4. leht 4-st

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 29 Mai 2019, 11:55
Postitas PorisedRattad
janar103 kirjutas:Kuis kulgeb, auto korras?

Auto korras suuresti tänu
Gljuki
abile.

Olid kiired ajad vahepeal ja ei jõudnud päris lõpuni seda teemat korda saada. Nüüd kõik korras.
Järgnevad tööd said tehtud kui lõpuks Eestisse jõudsin :
- Haldexi aju tagasilla alt ära kruttida
- Haldexi aju Gljuki kätte
- Gljuki käest aju tagasi ja külge. Tagavedu olemas, aga ABS tuli põleb ikka. Tõmbasin Haldexi aju korpuse veel paksult tihendisilikooniga üle.
- Gljuki juurde uuesti diagnostile, parem tagumine abs andur annab imelikke signaale.
- pikka aega kiire aeg, ei jõudnud autoga tegeleda
- Swecar vahetas abs anduri 28.05. Veateade on läinud.
- 29.05 hommikul tööle sõites kõik tip-top korras.

Kes veel pole oma Haldexi aju remontinud, siis teadmiseks, et minul jõudis vesi seal palju pahandust teha ja vesi tuli sisse korpuse kaane pealt, kuhu sool oli väikese augu uuristanud.
large_29836797_2qcL.jpg

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 11 Juul 2019, 07:27
Postitas PorisedRattad
Vahepeal kruttis ilus ümmargune number läbisõiduks :o
1.jpg


Üks väike vahejuhtum ka kus buss ei märganud vist mind ja tahtis külje pealt sisse mulle vajuda. Kusjuures ma ei olnud tema suhtes pimedas nurgas. Lasin signaali ja tõmbas tagasi, aga sellest ei piisanud ja sõitsin parema esirattaga kõnnitee kivisse. Kiirus oli tol hetkel ca 50km/h .
Nõme oli see, et see oli see kõnnitee kivi, mis algas peale ristmikku ja tuli risti ratta ette. Rehv jäi küll terveks, aga räige muna sees. Õnneks olin just see suve alguses alla pannud uued suvekad, nii et pääsesin ühe uue rehvi ostmisega. Velg sai ka natukene kannatada, aga midagi hullu pole, et sirgendamist vajaks.
Veermik vaadati üle, kõik kondid sirged ja puksid terved. Hoopis juhi poolt oli üks kont ära väsinud, mis vahetusse läks. Ja kuna auto kiskus sõidu ajal natukene paremale peale seda pauku, siis sai ka sillastend tehtud.
Tangi ja talla jätkub :o .

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 18 Veebr 2021, 12:56
Postitas PorisedRattad
2020 natukene enne jaanipäeva otsustas üks tagumine vedru puruneda. Kui ma õigesti mäletan, siis vedrud sai vahetatud ca 2017 aasta paiku.
Seega tavaliste vedrudega sellist manti vedades kestavad kokku ca 3 aastat. Mis firmaga oli tegu seda ma ei mäleta, ei olnud just kõige odavamad.
Seekord läksid siis alla tugevdatud vedrud. Tagumik palju kõrgemal ka kohe. Eelmise aasta lõpus aitasin ühte katelt ära viia (~400kg). Katel läks juppidena kongi ja ega see tagumik väga palju alla ei vajunudki. Sõidumugavuse poolelt annab tühjalt sõites ikkagi õrnalt tunda, et tagumik on rohkem erksam aukude osas.

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 26 Veebr 2021, 13:40
Postitas Mafka
Kas uued said Lesjöfors HD vedrud?

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 01 Mär 2021, 10:57
Postitas PorisedRattad
Mafka kirjutas:Kas uued said Lesjöfors HD vedrud?

Lesjöfors müüb ka neid muidu jah, aga mulle pani need alla Veremon. Kus kohast nad need vedrud ostsid seda ma ei tea.

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 21 Mär 2021, 19:59
Postitas PorisedRattad
Parem esimene pidur hakkas kahisema ükspäev, ette läksid uued pidurikettad koos uute klotsidega ning parempoolne rooliots läks ka vahetusse. Muudes asjades pidi põhja alt korras olema, va. vasakpoolse tagumine rattalaager, millel oli väike lõtk sees aga veel vahetamist ei vaja.

Vahepeal sai ka osaletud Linnakate soft-road üritusel mis toimus kõrvemaa metsades. Kohale minnes ma sain aru küll, et tänava kakleja tuli maadlejatele külla. Ma olin ainuke nö sõidu autoga, ülejäänud olid kõik land roverid, land cruiserid või usa maasturid erinevad :shock: .
Eeldasin, et jään mitmeid kordi kinni ja seetõttu ka sai ka kaks labidat kohe kaasa võtta. Et kui kaks autot lahti kaevavad, siis teised kaks (neli meeskonna liiget) jooksevad gps kaardipunkti poole, et punkt kätte saada.
Õnneks selle 3+ tunni jooksul metsas müttamisel autoga jäi ainult kaks korda kõhupeale kinni. Esimene kord tuli kaasvõistleja maasturi väikese abiga välja ja teine kord oli natukene vaja kaevata ikka, kuna teisi autosi ei näinud.
13 osalejat kokku ja punktitabelis saime 7-nda koha. Me jäime väga rahule :) .

Sõidke metsas ettevaatlikult, mõnes kohas on veel lund palju :o .
https://youtu.be/Cpnby53oYAM

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 05 Apr 2021, 08:52
Postitas PorisedRattad
Kui käru saamisega on probleeme, siis mahub murutraktor ka autosse :lol: .
Traktoril on iste ja roolisammas eemaldatud.
murutrakt.JPG

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 05 Apr 2021, 14:22
Postitas Loff
:lol: :lol: :lol:
:wink:

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 23 Apr 2021, 08:35
Postitas PorisedRattad
Eelmine aasta sattusid mulle käeulatusse ühed ilusa väljanägemisega 19x7,5 tollised xc veljed. Hind oli igati soodne ja pealegi olid veel tumedat värvi mida ma oleks niivõinaa eelistanud. Eesmärgiks oli ka madalama rehvikõrgusega rehv alla saada kuna kurvides oli pika aja peale häirima hakanud see vedel tagumik. Tekin natukene kalkulatsioone, et ilmselt läheks kas 45 või 50 kõrgusega rehv alla ning kuskile vastu käimise muret ei oleks kindlasti.
Mõeldud, tehtud. Veljed ostetud. See aasta läksid ka suverehvid peale, ning auto alla nad läksid.
Kui suur rehv mahub XC70 P2 mudelile ?
235/50/ZR19 .
Tagaratas ega esiratas kuskile vastu ei käi. Isegi kui rooli põhjas hoida, siis logari vastu rehv ei ulatu, aga ega samas palju ruumi ülearu ei ole ka. Suuremat rehvi kindlasti enam ei paneks. Tegemist on muidugi 2014- ja uuematele mõeldud volvo velgedega, seetõttu on ka ET55. Kui oleks ET49 nagu antud mudelile ettenähtud on, siis esirattal oleks kindlasti natukene rohkem ruumi. Teadsin seda riski, ja vajadusel oleks saanud poest võtta 5mm flantsid vahele. Õnneks ei olnud vaja.
Maastikul veel ei ole käinud. Kindlasti tahaks vaadata kuidas rehvidel ruumi on kui ma jätan auto diagonaalis rataste peale kiikuma.
Pilte ka !
ee.JPG

tag.JPG


Talvekad sai ka välja vahetatud ning nüüdseks on 18x7" xc velg, mille on naastrehv peal 215/55/18

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 24 Apr 2021, 14:16
Postitas Indrekjj
PorisedRattad kirjutas:Vahepeal sai ka osaletud Linnakate soft-road üritusel mis toimus kõrvemaa metsades. Kohale minnes ma sain aru küll, et tänava kakleja tuli maadlejatele külla. Ma olin ainuke nö sõidu autoga, ülejäänud olid kõik land roverid, land cruiserid või usa maasturid erinevad :shock: .
Eeldasin, et jään mitmeid kordi kinni ja seetõttu ka sai ka kaks labidat kohe kaasa võtta. Et kui kaks autot lahti kaevavad, siis teised kaks (neli meeskonna liiget) jooksevad gps kaardipunkti poole, et punkt kätte saada.
Õnneks selle 3+ tunni jooksul metsas müttamisel autoga jäi ainult kaks korda kõhupeale kinni. Esimene kord tuli kaasvõistleja maasturi väikese abiga välja ja teine kord oli natukene vaja kaevata ikka, kuna teisi autosi ei näinud.

Mõtlesin ise ka pikalt kas minna või mitte minna. Viimasel hetkel otsustasin ikka mitte minna, aga seda rohkem seetõttu, et polnud kindel autokülgede säilimises - ei taha kallist keraamikat okstel lasta maha kraapida.
Nüüd siis tean, et kui juba XC70 kaks korda kinni jäi, siis päris pargimaasturiga vist eriti kaugele poleks jõudnudki. Vedas :D

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 24 Apr 2021, 15:48
Postitas PorisedRattad
Indrekjj kirjutas:Mõtlesin ise ka pikalt kas minna või mitte minna. Viimasel hetkel otsustasin ikka mitte minna, aga seda rohkem seetõttu, et polnud kindel autokülgede säilimises - ei taha kallist keraamikat okstel lasta maha kraapida.
Nüüd siis tean, et kui juba XC70 kaks korda kinni jäi, siis päris pargimaasturiga vist eriti kaugele poleks jõudnudki. Vedas :D

Kusjuures ei mäleta isegi et oleks kuskil oksad vastu külgi käinud. Tegemist oli ikkagi mingite vanade metsateedega.
Pargimaasturi all sa mõtled mingit kõrgemat esiveolist ?

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 12 Juun 2021, 08:20
Postitas PorisedRattad
Auto on kokku pandud Rootsis, müüdud Hollandisse ja nüüd siis auto Eestis.
Ju siis saatus soosis auto originaal põhjamatte, et nad said nüüd kodumaale tagasi :lol:
123.JPG