Kirsipuu 244
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Kirsipuu 244
Nii, ...uudised.
Enta laenas eile töökamaid käsi ja tegi käigukasti vahetuse ning short shifteri.
Uue vana käigukasti esimene liigend on kesises seisus ja sellega seoses jäi kang veidi küljele töllerdama.
Sai paigaldatud uus Guibo koos uute poltide ja lukustusmutritega .
Seoses eelmise mõranemise/läbiväänamise/lahtijooksmisega on nüüd ühel hetkel uut kardaani vaja:
Paigaldasin nõnda, küll kasutades seda lehte ning karmi loogikat koostöös materjaliteadusega.
Kumm töötab survele, seega peab "kardaan olema peale käigukasti", mootori pöörlemissuuna suhtes.
Lisaks, see propeller on mis käigukasti otsa käib on tehnoloogiline abinõu ja peab istuma kokku käigukasti flantsiga.
Ununes võrdluspilt teha kus need niinimetatud nooled uuel ja vanal guibol risti vastupidi olid.
Õige jah, töö käigus läks jupp kütusevoolikut katki mis kütuselati külge ühendus, eks see käigukasti kättesaamine oli Enta poolt ka paras jõunumber.
Täna lähen kraabin hansaflex'i ukse taga sest nemad vist eelmise otsad pressisid... hea, et see neetud võrdlusjupp hommikul teise autosse jäänud, rsk.
Enta laenas eile töökamaid käsi ja tegi käigukasti vahetuse ning short shifteri.
Uue vana käigukasti esimene liigend on kesises seisus ja sellega seoses jäi kang veidi küljele töllerdama.
Sai paigaldatud uus Guibo koos uute poltide ja lukustusmutritega .
Seoses eelmise mõranemise/läbiväänamise/lahtijooksmisega on nüüd ühel hetkel uut kardaani vaja:
Paigaldasin nõnda, küll kasutades seda lehte ning karmi loogikat koostöös materjaliteadusega.
Kumm töötab survele, seega peab "kardaan olema peale käigukasti", mootori pöörlemissuuna suhtes.
Lisaks, see propeller on mis käigukasti otsa käib on tehnoloogiline abinõu ja peab istuma kokku käigukasti flantsiga.
Ununes võrdluspilt teha kus need niinimetatud nooled uuel ja vanal guibol risti vastupidi olid.
Õige jah, töö käigus läks jupp kütusevoolikut katki mis kütuselati külge ühendus, eks see käigukasti kättesaamine oli Enta poolt ka paras jõunumber.
Täna lähen kraabin hansaflex'i ukse taga sest nemad vist eelmise otsad pressisid... hea, et see neetud võrdlusjupp hommikul teise autosse jäänud, rsk.
Tags:
Re: Kirsipuu 244
põõrake tähelepanu vanakooli varuosade töökindlusele: kummileevendi tootja on lääne saksamaa, noorematele ksf-le teadmiseks, et see riik kadus maamunalt aastal 1989
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Kirsipuu 244
supp kirjutas:põõrake tähelepanu vanakooli varuosade töökindlusele: kummileevendi tootja on lääne saksamaa, noorematele ksf-le teadmiseks, et see riik kadus maamunalt aastal 1989
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Kirsipuu 244
Eks see guibo sõidaks tehaseseades veel aastaid...
Kojusõidul ilmnes kaks probleemi:
Roolivõimendi/roolilatt mis roolimisest jõusaalielamuse teeb.
~5K rpm limiit millest ikka üle ei saa...
Peab kogu seda elu arvutiga logima, et teada saada mis piirab.
Rpm, boost, lambda, EGT võiks samal kaardil millelegi osutada.
Tahaksin ülevaatuse teha, aga selle jaoks on uusi numbritulesid vaja...Supp?
Kojusõidul ilmnes kaks probleemi:
Roolivõimendi/roolilatt mis roolimisest jõusaalielamuse teeb.
~5K rpm limiit millest ikka üle ei saa...
Peab kogu seda elu arvutiga logima, et teada saada mis piirab.
Rpm, boost, lambda, EGT võiks samal kaardil millelegi osutada.
Tahaksin ülevaatuse teha, aga selle jaoks on uusi numbritulesid vaja...Supp?
-
- Foorumlane
- Postitusi: 70
- Liitunud: 15 Jaan 2012, 19:44
Re: Kirsipuu 244
Hea teada, et nooled näitavad flantsi suunda. Enamus inimesi seletab poldi suunast ja noh tee mis tahad ei ole vahet kummal pool on poldipeaj a kummal pool mutter.
