Müüdud: volvo v70 t5 jx 1999

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
jx
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 08 Apr 2009, 13:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Müüdud: volvo v70 t5 jx 1999

PostitusPostitas jx » 07 Okt 2009, 16:27

tervist

tutvustan siinsele perele ka oma masinat mis sai ostetud tartust kevadel. tegu siis 1999. aasta universaal volvoga millel kapoti all 2,3 176kw turbo mootor. salongis naeratab vastu nahksisu, 4x el aknad, kliimaautomaatik, navigatsioon, orginaal stereo, püsikiiruse hoidja ja auto telefon(nokia). väljast auto on hõbedane metallik, 17 tollised valuveljed, tehase antitiib...

autoga üldiselt rahul... esivanematele hea piima poest otsimise auto... kere väga hea vaadates läbisõitu, veermik ja mootor viimase peal v.a turbo kuum koda oli lõhki ja praegu pole plokikaant... jep auto ei sõida momendil ja otsin mitmendat kuud meeleheitlikult uut kaant. vana kaane sõitis üks esivanematest kõveraks ja mõrad tulid sellest sisse( ilma veeta ikka ei sõida jh)...

esialgu jutust aitab ja mõningad pildid:
Viimati muutis jx, 13 Aug 2021, 09:00, muudetud 2 korda kokku.

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 07 Okt 2009, 16:42

Korraliku mootori ja turbo leiad Rootsist.
Ja hinnadki seal ok.

Kena auto muidu!
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
jx
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 08 Apr 2009, 13:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas jx » 07 Okt 2009, 16:45

mootor korralik ja turbo samuti( hülsidel hoonimis jäljed näha), vaja ainult kaant mille nädala lõpus hea õnne korral saab...

Kasutaja avatar
arx
Kõva postitaja
Postitusi: 249
Liitunud: 06 Jaan 2008, 21:32
Asukoht: Rakvere

PostitusPostitas arx » 07 Okt 2009, 17:19

Näita ka sisust piltte
VOLVO S80 2.4 125kw
Pilt
Palju kasulikku igale VOLVO omanikule
http://www.matthewsvolvosite.com/volvo-repair-database/

Kasutaja avatar
jx
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 08 Apr 2009, 13:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas jx » 07 Okt 2009, 17:56

nv tulevad pildid kui maale saan...

Kasutaja avatar
Romm
Foorumi veteran
Postitusi: 2455
Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
Asukoht: rae vald,jüri lähedal
Kontakt:

PostitusPostitas Romm » 08 Okt 2009, 09:54

kui vett ei olnud keeras see ka suht tõenaoliselt turbo ka peeti.kena masin mudu.
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.

Kasutaja avatar
jx
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 08 Apr 2009, 13:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas jx » 08 Okt 2009, 12:07

turbo elus... õnneks :D

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 08 Okt 2009, 12:25

agas muud miskit kui kaanele väikesed lihvimised ja asjad ning motole peale :) Masin ise paistab päris kenake
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
jx
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 08 Apr 2009, 13:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas jx » 08 Okt 2009, 12:58

selles asi ongi et ei saa vana kaant kasutada kuna esiteks kõver( saaks muidugi lihvida), teiseks mõrad põlemiskambris( mööda küünlakeeret, ja klappide vahel) >:-o

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 08 Okt 2009, 13:15

Sinna mingit vabalthingava kaant (koos agressiivsemate nukkadega) ei saa istutada?
Saaksid veits jõudu ka juurde.

Tanel v Rommi äkki teavad selle kohta midagi kommenteerida.
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 08 Okt 2009, 13:26

Mõtlesingi uus kaas ikka tee ennem kenasti korda, lihvi kanalid puhtaks jne. Saad natukese ikka minekut juurde :)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Romm
Foorumi veteran
Postitusi: 2455
Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
Asukoht: rae vald,jüri lähedal
Kontakt:

PostitusPostitas Romm » 08 Okt 2009, 15:04

rida viitel kõik kaaned samad, pole seal vahet.vabalt hingava nukad on paremad sest jõukõver on ühtlasem aga nendele soovitatakse regullitavad nuka rattad panna.sellest oskab paremini nüüd tanel rääkida.
Lihvimisest rääkides saad kanaleid suht palju lihvida ja ka turbo kollet soovitan lihvida turbo poolsest otsast.
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 08 Okt 2009, 16:16

Rommi kirjutas:rida viitel kõik kaaned samad, pole seal vahet.vabalt hingava nukad on paremad sest jõukõver on ühtlasem aga nendele soovitatakse regullitavad nuka rattad panna.sellest oskab paremini nüüd tanel rääkida.
Lihvimisest rääkides saad kanaleid suht palju lihvida ja ka turbo kollet soovitan lihvida turbo poolsest otsast.

tal ju uuem mootor ja jahutus kanalid on neil teised. icmanilt ta võttis kaane aga ei istunud kokku
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
jx
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 08 Apr 2009, 13:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas jx » 08 Okt 2009, 17:05

Tanel kirjutas:
Rommi kirjutas:rida viitel kõik kaaned samad, pole seal vahet.vabalt hingava nukad on paremad sest jõukõver on ühtlasem aga nendele soovitatakse regullitavad nuka rattad panna.sellest oskab paremini nüüd tanel rääkida.
Lihvimisest rääkides saad kanaleid suht palju lihvida ja ka turbo kollet soovitan lihvida turbo poolsest otsast.

tal ju uuem mootor ja jahutus kanalid on neil teised. icmanilt ta võttis kaane aga ei istunud kokku


täpselt nii... kaaned väliselt sarnased aga kokku ei istu nukkvõll ja kambri kaan...
Aidates teistel saavutada mida nemad soovivad, saad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/

Kasutaja avatar
ural
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Sept 2006, 13:03

PostitusPostitas ural » 03 Dets 2009, 16:39



Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist