YouTubes on ka Subaru-meeste poolt tellitud reklaami näha, kus XC90-t mustatakse, teistest rääkimata.
http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0 (vist on siit ka läbi käinud)
andrush: C30 1,8 ja 440SE 2,0
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
C30 ja lisad
Mul on väga põnev olnud seletada mis asi on mis, kirjutan siia enda lisad ja paari sõnaga mis toiming mingil lisal. Praeguseks ees 1500 ja mida rohkem sõidan seda enam rahule jään. Üllatuseks pean tunnistama, et 1,8 mootor kiirendab VÄGA hästi, tuleb vaid pöörded kuidagi üles saada
Approach tuled -autole lähenedes valgustab
Home Safe tuled -autost lahkudes valgustab
ABS pidurid - lisaks tundub et on ka pidurdusjõu kontroll või siis ise hajutab nii hästi.
audio juhtimine roolilt
DSTC - külglibisemise vältimise süsteem
Dynamic shassii -tagumik keerab järgi
EBA hädapidurdusabi -vilgutab tagatuledega -ei usu et muud teeb!
eelpingutusega turvavööd
elektrooniline kliimaseade
esitulede pesuseade -täielik saast, kojameestega ei anna võrrelda.
halogeen esituled -seletamatult hea valgustus, kui midagit häirib siis ehk ainult lähitulede kollakas toon.
IC - külgmised turvakardinad
IDIS - intelligentne juhi teavitamise süsteem -informeerib sirgel teel, mitte keset kurvi. Noh räägime siis pigem sellest, et kui DSTC tööle hakkab võiks ka piiksu teha mitte vilgutada hägust lambikest mida paanika olukorras niikuinii ei märka. Ja eriti hull asi on see turvavööde hoiatus, nimelt esmalt piiksub nii nagu kõigil, kui liikuma asud siis samavaikselt kui enne kuid kiirema tempoga ja siis ühel hetkel jääb stereo vait ning kõlaritest hakkab kostume meeletut pinisevat piiksumist
kell
KIR - integr. võtmega pult, kesklukustus
kõrvalistuja turvapadi
käetugi keskkonsoolis -võiks suurem olla ja reguleeritav.
nahkkattega käigukanginupp
nahkkattega käsipiduri kang
nahkrool
ohukolmnurk
pagasiruumikate
Performance audio, CD mängija -üllatavalt hea heli +mp3+mälupulk-iPod
PTC - elektriline kiirsoojendus -hakkab u.1,5minutiga sooja õhku tulema!!!
püsikiirushoidik
reguleeritav kõrvaliste
reisikompuuter -väidan et endiselt valetab kütusekulu kohta
sensoriga õhukvaliteedi süsteem -arvan et siiski taimeriga
SIPS - külgmised turvapadjad
tagavararatas 125/85 16
tagumine käetugi
valgustusega peeglid päikesesirmides - + laevalgustusega käigukang
varguskindlad rattapoldid
WHIPS - lülisamba vigastuste vältimissüsteem
välistemperatuuri näidik
Lisavarustus
FALSTERBO, tekstiil, Red
tekstiilmatid
Volvo alarm mahuanduriga
pimestamisvastane tahavaate peegel, -pole vaja toonida
päikeseprillide hoidja - mõeldud penskaritele, suured prillid sisse ei mahu.
High Performance audio -ennist juba kommenteerisin
ohutus- ja reg. pakett
talverehvid
auto klaasid on puldiga suletavad ja avatavad
puudust tunnen:
taskutest esiistme ees servas ja taga seljatoes
atm kastist
korra ka katuse luugist kui oli vaja üles vaadata
Approach tuled -autole lähenedes valgustab
Home Safe tuled -autost lahkudes valgustab
ABS pidurid - lisaks tundub et on ka pidurdusjõu kontroll või siis ise hajutab nii hästi.
audio juhtimine roolilt
DSTC - külglibisemise vältimise süsteem
Dynamic shassii -tagumik keerab järgi
EBA hädapidurdusabi -vilgutab tagatuledega -ei usu et muud teeb!
eelpingutusega turvavööd
elektrooniline kliimaseade
esitulede pesuseade -täielik saast, kojameestega ei anna võrrelda.
halogeen esituled -seletamatult hea valgustus, kui midagit häirib siis ehk ainult lähitulede kollakas toon.
IC - külgmised turvakardinad
IDIS - intelligentne juhi teavitamise süsteem -informeerib sirgel teel, mitte keset kurvi. Noh räägime siis pigem sellest, et kui DSTC tööle hakkab võiks ka piiksu teha mitte vilgutada hägust lambikest mida paanika olukorras niikuinii ei märka. Ja eriti hull asi on see turvavööde hoiatus, nimelt esmalt piiksub nii nagu kõigil, kui liikuma asud siis samavaikselt kui enne kuid kiirema tempoga ja siis ühel hetkel jääb stereo vait ning kõlaritest hakkab kostume meeletut pinisevat piiksumist
kell
KIR - integr. võtmega pult, kesklukustus
kõrvalistuja turvapadi
käetugi keskkonsoolis -võiks suurem olla ja reguleeritav.
nahkkattega käigukanginupp
nahkkattega käsipiduri kang
nahkrool
ohukolmnurk
pagasiruumikate
Performance audio, CD mängija -üllatavalt hea heli +mp3+mälupulk-iPod
PTC - elektriline kiirsoojendus -hakkab u.1,5minutiga sooja õhku tulema!!!
püsikiirushoidik
reguleeritav kõrvaliste
reisikompuuter -väidan et endiselt valetab kütusekulu kohta
sensoriga õhukvaliteedi süsteem -arvan et siiski taimeriga
SIPS - külgmised turvapadjad
tagavararatas 125/85 16
tagumine käetugi
valgustusega peeglid päikesesirmides - + laevalgustusega käigukang
varguskindlad rattapoldid
WHIPS - lülisamba vigastuste vältimissüsteem
välistemperatuuri näidik
Lisavarustus
FALSTERBO, tekstiil, Red
tekstiilmatid
Volvo alarm mahuanduriga
pimestamisvastane tahavaate peegel, -pole vaja toonida
päikeseprillide hoidja - mõeldud penskaritele, suured prillid sisse ei mahu.
