5. leht 15-st

Postitatud: 19 Veebr 2008, 10:12
Postitas Tuus
aibast kirjutas:
supp kirjutas:usu mind, nad on toredad, isegi kui on kapis klaasi all, nagu mul


Supp sa juba üle linna legend oma kapis weberitega :D


Ei noh mul on ka pakk kaarte kapis! :lol:

Postitatud: 19 Veebr 2008, 17:10
Postitas Jarmo
Kuram, tänase päeva tegemised kerge ebaõnnestumise tähe all toimusid.

Avastasin poole päeva pealt, et õues ilus ilm. Suure hurraaga astusin õue ja plaanis oli:

*vahetada esipidurite tolmuplekid ning pidurivoolikud.
*vahetada soojaklapp
*süüde stroboga üle vaadata
* nautida salongi tulevat sooja õhku.

Sain kahjuks hakkama mittemillegiga.
Tolmuplekkide vahetust takistasid pidurisadulate jonnakad poldid, mis ei kavatsenudki lahti tulla. Jätsin igaks juhuks järgi enne, kui KÕIK kandid TÄIESTI ümaraks olen sikutanud. Samas, kuna ma lolli peaga olin enne juba keeranud lahti neli polti, mis tolmuplekki ja rooliotste (vms) kinnitusi kinni hoiavad, elimineerisin ma nüüd igasugused sõitmisvõimalused. Kuna kinni neid enne ei saa, kui piduriketas eest ära. Nii et, korras värk. Palju rõõmu.

Soojaklapi vahetus läks ka aia taha. Seal nimelt üks vasktraat läheb ahju sisse selle servast ja noh.....ei ole vist päris nii, et sikutad vana traadi välja ja suskad uue asemele.
Igatahes oli juba päris külm õues hakanud ja tuju oli ka natuke metsa pool - jätsin tänaseks sinnapaika. Proovin nüüd vahepeal osta roostesurma poltide jaoks ja uurida netist, et kuidas see soojaklapi traat käima peaks.
Järgmine kord ehk juba ühe raksuga vahetaks esirattalaagrid ja alumised sharniirid ka koos kõigega siis ära.
Ülemise sharniiri kohta ei öelnud meelega midagi, kuna ma ei ole veel päris kindel, kuidas seda vahetama peaks.

Postitatud: 19 Veebr 2008, 17:19
Postitas Tanel
järgmine kord anna kinni roostetanud poltidele kuuma

Postitatud: 19 Veebr 2008, 17:24
Postitas Jarmo
tanel695 kirjutas:järgmine kord anna kinni roostetanud poltidele kuuma


A la leeklambiga?

Uurin just briti volvofoorumist selle va soojaklapi vaskjuhtme kohta.
Et see paigaldada, tulebki põhimõtteliselt kogu ahi kiskuda välja, lahti keerata ja siis saab kinnitada selle traadi.
Samas mainitakse, et see ei anna olulist vahet. Kas kellegil ehk on kogemusi siit sellise värgiga?
Klapp ja see vasktraat millest räägin on sellised: http://www.cvi-automotive.se/webshop/vi ... 673452.jpg

Postitatud: 19 Veebr 2008, 18:08
Postitas Tanel
leeklambiga jah
uuematega on parem teha sellist tööd
täätavad gaasiga ja kuumus suunatakse ühte punkti

Postitatud: 19 Veebr 2008, 21:19
Postitas simpson005
Aga tuleb olla ettevaatlik kohtades kus lähedal on kummi osad e. siis nt. piduri silindrite kaitsekummid jms. muidu saad varsti ka neid vahetada.

Vahest aitab ka see kui polti natuke peksad enne keeramist ehmatab veidi roostet lahti (peaasi et ei peksa poldi päid ära muidu ei hakka võti peale).

Postitatud: 19 Veebr 2008, 21:27
Postitas vanapeer
Siin mõeldakse sellist leeklampi, kuid need poldid võivad siiski natuke raskeks osutuda.
Pilt

Roostes poldid vajavad kogemust ja nõkse, parem isegi suruõhupüstolit. Võiksid sõita kuskile profi juurde töökotta, kes lahti teevad ja siis võid kodus jätkates päris eemaldada.


