Leho S70;TDi ATM 1997

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 20 Mär 2016, 19:28

Täna sai lõpuks valmis projekt mida tegelikult juba suvel alustasin aga millegipärast jäi pooleli.

Väike video.
http://www.youtube.com/watch?v=lnUFbPzm6BU

Nüüd saab aparaadi varem sooja/jahtuma panna.
KA turbo timer tuli asjaga kaasa.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Tags:

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7614
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Liiwaannus » 20 Mär 2016, 22:01

Cool
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas taavi » 21 Mär 2016, 11:02

mis firma seade on?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas valus. » 21 Mär 2016, 11:14

installi juhendeid või pilte pole? Jahedate ilmadega päris kasulik lisa.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 21 Mär 2016, 11:56

signa on Ameerikamaalt toodud CARVOX CX-999. Sama asi ainult puldid on teise korpusega
Ostes oli kohe kaasas ka käivitusmoodul, mis tuleb enamus asjadel eraldi juurde osta.
Lisaks ostsin ainult IMMO bypass mooduli. Selleks, et võtiti retsima ei peaks ja samas ei ole võti ka teibitud roolisamba külge.
Mooduli juhtimisega saab signa ise hakkama.
http://www.ebay.co.uk/itm/TRANSPONDER-I ... hcykVkNbcg
Pilt
Antenni pool mahtus ideaalselt sinna süüteluku ümber ära. Ja võtmekarp on polstri all peidus.
PiltPraegu vaatan, et peaks uue antenni rõnga kuskilt sebima. Kulunud ja katki teine.

Auto enda puhul oli vaja juurde leiutada niinimetatud safe to start lüliti. Oleks võinud ju panna lihtsalt kässari peale selle aga ei ole mul mitte harjumust seda iga kord peale tõmmata. Käimakasti enda juhtmestiku kallale ei tahtnud minna seega paigaldasin ühe mikrolüliti käimakangi hoovastiku juurde, et käivitada saab ainult P asendis. Seal on tegelikult paju ruumi igasugu leiutistele.

Ülejäänud paigaldus on juba lihtne ajad mööda elektri skeemi järge kust igasugu andurisignaale saada ja muudkui ühendad ära.

Starteri moodul oli küll vaja natuke ringi teha masina süüteluku eripärast aga see ei ole mingi kunst. Antud süütelukk annab ON asendis välja kolme suunda elekrtit millest kustub käivitamise hetkel üks ära. Seega tuli relee väljundile natuke kaableid juurde panna. Igaksjuhuks panin kõigile ette ka dioodid, et elekter tagurpidi joostes mingit jama ei korraldaks seal.

Lisaks tahab ta saada erald signaal tahoka pealt ja piduripedaalilt ning diisli puhul ka eelsoojendus küünaldelt.
Ise jätsin praegu ta bensuka reziimi sest ta ootab niisamagi piisavalt kaua peale süüte sisselülitamist starteri andmisega.



Signaplokk saaks hakkama ka akende sulgemisega aga selle juhtploki paigaldan suvel ära kui õues hea soe tööd teha on.
Plaan kasutada sellist asja.
http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Auto-Powe ... 2176170210
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 23 Mär 2016, 22:50

Vahepeal sai tegelikult ka boostikell välja vahetatud.
Kuna autos tuhatoosi nagunii sihtotstarbeliselt ei kasuta sai see üldse välja visatud.

Uus väiksema mõõduga kell mahtus täpselt sinna auku sisse.
Töötab küll
http://www.youtube.com/watch?v=AfyWZZ4lINc&
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 25 Mär 2016, 23:38

Njah täna vaatasin, et ikkagi laseb läbi mu uus klapikambrikaane tihend. Aga mitte nurkadest vaid just sealt lainetest mis pihustite juures.
Väike LIIM vahele ja kokku tagasi. Eks näis ....


PS: kui kedagi peaks minu eelmie BOOSTikell huvitama siis selle saab endale siit soetada
Pilt
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7614
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Liiwaannus » 26 Mär 2016, 08:38

Mis jublakas seal tuhatoosi augus veel oli paremas servas
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 26 Mär 2016, 09:14

Handsfree vastamisnupp. Mõned leheküljed eespool on juttu sellest.
viewtopic.php?f=25&t=11155&start=440
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 27 Mär 2016, 19:44

KRT sedaan näeb ikka jõle välja katuseraamidega.
Pilt

Vähemalt saab pikki asju tassida.
Pilt

Õnneks käivad need minutiga küljest ära ja ei pea neid koguaeg katusel hoidma.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7614
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Liiwaannus » 27 Mär 2016, 20:34

Raamid on head
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Mario_L » 27 Mär 2016, 21:14

ainuke viga on, et vihmase ilmaga tuleb kõigi nelja ukse kohalt vesi tuppa.. vähemalt sügisel jätsin ööseks peale ja hommikuks olid kõik 4 uksepolstrit märjad.. ega nad jah, hädapärast ongi. Universaalile on kasulikum katusereelingud panna ja sinna külge raamid osta.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 27 Mär 2016, 21:19

Eks need raamid sai soetatud just selleks otstarbeks, et seda redelit vedida. Muidu sõidaks 4sajase ja käruga.
Ei ole plaaniski neid alaliselt külge jätta. Sedaan muutub ikka väga koledaks nendega.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Volvo75 » 27 Mär 2016, 21:40

Minu S70 on ka raamid olnud....kõigil neljal tihendil on silikooni määritud...juu on box katusel olnud kui ta belgias või itaalias ringi vuras.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Leho S70;TDi ATM 1997

PostitusPostitas Leho » 29 Mär 2016, 23:57

Kur*di nüri on kaboti all umbmääraseid lekkeid taga ajada ja loota, et jupi vahetusest kasu on.
Täna jälle üllatas mootori aluse katte pealt kallakul välja valgunud vedelikuoja.

Omaarust sain nagu klapikambrikaanelekke ja roolivõimupumba paagi lekkest lahti.
Peale mootorikatte eemaldamist vahtis jälle märg pilt vastu.

Vaatasin, et pihustite tagasivoolu voolikud märjad. näpuga sorkides läks üks päris katki ka.
Mis siis ikka sobivat voolikut oli riiulist kohe võtta ja vahetasin juba kõik ära. Päris kivistunud oli se kumm juba.
Vanad muudkui lagunesid
Pilt

Peale vahetust sai mootor pealt jälle puhtaks pestud ja proovisõidule.
Hoovis tühikäigul tuksudes tundus pilt ilus. Kuskilt ei leemendanud. Väike tiir linnapeal ja....

Kodus tagasi oli kaboti alune jälle õline aga töödates ei paistnud jällegi kuskilt miskit jooksvat.
Seekord oli aga näha, et tegemist on punast värvi õliga ja kohapeal rooli keerutades ilmuski järjekordne FONTÄÄN.
Survetorul oli nii pisike auk sees, et silmaga ei näegi aga kui võimendi tööd teeb on purse suur.

Kuna asendustükki kohe võtta ei ole siis sai asi ajutiselt ära lapitud. Kolm kihti paksu seina ja liimiga termokahanevat läks peale ja leke kadunud
PiltEhk peab nädalavahetuseni vastu.

Nüüd järgneb teekond teadagi kuhu..... lootes, et sobiv voolik tal ikka olemas on.

KRT viimasel ajal kuidagi tihti autot vaja nokkida olnud. Se on see kui terve talv midagi ei tee :)
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 38 külalist