C70 99a ME7

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 12 Nov 2013, 09:17

Hetkel on auto olnud paar nädalat Tallinnas seadistamisel Jõujaamas. Seadistajaks on "Prj"

Kahjuks oli algul sisselaskes olevale plastikust torule mõra sisse tulnud (avastati seal) ja põhjustas rõhuleket.
Eks peab mingiaeg Rootsist tellima performance torude komplekti 375 euri eest.

Tags:

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 18 Nov 2013, 22:34

Kahjuks ei saanu auto seekord seadistatud. Järgmine aasta uuesti.
Suure tõenäosusega keevitan ise need alumiiniumist torud valmis, mis do88 müügis on, kui aega saan. Sel juhul lisan kindlasti ka pildimaterjali aga see kõik umbes 2 kuu pärast. Talveks jääb auto seisma.

Talve jooksul tehtavad tööd/asjad:
1. Torsen differ. 1200€ ---------------------------------------ostetud. gripper LSD. läks midagi 1170 €
2. Uus siduri komplekt, pole konkreetselt ära valinud kuid umbes 500 €----sachs race engineering707 sidurikorv. natuke üle 400 € ja sidur on puudu veel.
3. Sisselaske torustik- (teen ilmselt ise) do88 müügil koos saatmisega 375€
4. Tagasillas mõned puksid. 200€
5.Parem esimene laager 124€--------tehtud.
(6. Kui juhtub väga palju aega olema, siis veel suurem turbo. Max hind 1400€)-----jääb tegemata
Viimati muutis joss1357, 18 Jaan 2014, 19:04, muudetud 1 kord kokku.

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas wackou » 19 Nov 2013, 09:44

Mis differ täpsemalt on?
Mis sidurikorvi kasutad?

Kui turbot valid, siis hea spooliga on Garretti GTX seeria ja Turbonetics ka väärt.
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 19 Nov 2013, 22:29

wackou kirjutas:Mis differ täpsemalt on?
Mis sidurikorvi kasutad?

Kui turbot valid, siis hea spooliga on Garretti GTX seeria ja Turbonetics ka väärt.



Tänud turbo soovituse eest, nendel suht palju valikut selles seerias ka.
Hetkel oli korvina kasutusel 850 oma koos Pidurimeistri poolt pandud sidurikattega. Talvel läheb kas spec´i mingi kompekt või kombieerin ise midagi. Kuuldavasti sobib audi 707 sidurikorv ka- tahaks spec´i ja 707 survejõudusid ära mõõta siis teaks otsustada.

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 19 Jaan 2014, 22:19

vahepeal natuke uuendaks teemat ka.

Tellitud on Gripper LSD differ...peaks lähiajal kätte saama ja läks maksma 1170€ umbes.
Siis sai ostetud 707 sachs race enineering sidurikorv 400 €. Sellega ei sobigi originaal sidur- niiet tuleb veel sachs sidur, on 4 labaga ja 387€.
Lisaks sellele sidurikorvi jamale tuleb kõik augud umber teha: nii poltide, kui ka pin´ide ( pole sedasi nagu igalt poolt loed foorumites, et ainult pin´id).

Korv on koos selle siduri ja 707 korviga nii raske, et hooratta maha lihvimine (tehtud) ei anna ilmselt üle 1 kg säästu.

Aja puuduse tõttu ei teegi ma alumiiniumist ise neid turbo torusid, vaid tellin ikkagi do88 järgmine kuu.

Kui differ käes, siis panen ka pilte juurde. :)

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas wackou » 20 Jaan 2014, 11:47

Kust sa selle diffri tellisid ja miks just selle valisid?
Miks mitte Quaife?

Ma ise jätsin sidurikettana 850R oma, näis, kaua kestab.
4 labaga väga on-off pole?

Sisselaske torud tasub ebayst kõige odavamad osta :)
Niikuinii tuleb ju custom torustik?

Turbo valikus tasub vaadata pigem suurema kuumakojaga varianti.
Saad madala vastusurve. Spoolis mõistagi natuke kaotab, aga need uued Garrettid on niigi head.
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 22 Jaan 2014, 20:42

wackou kirjutas:Kust sa selle diffri tellisid ja miks just selle valisid?
Miks mitte Quaife?

Ma ise jätsin sidurikettana 850R oma, näis, kaua kestab.
4 labaga väga on-off pole?

Sisselaske torud tasub ebayst kõige odavamad osta :)
Niikuinii tuleb ju custom torustik?

Turbo valikus tasub vaadata pigem suurema kuumakojaga varianti.
Saad madala vastusurve. Spoolis mõistagi natuke kaotab, aga need uued Garrettid on niigi head.



Mul sõbra audil on ka sama korv ja 4 labaga taoline sidur ning pidi kannatama sõita küll. Endapoolse kommentaari saan hiljem anda.

Sisselaske torustikku pole ju müüa odavamaid kui do88.se lehel saatmisega 385€ oli vist. See juba tundub ka sama hea olevat nagu custom töö.

Quaife differ ei pidanud täiesti ära lukustama nagu lugesin mujalt. Et pidi saama ka ühe ratta ringi lasta. Gripperi oma tehti vastavalt minu soovidele ja nad küsisid igast küsimusi lisaks, et saada parim tulemus. Kui teinekord peaksin ostma veel siis võtaks ilmselt quaife oma kuna see on kõvasti odavam.

Turbo jääb praegu sama. Ei ole aega lihtsalt.

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas wackou » 22 Jaan 2014, 22:35

Quaife hind ei tule oluliselt odavam.
Nt siit tuleb koos saatmise ja KMiga ikkagi pmst 1k: http://quaife.co.uk/shop/products/qdf12j

Torustiku saad ju ebayst ka alla 100 eur.
Suva näide: http://www.ebay.com/itm/2-5-8PCS-UNIVER ... 0808793896
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 26 Jaan 2014, 17:48

nüüd saan lisada osad pildid ka, mis vahepeal tehtud.
Kahjuks difri ja kasti pilte pole, kuna need on praktikandi telefonis ja ta pole neid veel saatnud.



Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 31 Jaan 2014, 20:06

Nüüd tulevad gripper diffri installimis pildid. Sorry, kuid kahjuks unus see pildistamine suht ära töö käigus ja kahte diffrit ei pannudki kõrvuti. Taavi käis ka kohapeal vaatamas, kui sattus mulle töö juurde.

Need difri pildid, kuskil rootsi lehel, kus vahetati ka difrit võeti kõik hammasrattad välja, kuid tegelikult ei ole selleks vajadust. Esmalt tuleb lasta lahti lihtsalt peaülekanne difri küljest ja siis saab difri ilma suurema tegemiseta kätte. Laagri kätte saamisega võib tekkida probleeme, kuid saab hakkama ja tervelt kätte. Kes peaks kunagi hiljem veel tegema seda tööd siis soovitan osta difri laagrid varem ära. Umbes 25€ laager

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 04 Mär 2014, 22:03

Vahepeal sain auto liikuma.

Alumiiniumist sisselase sai ka ükspäev tööjuures valmis tehtud+ sillastend, hooldus jne asjad üle käidud ja kontrollitud/määritud ja mida kõike veel. Hetkel torustikust pilte ei saa panna kuid paari päeva pärast ehk.

Differ on küll täitsa megahea. Rebib ilusasti edasi mõlemaid rattaid. Siduri kohta niipalju, et oluliselt raskem on vajutada pedaali ja suht on/off, ega libistamine kasuks ei tulegi ja parem kulugu rehvid- neid lihtsam vahetada :D

Käigukasti panin Castroli 75w140 õli.

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 04 Apr 2014, 22:29

Väga vabandan, et see üleslaadimine nii kaua võttis aega. Pole olnud aega seda teha vahepeal. Enam rõhulekkeid ei ole ja bypass klapp sai ka tehtud klaasiliimiga üle (klaasiliimi lahjendasin lahustiga ning siis kandsin pintsliga kaks kihti peale = tulemus väga 5 ! .. ja enam ei leki see ka). Üldse kummaline , et selline asi on tehtud plastmassist, mis toetub vastu alumiiniumi ning siis peaks kuidagi rõhulekkele vastu pidama?!

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas allan » 04 Apr 2014, 23:18

Kas sellel hooajal võib su raketti kuskil sõitmas ka näha?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 05 Apr 2014, 07:51

allan kirjutas:Kas sellel hooajal võib su raketti kuskil sõitmas ka näha?

Kuressaares koguaeg. Aga ma ei tea, kas kuskile ajapeale jõuan sõitma kuna pole seaded paigas veel. Olekski viimane aeg see käsile võtta.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas taavi » 05 Apr 2014, 14:39

said sa süütepoolide "söömise" anomaaliale jälile?

ma ikka veel pole oma pooli üles leidnud :D
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist