Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 22 Nov 2008, 11:34

nojah, ma olin vahepeal klubis kuhu kuulusid need kellel tagaspoila on luugist erinevat värvi, jaanipäeval astusin sealt välja - nõme klubi oli, ühetgi üritust ei korraldatud
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

Re: LÕIME SULLIGA UUE KLUBI

PostitusPostitas madtuning » 03 Dets 2008, 09:00

vanapeer kirjutas:Uus volvode klubi on loodud! Nime veel pole aga
põhimõtteliselt on seal (kahesajased) volvod mille tagaluuk on vastandvärvist.
Sulli punasel on roheline bäckljukka ja minu valgel nüüd siis must.

Kas sedaane võetakse ka klubisse? :D
Hall vs valge annab ka õiguse? :lol:
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 03 Dets 2008, 10:45

Tavai. Aga teistvärvi kapotiga mehed ärgu küll koputagu, need on ise kuskile sisse põrutanud :)

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 03 Dets 2008, 11:38

vanapeer kirjutas:Tavai. Aga teistvärvi kapotiga mehed ärgu küll koputagu, need on ise kuskile sisse põrutanud :)

Siis jääb kaup katki :D
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 12 Veebr 2009, 01:02

Viimati muutis vanapeer, 02 Juun 2020, 22:38, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 12 Veebr 2009, 09:23

Räägi lähemalt mismoodi sa uued puksid sisse surusid?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 12 Veebr 2009, 10:15

Vaata pilte, link on postituse alguses. Alguses läheb uus sisse ilusti, kui õliga kokku teha, siis toksib ta lausa teise kõrvani välja (SCANi omad on otsast koonuses). Sissesurumiseks ja väljatõmbamiseks on spetsriist vaja teha.

Riista tegemise õpetus
http://www-ese.fnal.gov/People/wilcer/v ... g_tool.htm
( http://home.no.net/ebrox/TAB.htm )

Spetsriistale peaks tegema modifikatsiooni. Kui vaadata seda pilti, siis võid näha, et vana ja sitke väljasurumisel võib ta paigast minna (ja läheb ka, selle vastu natuke aitab lilleks tagumine). Seega võiks sellel seespool olla mingi rant, mis puksi võru sisse natuke läheb.
Samuti peaks poldi asemel olema M14 keemelatt. Muidu saab vahepeal keere otsa.
Ja tugevus kindlasti vähemalt 8.8.


Sama töö tegi tuttav hiljuti oma 91a masinal. See oli toodud eelmine kevad Saksast ja selle põhjal polnud mitte ühtegi pruuni täppi. Temal olid sees veel originaalpuksid, mis olid täiega kapsaks kulunud. Samas välja tulid ülikergesti, mingi 30 minti vist kumbki koos riista ülesseadmisega.

Kasutaja avatar
henk
Foorumi veteran
Postitusi: 691
Liitunud: 11 Nov 2007, 18:45
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas henk » 13 Veebr 2009, 12:12

Nojah, ma välja võtmisel lillesi ei kasvatanud. Oli käepärast mingi pneumo-täristaja, millega sai u 30 sekundiga puksi päris sodiks lasta, siis kukkus ise välja :D .

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

M47 go AW70

PostitusPostitas vanapeer » 15 Veebr 2009, 18:49

Ja nüüd siis M46 all. Ei saa ma läbi libisevate siduriteta. Ometi panin õige M46 kahvli, sellele sobiva survelaagri, kuid ikka see on on õrnalt pinges. Sõita saab aga iga käiguga saaks siduri libisema.
Võibolla mängib rolli siin 228mm sidurikomplekt, sest sellel kastil oli originaalis 215mm sidur.
Samas 700stel on ka M46 kastid ja 228 sidurid, sama mootoriblokk... ei saa aru, miks see kahvel ja laager ei taha ära mahtuda. Sama õrn libisemisjama on Madtuningul ka.
Lootus on nüüd Suppi riiulitel, kust ta lubas mõõdujärgi laagreid valida.


Ülemine on uuem kahvel M47 pealt
Pilt
M47 kahvel on paksem keskelt ja laager jääks veel rohkem pingesse

Lisaks on neil erinevad painutused
Pilt

Vanemale ehk tihvtidega kahvlile läheb parempoolne laager (erinevad kinnitused)
Pilt


Volvo mootor on tagantpoolt päris inetu
Pilt

Siin on näha volvo insenerite ettenägelikkust: hooratta andruri koht vajas ainult haamri ja peitliga hirmutamist
PiltPilt

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

Re: M47 go AW70

PostitusPostitas volvo245 » 15 Veebr 2009, 19:29

vanapeer kirjutas:Samas 700stel on ka M46 kastid ja 228 sidurid, sama mootoriblokk... ei saa aru, miks see kahvel ja laager ei taha ära mahtuda.

:lol:
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 15 Veebr 2009, 20:06

Seitsmesajase kahvel on hoopis teistsugune.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: M47 go AW70

PostitusPostitas vanapeer » 15 Veebr 2009, 20:11

Ma ei saa aru, kuidas see mu mind mu mures aitab. Küll aga näen kuidas see mõnda meest aitab.
volvo245 kirjutas:
vanapeer kirjutas:Samas 700stel on ka M46 kastid ja 228 sidurid, sama mootoriblokk... ei saa aru, miks see kahvel ja laager ei taha ära mahtuda.

:lol:


Leho kirjutas:Seitsmesajase kahvel on hoopis teistsugune.

No selge, teil on ju hüdrauliline, et kergem vajutada oleks.


Aga kas M46 puhul tehti kahvli pärast ka siduri mõõdud ümber?
Viimati muutis vanapeer, 15 Veebr 2009, 20:16, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 15 Veebr 2009, 20:16

Jätkuks mini eelmisele postile:
7sajal on ju õilga sidur, ehk siis kahvel toetab keskelt vastu kasti ja otsad teevad tööd.
2sajal (sinu omal) on ju trossiga nagu aru saan. Selle tööpõhimõte on ju teine ja kahvel palju suurem.
Ühesõnaga 7saja kahvel on palju lühem ja seal jääb ruumi isegi üle
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 15 Veebr 2009, 20:54

Point pole siduris vaid hoorattas kuna 215mm on flat ja 228mm Pott mis toob sidruni kastile ligemale seega kasuta m47 kahvlit ja munakat ja korras juhul kui m47 oli Pott tüüpi hooratas :idea:
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 15 Veebr 2009, 21:38

Ma ei tea kas on olemas madalat hooratast, millel on EZK-118K anduri märgid, seega kasutasin vana kaussi. M47 kahvel aga hoidis kasti küljes väga kikki, ehk tal on väga suur kumerus lisatud kasti poole.
Seda on tagumisel kahvlil näha
Pilt.
Seega ilma tõsise relakatööta seda ei saaks kasutada.

Munakat ehk saaks lühendada, sellel on all ka 2mm plaat. Seda teed peabki minema, kui madalamat laagrit ei saa
Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist