4. leht 27-st
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 03 Mär 2017, 21:17
Postitas Loff
Adaptsioonide nullimine ei ole sama, mis softi uuendamine. Nii vahemärkuseks.
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 04 Mär 2017, 13:39
Postitas Danel15
Kas adaptsioonide nullimine on "reset"i tegemine?
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 04 Mär 2017, 15:42
Postitas Loff
Volvo arvutiga või muu diagnostikaseadmega, millega pääseb ligi käigukastiajule ja sealt resettimine, nullimine, kes kuidas kutsub.
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 04 Mär 2017, 21:47
Postitas Danel15
Ok. Sõbral on diagnostiga seade(vist oli delpfi seade) ja seal reseti kohta nägime küll. Kas peale reseti tegemist peab midagi erilist ka silmas pidama või teeb lihtsalt reseti ära ja kogulugu? Kas on mingi võimalus ka, et reset võib teha kastile liiga/halba, või saab see teha ainult head? Iseenesest 2-3 ja 3-4 vahetab väike nõksuga ja muid halbu sümptomeid ei ole. Ehk teeb reset mul ka vahetamise paremaks.
Sorry, sinu teemat veidi solgin aga pärast võin posti ära kustutada.
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 04 Mär 2017, 22:49
Postitas Loff
Peale nullimist võib käiguvahetus minna kandilisemaks küll. Aga sealt hakkab kast uuesti õppima käiguvahetusi. Suurusjärgus 1000km on õppimise aeg. Kui siduriketta paki lõtk on juba üle limiidi läinud siis ei suuda kast õppida selle paki kokkusurumist pehmeks.
Kui viga ei kao on ees ootamas kasti remont.
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 05 Mär 2017, 10:58
Postitas kaheksa
Ma tean, et softi uuendus ja ei ole sama mis nullimine
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Käis Hõbenooles solenoidide vahetuses ja peale seda jäi ikka veel kerge nõks. Volremis tehtud softi uuendus võttis selle peaaegu ära
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 05 Mär 2017, 21:15
Postitas Loff
Hõbenooles saab hetkel softi uuendust teha BMW-l ja Audi-l. Teistel paraku hetkel vaid adaptsioonide nullimist.
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 05 Mär 2017, 21:17
Postitas Loff
See vist ei ole päris korras mootoripadi?
https://goo.gl/photos/cnLgZRy6eMZ7c8CPA
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 05 Mär 2017, 21:47
Postitas Iceman
Noup. Telli sinna kohe polüpuks ära. See originaal on nii või naa täielik sült seal. Mootor ju valetpidi peal nagunii, tahab muidu kiirendades tuppa tulla.
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 05 Mär 2017, 22:46
Postitas woody
No padi nagu uus
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 06 Mär 2017, 11:23
Postitas Danel15
Loff kirjutas:Peale nullimist võib käiguvahetus minna kandilisemaks küll. Aga sealt hakkab kast uuesti õppima käiguvahetusi. Suurusjärgus 1000km on õppimise aeg. Kui siduriketta paki lõtk on juba üle limiidi läinud siis ei suuda kast õppida selle paki kokkusurumist pehmeks.
Kui viga ei kao on ees ootamas kasti remont.
Seda siduripakki lõtku ju kuidagi kontrollida ei saagi, ega? Ma natuke kardan reseti teha...äkki teeb veel hullemaks
![Confused :?](./images/smilies/confused.gif)
Aga hirmus tahtmine on proovida
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 06 Mär 2017, 11:57
Postitas Mihkel.
Pigem ikka läheb paremuse poole, muidugi kui on mida minna
Muidu teemat põnev lugeda, jätka samas vaimus!
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 06 Mär 2017, 13:55
Postitas Loff
Pakkide lõtke saab mõõta jah ainult siis kui kastist on sidurid välja võetud.
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 06 Mär 2017, 19:26
Postitas martinjev
Kui ülemies mootori padja poly paned siis varu hambaklambrid ka valmis-raputab muidu lahti teised.
Niipalju kui ma olen näinud siis need ülemised padjad ongi sellised lödid olnud... uuestpeast küll vähe tihkemad aga mitte kuigi kauaks.
Re: Loff'i Hõbekihar
Postitatud: 07 Mär 2017, 00:48
Postitas maan
Kummi välimuse järgi tundub ehk veidi vana võitu
See padi liigub ka uuena suht vabalt külgedele ja kui polt lahti lasta, saab veel veidi keerata isegi mõlemale poole
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Mitte töötava mootoriga või tühikäigul, ei ole sellel padjal tööd, kuna ta pigem kiirenduse ja pidurduse jaoks, ehk siis olulised on sees olevad kummikujud.
Lähemalt uurides hea valgusega saab vaadata, kas kummiosal praod on ees või tagaotsas.