No1-850 T5-R.

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7602
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas Liiwaannus » 31 Mai 2013, 21:54

Kuidas kolvi pind on? Kui natukegi kahtlane, siis soovitaks mingi asja sebida, et saaks veits jõudu rakendada kolbi tagasi surudes. Ise olen mingitel hetkedel kasutanud kombinatsiooni suurest mutrist, poldist ja plaadist vms. Mingi press on igaks petteks hea käepärast hoida, või tegutseda sellises kohas, kus sa saad selle endale tekitada vajadusel. Samuti võiks olla mingid peened tööriistad või traadijupid, selle kummi soonde meelitamiseks. Ise kasutasin kojamehe kummi seest tulevaid metallliistakaid. Teine küss on, et kuidas on õhutusniplitega lood, käivad ilusti? Kui mõned puruks keerad on ka puuks.
A muide kolb tasuks ära mõõta ka kui täpset mõõtu ei tea, et poes oskaksid öelda millised tihendeid vaja.Kolbe on 850/x70 l paaris erinevas mõõdus, erinevus mõned millimeetrid.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

kenwuud
Kõva postitaja
Postitusi: 224
Liitunud: 16 Nov 2006, 13:14
Asukoht: väike-maarja

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas kenwuud » 01 Juun 2013, 00:51

Mina olen Frenkit'i pannud http://www.frenkit.es/
Automeister üks maaletoojatest.

Kasutaja avatar
junga
Foorumi veteran
Postitusi: 558
Liitunud: 20 Veebr 2013, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas junga » 01 Juun 2013, 02:24

kui silinder maas on , siis pole millegagi küss, lased kuuma niplile ja tuleb... teine asi on see, et pressiga pole midagi teha , kui asjad on õiges mõõdus ja manseti tagused roostest puhastatud, siis läheb kolb pöialdega sisse surudes. eelnevalt kolb muidugi selle vaseliiniga kokku tehes, mis kaasas on, mõnel punast värvi mõnel valget...


Ja kolvi pinna oleme lasknud liivapaaberiga täiesti puhtaks , mõnel üksikul juhul on jäänud väiksed rooste augukesed, mis on liialt sügavale sööbinud, kuid nendega pole probleeme olnud .

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 01 Juun 2013, 09:29

Kolb tundus ilus sile, nippel peaks ka ilusti keerama. Millega oli aga probleem, on vooliku kinnitus. Lähen asjatan!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7602
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas Liiwaannus » 01 Juun 2013, 11:47

Vooliku kinnitus? Miks seda vaja kiskuda?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 01 Juun 2013, 12:57

Selleks, et suport tööruumi viia ja töö steriilselt ära teha. Tänud vastajatele, töö tehtud! :)
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 01 Aug 2013, 09:16

Midagi hakkab lõpuks ise ka rikki minema. ~2200/rpm lihtsalt polnud sädet või kütet ja nii umbes 3 korda.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 04 Sept 2013, 22:02

Paar masinat on üleliigsed, aga mis parata!
Pilt
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas allan » 05 Sept 2013, 14:05

V70 ka sinu oma?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 05 Sept 2013, 14:13

Isa
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 17 Jaan 2014, 15:44

Kuidas ma talveks ohutult abs'i töövõime saan lõpetada?
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas taavi » 18 Jaan 2014, 18:21

no1 kirjutas:Kuidas ma talveks ohutult abs'i töövõime saan lõpetada?


eemaldad abs-i kaitsme, seda siis 850-nel, xc puhul pole kindel, aga arvatavasti sama lugu
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas Leho » 18 Jaan 2014, 23:19

8sajase puhul ei tea aga x70nel lõpetab sellise tegevuse peale ka spidokas töö.

Ehk aitab kui üks anduritest lahti võtta.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
mihkel-m
Kõva postitaja
Postitusi: 162
Liitunud: 25 Veebr 2013, 00:42
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas mihkel-m » 19 Jaan 2014, 01:33

Minu omal kõigi eelduste kohaselt ABS'i aju kutu ja kaitsegi oli välja võetud. Spidokas toimis ja toimib siiamaani ilusti.

Kasutaja avatar
Interv
Foorumi veteran
Postitusi: 530
Liitunud: 05 Dets 2011, 10:25

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas Interv » 19 Jaan 2014, 12:35

Minu teada spidoka ühendati selle kaitsme taha alates 2005


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Valme ja 15 külalist