Mõned nädalad möödas ja saab öelda et auto nüüd enamvähem koos
Räägiks siis natuke lähemalt ka ja lisaks paar pilti.
Enda kätte sain Volvo kuskil märtsi lõpu poole. Alguses suurt midagi ei teinudki, vahetasin sidruitrossi, geneka (tahhoka otsaga, W) ja kaks pumba tagust (kõige raskemini vahetatavat) eelsüüteküünalt, parandas oluliselt külmalt käivitust. Siis sai juba päris eduliselt miile mõõtma hakata. Enne kui suvel seisma jätsin, sai nii mõnigi pisiasi veel tehtud: tulede mass korda, kõrvalistuja keskluku mootor vahetatud, odomeeter korda tehtud, tagurdustuled korda (käigukangi juures lõppes nende juhe ära ja kastini ei jõudnudki) ja siis veel kelladeplokki sai kella asemele pandud 700'se tahhokas.
1. juuni sai kindlustus läbi ja see oli piisav argument, et alsutada keretöödega! Lõin relaka sisse, et ümber mõelda ei jõuaks
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Peale seda töö küll pisut venis, sest tuli ka tööl käia ja omade tegemistega tegeleda pluss veel igapäeva sõite tegin volksu bussiga, et miski nagu tagant ka ei kiirustanud otseselt.
Kõige suurem tegemine oli pagasniku põhjaga, ehk siis nö. varuratta koobastega. Remontplekkide näol ostsin vaid küljeplekid. Kui parajad tükid kerest välja lõigatud olid, oli näha, et päris nii kergelt ei pääse. Tuli parndada rattakoopa nurka ja varuratta koobast ka veel. Eks see võttis ikka nõks aega, sest keevitust kasutasin esimest korda, aga lõpuks sain ka asja pisut käppa. Lisaks sai ka karbist mõned tükid välja lõigatud ja uutega asendatud. Aga näib nii, et tulevikus tuleb terve karp ära vahetada, sest seest on teine ikka piisavalt roostes. Pärast said veel kõik keevitused silikoniga ka üle käidud, et niiskus vahele ei saaks. Teine tegemine oli veel ustega. Leidsin kaks uut esimest ust, millest kasutusse läks lõpuks vaid kõrvalistuja poolne, sest teine pudenes traatharjaga lähenedes kätte ära. Tundus et olemasolevast juhiuksest sai pisut parema asja. Sai neid igate moodi ravitud - traathari relekaga, roostesurm, liivaprits, happekrunt, krunt ja lõpuks veel keresilikon valtside peale. Ehk jääb pikemaks ajaks pidama kui enne.
Pahteldus ja krunt sai päris kiirelt tehtud, sest eelnevaga läks piinlikult kaua aega. Kruntimise tegin kodus maja ees, samamoodi ka uste ja ukseaukude seest värvimise. Välimiseks värvimiseks sõitsin töö juurde. Seal on olemas suur tõmbekamber ja ka pisut etem valgustus.
Samas sai hiljem ka kerepõhi seest kohati traatharja ja roostesurma ning värviga üle käidud. Rooste põhjustajaks siis ilmselt läbi vettinud summutusmatid.
Kereõõnsused, karbid, uksed ja roostealtid kohad said veel lõpuks kereõliga üle pritistud.
Eks nipet-näpet tegemist ole veel. Kasvõi juba tuledevaheline numbrialus tuleks peene paberi ja poleeriga üle käia. Lisaks tuleb veel ka esimesed tiivad ära värvida, neil ka pisut roostet. Aga nende tegemine jääb ehk kevadesse, sest talveks jääb auto sesima. Ise lähen ära kaugele välismaale ja ehk parem ongi nii, ei näe seda roppu soola
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Proovisin ka hädaldavast digikast paar pilti välja võluda.
![Pilt](http://img171.imageshack.us/img171/452/img4795o.jpg)
![Pilt](http://img713.imageshack.us/img713/3521/img4797km.jpg)
![Pilt](http://img153.imageshack.us/img153/2054/img4799j.jpg)
![Pilt](http://img855.imageshack.us/img855/3935/img4803r.jpg)
![Pilt](http://img193.imageshack.us/img193/7738/img4806il.jpg)
![Pilt](http://img850.imageshack.us/img850/889/img4808l.jpg)
![Pilt](http://img703.imageshack.us/img703/5255/img4807m.jpg)
![Pilt](http://img225.imageshack.us/img225/539/img4793p.jpg)
![Pilt](http://img851.imageshack.us/img851/3585/img4784l.jpg)
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74