Teagi nüüd kas rõõmustada selle üle, et saab jälle miskit kirjutada või siis nutta, et auto katki ja peab remontima.
Kõik algas sellest, et tuli ju talverattaid mõni nädal tagasi alla keerata. Siis kiire silla ülevaatuse käigus avastasin, et ühel sharniiril on kumm katki.
Kuna mul ju need kiirelt vahetatavad siis sai kohe kogu asi uus ostetud. Peale selle vahetamist aga tuli sinnasamasse püstakusse jõle kolks sisse.
Umbes nagu oleks see uus sharniir vigane. Aga ei hoopiski katki oli vedru ülemine tugipuks (tugilaagriks seda nimetada tegelikult ei saa kuidi enamus poode seda nii teevad. Laager ise on ju eraldi tükk) Tuleb välja, et SWAG puks kannatab sõita natuke üle 100k.
Puks vahetatud. Jälle vaikus majas. Muidugi puksi vahetamise käigus avastasin, et mootori õlifiltri jalg mida kutsutakse ka õliradiaatoriks lekib.
Tihendi leidmine oli muidugi omaette ooper. Volvo OEM koodiga otsides leiab küll aga tarneaeg algas 2 nädalast kuni ühe kuuni erinevates poodides. Võttes aga VW koodi oli se kohe olemas mine aga järgi. Hind oli kah poole odavam.
Tihend olemas tekib nüüd küsimus, kas vahetada see kohe ära või sõita veel 1,5k ja teha see koos õlivahetusega.
Ja nüüd eile tagatipuks tegi üks esipidur trikki ja otsustas osaliselt peale jääda. Peab ikka pidurihooldust tihedamini tegema kui korra kahe aasta jooksul. Õnneks sai nii vähe sõidetud, et ketas kuumast kõvaraks ei tõmmanud.