(NB! pilt on 2009 aastast)
V70 T5
Ajalugu…sellel autol on märkimisväärselt pikk ja korralik.
Lähema 3 aasta jooksul tehtud tööde nimekiri:
Esisillas vahetatud: sisemised ja välimised roolivarda otsad, sh 3D sillastend. Õõtshoovad, esimesed amordid+ tugilaagrid, esirattalaagrid, stabikakondid. Esi pidurikettad+ klotsid+ sadulate taastamine. Veovõlli tugilaager.
Tagasillas vahetatud: seisupiduri trossid, klotsid, õlakud, reg. hoovad. Tagumised piduriklotsid, sadulad, pidurikettad, rattalaagrid, amordid, vedrud.
Mootori juures vahetatud:
Originaal küünlad, 4 süütepooli, hammasrihma komplekt+ veepump+ jahutusvedelik. Jahutusradikas, kliimapumba laager, abiseadmete rihm koos rullikutega, paisupaak koos kummilõdvikutega. Esimese lambda vahetus. Hooldused Iga 7500km tagant (mootori õli+ filter). (Teised filtrid vastavalt vajadusele).
Salongis vahetatud:
Soojendusradikas, kõik armatuurivalgustuse pirnid, juhiukse moodul remonditud.
Muud tööd: tagumise kojamehe süsteem, klaasipesu pump, tuleklaasid, udutuled, õhusuunaja, tagumise summutuja vahetus, jne jne.....
Jooksvalt on tehtud veelgi rohkem- kõik ei meenu.
Töökindluse etalon!
Kindlasti saabub mingi hetk, kus selle auto ajalugu lõpeb. See saab olema tõeliselt kurb päev.
Meenutades 10 aastat tagasi, siis oli „rist“ 5 see põhiline, kes mööda sellest autost alati ei saanud,
aga 2020 vaevlevad „rist“ 6- ed sama probleemi ees.
Volvol rammu jagub- sidurist pole veel keegi jagu saanud
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone