Leho S70;TDi ATM 1997

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 15 Veebr 2016, 01:46

Ausaltöeldes ei teagi kust need algselt pärit on. Ma kunagi tellisin neid terve peotäie. Tööpinge on neil 7-9 volti. Takisti tuleb selle järgi välja mõelda kui heledalt neid põlema tahad saada. Numbrituledes on umbes 7,5 volti ja salongis 8,5. Päris põhja ei tahtnud keerata sest siis oleks pidanud suuremad radikad ehitama.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Tags:

Kasutaja avatar
Risu
Foorumi veteran
Postitusi: 608
Liitunud: 07 Apr 2015, 14:06
Asukoht: Paide

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Risu » 15 Veebr 2016, 01:58

Leidsin vist õiged üles http://www.aliexpress.com/item/outsize- ... c58f9b42fa

Kui suuri takisteid ise seal numbrituledes kasutasid?
888BFF

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 15 Veebr 2016, 14:12

ALIst pole mul need kindlasti ostetud. Kui ma hästi meenutan siis on need ostetud otse tootjalt. Mul üks tuttav toob maale igast leedivärki. POOD
Minu oma on selline Pilt
LED ise on 3w ja takistid on numbrites 80Ω 10w siin on üks takk kahele ja laetules 20Ω 5w


Aga ALIs on kõige sarnasem see
http://www.aliexpress.com/item/High-Pow ... 39367.html
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 17 Veebr 2016, 19:06

Pikk käivitus külmaga ajas mind lõpuks tööriista valmistama.
Pilt

Aga kui nüüd asjaks läks siis väljas nii külm, et nu ei saa kuidagi mootorit vajaliku temperatuurini, et Injection Timing testi teha.
Korra sain näidu kätte ja tean kuhupoole keerama peab aga peale keeramist on kõik, nu ei tule temp üles.

Peab soojemal ajal uuesti tegema.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7609
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Liiwaannus » 18 Veebr 2016, 23:02

Aja mootor kuumaks ja jäta seisma garaaži, mootori soojus kütab pumpa jms. Võib õnnestuda, mu omal kuidagi nii meelitasime hypno juures tempi paika.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 19 Veebr 2016, 00:17

Esimesel korral kui olin näidu kätte saanud siis tulin pikema sõidu pealt, natuke aega oli ja juba kukkus kütusetemp alla. Töö ajal oli masin garaasis ja pool tundi küpsetasin seda aga ei saanud kumbagi tempi enam üles. ~5kaadi jäi puudu. Aga eks ma järgmine nädal vaatan kui jälle tööle lähen siis saab jälle pikemaid otsi teha.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7609
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Liiwaannus » 19 Veebr 2016, 23:51

Mõtlesin, et lase kuumaks ja jäta seisma. Nii 10 min vms, et mootori jääksoojus ajab kapotialuse kuumaks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 22 Veebr 2016, 21:29

Täna sai peale tööd jälle arvuti külge ja eelmine nädal tunde järgi ajastus on enamvähem 0 kraadi.
Sai jälle kiirelt kaaned maha ja sättima.

Esimese hooga keerasin küll vales suunas ja näit oli lausa 1,5

aga päris hea sai lõpuks

Pilt
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 02 Mär 2016, 15:20

Nädalavahetuse käis autol peaaegu nagu kaksikvend külas. :)
Pilt
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

janar103
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 19 Dets 2013, 14:43

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas janar103 » 02 Mär 2016, 15:51

Leho kirjutas:Nädalavahetuse käis autol peaaegu nagu kaksikvend külas. :)

Äkki oli õde hoopis? :)
MB A-class AMG style

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 08 Mär 2016, 22:59

Lammutasin ma katkist ABS andurit auto küljest ära ja avastasin, et summuti üks kinnitus on puha ära roostetanud.
Ainult mingid tüükad olid hoidjates alles.
Pilt

Kuna auto küljes keevitama ei tahtnud hakata ja akuotsa kah maha ei viitsinud võtta, sai käepärastest vahenditest garaages uus klamber/kinnitus tehtud.
Pilt

Nüüd on vähemalt summi viimane ots jälle toetatud ja ei ole ohtu, et asi ära peaks kukkuma
Saba alt kah pilti
Pilt

Kui nüüd uue ABSi anduri kah kätte saaks ..... aga sellele lähen ma homme järgi.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 13 Mär 2016, 22:28

Oli jälle üle pika aja produktiivne nädalavahetus.

Olin juba eelnevalt mitu tihendit valmis ostnud ja sai nende vahetus lõpuks ette võetud.
Kõigepealt sai roolivõimu pumba õlipaagi tihendivahetus ette võetud. Aga hooletu tööriistaga ümberkäimise tõttu suutsin
potsiku tagasivoolu toru ära murda. Õnneks on koht kus enamus selliseid kuluosasid saadaval ja saigi tiir AAVIKU küla taga ära käidud.

Kui juba roolivõimupump eest ära oli sai ka ära vahetatud kunagi geneka remondi käigus paigaldatud odav TYCO pingeregulaator õige BOSCH regulaatori vastu. Nüüd ei ole vaja peale käivitamist kergelt gaasi anda, et laadimine tööle hakkaks.

Uus tops küljes sai ka klapikambri kaane tihend ära vahetatud.
Õige tihendi leidmine oli ikka päris suur kunsttükk aga kui auto VW transporteriks nimetada sai lõpuks õige tükk leitud.
Sama vw nime kasutades leiab ka selle karterituulutuse tihendi.

Pilti kah uue tihendiga.
Pilt

Vana tihend oli nagu plastmass
jäägid
Pilt

Lihtsalt infona tihendi elring tootja kood on selline.
Pilt
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

rih0
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 29 Juul 2015, 21:05

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas rih0 » 14 Mär 2016, 16:02

Antud tihendiga peab hermeetikut/silikooni ka toppima või jääb ilusti pidama ?

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 14 Mär 2016, 16:25

Seda saab varsti teada. Praegu läks ilma
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Mario_L » 14 Mär 2016, 17:11

kindlasti pane. või kui kasutad transporteri kaant ka, siis ei pea. tihendite mõõtude erinevused on igas kohas 0,5-1mm ja kui kaasi ka võrrelda, siis VW kaanes olev soon on madalam (rohkem tihendit tihendamiseks). Volvol on kaanes soon sügavam ja VW tihendist jääb veidi väheks. üldiselt jääb lekkima teravnurkades. sirged pinnad olen pidama saanud kerge üle pingutamisega.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist