Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
nojah, ma olin vahepeal klubis kuhu kuulusid need kellel tagaspoila on luugist erinevat värvi, jaanipäeval astusin sealt välja - nõme klubi oli, ühetgi üritust ei korraldatud
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- madtuning
- Foorumi veteran
- Postitusi: 603
- Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
- Asukoht: Tallinn-Pirita
- Kontakt:
Re: LÕIME SULLIGA UUE KLUBI
vanapeer kirjutas:Uus volvode klubi on loodud! Nime veel pole aga
põhimõtteliselt on seal (kahesajased) volvod mille tagaluuk on vastandvärvist.
Sulli punasel on roheline bäckljukka ja minu valgel nüüd siis must.
Kas sedaane võetakse ka klubisse?
Hall vs valge annab ka õiguse?
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Tegin täna PUKSILILLESI
Esimene paar 1:13
https://photos.app.goo.gl/yAWh5LUgn6Q14Qoc7
https://photos.app.goo.gl/hysXDpkRKrcS6fEs9
3:21 oli möödunud kui viimane sai paika
https://photos.app.goo.gl/wUwQ166TNb7sGoux9
Esimene paar 1:13
https://photos.app.goo.gl/yAWh5LUgn6Q14Qoc7
https://photos.app.goo.gl/hysXDpkRKrcS6fEs9
3:21 oli möödunud kui viimane sai paika
https://photos.app.goo.gl/wUwQ166TNb7sGoux9
Viimati muutis vanapeer, 02 Juun 2020, 22:38, muudetud 1 kord kokku.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Vaata pilte, link on postituse alguses. Alguses läheb uus sisse ilusti, kui õliga kokku teha, siis toksib ta lausa teise kõrvani välja (SCANi omad on otsast koonuses). Sissesurumiseks ja väljatõmbamiseks on spetsriist vaja teha.
Riista tegemise õpetus
http://www-ese.fnal.gov/People/wilcer/v ... g_tool.htm
( http://home.no.net/ebrox/TAB.htm )
Spetsriistale peaks tegema modifikatsiooni. Kui vaadata seda pilti, siis võid näha, et vana ja sitke väljasurumisel võib ta paigast minna (ja läheb ka, selle vastu natuke aitab lilleks tagumine). Seega võiks sellel seespool olla mingi rant, mis puksi võru sisse natuke läheb.
Samuti peaks poldi asemel olema M14 keemelatt. Muidu saab vahepeal keere otsa.
Ja tugevus kindlasti vähemalt 8.8.
Sama töö tegi tuttav hiljuti oma 91a masinal. See oli toodud eelmine kevad Saksast ja selle põhjal polnud mitte ühtegi pruuni täppi. Temal olid sees veel originaalpuksid, mis olid täiega kapsaks kulunud. Samas välja tulid ülikergesti, mingi 30 minti vist kumbki koos riista ülesseadmisega.
Riista tegemise õpetus
http://www-ese.fnal.gov/People/wilcer/v ... g_tool.htm
( http://home.no.net/ebrox/TAB.htm )
Spetsriistale peaks tegema modifikatsiooni. Kui vaadata seda pilti, siis võid näha, et vana ja sitke väljasurumisel võib ta paigast minna (ja läheb ka, selle vastu natuke aitab lilleks tagumine). Seega võiks sellel seespool olla mingi rant, mis puksi võru sisse natuke läheb.
Samuti peaks poldi asemel olema M14 keemelatt. Muidu saab vahepeal keere otsa.
Ja tugevus kindlasti vähemalt 8.8.
Sama töö tegi tuttav hiljuti oma 91a masinal. See oli toodud eelmine kevad Saksast ja selle põhjal polnud mitte ühtegi pruuni täppi. Temal olid sees veel originaalpuksid, mis olid täiega kapsaks kulunud. Samas välja tulid ülikergesti, mingi 30 minti vist kumbki koos riista ülesseadmisega.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
M47 go AW70
Ja nüüd siis M46 all. Ei saa ma läbi libisevate siduriteta. Ometi panin õige M46 kahvli, sellele sobiva survelaagri, kuid ikka see on on õrnalt pinges. Sõita saab aga iga käiguga saaks siduri libisema.
Võibolla mängib rolli siin 228mm sidurikomplekt, sest sellel kastil oli originaalis 215mm sidur.
Samas 700stel on ka M46 kastid ja 228 sidurid, sama mootoriblokk... ei saa aru, miks see kahvel ja laager ei taha ära mahtuda. Sama õrn libisemisjama on Madtuningul ka.
Lootus on nüüd Suppi riiulitel, kust ta lubas mõõdujärgi laagreid valida.
Ülemine on uuem kahvel M47 pealt
M47 kahvel on paksem keskelt ja laager jääks veel rohkem pingesse
Lisaks on neil erinevad painutused
Vanemale ehk tihvtidega kahvlile läheb parempoolne laager (erinevad kinnitused)
Volvo mootor on tagantpoolt päris inetu
Siin on näha volvo insenerite ettenägelikkust: hooratta andruri koht vajas ainult haamri ja peitliga hirmutamist
Võibolla mängib rolli siin 228mm sidurikomplekt, sest sellel kastil oli originaalis 215mm sidur.
Samas 700stel on ka M46 kastid ja 228 sidurid, sama mootoriblokk... ei saa aru, miks see kahvel ja laager ei taha ära mahtuda. Sama õrn libisemisjama on Madtuningul ka.
Lootus on nüüd Suppi riiulitel, kust ta lubas mõõdujärgi laagreid valida.
Ülemine on uuem kahvel M47 pealt
M47 kahvel on paksem keskelt ja laager jääks veel rohkem pingesse
Lisaks on neil erinevad painutused
Vanemale ehk tihvtidega kahvlile läheb parempoolne laager (erinevad kinnitused)
Volvo mootor on tagantpoolt päris inetu
Siin on näha volvo insenerite ettenägelikkust: hooratta andruri koht vajas ainult haamri ja peitliga hirmutamist
Re: M47 go AW70
vanapeer kirjutas:Samas 700stel on ka M46 kastid ja 228 sidurid, sama mootoriblokk... ei saa aru, miks see kahvel ja laager ei taha ära mahtuda.
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: M47 go AW70
Ma ei saa aru, kuidas see mu mind mu mures aitab. Küll aga näen kuidas see mõnda meest aitab.
No selge, teil on ju hüdrauliline, et kergem vajutada oleks.
Aga kas M46 puhul tehti kahvli pärast ka siduri mõõdud ümber?
volvo245 kirjutas:vanapeer kirjutas:Samas 700stel on ka M46 kastid ja 228 sidurid, sama mootoriblokk... ei saa aru, miks see kahvel ja laager ei taha ära mahtuda.
Leho kirjutas:Seitsmesajase kahvel on hoopis teistsugune.
No selge, teil on ju hüdrauliline, et kergem vajutada oleks.
Aga kas M46 puhul tehti kahvli pärast ka siduri mõõdud ümber?
Viimati muutis vanapeer, 15 Veebr 2009, 20:16, muudetud 1 kord kokku.
Jätkuks mini eelmisele postile:
7sajal on ju õilga sidur, ehk siis kahvel toetab keskelt vastu kasti ja otsad teevad tööd.
2sajal (sinu omal) on ju trossiga nagu aru saan. Selle tööpõhimõte on ju teine ja kahvel palju suurem.
Ühesõnaga 7saja kahvel on palju lühem ja seal jääb ruumi isegi üle
7sajal on ju õilga sidur, ehk siis kahvel toetab keskelt vastu kasti ja otsad teevad tööd.
2sajal (sinu omal) on ju trossiga nagu aru saan. Selle tööpõhimõte on ju teine ja kahvel palju suurem.
Ühesõnaga 7saja kahvel on palju lühem ja seal jääb ruumi isegi üle
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Point pole siduris vaid hoorattas kuna 215mm on flat ja 228mm Pott mis toob sidruni kastile ligemale seega kasuta m47 kahvlit ja munakat ja korras juhul kui m47 oli Pott tüüpi hooratas
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Ma ei tea kas on olemas madalat hooratast, millel on EZK-118K anduri märgid, seega kasutasin vana kaussi. M47 kahvel aga hoidis kasti küljes väga kikki, ehk tal on väga suur kumerus lisatud kasti poole.
Seda on tagumisel kahvlil näha
.
Seega ilma tõsise relakatööta seda ei saaks kasutada.
Munakat ehk saaks lühendada, sellel on all ka 2mm plaat. Seda teed peabki minema, kui madalamat laagrit ei saa
Seda on tagumisel kahvlil näha
.
Seega ilma tõsise relakatööta seda ei saaks kasutada.
Munakat ehk saaks lühendada, sellel on all ka 2mm plaat. Seda teed peabki minema, kui madalamat laagrit ei saa
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist