Kuna kohale jõudis talv koos mõnekümne sentimeetri lume ja üle kümne miinuskraadiga (hetkel -13C) siis jätkasin oma igava auto talveks ettevalmistamisega.
Vahetasin ära poolteist kuud tagasi sisse valatud ja kuni umbes -7C jaoks timmitud klaasipesuvedeliku, mida oli selle ajaga kulunud umbes 2 liitrit.
Õhuvõtu ümberlülitusklapp kontrollitud - korras ja võtab soojendatud õhku.
Mõned nädalad tagasi silikoonisin uksetihendid kah ära.
Ahsoo, meenus, et tagaklaassoojenduse lüliti andis otsad.
Kole, kui vaid paarisajatuhande km läbisõiduga 24.-aastasel autol asjad lihtsalt heast peast katki lähevad.
Imelik on see, et testriga mõõtes nagu töötaks.
Esialgu asendasin kõrvalistuja istmesoojenduse lülitiga aga eks ma pean Volvost uut uurima või romulat külastama, sest esiteks võiks ka kõrvalistuja istmesoojendus töötada ja teiseks ei sobi sinna vale pildiga lüliti
Btw, küttekulu viimased andmed: 12,3 l/100km.
Suures osas on see vist tingitud meie peret haaranud laiskusest: kõigepealt viib naine lapse paari kilomeetri kaugusele lasteaeda ja siis tunni aja pärast võtan mina oma 20 km töömatka ette.
Ehk üks külmkäivitus lisaks.
Üldiselt olen püüdnud mootoril kohapeal veidi kauem soojeneda lasta kah.