High Performance audio -ennist juba kommenteerisin
ohutus- ja reg. pakett
talverehvid
auto klaasid on puldiga suletavad ja avatavad
puudust tunnen:
taskutest esiistme ees servas ja taga seljatoes
atm kastist
korra ka katuse luugist kui oli vaja üles vaadata
440SE 2,0bens V40SE 1,6bens & S90 D5 AWD
tanel695 kirjutas:mida kujutab endast (Dynamic shassii -tagumik keerab järgi)
tagu rattad ka keeravad?
jääme pilte ootama
see on see asi, mida volvot mitte tundev remondimees ütleb, et sul on tagapuskid läbi, tegelikult aga need ongi lahtised, tänu millele jah, tagarattad lähevad all viltu, seda on ka sõites tunda. Isegi 850-el olid need juba olemas.
440SE 2,0bens V40SE 1,6bens & S90 D5 AWD
PRETENSIOONID!
Kes idioot on C30-s hakkama saanud järgnevaga:
-eemaldas taskud esiistemete esiservast.
-eemaldas taskud seljatugedest.
-on küljepeegilte aerodünaamika sedavõrd geniaalselt konstrueerinud, et suurema veega ENAMUS vett korpuselt peegli pinnale satub ja seeläbi peegli mõne minutiga määrib.
-paigutas vähem kui 4 liitrise aknapesu vedeliku paagi esiklaasi alla, mida täites 3,5liitri pealt hakkab meeletult vahtu üle ajama. Vähe sellest et anum on väike, ununes ilmselt ka asjaolu, et auto tuledepesurid saavad pesuvahendit sellest samast anumast.
-miks peab käigukangi ümber olema see küpsisepuru kogumise koht, miks seda katet ei võinud tõmmata suunaga üles?
-kes geenius üle-üldse esitulede kojamehed asendas kesiste "survepesuritega".
-tagaluugi kojamees, võiks uuel autol siiski klaasi tõmmata ilusti puhtaks ja üleni, mitte võbiseda kaootiliselt.
-konstrueeris kütusepaagi korgi sedasi, et selle peab sinna sisse panema täpselt samas asendis nagu välja võtsid?
-kütusepaagi korgil on selline plastikust nöörike küljes, mis hoiab korki kadumast, kas seda poleks võinud luua nii, et korki avades see nöörike sõlme ei läheks?
-10 aastaga võiks siiski õppida täpset kütusekulu mõõdikut konstrueerima, näitab keskmiseks 7,7 kuigi tegelikult jagades kulunud liitrid läbisõiduga ja korrutades 100ga saan kuluks 6,4.
-Manuaal kasti püsikiiruse hoidja võiks ka mäkke tõustes hoida kiiruse paigal, mitte aga pöörded.
-eemaldas taskud esiistemete esiservast.
-eemaldas taskud seljatugedest.
-on küljepeegilte aerodünaamika sedavõrd geniaalselt konstrueerinud, et suurema veega ENAMUS vett korpuselt peegli pinnale satub ja seeläbi peegli mõne minutiga määrib.
-paigutas vähem kui 4 liitrise aknapesu vedeliku paagi esiklaasi alla, mida täites 3,5liitri pealt hakkab meeletult vahtu üle ajama. Vähe sellest et anum on väike, ununes ilmselt ka asjaolu, et auto tuledepesurid saavad pesuvahendit sellest samast anumast.
-miks peab käigukangi ümber olema see küpsisepuru kogumise koht, miks seda katet ei võinud tõmmata suunaga üles?
-kes geenius üle-üldse esitulede kojamehed asendas kesiste "survepesuritega".
-tagaluugi kojamees, võiks uuel autol siiski klaasi tõmmata ilusti puhtaks ja üleni, mitte võbiseda kaootiliselt.
-konstrueeris kütusepaagi korgi sedasi, et selle peab sinna sisse panema täpselt samas asendis nagu välja võtsid?
-kütusepaagi korgil on selline plastikust nöörike küljes, mis hoiab korki kadumast, kas seda poleks võinud luua nii, et korki avades see nöörike sõlme ei läheks?
-10 aastaga võiks siiski õppida täpset kütusekulu mõõdikut konstrueerima, näitab keskmiseks 7,7 kuigi tegelikult jagades kulunud liitrid läbisõiduga ja korrutades 100ga saan kuluks 6,4.
-Manuaal kasti püsikiiruse hoidja võiks ka mäkke tõustes hoida kiiruse paigal, mitte aga pöörded.
440SE 2,0bens V40SE 1,6bens & S90 D5 AWD
pretensioonid
Sinu pretensioonidele tuli IA vastus:
Kes kurat autot ostes nii palju mõtleb?
Aga vaata parem peeglisse!
Kes kurat autot ostes nii palju mõtleb?
Aga vaata parem peeglisse!
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist