Enta 245

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta 245

PostitusPostitas enta » 17 Apr 2013, 23:31

vahepeal sai terve veermik ja vedrustus sisse möödetud
veel kardaani tugilaager krigiseb ja kardaani ristid soovivad vahetust! ja seda kiiremas korras sest kohalt ära liikudes on tunda kuidas kogu krempel juba all logiseb :S
peale seda eriti midagi pole teinud, korra pesin ja siis lennutasin difri laiali :mrgreen:

Tags:

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta 245

PostitusPostitas enta » 21 Apr 2013, 02:58

Pilt

käisin streetrace avalaksul.
head rehvi ei saanud kasutada, sest varurehvid olid terved mitte nagu head rehvid kohale jöudes.
söitsin siis talvekatega 15.1. palju önne? tegelt mitte. vastutuul, halb käiguvahetus ja sada miljonit virisemis kohta veel.

tagasi söites hakkas häirima pikalt häirinud asi, sujuval kiirendamisel ''kakub''
peaks tegema uue teema kuskile tehnilisse poolde
pealkirjaga ''söites jökutab''


temperatuuri anduri sain külge löpuks
kasutasin siis kirsipuult saadud ideed, ölikraaka poldi sisse keere ja andur.
temperatuuri näit on 130. skaala max 140. see veidi esimesel korral häiris silma ja südant aga pikemalt söites püsis ja ei töusnud, seega kas andur liiga halvas kohas vöi ongi selline temperatuur? ideed käisid peast läbi et sokk selga veel andurile, aga no, ega see andur mingi poolemeetrine seal pole.

Kasutaja avatar
ReaalnePatsaan
turbopunk
Postitusi: 295
Liitunud: 27 Mai 2010, 13:31
Asukoht: Keila, Tallinn

Re: Enta 245

PostitusPostitas ReaalnePatsaan » 21 Apr 2013, 13:14

:thumbsup: mõnusalt veetud päev oli.
I have any idea.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Enta 245

PostitusPostitas kirsipuu » 21 Apr 2013, 13:20

eks see andur võib olla vale takistuse vahemikuga sinu mitte VDO näidiku jaoks.
Ma enda karteri korgi temperatuuri olulilselt üle 100 pole saanud.

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta 245

PostitusPostitas enta » 21 Apr 2013, 21:48

Kella ja anduri sobivusele ei mõelnudki.
Just vaatasin aegasi, kirjas ainult see sõit kus aleksandrile kaotasin

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta 245

PostitusPostitas enta » 22 Apr 2013, 01:06

ReaalnePatsaan kirjutas::thumbsup: mõnusalt veetud päev oli.

järgmine kevad proovin ära lutitada sind :D

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta 245

PostitusPostitas enta » 23 Apr 2013, 11:51


Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta 245

PostitusPostitas enta » 07 Juun 2013, 00:53

nii, veidi söidetud, veidi öli lekitud,

päevakorda on tekkinud teema tagumise stabika varda koha pealt.
see ei tööta!

nimelt susprogi andmeid vaadeldes ja oma järelduse neist tehtes, tagumise stabika varda töö on minimaalne.
asi tuleneb sellest, et varda otsad on liialt lühikesed, enamik koormust läheb poltide peale ja sealt juba paine läbi.
praegune setting: ees 2x21mm, taga 1x19mm, rehv 195/65/15, velje laius 7', sild 700 volvo tagumine,
rapla rajal suutsin massiivse lajuhitavuse tekitada 3-l juhul, ülejäänud korrad olid kergelt korrigeeritavad.

aga teine kahtlus lesib veel. kui oli ees 2x21mm, taga 2x19mm, rehv 205/60/15, velje laius 9', sild 200 tagumine. siis kurvides läks alajuhitavaks massiivselt. kas asi oli rehvimustris ees vöi liiga jäigas tagumises stabikas.

Plaan:
tekitada stabika vardale uus asetus.
nimelt vaja stabikas siis kere külge saada ja teine ots liikuvalt alumise öötsa külge,
asetuse teeksin tagumise läbilöögi pukside koha peale. otsad kinnitaks nagu esisillal varrastega öötsade külge.
täpselt ei kujuta ette, aga kui kellegil mingeid ideid vöi juhtunud netist midagi sellise asja koha pealt lugema, vöib teada anda

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Enta 245

PostitusPostitas Tanel » 07 Juun 2013, 13:02

kui sul tekib alajuhitavus siis sul ju esiosa liiga pehme ja vajub läbi
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: Enta 245

PostitusPostitas aibast » 07 Juun 2013, 13:19

nagu tanel kirjutas, aja nina jäigemaks
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Enta 245

PostitusPostitas Iceman » 07 Juun 2013, 14:41

Strutbar on selle asja nimi, mida su nina vajab+väga head amordid ja korralikud jäigad vedrud.

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta 245

PostitusPostitas enta » 08 Juun 2013, 00:58

esiosa jäikusel pole probleemi, bilsud ja jäigad vedrud, GT vardad - püstakust tulemüürini on ka vahel. seega kolm jäikust ees veel teha, mootori alumine sway bar, strut bar ja sig weld kapoti alusele. üks strut on olemas, aga see ei mahu vahele, kollektor jääb ette.

aga nagu ma räägin, mul esimene stabikas liialt jäik. raskuskese madalale viidud ja seega elastne kaalu ümberjaotumine käib juba köik läbi stabika ja stabika kontide, mitte enam ei ole geomeetrilist kaalu ümberjaotumist kus ta läbi öötsade läheks, sellest ka see, et tekib tunne kus esisild on libe.

praegu alajuhitavust kontrollin gaasiga, gaasi vajutusel kemppi tömbab külksi, aga suurel kiirusel kus ei julge enam vajutada ei soovi ka alajuhitavust
seega ikkagi on vaja taha mul teha palgist stabikas vöi kere külge viia.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: Enta 245

PostitusPostitas aibast » 10 Juun 2013, 14:36

siis lase saba pehmemaks või küsimus hoopis esiotsa rehvide pidamises?
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
zum
Kõva postitaja
Postitusi: 285
Liitunud: 04 Mai 2011, 19:42
Asukoht: Tapa-Kadrina kant L-Virus

Re: Enta 245

PostitusPostitas zum » 10 Juun 2013, 16:23

Sry ei viitsi praegu googeldada, aga kas 700-se tagasild on laiem, kui 200-sel?
Võib vabalt olla, et su alajuhitavuse mure tuleb sellest asjaolust.
245 '93 B230F M47 (ex)

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Enta 245

PostitusPostitas Tanel » 10 Juun 2013, 19:13

Pigem sul ees mdiagi mäda mitte taga. Eest vajub asi läbi.
Pukside olukord?
Vähe mõistlikumad rehvid kui su praegused balloonid mis igas asendis läbi vetruvad ja ujuvad.

Kurvis auto nina vajub ja tagant viga otsida on vale suund.


Või ole ntõesti nii loll et ei saa füüsikast ja praktikast aru mis toimub :?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist