4. leht 8-st
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 14 Mai 2018, 16:24
Postitas aibast
See juhtub siis kui Säästu Market saab sponsoriks
Reaalsuses üritasin veidi seda rõvedust mugandada talutavamaks. Kuna plaanis ikka klaasid tagasi panna ja kere uue värvi kihi alla saada siis võib ju lollusi veidi teha.
Veidi sai paremaks.
Väike "töötlus" ka üldisest eesmärgist kuhu tahaks jõuda.
PS. Lisaks jõudis kohale uus tagumine summuti pütt mille paigaldamine jäi pooleli, sest asjade lahti lammutamisel otsustas ka keskmine pütt laiali pudeneda. Tellitud lõpuks kõik leegitorust taha poole. Ainult üks "pisike" pikendus tuleb ise vahele juurde panna.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 15 Mai 2018, 11:24
Postitas Probz
Kas inspiratsiooni on saadud A-rühma kaubikust?
Täitsa lahe kaubik on, märkasin vist sinu teemat ka turbobricks foorumis.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 15 Mai 2018, 19:58
Postitas aibast
Natuke see A rühm värvi osas ideed andis. Hetkel selline kleepsutjuningu proov, et vaadata reaalsuses üle kuidas on. Selle suve kärutab veel selle pool rüvetatud asjaga ringi. Eks vaatame mida kapotialuse tehnikaga teeb. Ideid selle osas juba on. Tehnilise osa tahaks selle aastaga ühele poole saada.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 16 Mai 2018, 20:47
Postitas aibast
Kaubik sai omal uue summutaja. Ainus erinevus võrreldes tavalisega on ligi 70cm lisatoru esimese pütti järgi.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 17 Mai 2018, 19:58
Postitas simpson005
Probz kirjutas:Kas inspiratsiooni on saadud A-rühma kaubikust?
Täitsa lahe kaubik on, märkasin vist sinu teemat ka turbobricks foorumis.
Ma pean veidi päevitama ja kaela kasvatama kui selle ära saame värvitud.
Ma pritsisin ka idee, et punased jutid taga viltu üles ajada, ning tiib katusele
Veel vaja hunnik kullavärvi kette (plastikust) kaela kui kruiisima läheme
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 13 Juun 2018, 08:45
Postitas aibast
No nii. Proovitud kõiksugu asju aga overdrive ei lähe tööle maanteel. Koormus mootori poolt vist liialt suur. Vaja hakata variante mõtlema kuidas saada normaalne automaatkasti/moto kombo. Mõte liikunuud turbo peale või rida kuus koos automaatkastiga.
Aga kui kellelgi mõni idee siis andgu aga teada. Ootan ettepanekuid selle osas.
Kui muud ei tule siis tõstan krt BMW disla koos käigukastiga masinasse.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 13 Juun 2018, 12:29
Postitas Tanel
R5 või r6 ja las laibakas saab ka elu sõitu
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 13 Juun 2018, 13:03
Postitas Klamber
aibast kirjutas:Vaja hakata variante mõtlema kuidas saada normaalne automaatkasti/moto kombo..
Pigem siis tuleb ikka Stuttgarti poole pilk suunata.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 07 Juul 2018, 14:45
Postitas aibast
Kaubik sai sihipärast kasutust.
Suitsuahi ja mõned betoonist äärekivid
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 18 Juul 2018, 08:47
Postitas aibast
Kaubik muutub rohkem kauba vedajaks. Tagaotsa lähevad siis veidi kangemad vedrud. Vaatame kas rahval õigus ja 700 lähevad 200seeria HD asjad alla.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 18 Juul 2018, 22:04
Postitas aibast
Masin siis enne vedrude vahetust
reaalne mõõt enne
Nagu ikka roostes poldid.
Vana ja uued kõrvuti. Kuju on sama jämedus erinev.
Peale vahetust
reaalne mõõt peale vahetust
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 20 Juul 2018, 16:16
Postitas KoitK
Jõle boss oleks õhkvedrustus taha sebida, peaks suht lihtne ka olema, kuna amort ei jookse vedru keskel.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 22 Juul 2018, 00:16
Postitas aibast
Ise õhu peale mõelnud. Hetkel mitte, aga tulevikus kindlasti.
Sai natuke nokitsetud. Kuna 2008 masina istmed sisse ei mahtunud sai veidi leiutatud. 1987 aasta istmed välja ja lammutamisse. Kui täpsemalt vaadata siis uue tüübi istmed on alt lühemad, ehk jalgade toetusosa on väiksem.
Vana istme raamile uue istme poroloon, vedrustus ja katted.
Mõlemad tehtud ja masinas. Ajakulu nii 6 tundi.
Vaja veel peatoed leiutada ja veel üht/teist.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 28 Juul 2018, 18:02
Postitas SanderL
Hea sõit
@laitse
Re: Aibast 740 "kaubik"
Postitatud: 29 Juul 2018, 21:13
Postitas aibast
Enne Campi sai siis tehtud viimne lihv masinale. Tagaseinad musta uue katte alla ja kongis vahetatud metall vähe viisakama materjali vastu.
Sprindi sõidud pidas "Tupsu" kenasti vastu, juhitavus oli sellise raske kolaka kohta üsna talutav. Vedrustus hea ja võrdne, uued vedrud taga tasusid end 100% ära. Käigukastil oli suurem osa rada totaalne hämming. Vanakooli tomatikast tegi kiiremates kurvides igasugu nalja kui tagaratas kergeks läks. Pidevalt otsustas 1 pealt minna siis 2 peale. Alajuhitavuse ära hoidmiseks pidi ikka vahel kurvi sisenedes raskust rohkem esiratta peale piduriga ajama see aga tappis inertsi mida sellise uimase asjaga hädasti oli vaja hoida. Aga väga lõbus oli ning kõik teised kes sprindil ei osalenud siis järgmine aasta soovitan osa võtta.
https://youtu.be/2fl6Huag9TY