Ma oma loogikaga arvasin, et kuna seal kummi sees on traadid siis võiks ta tõmbele töötada.
Ilmselt peaks (kui tõmbele tööle panna) õhukesest plekist tükid tegema, mis jõudu üle aitavad kanda ja samas painduvust väga ei mõjuta.
Ma oma loogikaga arvasin, et kuna seal kummi sees on traadid siis võiks ta tõmbele töötada.
Ilmselt peaks (kui tõmbele tööle panna) õhukesest plekist tükid tegema, mis jõudu üle aitavad kanda ja samas painduvust väga ei mõjuta.
Re: Kirsipuu 244
Eile ajasin lõpuks näidikutele arvuti taha...
Ükski kord piirajasse ei saanud, enne lõppes vedu muudel põhjustel.
2. käigu tõmme:
5K rpm peal läheb segu alla 12ne ja 5.5K peal on põlemisega kõik.
APC hakkab ka alles päris lõpus toimetama, juu siis pole detonatsiooni/ülerõhku kuulda.
3. käigu tõmme:
Rõhutõus pole nõnda agressiivne ja suudab 6K alla ära venitada.
Esimese kahe logi pealt on näha, et LH2.4, nagu lubatud, lased ~0,3...05bar ülerõhu juures lambda lahti ja hakkab kaardi järgi sõitma.
Koostöös 10% suuremate pihustitega kustutab see aga oluliselt leeki.
3K peal on juba 1bar järgi ning APC'l käed tööd täis
AFR samal ajal muidugi läheb allapoole igasugust arvestust.
5. käigu tõmme:
Olin parasjagu "ülesõidul" et tagasipööre teha ja linna tagasi suunduda kui otsustasin 90km/h 5. käiguga WOT kasuks.
Nagu pildilt näha kestis see loetud sekundi kuniks rõhk üles(1,287bar) läks ja sidur läbi libises.
4. käigu tõmme:
Hiljem proovisin et kas ka 4. läbi tõmbab ja sain päris kiiresti enamvähem jaatava vastuse.
Ennetasin ja lasin kiirelt maha.
Täna suutsin ka 2. käigu kusagl üleval lõpu lähedal hetkeks läbi libistada seega on asi päris nutune...
Suure ringi küsimus, kes mulle selle kaardi põhjal LH2.4 pihustid ära skaleeriks?
Ükski kord piirajasse ei saanud, enne lõppes vedu muudel põhjustel.
2. käigu tõmme:
5K rpm peal läheb segu alla 12ne ja 5.5K peal on põlemisega kõik.
APC hakkab ka alles päris lõpus toimetama, juu siis pole detonatsiooni/ülerõhku kuulda.
3. käigu tõmme:
Rõhutõus pole nõnda agressiivne ja suudab 6K alla ära venitada.
Esimese kahe logi pealt on näha, et LH2.4, nagu lubatud, lased ~0,3...05bar ülerõhu juures lambda lahti ja hakkab kaardi järgi sõitma.
Koostöös 10% suuremate pihustitega kustutab see aga oluliselt leeki.
3K peal on juba 1bar järgi ning APC'l käed tööd täis
AFR samal ajal muidugi läheb allapoole igasugust arvestust.
5. käigu tõmme:
Olin parasjagu "ülesõidul" et tagasipööre teha ja linna tagasi suunduda kui otsustasin 90km/h 5. käiguga WOT kasuks.
Nagu pildilt näha kestis see loetud sekundi kuniks rõhk üles(1,287bar) läks ja sidur läbi libises.
4. käigu tõmme:
Hiljem proovisin et kas ka 4. läbi tõmbab ja sain päris kiiresti enamvähem jaatava vastuse.
Ennetasin ja lasin kiirelt maha.
Täna suutsin ka 2. käigu kusagl üleval lõpu lähedal hetkeks läbi libistada seega on asi päris nutune...
Suure ringi küsimus, kes mulle selle kaardi põhjal LH2.4 pihustid ära skaleeriks?
Re: Kirsipuu 244
Kogu see siduri pull kipub järjekordselt parajaks ehitamiseks minema.
Hüdro pealt sidur, 240mm ketas ja korv, võibolla uus hooratas...
Kui saaks kindel olla, et on mingi odavam viis kogu seda kompotti pidama saada ja sõidetavaks jätta siis palun andke teada.
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/drivlina/index.html
Kellelgi kuuelabalise kettaga kogemusi on?
Hüdro pealt sidur, 240mm ketas ja korv, võibolla uus hooratas...
Kui saaks kindel olla, et on mingi odavam viis kogu seda kompotti pidama saada ja sõidetavaks jätta siis palun andke teada.
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/drivlina/index.html
Kellelgi kuuelabalise kettaga kogemusi on?
- Romm
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2455
- Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
- Asukoht: rae vald,jüri lähedal
- Kontakt:
Re: Kirsipuu 244
Kurjad keeled raakisd, et saab ka hakkama korviga vaid, aga see on ca300e aga uus siduri kompl. On 550e jutt siis kolmelabalisest Sach perfomant....
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.
Re: Kirsipuu 244
Ma arvan, et kolmelabaline ei ole teemaks, see saeb korvi ja hooratta kiirelt ära ning saaks olema täielik lüliti.
Ainult kangem korv ei ole ka lahendus, sest seda ei jaksa trossiga käitada.
Üks variant oleks tavalisele korvile kuuelabaline sisse visata ja proovida kas peab...
Ainult kangem korv ei ole ka lahendus, sest seda ei jaksa trossiga käitada.
Üks variant oleks tavalisele korvile kuuelabaline sisse visata ja proovida kas peab...
Re: Kirsipuu 244
Kui tellid kindlasti leevendiga!
Ilma on ikka on/off type
Ilma on ikka on/off type
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: Kirsipuu 244
Guibo leevendab ja sealt edasi tagumised rehvid
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
-
- Foorumlane
- Postitusi: 70
- Liitunud: 15 Jaan 2012, 19:44
Re: Kirsipuu 244
Ei tea kas tohib su auto teema ühe lausega kokku võtta aga uutel foorumi lugejatel oleks hea end asjaga kurssi viia:
"Vana turbovolvo, mis eriti edasi ei käi, kastid ei kesta ja sidur on ka äärmiselt lahja."
Samas on ju tore, et veerand sajandit vana flexplate/guibo vähemalt järgi andis, mingile jõule nagu ikka viitaks. Ma südamest loodan, et sel suvel kolmanda käiguga kaks ilusat pikka üle 20cm laiust musta jutti maha suudad jätta ja esiveolistel tehaseseades pillidel ärplema tulla ei tasu.
"Vana turbovolvo, mis eriti edasi ei käi, kastid ei kesta ja sidur on ka äärmiselt lahja."
Samas on ju tore, et veerand sajandit vana flexplate/guibo vähemalt järgi andis, mingile jõule nagu ikka viitaks. Ma südamest loodan, et sel suvel kolmanda käiguga kaks ilusat pikka üle 20cm laiust musta jutti maha suudad jätta ja esiveolistel tehaseseades pillidel ärplema tulla ei tasu.
Re: Kirsipuu 244
Ma arvan ,et ta ehmatab juba mõnda niisamagi. Kes tavalisest liisingupannidega (ökomunadega) kärutajatest arvab, et vana Volvo võib olla kiire?
Jõudu ja jaksu masina ehitamisel.
Jõudu ja jaksu masina ehitamisel.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Kirsipuu 244
Tõsi on, et tegu on vanakooli turboga ja mingit ühtlast/tänapäevast astmaatiku hingamist pole.
Ühel hetkel köhatab kõri puhtaks ja annab labidaga selga.
Eelnevatelt graafikutelt on näha et see toimub üpris kiiresti 3K pöörde pealt.
Ühel hetkel köhatab kõri puhtaks ja annab labidaga selga.
Eelnevatelt graafikutelt on näha et see toimub üpris kiiresti 3K pöörde pealt.
Re: Kirsipuu 244
Seadsin esimesed sammud MS'i suunas või noh teise, sest Wideband on olemas.
Igatahes: 0 221 503 407
Ameerikamehed ja VEMS'i ässad ka soovitavad
http://www.turbobricks.com/forums/showt ... p?t=246170
https://shop.vems.hu/catalog/bosch-moto ... p-113.html
Kaak'iga käib äge kirjasõda, vaatame millal tal minust villand saab...
Igatahes: 0 221 503 407
Ameerikamehed ja VEMS'i ässad ka soovitavad
http://www.turbobricks.com/forums/showt ... p?t=246170
https://shop.vems.hu/catalog/bosch-moto ... p-113.html
Kaak'iga käib äge kirjasõda, vaatame millal tal minust villand saab...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist