Kirsipuu 244

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 14 Mai 2013, 13:04

Nii... 16T->19T teemadel:
Hetkel tundub mulle, et WG on kõige kurja juur.
Vedru on nõnda lödi, et suudab ilma APC värgita 06 välja köhida. Seda napilt tihvti läbimõõduga eelpinge juures.
Peale keeratud APC teeb sellest ~1 ringis, aga magusat minekut kordagi ei teki.
Kui WG vardale veel eelpinget anda, siis juhtub see, et klapp ei avane enam piisavalt ja enamik gaasi lüktakse läbi tiiviku.
Sealt siis ka see esmalt kogetud boost spike 1.27 ja 1.32, 4000nde pöörde juures.
Niipalju olen internetist otsinud, et WG koodid on:
Kooniline koda (15G) 150/40
Sirge koda (16T) 215/60
Nurgaga koda (16T) 300/70
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=10961
Seda ei tea mida need numbrid tähendavad.

Tags:

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 18 Mai 2013, 15:48

Ametlik, 125KW, bensiin, B230GT
Engine Type: 82, LK 13
http://brickspeed.net/VolvoDocs/My-Scan ... nd-960.pdf

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 26 Mai 2013, 17:32

Käisin maanteel.
Paagitäeiga sai sõita 300miili, millest 120 oli maanteed.
Pilt
Pilt
Segu on valetatud 15,0...15,3 vahemikku.
See on hea, sest (väidetavalt) LH2.4 sõidab lambda järgi kuni ~03 ülerõhuni ja siis võtab oma kaardi tagataskust välja ning lajatab ämbriga kütust juurde.
EGT kisub 650ne ligi ja ma ei tea kas seda on palju või vähe. Skaala punast osa pole igatahes põlema saanud.
5. käik, 90midagi kiirus, foot down.

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas enta » 03 Juun 2013, 03:37

is nice.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 20 Sept 2013, 11:20

Käigukast, kardaanirist või peaülekanne.
Igatahes, pauk käis ja kolin on taga.
Kerget vibra olen juba paaril viimasel päeval kuulnud seega kahtlustan risti.
See võis nädalavahetusel ülevaatusele mineku plaanid nurjata.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 10 Okt 2013, 15:48

Ühel hommikul tagurdasin naabrile ukse sisse väikese mõlgi, jätsin kirja, klaarisime ära, poole aasta kindlustus koos +40kw mootori vahetusega tõusis 15€, Olen hea inimene.

Eile õhtul leidsin selle:
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas Loff » 13 Okt 2013, 23:50

Ükski heategu ei jää karistamata!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kaak » 13 Jaan 2014, 11:25

kirsipuu kirjutas:Käisin maanteel.
EGT kisub 650ne ligi ja ma ei tea kas seda on palju või vähe. Skaala punast osa pole igatahes põlema saanud.


650C boosti all on isegi madal safe, alates 800C on mõistlik tähelepanelikuks muutuda. (süüde liiga hiline või segu lahja)
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 13 Jaan 2014, 12:47

Tänud,
Järjekordselt olen ise kogu selles jamas süüdi:
LH2.4 tahab alati normaalsetes tingimustes 14.7 kokku segada.
Aju suudab ka nende veidi suuremate Saabi pihustitega ülesande kõrgusel olla, küll aga kui kõigi nukkvõllide ja turbode koostöös sinna 1bar järgi lajatada siis kipub segu 11...12 vahele minema.
Püüdsin seda kompenseerida ajule 0.5 ühikut segu rikkamaks valetamisega.
Ehk siis vaakumi olukorras jalutab reaalne AFR 15.0-15,3 vahel.
Mida sujuvam maanteesõit seda paremini 15.2le pihta saab, sellest ka veidi kõrge EGT.
Muidugi jah, korra põrandasse vajutada ja segu 12 peale lasta kukub jälle 500C peale.
Eelnevalt postitatud video pealt on näha, et kusagil 1bar'i juures kaob järsku süüde ära, boost'i anduri led rõngas on RPM & shift light.
See võib olla knock või alla 12.5 segu mis küünla ära kustutab.

Hetkel ei ole programmeeritava aju soovi.
Kevadel peaks selle valetamise 0.3 ühiku peale keerama ja võibolla chip'i poole vaatama.
Huviliste ring on tänaseks kokku kuivanud, muidu võiks isegi sellise asjaga tegeleda:
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=227153

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kaak » 13 Jaan 2014, 15:11

Knock anduri saad välistada, kui tõmbad ta pistikust välja ja proovid sarnast olukorda sõites taasesitada.
Maanteel võib vabalt EGT minna kõrgeks kuna on reaalsed detonatsioonid/ aju arvab et on deto, mispeale lükkab aju süüte 8 kraadi(kuskilt mäletan et tavareegel EFI progrejatele oli 8 kraadi) hilisemaks- mis võikski olla kruiisi ajal temp tõusu põhjus, ning seejärel hakkab 1-2 kraadi kaupa uuesti tagasi tulema oma algse asendini, kuni uus detokõlks tuleb.

Kui kahtlustad süütamise probleeme, võid proovida küünlavahede vähendamist 0,1mm kaupa, kui tühikäik ja ühtlane maanteesõit hakkab jukerdama, siis lisa tagasi 0,1mm. Küünlavahede vähendamine kompenseerib süütamisraskuseid rikka segu sees, mis on tingitud jagaja / küünlajuhtmete energiakadudest.
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 13 Jaan 2014, 17:00

Tundub loogiline, küll aga tegeleksin hea meelega pigem põhjuste kui tagajärgedega.
Et siis keegi võiks 360cc pihustite jaoks kütuse kaardi 1.4 bar'ini laiendada.
Nõnda, et segu alla 12.5 ei langeks.

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas siimik » 13 Jaan 2014, 17:04

Ma vist nägin täna sind Narva mntl, õigemini Kadriorus.

Kasutaja avatar
andresko
Kõva postitaja
Postitusi: 166
Liitunud: 30 Nov 2008, 22:07
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas andresko » 14 Jaan 2014, 12:42

Lahjema (mitte rikkama) segu põlemistemperatuur on kõrgem, ja süttimine äkilisem.
LH 2.4 teeb segu rikkamaks detonatsiooni avastades.

Eri ajude softi otsides märkasin TurboBrics'is just pihustitele vastavalt tabelite skaleerimise teemat, tee fail TunerPro'ga valmis, kirjutan kivile.
Kõigi tagaveoliste Volvode ajude softi vahetus/uuendus ( "flashimine" ) ka ootetööna.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 14 Jaan 2014, 15:08

Selleks et aju segu vaesemaks keeraks on vaja lambda signaal rikkamaks valetada, loogiline ju.
Kui selline pakkumine laual siis vist tuleb surkima hakata, kõigepealt muidugi oleks vaja teada mis aju peale sai...

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 17 Veebr 2014, 17:23

Eile panin pilli sportlikust huvist käima, esimese korraga sai aku tühjaks aga pärast...
See LH2.4 on ikka haugi mäluga, ilma vooluta nullib end ära ja hakkab jälle otsast õppima.
Õnnestus summutis väikest pauku teha kui kohapeal veidi pööretega mängisin.
Enne kui tatt jooksma jõudis hakata tegin objektilt sääred.
Samas kui talv tõepoolest taeva jääb, tuleks teine käigukast alla upitada ja kuu pärast ülevaatuseks valmis olla.

Võibolla Talverallist osavõtt veidi leevendab teatud huvi korralikult peal hoida.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: axo ja 6 külalist