sammuti automaatselt bensule üle, for more fun. Juhile üks ainuke nupp on jäetud, et kui mul peaks gaas üle viskama siis saan ise ümber lülitada. Aga noh, mul kiiret ei ole ja kohati L õlut on odavam kui L bensiini siis las minna!
Siit ka väike vahemärkus teile, 800 seerja meestele või teistele patsaanidele, kellel juhuslikult on vanema 5 pütase mootori hooratast. Mõtlen ilma kahemassita hooratast mis 3,5 tonni asemel kaalub 350 grammi. Äkki saame kaupa teha!
Reaalnepatsaan Aleksander suutis mind selleni veenda, et ilma tolle kahemassiliseta hakkab see rida 6 käima pöördesse nagu Honda vtec, ja kuna praeguses hoorattas väike kolks on sees siis miks ka mitte.Selle kohta kas S/V90'l peaksid olema laiendid kere värvi, info puudub. Mul autoga tuli kaasa originaal raamat, kus igast tehnilist juttu ja värki, siis selle kaanel oleval värvilisel pildil kül ei ole
Gaasikohapealt niipalju, et on lahjem kül, aga mitte oluliselt. Õnneks on tegemist suht targa seadmega, mitte ei ole kiviajast pärit I põlvkond. Külmalt käivitades läheb tööle bensu pealt, töötab, kuni mootori temp kusagil seal 60-70 kraadi, siis lülitab automaatselt ümber gaasile. Ning kui vihaselt gaasi pedaali litsud a.la nagu kick down siis läheb sammuti automaatselt bensule üle, for more fun. Juhile üks ainuke nupp on jäetud, et kui mul peaks gaas üle viskama siis saan ise ümber lülitada. Aga noh, mul kiiret ei ole ja kohati L õlut on odavam kui L bensiini siis las minna!
- ReaalnePatsaan
- turbopunk
- Postitusi: 295
- Liitunud: 27 Mai 2010, 13:31
- Asukoht: Keila, Tallinn
Re: S90 Eku
ReaalnePatsaan kirjutas::bottom: olen ReaalnePatsaan, mitte Reaalnepatsaan.
Aga muidu masin! Hoia kõva!
Just nii!
Aga kuule, on ju nii, et mu S90 on poole etem, kui su BMW 750PUNKmobiil! peace!
Re: S90 Eku
Hmm... mul endal ka 960-s gaasiga, mootor aga 2.5ne... võtab, krt 15-16 liitrit linnas. Maanteel 10-11
Bensu ka umbes samapalju
Bensu ka umbes samapalju
Re: S90 Eku
dem kirjutas:Hmm... mul endal ka 960-s gaasiga, mootor aga 2.5ne... võtab, krt 15-16 liitrit linnas. Maanteel 10-11
Bensu ka umbes samapalju
2.5 ongi röövel, eriti kui automaadi otsas. ise peale igat tankimist kriban läbisõidu üles ja siis saab ilusti arvutada. viimane tankimine sain seal 12,4. see võib pisut suurem olla kuna mõni km lisandub ka bensiiniga sõites (külm mootor) aga mingi 15 L küll ei võta.
Re: S90 Eku
Krt, ei ole automaat...
Tegelikult 2.5 ongi sama 3.0 mootor, aga lihtsalt 0.5l väiksem
Aga, jah, ülevaatusel probleeme ka oli - CO oli liiga kõrge. Gaasiga oli kõik ok
Tegelikult 2.5 ongi sama 3.0 mootor, aga lihtsalt 0.5l väiksem
Aga, jah, ülevaatusel probleeme ka oli - CO oli liiga kõrge. Gaasiga oli kõik ok
- ReaalnePatsaan
- turbopunk
- Postitusi: 295
- Liitunud: 27 Mai 2010, 13:31
- Asukoht: Keila, Tallinn
Re: S90 Eku
raccoon kirjutas:Kena auto. Veljed võiksid sellisele soliidsele autole sobilikumad olla, selliseid näeb liiga palju tänavapildis mh. Sierra, Escortite ja Kadettide all.
Mees, ärka! 1990ned on juba ammu möödas! Millises ajas ja riigis sa elad et tänavapildis näed LIIGA PALJU sierrasid, escorte ja kadette?
I have any idea.
Re: S90 Eku
ReaalnePatsaan kirjutas:raccoon kirjutas:Kena auto. Veljed võiksid sellisele soliidsele autole sobilikumad olla, selliseid näeb liiga palju tänavapildis mh. Sierra, Escortite ja Kadettide all.
Mees, ärka! 1990ned on juba ammu möödas! Millises ajas ja riigis sa elad et tänavapildis näed LIIGA PALJU sierrasid, escorte ja kadette?
