6. leht 8-st

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 20 Nov 2018, 07:59
Postitas amazon86
Pole HU seeria makkidel keerulist midagi, maki taga vastav pistik olemas. Vastavaid üleminekuid saab netist või ostad Oomipoest vajalikud jubinad ja teed ise, omal läks alla 5 €.
http://www.discountcarstereo.com/AiH-VOL.html

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 20 Nov 2018, 08:16
Postitas PorisedRattad
amazon86 kirjutas:Pole HU seeria makkidel keerulist midagi, maki taga vastav pistik olemas. Vastavaid üleminekuid saab netist või ostad Oomipoest vajalikud jubinad ja teed ise, omal läks alla 5 €.
http://www.discountcarstereo.com/AiH-VOL.html


Peab vist jah ise käed külge panema. Teadmised on olemas, jootekolb on olemas ja mingisugused käed kasvavad ka õlgadest välja.
Eks see ole see pealehakkamise asi, mis ei taha algata :D .

Pealegi NoorTehnik tegi pakkumise ainult juhtmestiku paigaldamise eest 190.- . Sellist raha sellise töö eest ma ei ole nõus maksma, seega ainuke võimalus on ise see töö 1 päevaga ära teha ja ca 150 euri on taskusse pandud :D

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 20 Nov 2018, 08:55
Postitas Leho
No juhtmete paigaldus küll tervet päeva ei võta.
Aga kui palju filter ise maha võtab ei oska öelda. Läheb see ju võimendisse edasi seega suurt vahet ei ole.

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 20 Nov 2018, 19:13
Postitas Mario_L
HU seeria makile peaks sobima sama juhe, mis SC makile ja selle teed valmis vähem, kui 2 euro eest, kui otsustad õlut mitte osta. :D

olen isegi varem imestanud, et sedaanil on tagaistmes väiksemad elemendid kui vagunil...

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 21 Nov 2018, 07:01
Postitas PorisedRattad
Mario_L kirjutas:HU seeria makile peaks sobima sama juhe, mis SC makile ja selle teed valmis vähem, kui 2 euro eest, kui otsustad õlut mitte osta. :D

olen isegi varem imestanud, et sedaanil on tagaistmes väiksemad elemendid kui vagunil...


sedaanidel läheb põhirõhk eesmiste uste ja tagaakna all olevatesse kõlaritesse.

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 21 Nov 2018, 21:17
Postitas Mario_L
Jutt oli siiski istmesoojendusest, mitte kõlaritest. :)
Aga kõlari osas jutt õige jah. Ette paned komponendid, tviitrid armatuuri, ukse sees mütsub keskmine ja taga aknalauale sobivad täpselt 8" freeairid mängima ja kaob ära mölaka kasti vajadus ning mängib sigahästi. :) Pead vaid 2 kanaliga võimendi leidma ja selle kuhugi ilusti ära pakkima.

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 14 Okt 2019, 23:35
Postitas Leho
Vat kui igav auto Viimasest postitusest on peaaegu aasta möödas. Ja ega praegugi midagi tarka kirjutada pole.
Ainult kalla ja talla.

Panen lihtsalt ühe pildi Pilt

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 02 Dets 2019, 15:21
Postitas Leho
Teagi nüüd kas rõõmustada selle üle, et saab jälle miskit kirjutada või siis nutta, et auto katki ja peab remontima.

Kõik algas sellest, et tuli ju talverattaid mõni nädal tagasi alla keerata. Siis kiire silla ülevaatuse käigus avastasin, et ühel sharniiril on kumm katki.
Kuna mul ju need kiirelt vahetatavad siis sai kohe kogu asi uus ostetud. Peale selle vahetamist aga tuli sinnasamasse püstakusse jõle kolks sisse.
Umbes nagu oleks see uus sharniir vigane. Aga ei hoopiski katki oli vedru ülemine tugipuks (tugilaagriks seda nimetada tegelikult ei saa kuidi enamus poode seda nii teevad. Laager ise on ju eraldi tükk) Tuleb välja, et SWAG puks kannatab sõita natuke üle 100k.

Puks vahetatud. Jälle vaikus majas. Muidugi puksi vahetamise käigus avastasin, et mootori õlifiltri jalg mida kutsutakse ka õliradiaatoriks lekib.

Tihendi leidmine oli muidugi omaette ooper. Volvo OEM koodiga otsides leiab küll aga tarneaeg algas 2 nädalast kuni ühe kuuni erinevates poodides. Võttes aga VW koodi oli se kohe olemas mine aga järgi. Hind oli kah poole odavam.
Pilt

Tihend olemas tekib nüüd küsimus, kas vahetada see kohe ära või sõita veel 1,5k ja teha see koos õlivahetusega.



Ja nüüd eile tagatipuks tegi üks esipidur trikki ja otsustas osaliselt peale jääda. Peab ikka pidurihooldust tihedamini tegema kui korra kahe aasta jooksul. Õnneks sai nii vähe sõidetud, et ketas kuumast kõvaraks ei tõmmanud.

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 02 Dets 2019, 19:51
Postitas Leho
Tõmbasin teise poole kah igaksjuhuks täna lahti.
Sellel olid kah liugtapid mingi jamaga koos. Õnneks traathari aitas ja nüüd jälle liiguvad oma pesas ilusasti.

Pilt

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 02 Dets 2019, 20:56
Postitas hypnotiza
Leho kirjutas:vedru ülemine tugipuks (tugilaagriks seda nimetada tegelikult ei saa kuidi enamus poode seda nii teevad. Laager ise on ju eraldi tükk) Tuleb välja, et SWAG puks kannatab sõita natuke üle 100k.

Tihendi leidmine oli muidugi omaette ooper. Volvo OEM koodiga otsides leiab küll aga tarneaeg algas 2 nädalast kuni ühe kuuni erinevates poodides. Võttes aga VW koodi oli se kohe olemas mine aga järgi. Hind oli kah poole odavam.

Tihend olemas tekib nüüd küsimus, kas vahetada see kohe ära või sõita veel 1,5k ja teha see koos õlivahetusega.


Tugipadi selle padja nimeks :D
Tihendit oleks võinud meilt küsida, riiulis olemas kohapeal.
Vaheta see ikka koos õliga - õlifilter tuleb niikuinii ära võtta.

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 02 Dets 2019, 21:46
Postitas Leho
Eks ma oleks veremoni juurde kah välja jõudnud. Lihtsalt leidsin veel lähemalt.

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 07 Veebr 2020, 18:12
Postitas Leho
Kole lugu küll kui oma garaažist oled puidutöökoja teinud ja siis pead oma autol õues õlivahetust tegema.

Pilt

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 07 Veebr 2020, 18:41
Postitas Liiwaannus
Mis taburette sa seal treid?

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 07 Veebr 2020, 19:44
Postitas Leho
Liiwaannus kirjutas:Mis taburette sa seal treid?


Kunstnikerdusega MEDkapid on preagu tootmises :)

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 06 Mai 2020, 23:25
Postitas Leho
Saab väheke kah siia kirjutada.

Täna peale töölt ära tulles otsustas auto, et ei ole siin midagi pehmotada ja siin surrakse nagu mees ilma turvavööd peale panemata.

Lühidalt juhi turvavöö ei tulnud välja. Peale pikka nikerdamist õnnestus seda ikka niipalju kätte saada, et see endale peale siduda.

Õnneks on vana halli masina varudes see tükk olemas ja ainult vaja välja vahetada.

Pilti kah vigurist
Pilt