Igatahes on Sul vaja kvaliteetset silmusvõtit või pigem 6 nurkset padrvunvõtit.
Samas on olemas ka susserid, mis külmetavad roostes polte lahti. Hetkeliselt vist läks -30ni. Peab järgima kasutusõpetust.

Postitatud: 19 Veebr 2008, 21:33
Postitas simpson005
Nu need aerosoolis olevad susserid on puhastus tarvikute poodides müügi, peaks külmutama kuni -50 kui ma õieti mäletan.

Postitatud: 19 Veebr 2008, 21:36
Postitas Jarmo
vanapeer kirjutas:Igatahes on Sul vaja kvaliteetset silmusvõtit või pigem 6 nurkset padrvunvõtit.
Samas on olemas ka susserid, mis külmetavad roostes polte lahti. Hetkeliselt vist läks -30ni. Peab järgima kasutusõpetust.


6nurkne padrun ümardaski kante.
Proovisin ka silmusega, kahe erinevaga.

Kus neid sussereid müüakse ja mis nad maksta võivad umbkaudselt?

Täiendus: kirjutasin eelnevat kolme lauset tublid mitmed minutid, ei näinuki kohe ka Simpsoni postitust.

Postitatud: 19 Veebr 2008, 21:37
Postitas vanapeer
Tavaline 60 - 80 eeku, isegi Prisma susseriseeria sisaldab neid

Postitatud: 19 Veebr 2008, 21:59
Postitas Jarmo
vanapeer kirjutas:Tavaline 60 - 80 eeku, isegi Prisma susseriseeria sisaldab neid


Ahnii.
Igatahes sätin oma sammud homme Järvele Ben Autotarvetesse, ehk leiab sealtki seda. Ja üks roostesurm ka hea kaasa haarata, läheb mõnikord tarvis ikka.

Postitatud: 19 Veebr 2008, 22:02
Postitas turboES
6nurkne padrun ümardaski kante.
Proovisin ka silmusega, kahe erinevaga.
näinuki kohe ka Simpsoni postitust.[/quote]

Kas need ei ole mitte tolli mõõdus poldid, oli sul ikka õiget mõõtu võti?

Postitatud: 19 Veebr 2008, 22:04
Postitas Jarmo
turboES kirjutas:Kas need ei ole mitte tolli mõõdus poldid, oli sul ikka õiget mõõtu võti?


Vabalt võib olla. Tundes iseend, ei imestaks;)

Postitatud: 22 Veebr 2008, 01:36
Postitas Jarmo
Oijah.
Eile (teisipäeval) sa taas "ilusa ilma" puhul õue mindud, olles seekord varustatud selle va külmetava roostesurmaga. Tolku ei miskit.
Täna hommikul laenasin lõpuks ka sõbralt õiges mõõdus tollvõtme. Ikka ei midagi. Kuni lõpuks pika ponnistuse peale need sadulapoldid ikka avanesid.
Vahetasin ära õhe poole mõlemad sharniirid ja panin külge uue tolmupleki, aga rattalaagri vahetusega ei jõudnud kuskile. Ei saa aru, kuidas see laager peaks käima. Tundub täiesti võimatu. Loodan, et midagi täitsa aia taha ei keeranud. Igatahes läks õues pimedaks ja pidin siiski seekord alla vanduma, olles ise ÜLENI määrdega koos. Jätsin auto pukile ja lippasin proovi.
Hommikul proovib uuesti.

Postitatud: 22 Veebr 2008, 16:46
Postitas Jarmo
Saksess!

Sain laagri ka vahetatud. Mitmete väga ajukate liigutuste tõttu sain asja mitu korda uuesti pea laiali kiskuda, aga loodan, et vähemalt õpin neist vigadest ja teine pool läheb juba libedamalt.
See oli mul esimene kord rattalaager ja sharniirid vahetada.

Suured tänud turboES'ile ja sõber Harrile, kes viitsisid pidevalt mu kõnesid vastu võtta.

Ahjah, pidurivoolik sai ka uus pandud.