OT: Kusjuures Tartus on viimasel ajal minu arvates s*ttakanti Sierrasid. Ei kujuta ette, kust need kõik välja sulanud on, isegi paar Scorpiot, üks räimem kui teine
Teemasse: Auto on ikka väga maasikas. Ise ihaldaks ka sellist, aga aega on, iga asi omal ajal
-
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 471
- Liitunud: 25 Juul 2011, 19:20
- Asukoht: Soome, HML/TLN,Kalamaja
Re: S90 Eku
Ja mis need nüüd asjasse puutusid????smurf kirjutas:isegi paar Scorpiot, üks räimem kui teine
Minu mõtlemisel ei ole tulemust vaid on tagajärg!!!
2000a. V70 2,5 TD uue omaniku käes
viiv-viis-kolm-viis 247
2000a. V70 2,5 TD uue omaniku käes
viiv-viis-kolm-viis 247
Re: S90 Eku
Mmmnjaa, huvitav teema käib siin, paistab, et kuidagi peenelt alandatakse.
Vahepeal siis niipalju, et hoole kõikide filtritega sai tehtud ja olen vaikselt kogunud materjele kokku, et ükspäev ette võtta ja korraga siis hooratas, sidur, korv, laager, kasti sismmerid õlid jutud ära vahetada. Hooratas koos poltidega pärineb Iceman'i 850 pealt, et tänud talle!
Natuke veel ja varsti on 3.0 Vtec!!
Vahepeal siis niipalju, et hoole kõikide filtritega sai tehtud ja olen vaikselt kogunud materjele kokku, et ükspäev ette võtta ja korraga siis hooratas, sidur, korv, laager, kasti sismmerid õlid jutud ära vahetada. Hooratas koos poltidega pärineb Iceman'i 850 pealt, et tänud talle!
Natuke veel ja varsti on 3.0 Vtec!!
Re: S90 Eku
Nii, sai siis lõpuks leitud aeg ja kast autol alt ära võetud.
Hunnik asju sai tehtud: 850 ühemassiline hooratas läks alla m90 diisli siduri ja 850 korviga. Kastil sai õli vahetatud + kasti simmerid, vända tagumine simmer läks ka uus kuna kõik oli juba laiali ja teine oli niiskeke. Uued originaal küünlad ja parem peegli klaas kuna vanal oli soendus element surnud.
Aa vahepeal enne seda hoorattaga müramist sai Andreselt üks alumiinium õõts ostetud, nüüd ees mõlemad õõtsad alumiinumist koos Infost sebitud uute õõtsapuksidega. Sõita supper, hea tihe.
Nüüd on juba vapsjee heas korras masin
Muljed kergema hoorattaga: Ütleme nii, enne nagu oleks olnud gaasipedaali ja trosseli vahel püksikumm, vajutasid gaasi põhja ja siis kuidagi venis pöördesse. 800 Hoorattaga reageerib pedaalivajutusele koheselt, Aleksandril oli õigus, nüüd põhimõtteliselt ongi nagu Volvo 3.0 Vtec käib pöördesse nagu väike japs. A ükspäev käis Andres autovivas, siis rääkis, et 2.5L manuaal kastiga 960 on jummala kiire masin. Noo mai tea, 3.0 kerge hoorattaga siis peaks vapsjee üle mõistuse olema Ega ma ei kurda ka, võiks asfalt välja sulada ja korraliku pidamisega proovida.
Hunnik asju sai tehtud: 850 ühemassiline hooratas läks alla m90 diisli siduri ja 850 korviga. Kastil sai õli vahetatud + kasti simmerid, vända tagumine simmer läks ka uus kuna kõik oli juba laiali ja teine oli niiskeke. Uued originaal küünlad ja parem peegli klaas kuna vanal oli soendus element surnud.
Aa vahepeal enne seda hoorattaga müramist sai Andreselt üks alumiinium õõts ostetud, nüüd ees mõlemad õõtsad alumiinumist koos Infost sebitud uute õõtsapuksidega. Sõita supper, hea tihe.
Nüüd on juba vapsjee heas korras masin
Muljed kergema hoorattaga: Ütleme nii, enne nagu oleks olnud gaasipedaali ja trosseli vahel püksikumm, vajutasid gaasi põhja ja siis kuidagi venis pöördesse. 800 Hoorattaga reageerib pedaalivajutusele koheselt, Aleksandril oli õigus, nüüd põhimõtteliselt ongi nagu Volvo 3.0 Vtec käib pöördesse nagu väike japs. A ükspäev käis Andres autovivas, siis rääkis, et 2.5L manuaal kastiga 960 on jummala kiire masin. Noo mai tea, 3.0 kerge hoorattaga siis peaks vapsjee üle mõistuse olema Ega ma ei kurda ka, võiks asfalt välja sulada ja korraliku pidamisega proovida.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist