No1-850 T5-R.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7602
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: No1-850 T5-R
Kuidas kolvi pind on? Kui natukegi kahtlane, siis soovitaks mingi asja sebida, et saaks veits jõudu rakendada kolbi tagasi surudes. Ise olen mingitel hetkedel kasutanud kombinatsiooni suurest mutrist, poldist ja plaadist vms. Mingi press on igaks petteks hea käepärast hoida, või tegutseda sellises kohas, kus sa saad selle endale tekitada vajadusel. Samuti võiks olla mingid peened tööriistad või traadijupid, selle kummi soonde meelitamiseks. Ise kasutasin kojamehe kummi seest tulevaid metallliistakaid. Teine küss on, et kuidas on õhutusniplitega lood, käivad ilusti? Kui mõned puruks keerad on ka puuks.
A muide kolb tasuks ära mõõta ka kui täpset mõõtu ei tea, et poes oskaksid öelda millised tihendeid vaja.Kolbe on 850/x70 l paaris erinevas mõõdus, erinevus mõned millimeetrid.
A muide kolb tasuks ära mõõta ka kui täpset mõõtu ei tea, et poes oskaksid öelda millised tihendeid vaja.Kolbe on 850/x70 l paaris erinevas mõõdus, erinevus mõned millimeetrid.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: No1-850 T5-R
Mina olen Frenkit'i pannud http://www.frenkit.es/
Automeister üks maaletoojatest.
Automeister üks maaletoojatest.
Re: No1-850 T5-R
kui silinder maas on , siis pole millegagi küss, lased kuuma niplile ja tuleb... teine asi on see, et pressiga pole midagi teha , kui asjad on õiges mõõdus ja manseti tagused roostest puhastatud, siis läheb kolb pöialdega sisse surudes. eelnevalt kolb muidugi selle vaseliiniga kokku tehes, mis kaasas on, mõnel punast värvi mõnel valget...
Ja kolvi pinna oleme lasknud liivapaaberiga täiesti puhtaks , mõnel üksikul juhul on jäänud väiksed rooste augukesed, mis on liialt sügavale sööbinud, kuid nendega pole probleeme olnud .
Ja kolvi pinna oleme lasknud liivapaaberiga täiesti puhtaks , mõnel üksikul juhul on jäänud väiksed rooste augukesed, mis on liialt sügavale sööbinud, kuid nendega pole probleeme olnud .
Re: No1-850 T5-R
Kolb tundus ilus sile, nippel peaks ka ilusti keerama. Millega oli aga probleem, on vooliku kinnitus. Lähen asjatan!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7602
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: No1-850 T5-R
Vooliku kinnitus? Miks seda vaja kiskuda?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: No1-850 T5-R
Selleks, et suport tööruumi viia ja töö steriilselt ära teha. Tänud vastajatele, töö tehtud!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: No1-850 T5-R
Midagi hakkab lõpuks ise ka rikki minema. ~2200/rpm lihtsalt polnud sädet või kütet ja nii umbes 3 korda.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: No1-850 T5-R
V70 ka sinu oma?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: No1-850 T5-R
no1 kirjutas:Kuidas ma talveks ohutult abs'i töövõime saan lõpetada?
eemaldad abs-i kaitsme, seda siis 850-nel, xc puhul pole kindel, aga arvatavasti sama lugu
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: No1-850 T5-R
8sajase puhul ei tea aga x70nel lõpetab sellise tegevuse peale ka spidokas töö.
Ehk aitab kui üks anduritest lahti võtta.
Ehk aitab kui üks anduritest lahti võtta.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: No1-850 T5-R
Minu omal kõigi eelduste kohaselt ABS'i aju kutu ja kaitsegi oli välja võetud. Spidokas toimis ja toimib siiamaani ilusti.
Re: No1-850 T5-R
Minu teada spidoka ühendati selle kaitsme taha alates 2005
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Valme ja 15 külalist